Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 September 2020, 23:50   #1411
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@ Kabu, vanaf nu hou je op, hier in dit huis, de aso's van berg Olympus te voeden want mijn huis is voor vandaag meer dan voldoende vol gescheten, dacht ik zo.

Thanks alvast
How, excuse, 'k zie dit bericht nu pas van je.
ja, wordt tijd dat je stekkie ontsmet wordt.
Ik zal niet meer op de microben reageren
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 23:50   #1412
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
ja, heerlijk naar de melkweg staren.
Ja ik wil graag samen met jou naar de melkweg staren maar ik heb dus geen zin meer in gehakketak tussen jou en de andere heren, anders ga je maar alleen naar de sterren zitten staren...Capice?
Vagebond is offline  
Oud 5 September 2020, 23:52   #1413
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...Capice?
JaKnIk
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 5 September 2020, 23:58   #1414
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
JaKnIk
Goed zo, want alleen al voor het woord microben heb je al DIT verdiend. KiSs.

My God mannen, wat moet je ermee?

Wijziging aangebracht door Vagebond op 6 September 2020 om 00:24.
Vagebond is offline  
Oud 6 September 2020, 00:21   #1415
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Bijzonder toeval dat ik net dat muziekje koos en voorbije donderdag tussen het kambo-braken dan out of the blue, het "Mamaaa, ik voel je." opborrelde.
Zoiets is nooit eerder gebeurd tijdens minstens als een dozijn kambo sessies.
Is mooi toch, ik vind het ontroerend in elk geval..

Citaat:
Haar dood was voor mij ook helemaal geen drama. Bij François misviering daarentegen ging ik even door de knieën in een poging te vertellen wat hij voor me betekend had. Zijn verdwijnen ervaar is als een gemis.
Enkele van mijn zusters vroegen of het van de stress was toen ik de dagen erna bijna begon te lachen met alle goedbedoelde condolaties die ik van links en rechts uit de grotere familie kreeg met daarbij het goed bedoelde 'als je eens wil praten ben ik er altijd om je een luisterend oor te bieden", terwijl allen uit mijn grote familie zowat in een Jerry Springer show dagelijks leven!
Maar goed bedoeld..
Ik snap het , moet idd hilarisch zijn geweest. Het gemis van iemand die je dierbaar is, zoals François ( ik weet nu ook hoe ik zo'n flubbeltje onder de c moet krijgen) dierbaar voor jou is, ken ik eigenlijk niet zo goed.....Ik geloof dat ik dit lieg, het is echter niet iemand die is overleden waardoor ik de link niet legde. In dat gemis was deze persoon voortdurend bij me en op een dag realiseerde ik me dat en zei tegen mezelf:" hoe kan ik iemand missen die 24/7 bij me is, en toen was het gedaan met het gemis.... Voor mij is het daarom heel moeilijk voor te stellen dat iemand die er eigenlijk nog is gemist kan worden, snap je? Buiten dat voel ik jou gemis aan François wel en dus nog maar een keer, een dikke vette welgemeende hug voor jou


Citaat:
"ocharme ik, zoveel gedaan voor jullie en ik krijg niks terug"... ja, me heel bekend.
Ja, is iets dat ouders wel vaker doen, heb ik begrepen, emotionele chantage, nou dan moet je dus niet bij mij zijn, hahaha...

Citaat:
Vlak na mijn Warrior, toen ik vertrok van de locatie reed ik naar mijn moeder om mezelf te testen. 'k had me wel voorgenomen maximum een uur bij haar thuis te blijven. Was moeilijk bij iemand die continue in zelfbeklag zit. "Ik ben gekwetst, mensen kwetsen elkaar, mensen hebben geen respect voor bejaarden (zij)". Steeds hetzelfde verhaal, geen speld tussen te krijgen. Vandaar max. een uur.
Op haar sterfbed daarentegen, waarin ze niets meer kon zeggen van de pijnstillers ben ik er een hele dag bijgebleven. Erg dat het dat alleen op die dag kon, maar dat was dan toch een mooi afscheid van mijnentwege.
Dat is dan toch fijn....
Oh dat had ik vroeger ook, zo'n hekel aan om naar huis te gaan, tot de band met mijn moeder beter werd, werd het wat gemakkelijker, maar in principe ging ik alleen met Zon en feestdagen als ik er echt niet onderuit kon naar het ouderlijk huis....


Citaat:

Ik houd van de stilte. Zo leef ik al vele jaren. Zelden muziek thuis aan. Dierengeluiden van de boerderij vlak bij, koeien, schapen, kippen en ganzen, zijn mijn muziek.
Ikke, jaloers, wat heerlijk zeg mijn God.


Citaat:
Bijzonder hoe de éne ermee begint en de ander ermee 'eindigt'. Nou het is nog niet gedaan voor mij hoor, ik zal nog wel wat illusies kunnen ontmaskeren. Zou kreeg ik deze middag een ingeving om mijn onderzoek van IBOGA terug op te pakken, waartoe ik al eerder is was aangetrokken. Maar nu is vooral mijn vriend Jan, die ik ermee in contact wil brengen, om samen te doen sowieso, maar vooral met hem, omdat IBOGA over de duisternis gaat... "ibogaine really takes people into their darkness (bron: LAPSS - 5-MeO-DMT)"
Hm, dikke-darm kanker... nou moeten we dat kanker gezwel ontmanteld zien krijgen.
Ik hoor het al, er is een doos van Pandora opgegaan

Ik zal de vid gaan kijken want ik heb geen idee wat IBOGA is...
Vagebond is offline  
Oud 6 September 2020, 00:51   #1416
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja ik wil graag samen met jou naar de melkweg staren...
Romantisch zo samen.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 6 September 2020, 01:28   #1417
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
My God mannen, wat moet je ermee?
Gebruiken om jou te completeren.
Citaat:
Er is maar één manier waarop ik jou kan gebruiken om mij te completeren en dat is als ik over jou oordeel, onderzoek doe en het omkeer.

Byron Katie
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 6 September 2020, 01:50   #1418
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Romantisch zo samen.
Nouuu, dat miss piggy klopt wel aardig....en wie had het over romantisch? Naar de sterren staren kan ook gewoon als vriendjes hoor
Vagebond is offline  
Oud 6 September 2020, 02:08   #1419
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Gebruiken om jou te completeren.
Er is maar één manier waarop ik jou kan gebruiken om mij te completeren en dat is als ik over jou oordeel, onderzoek doe en het omkeer.
Byron Katie
Dat wordt dus: er is maar één manier waarop ik mezelf kan gebruiken om jou te completeren en dat is wanneer jij over mij oordeelt, jij onderzoek doet en het omkeert.

Nou ik heb het voor mekaar want ik probeerde e.e.a. te begrijpen terwijl die vid aan het kijken en luisteren was, maar kwam er niet uit. Opschrijven hielp.

Ja, als rechtgeaarde zelf-onderzoeker, vindt ik deze toch lastig hoor, maar wel bedankt dat jij, als man, bereid bent jezelf te onderzoeken wanneer jij over mijn oordeelt, om het dan vervolgens om te draaien, doet mijn hart toch goed en is misschien wel het meest romantische excuus dat ik ooit gehoord heb..
Vagebond is offline  
Oud 6 September 2020, 02:16   #1420
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nouuu, dat miss piggy klopt wel aardig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...en wie had het over romantisch? Naar de sterren staren kan ook gewoon als vriendjes hoor
Dat kan zeker, maar ik heb een romantische associatie met samen naar de sterren staren.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 08:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.