Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 March 2017, 20:28   #1401
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Iets van te zien in je lichaam?
de-gevaren-van-verzuring-van-je-lichaam.

.
Ga ik kijken, het is me nog niets opgevallen..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht

Ik heb iets veel zinnigers van Byron Katie geleerd:
Hoe weet je dat je een partner nodig hebt? Hij is er.
Hoe weet je dat je geen partner nodig hebt? Hij is er niet.

Geweldig!
.
Je hebt ook geen eten in de koelkast, als je koelkast leeg is, en toch ga jij naar de winkel om iets te kopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Miha, Hoe weet jij dat dit forum niet anders moet zijn dan het is? Het is niet.
Nu is het zo, morgen is het anders..
Mihaela is offline  
Oud 11 March 2017, 20:37   #1402
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
Ik verkeer in de veronderstelling een Grieks Drama vgl de Openbaring van Johannes voorgeschoteld te krijgen. Met 11 delen wel te verstaan, waarbij deel zes, met 666 niet mag ontbreken. Alle bazuinen klinken, en alle vuren branden, alles om ego te doorzien. Met als winnaar, 1111, die overwonnen heeft. Wat dat aangaat is het scheldpartijtje net zo dun als het oppervlak van water.
'Cool', breng al je rijmpje, woordspelletje, kennis van Grieks drama en wat nog allemaal samen in een topic dat ik voor je gemaakt hebt.
KLIK > Anne's Wolk.
Zo loop het niet door elkaar met Miha's Arena.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 20:56   #1403
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ga ik kijken, het is me nog niets opgevallen..
Maagzuur, last van, oprispingen etc. tot (chronische) maagontsteking, is ook aan aanwijzing.

Citaat:
'Zuur tast aan, bijt, ontbindt ? het is duidelijk agressief. Een mens, die het tegenzit, heeft het zuur. Een zuur gezicht, een zuur lachje wijzen op ingehouden ergernis. Lukt het de mens niet deze ergernis bewust te verwerken, slikt hij zijn ergernis liever in, dan wordt zijn agressie somatisch en zijn zuur-zijn wordt maagzuur.'

Uittreksel van: Thorwald Dethlefsen & R?diger Dahlke. 'De zin van ziekzijn'. iBooks.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hebt ook geen eten in de koelkast, als je koelkast leeg is, en toch ga jij naar de winkel om iets te kopen.
Zonder eten kan een gezond mens het slechts 8 weken vol houden.
En enkel van prana leven kan ik (nog) niet.
Dus eten is een kwestie van overleven.
Een partner is dat niet.

Ik zou wel een partner kunnen kopen natuurlijk. Aziatisch type valt al af. Net kindvrouwtjes.
Afrikaans?... Hmm, te dikke kont. Daarvoor is een paardenlul nodig, die heb ik niet.
Oost Europees zie ik wel zitten...

Stel je voor...
Wat heb ik medelijden met mannen die zich denken liefde te kunnen kopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nu is het zo, morgen is het anders..
En niemand weet wat morgen brengt. Misschien gaat Laurens wel met Anne samenwerken.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 21:54   #1404
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht

.... Ik zou wel een partner kunnen kopen natuurlijk.
... Aziatisch type valt al af. Net kindvrouwtjes.
... Afrikaans?... Hmm, te dikke kont.
... Daarvoor is een paardenlul nodig, die heb ik niet.
.... Oost Europees zie ik wel zitten...
Ik dacht al ... Stopt het schelden nu al?
Maar nee ... Minachting van de vrouw. De helft van de wereldbevolking wordt even weggezet.
Dan opkijken dat er gewelddaad ontsteekt? Hysterisch katertje. Kijk 'ns wat er mij, katertje, is aangedaan? Toch ...
Anne is offline  
Oud 11 March 2017, 22:15   #1405
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

@postzegeltje: weet je intussen al 'wat' je bent als gevolg van gedegen zelfonderzoek?
Want daar gaat dit forum wel over.
Niet over analyseren van andere forumleden en behandeling van hun psychische ziekte.
Is niet de bedoeling dat je jouw privé praktijk uitbreid naar dit forum.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 22:50   #1406
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
@postzegeltje: weet je intussen al 'wat' je bent als gevolg van gedegen zelfonderzoek?
Want daar gaat dit forum wel over.
Niet over analyseren van andere forumleden en behandeling van hun psychische ziekte.
Is niet de bedoeling dat je jouw privé praktijk uitbreid naar dit forum.
Hysterisch katertje, jij weet het iig niet. Anders had je die vraag niet gesteld.

Ik zie nog geen werk van jou, binnen het kader, waar volgens jou dit forum over gaat. Puberale, dolle en krolse uitdagingen van het katertje vallen daar niet onder.

Jouw waarheid heb je wel ten tonele gevoerd. Het zelfonderzoek is daar door jou niet op losgelaten.

Ik lees met belangstelling mee hoe hysterisch katertje, dat in zijn kadertje van gzoz zijn werk en verwerkelijking gaat invullen. Of er nog een haarbal met gras eruit gewerkt gaat worden.

De helft van de wereldbevolking is al weggezet. Ouderen, die ook het nodige verwerkt hebben, zijn ook weggezet. Jonge mensen die mogen niet geboren worden, stel je voor dat er wel bij zijn die vreugde beleven in het aardse bestaan. Nu ... dan blijft er nog wat manvolk over waarmee je nog kan klinken.
Zo zoetjes aan heb je bewerkstelligd dat je alleen staat, de grootste angst door velen aangemerkt. Ook zo kan je aanbelanden in niemandsland. The void. Alle luikjes dicht, aardedonker. Het licht van verre schijnt er niet. De spiegel is leeg, maar licht is er ook niet. Daar is echt een en ander voor nodig.

Scheld nog een tijdje door ...
Anne is offline  
Oud 11 March 2017, 22:58   #1407
katerie
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
De helft van de wereldbevolking is al weggezet.
Ga jij de andere helft helpen, > VN trekt aan alarmbel: ?Twintig miljoen mensen gaan sterven van de honger?.

Maar dat ga je niet doen, want aan zeveren vanuit je oppervlakkigheid als een moeder Therasa op dit forum vanachter je computer scherm hecht je natuurlijk meer waarde.
katerie is offline  
Oud 11 March 2017, 23:09   #1408
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katerie Bekijk bericht
Ga jij de andere helft helpen, > VN trekt aan alarmbel: ?Twintig miljoen mensen gaan sterven van de honger?.

Maar dat ga je niet doen, want aan zeveren vanuit je oppervlakkigheid als een moeder Therasa op dit forum vanachter je computer scherm hecht je natuurlijk meer waarde.
Ik kan hier schrijven. Jij, dolle kater, hebt het ten minste gelezen.

Gelukkig is er irritatie bij je, want je scheldt nog steeds ...
Daar waar je je het meest aan irriteert, daar is het meest geleerd. Het zegt iets over jou.

Ik vind het waardevol.

Zowel jij als ik kunnen niets doen aan de stervenden van de honger.
Op ons forum, kunnen we wel gzoz doen. Je ziet het niet, maar ik zie het wel.
Anne is offline  
Oud 11 March 2017, 23:39   #1409
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht

Zowel jij als ik kunnen niets doen aan de stervenden van de honger.
Op ons forum, kunnen we wel gzoz doen. Je ziet het niet, maar ik zie het wel.
Misschien niet direct. Indirect kun je best wel dingen doen en laten om de wereld vanuit jezelf te gaan verbeteren. Hiervoor moet je je wel in de materie willen verdiepen. En ego (istische motieven) laten voor wat het is komt daarbij ook nog van pas.
Ulla is offline  
Oud 12 March 2017, 01:24   #1410
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Misschien niet direct. Indirect kun je best wel dingen doen en laten om de wereld vanuit jezelf te gaan verbeteren. Hiervoor moet je je wel in de materie willen verdiepen. En ego (istische motieven) laten voor wat het is komt daarbij ook nog van pas.
Mijn persona is waar ik door werk in werkelijkheid. Het werkt onmiddellijk, niet indirect.
Het geeft geen pas valsheid te ontvangen, 'ik stond erbij en ik keek ernaar'. Je kan je computer uit doen, zals Katerie voorstelde. In mijn beleving ben je dan geen knip voor de neus waard.
Ik heb met iedereen vrede, dus ook met jou. Jij niet met Katerie, laat mij er dan buiten. Ten tweede male.
Anne is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.