Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 April 2017, 10:07   #1421
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
waar is hier?
Ik ben thuis, en ben precies daar waar ik ben.

Je leest wat je wilt lezen, onderzoek je gedachten op waarheid, krankjorum..
Je hebt het je als ideologie eigen gemaakt als je zegt 'Ik ben thuis, en precies daar waar ik ben.'. Geurtz laat je mooie staaltjes van zijn zelfonderzoek zien en geeft ook handreikingen en oefeningen. Je kunt aan het praktische deel van het zelfonderzoek meedoen en het intrinsiek 'eigen' maken.
 
Oud 12 April 2017, 10:20   #1422
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je hebt het je als ideologie eigen gemaakt als je zegt 'Ik ben thuis, en precies daar waar ik ben.'. Geurtz laat je mooie staaltjes van zijn zelfonderzoek zien en geeft ook handreikingen en oefeningen. Je kunt aan het praktische deel van het zelfonderzoek meedoen en het intrinsiek 'eigen' maken.
bla bla bla..

Je bent een junk. Je hebt het forum van Ramon geteisterd, de arme man bang gemaakt, en doen beslissen om zijn forum af te sluiten, en nu heb je een copie van zijn forum hier gemaakt, met het verschil dat er hier baby's verbrand worden. Lachen Lol..
Maria als cheerledster, zit te rollenbollen en te slijmen..

Rosemery baby.. De horrorfilm, ken je die?
Jouw forum is precies dat, horror, waar het ego geadoreerd en vereerd wordt..

Zet een foto met baby's in de fik daar waar vroeger een opgeblazen kikker was... Dat past precies goed.
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 10:23   #1423
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Genoeg aandacht aan jou gegeven. De rest moet je zelf doen.
Succes met je onderzoek.
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 10:56   #1424
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
bla bla bla..

Je bent een junk. Je hebt het forum van Ramon geteisterd, de arme man bang gemaakt, en doen beslissen om zijn forum af te sluiten, en nu heb je een copie van zijn forum hier gemaakt, met het verschil dat er hier baby's verbrand worden. Lachen Lol..
Maria als cheerledster, zit te rollenbollen en te slijmen..

Rosemery baby.. De horrorfilm, ken je die?
Jouw forum is precies dat, horror, waar het ego geadoreerd en vereerd wordt..

Zet een foto met baby's in de fik daar waar vroeger een opgeblazen kikker was... Dat past precies goed.
Je overtreedt al het basisprincipe van zelfhulpverlening dat je een ander niet kunt veranderen. De enige manier om veranderingen in de wereld te bewerkstelligen is aan jezelf werken. Dat kun je doen door te moraliseren, de anderen een moraal opleggen waaraan ook jezelf bent gehouden, of door zelfonderzoek. Als je voor de eerste kiest ben je op dit forum niet op het juiste adres.

Er zijn mensen die nog veel ego hebben uit te werken vooraleer ze er genoeg van hebben. Het geeft een gevoel dat je optimaal leeft wanneer je ergens vreselijk druk over kunt maken. De energie giert door je lijf en daarmee lijkt het lichaam vol van uitbundig leven. Iemand anders heeft om die energie op te roepen zijn rechtvaardigheidsgevoel nodig en is het groot ondervonden onrecht de mentale trigger. Het is dus zaak om je eigen egokenmerken eens grondig onder de loep te nemen.
 
Oud 12 April 2017, 13:20   #1425
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zonnetje schijnt, dat klopt.
Jij Maria, je blijft een scheinheilig, onbewust mens.
Je strooit met complimenten naar horken op een forum, nog steeds gewend om te slijmen bij de mannen. De afwijking ontwikkeld, het 'vrouwtje' spelen in een mannen-wereld.

Durf sterk te zijn, je hoeft geen wit voetje meer te halen bij de bazen..

Waarom zei jij niets toen hier op het forum baby's verbrandt werden, waar was jij, scheinheilige Maria?
Je komt alleen met een nep lach, nep complimenten geven.
. Je komt voor jezelf op bij mensen zoals ik, of je weet wie, terwijl ik juist je laat zien wie je bent. Kijk in de spiegel Maria, je bent een hol maskertje.

Degene die het forum tot een riool maken, Renoir, Ben, Katerie, Rob ook nu en dan, die tikt jij nooit op de vingers, als ze zich horkerig gedragen,
integendeel zelfs, je moedigt ze met een smilie aan.
Slijmbal: "Mooi, oh zo mooi.. ah, ah, ah..wat zijn jullie mannen grappig, leuk, wijs, ..'
Steeds jezelf onderdanig opstellen, de mannen hun egos kietelen..

Sta een keer op mens, en wees Vrouw, geen slijmbal.
Zeg iets als er op het forum baby's verbrand worden, treed tegen Renoir op, in plaats van veren in zijn opgeblazen ego te steken...
Je woede is buiten proporties. Ik geloof er geen bal van dat je je echt zo voelt. En als het wel zo is kun je beter een hulpverlener inschakelen.

Voor het overige: op het moment dat dat speelde met die baby foto's heb ik de post als "kwalijk" gemeld, wat iedereen kan doen. Kort daarna kreeg Katerie voor een dag of zo een time-out. Dan is het toch klaar? Nieuwe dag, nieuwe ronde. Verder is er helemaal niks gebeurd. Het nadragen wat jij doet, keer op keer in herinnering roepen, is zinloos en houdt je zelfbedachte beeld van jezelf en de wereld in stand.
Maria is offline  
Oud 12 April 2017, 15:12   #1426
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Je woede is buiten proporties. Ik geloof er geen bal van dat je je echt zo voelt. En als het wel zo is kun je beter een hulpverlener inschakelen.

Voor het overige: op het moment dat dat speelde met die baby foto's heb ik de post als "kwalijk" gemeld, wat iedereen kan doen. Kort daarna kreeg Katerie voor een dag of zo een time-out. Dan is het toch klaar? Nieuwe dag, nieuwe ronde. Verder is er helemaal niks gebeurd. Het nadragen wat jij doet, keer op keer in herinnering roepen, is zinloos en houdt je zelfbedachte beeld van jezelf en de wereld in stand.
Ik ben helemaal niet boos.
Ik reageer heel bewust, en in proportie met dat wat plaats gevonden heeft. Dat heet harmonie, synergie, en situaties niet uit de weg gaan, maar dat doen wat op dat moment gevraagd wordt.
De situatie vraagt hier om, en ik ben de enige die dat werkelijk inziet.

Er zijn mensen beledigd, gekwetst, baby's op de brandstapel gezet, en ik herriner jullie dat.
Je reageert nu wel op mij, waarom heb jij toen niets openbaar gezegd? Dit kan toch niet zo!!!
en dan vervolgens scheinheilig met een mond vol met woorden zoals doorpakken, gedegen zelfonderzoek, en van een nieuw begin, terwijl de situatie perfect was om een werkelijk onderzoek te doen naar wat hier op het forum zich afspeelde...
Nee, wij gaan niet verder tot dat dit niet onderzocht en besproken wordt.

Jullie zijn lachwekkend en scheinheilig!

Toen Rob de gegevens openbaar werden gemaakt, waren jullie als een blok samen, en de reactie was echt anders.

Je vleit steeds de mannen hun egos Maria, er zijn er clubs voor zulk gedrag.. Stop een keer met lachen, complimenteren, jezelf zo oppervlakkig neer zetten.
Zie wat werkelijk gebeurt.
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 15:23   #1427
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je overtreedt al het basisprincipe van zelfhulpverlening dat je een ander niet kunt veranderen. De enige manier om veranderingen in de wereld te bewerkstelligen is aan jezelf werken. Dat kun je doen door te moraliseren, de anderen een moraal opleggen waaraan ook jezelf bent gehouden, of door zelfonderzoek. Als je voor de eerste kiest ben je op dit forum niet op het juiste adres.

Er zijn mensen die nog veel ego hebben uit te werken vooraleer ze er genoeg van hebben. Het geeft een gevoel dat je optimaal leeft wanneer je ergens vreselijk druk over kunt maken. De energie giert door je lijf en daarmee lijkt het lichaam vol van uitbundig leven. Iemand anders heeft om die energie op te roepen zijn rechtvaardigheidsgevoel nodig en is het groot ondervonden onrecht de mentale trigger. Het is dus zaak om je eigen egokenmerken eens grondig onder de loep te nemen.
Ik ben helemaal niet opgewekt, geamuseerd, verdrietig of welk gevoel dan ook.
De woorden onstaan als vanzelf..
Soort van stilte en besef dat jullie mij nodig hebben, iemand moet jullie wakker maken. Dus doe ik dat!

lol

toch wel een beetje amusant...
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 15:30   #1428
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Whatever Mihaela, het is aan mij niet besteed.
Zondagskind hé
Maria is offline  
Oud 12 April 2017, 15:32   #1429
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Je woede is buiten proporties. Ik geloof er geen bal van dat je je echt zo voelt. En als het wel zo is kun je beter een hulpverlener inschakelen.

.
Oh, ik zou een hulpverlener beter kunnen inschakelen, maar het verbranden van baby's maakt er een mindere indruk op je, waarom zei jij dan toen niets op het forum? Openbaar!
Ik stelde je toen zelfs de vraag.
Of was het het noemen van verbranden van baby's minder in gradatie, en foto's neer zetten van baby's, en nazi foto's, dan dat wat jij nu, als buiten proporties boosheid, bij mij ziet?
Nu raak ik jouw ego, en dan schrijf je wel terug.
Pas als het jouw ego geraakt wordt, dan pas zeg je er iets over, anders stiekem, en fluisterend, tussen neus en lippen door aangeven, en lekker doorgaan met blabla...
Mooi niet!
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 15:35   #1430
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Whatever Mihaela, het is aan mij niet besteed.
Zondagskind hé
Jawel, het is aan jou besteed Maria. Dat weet jij ook.
Het wordt tijd dat jij het inziet...
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.