Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 March 2017, 00:42   #1411
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
Mijn persona is waar ik door werk in werkelijkheid. Het werkt onmiddellijk, niet indirect.
Het geeft geen pas valsheid te ontvangen, 'ik stond erbij en ik keek ernaar'. Je kan je computer uit doen, zals Katerie voorstelde. In mijn beleving ben je dan geen knip voor de neus waard.
Ik heb met iedereen vrede, dus ook met jou. Jij niet met Katerie, laat mij er dan buiten. Ten tweede male.
Het was jouw opmerking waar ik inhoudelijk op reageerde, Katerie heeft hier niets mee te maken (tenminste niet dat ik weet) en ik heb ook geen probleem met hem. Overigens ook ten tweede male. Maar dat weet je ook wel.
Ulla is offline  
Oud 13 March 2017, 02:08   #1412
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Het was jouw opmerking waar ik inhoudelijk op reageerde, Katerie heeft hier niets mee te maken (tenminste niet dat ik weet) en ik heb ook geen probleem met hem. Overigens ook ten tweede male. Maar dat weet je ook wel.
Als jij last hebt van mijn ego, is dat jouw probleem. Het zegt iets over jou!
Alles hier is ego. Wat is jouw probleem?

Ik heb niets met de stervenden van de honger. Wellicht op je 30e kinderen krijgen dan op je 15e. Dan heeft diegeen toch een kind, of meerdere. De bevolking groeit de helft zo hard, meer eten, minder stervenden van de honger.
Hoeven we de Paus niet meer onterecht te verwijten, wapenhandelaren raken hun baan kwijt, want geen 'ratten in een kleine ruimte' effect. Ook nog overstappen op alternatief van olie. Geen oliegeld voor wapens. Midden Oosten conflict dooft uit. Velen gelukkig zonder zoektocht naar advaita, wat blijkbaar niet iedereen ten deel valt. Als het niet esoterisch lukt, dan toch maar exoterisch. Laten we beginnen met kinderen op latere leeftijd. Hoeft er ook geen 90% van bijeengeraapt geld naar graaiende organisatoren van goede doelen projecten. Zoals met alles, alles wordt instant gehouden door ons aller zelf. Het is makkelijker de vinger te wijzen, dan daadwerkelijk te zien, en te handelen waar het moeilijk is.

Ik spreek hysterisch Katertje aan, al was het om NN. NN was wel reflectief in mijn beleving, had ook de WII doorleefd. Die laten we gaan, en jij vindt dat Anne op ego aangesproken moet worden. Ten gunste van een persoon die alles en iedereen zwart blakerd vanwege onverwerkt Karma. Die alles en ook mij provoceert. Ik doe aan gzoz, waar het hier om draait. Waarom ben ik hier met hysterisch katertje beland? Wat heeft mijn zelf daarmee vandoen. Fair play!?! Lijkt mij ...

Als jij toch je ego wilt laten gelden, spreek dan Katerie aan. Maakt echt indruk. Niet een nieuwe die de socios niet kent.

Grt,Anne
Anne is offline  
Oud 13 March 2017, 08:52   #1413
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
Als jij last hebt van mijn ego, is dat jouw probleem. Het zegt iets over jou!
Alles hier is ego. Wat is jouw probleem?

Ik heb niets met de stervenden van de honger. Wellicht op je 30e kinderen krijgen dan op je 15e. Dan heeft diegeen toch een kind, of meerdere. De bevolking groeit de helft zo hard, meer eten, minder stervenden van de honger.
Hoeven we de Paus niet meer onterecht te verwijten, wapenhandelaren raken hun baan kwijt, want geen 'ratten in een kleine ruimte' effect. Ook nog overstappen op alternatief van olie. Geen oliegeld voor wapens. Midden Oosten conflict dooft uit. Velen gelukkig zonder zoektocht naar advaita, wat blijkbaar niet iedereen ten deel valt. Als het niet esoterisch lukt, dan toch maar exoterisch. Laten we beginnen met kinderen op latere leeftijd. Hoeft er ook geen 90% van bijeengeraapt geld naar graaiende organisatoren van goede doelen projecten. Zoals met alles, alles wordt instant gehouden door ons aller zelf. Het is makkelijker de vinger te wijzen, dan daadwerkelijk te zien, en te handelen waar het moeilijk is.

Ik spreek hysterisch Katertje aan, al was het om NN. NN was wel reflectief in mijn beleving, had ook de WII doorleefd. Die laten we gaan, en jij vindt dat Anne op ego aangesproken moet worden. Ten gunste van een persoon die alles en iedereen zwart blakerd vanwege onverwerkt Karma. Die alles en ook mij provoceert. Ik doe aan gzoz, waar het hier om draait. Waarom ben ik hier met hysterisch katertje beland? Wat heeft mijn zelf daarmee vandoen. Fair play!?! Lijkt mij ...

Als jij toch je ego wilt laten gelden, spreek dan Katerie aan. Maakt echt indruk. Niet een nieuwe die de socios niet kent.

Grt,Anne
Het blijft mij een raadsel waarom je mij telkens in verbinding brengt met Katerie, terwijl ik alleen maar inhoudelijk op dat reageer wat jij schrijft.

Wat de ellende (oorlogen o.a en andere holy shit..) en stervende kinderen betreft, dat kunnen we niet direct veranderen. Wat we wel kunnen doen (en dat geldt voor ons allemaal) is kritisch kijken wat veroorzaakt dat eigenlijk en wat kan ik zelf doen om dat op zijn minst niet meer te voeden. Wij houden min of meer indirect met zijn alleen dit systeem in stand waarin het mogelijk is dat er zo een kloof bestaat tussen arme en rijke mensen. En daar kun je je ook niet zomaar uit ontworstelen maar je kunt toch ook wel veel laten en niet meer doen. De politiek zelf is ook maar een poppenkast, ondanks dat er ook zeer integere mensen in zitten. Die zien dat ook maar kunnen ook niet alles doen wat zij eigenlijk willen. Diegene die aan de touwtjes trekken zorgen er wel voor dat ze zo ongrijpbaar mogelijk blijven. En dat reikt veel verder dan ons landje...wij zijn wat dat betreft ook maar een klein schroefje in het geheel.

Wijziging aangebracht door Ulla op 13 March 2017 om 09:25.
Ulla is offline  
Oud 13 March 2017, 10:20   #1414
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

O ... Sorry, ik begreep het niet.

Ja ... Natuurlijk is er een systeem. Som is meer dan de delen. Vlinderslag van Lorentz. Wat ik kan doen, wat jij ook doet Ulla, is bewustworden. Het is van belang je stoepje schoon te houden. Als iedereen dat doe, heb je meteen een schoon straatje. Daarvoor begint het met het gedachtetuintje schoon te houden. Dus allereerst je eigen rommel verwerken in jezelf. Mededogen. ... Zo ongeveer.
Anne is offline  
Oud 13 March 2017, 13:35   #1415
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
O ... Sorry, ik begreep het niet.

Dus allereerst je eigen rommel verwerken in jezelf. Mededogen. ... Zo ongeveer.
Zo ongeveer idd. Bedankt voor je begrip en dat je snapt dat ik je helemaal niets wil. No hard feelings.
Ulla is offline  
Oud 13 March 2017, 15:59   #1416
Anne
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 11 January 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Zo ongeveer idd. Bedankt voor je begrip en dat je snapt dat ik je helemaal niets wil. No hard feelings.
Ha ... juich vooral niet te vroeg.
Als er een brandbom in mij tuintje geworpen wordt, wordt deze wel teruggeworpen, voor deze kan knallen. WiNk
Anne is offline  
Oud 13 March 2017, 19:47   #1417
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne Bekijk bericht
Ha ... juich vooral niet te vroeg.
Als er een brandbom in mij tuintje geworpen wordt, wordt deze wel teruggeworpen, voor deze kan knallen. WiNk
Doe ik niet. En als ik al gooi zijn het hondendrollen als ik vergeten ben een zakje mee te nemen.
Ulla is offline  
Oud 12 April 2017, 09:48   #1418
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je snapt helemaal niets van dit forum, waar het gaat om je gedachten onderzoeken op waarheid. Je had een werkzame insteek met het lezen van het boek verslaafd aan denken van Jan Geurtz, hoever ben je daarin gevorderd? Je hebt er zelfs een draadje over geopend maar ik lees niks meer van je.
Houd toch op manipulatieve krankjorum.
Je denkt met mensen te kunnen spelen, gesprekken te kunnen sturen, iets bij te brengen.

Jouw forum is de plaats waar baby's verbrand worden, en als dat gebeurt, maak jij vervolgens daar een spelletje van..
Je bent een junk, het egospel hier op het forum, op jouw speelplaats, is wat en wie je bent: een pshychopatische narcist..
Geniet er van oude zieke man.
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 09:52   #1419
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Houd toch op manipulatieve krankjorum.
Je denkt met mensen te kunnen spelen, gesprekken te kunnen sturen, iets bij te brengen.

Jouw forum is de plaats waar baby's verbrand worden, en als dat gebeurt, maak jij vervolgens daar een spelletje van..
Je bent een junk, het egospel hier op het forum, op jouw speelplaats, is wat en wie je bent: een pshychopatische narcist..
Geniet er van oude zieke man.
Ik lees hieruit dat je je gedachten bloedserieus neemt, Geurtz zegt daar heel interessante dingen over. Je zou dat boek eens moeten gaan lezen wanneer je je hier niet op je plek voelt.
 
Oud 12 April 2017, 09:56   #1420
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik lees hieruit dat je je gedachten bloedserieus neemt, Geurtz zegt daar heel interessante dingen over. Je zou dat boek eens moeten gaan lezen wanneer je je hier niet op je plek voelt.
waar is hier?
Ik ben thuis, en ben precies daar waar ik ben.

Je leest wat je wilt lezen, onderzoek je gedachten op waarheid, krankjorum..
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.