Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 April 2017, 15:49   #1431
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik lees Geurtz, waar nog steeds op gewezen wordt.
Goed zo, lees een keer en ga er wat mee doen, krankzinnige narcist.
Al betwijfel ik of jij nog in staat bent om in te zien, en te begrijpen waar werkelijk op gewezen wordt...
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 16:17   #1432
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Sterkte ermee Mihaela.
Maria is offline  
Oud 12 April 2017, 19:05   #1433
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik ben helemaal niet opgewekt, geamuseerd, verdrietig of welk gevoel dan ook.
De woorden onstaan als vanzelf..
Soort van stilte en besef dat jullie mij nodig hebben, iemand moet jullie wakker maken. Dus doe ik dat!

lol

toch wel een beetje amusant...
Ik begrijp je rol niet helemaal, wakker maken? Het is zelfs moeilijk om je intenties niet te zien wanneer je er bekant over struikelt, maar op een moraal, waarom het in jouw optiek niet door de beugel kan wat er gebeurd is zit ik niet te wachten. Ik, in tegenstelling tot jou, geloof mijn gedachten niet, dus is er wat mij betreft helemaal niks gebeurd. Iemand vertelt een verhaaltje je maakt er plaatjes bij en er ontsteekt in jou een heilig vuur om voor de zwakkere op te komen. Onderzoek dat nou eens. Waar in je leven is er een moment geweest waarop je gezegd hebt 'nu is het genoeg' tegen je agressor of kon dat niet en gebruik je daar nu de mensen op dit forum voor.
 
Oud 12 April 2017, 19:09   #1434
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Goed zo, lees een keer en ga er wat mee doen, krankzinnige narcist.
Al betwijfel ik of jij nog in staat bent om in te zien, en te begrijpen waar werkelijk op gewezen wordt...
Wij hebben kennelijk verschillende aangrijpingspunten, waarschijnlijk wordt jij, zoals dat ook elders op dit forum het geval is, gegrepen door het verhalende en ik door de manier waarop blijkt dat dat niet op waarheid kan berusten. Er is evenwel geen enkele aanleiding om daar nu om te gaan schelden. Schelden toont slechts je eigen onmacht iets aan de situatie te kunnen veranderen.
 
Oud 12 April 2017, 22:03   #1435
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik begrijp je rol niet helemaal, wakker maken? Het is zelfs moeilijk om je intenties niet te zien wanneer je er bekant over struikelt, maar op een moraal, waarom het in jouw optiek niet door de beugel kan wat er gebeurd is zit ik niet te wachten. Ik, in tegenstelling tot jou, geloof mijn gedachten niet, dus is er wat mij betreft helemaal niks gebeurd. Iemand vertelt een verhaaltje je maakt er plaatjes bij en er ontsteekt in jou een heilig vuur om voor de zwakkere op te komen. Onderzoek dat nou eens. Waar in je leven is er een moment geweest waarop je gezegd hebt 'nu is het genoeg' tegen je agressor of kon dat niet en gebruik je daar nu de mensen op dit forum voor.
Je zegt dat jij je gedachten niet gelooft, maar je hebt allerlei gedachten over mij.
Je blijft herhalen dat jij anders in staat, zoals je een tijd terug bleef herhalen dat jij je zelfonderzoek afgerond had.
Een vorm van hypnose, jezelf hypnotiseren dan, en hier ook 'het publiek' proberen ervan te overtuigen.
Schaars publiek, want iedereen heeft je inmiddels al door. Een pshychopatische narcist.
Ach, niet iedereen, een paar soortgelijke narcisten (Ben/Katerie en Looro), of machtbelusten(Rob en Maria) blijven je nog trouw.
Rob vertoon wat verwijderingssymptomen, het lijkt erop dat hij het door krijgt, maar nog niet helemaal.

Hoogmoedwaanzin is een vaak voorkomend verschijnsel onder mensen die met bewustwording bezig zijn. Men begint nieuwe ideeën te ontdekken, maar uiteraard blijft dat aan de oppervlakte. Vervolgens, ontstaat er een misvorming, en dan gaan ze de 'waarheid' verkondigen.
Renoir de waarheidsvinding Fluisteraar, met zijn kleine demonen: Ben en Katerie, die mensen beledigen en hun baby's verbranden.
Leuk joh, zulke krankjorums verzamelen.
Alsof er een paar kopietjes van Renoir onstaan zijn.
De Narcissentuin..

Leuk, de Narcissentuin..
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 22:15   #1436
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
. Er is evenwel geen enkele aanleiding om daar nu om te gaan schelden. Schelden toont slechts je eigen onmacht iets aan de situatie te kunnen veranderen.
Schelden, waar heb jij het over?
Het is toch de standaard manier van communiceren hier op het forum, of niet?
Ik zag jou niets tegen Ben zeggen toen hij soortgelijke woorden gebruikte, of je nieuwe aanwinst,Katerie, die de baby's verbrandde, je kleinkind ook, Rosa, of hoe ze ook heet. Oh ja, Rosalie.
Daar maakte jij toch ook geen bezwaar tegen, toen Ben dezelfde woorden gebruikte.
Niet zo scheinheilig doen Renoir.
Je kan niet eentje toestaan, en dan hopen dat de rest in het gareel blijft lopen.
Wat je geeft( toestaat), krijg je gewoon terug.
Ik scheldde niet.
Ik gaf je terug wat je zelf geeft, pshychopatische narcist...

Trouwens, het is de betekenis en de waarde die jij zelf aan woorden geeft. Psycho..

er zijn. er maar letters...
Onderzoek je gedachten erover.. Succes !
Mihaela is offline  
Oud 12 April 2017, 22:46   #1437
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
De enige manier om veranderingen in de wereld te bewerkstelligen is aan jezelf werken. Dat kun je doen door te moraliseren, de anderen een moraal opleggen waaraan ook jezelf bent gehouden,
Sorry even tussendoor jullie gesprek..je werkt m.i. niet aan jezelf als je gaat moraliseren en je moraal gaat opleggen naar anderen toe..dan zoek je het toch nog buiten jezelf. Je zegt immers niet voor niets dat je dan op dit forum niet op het juiste adres bent.

Wijziging aangebracht door Ulla op 12 April 2017 om 23:08.
Ulla is offline  
Oud 13 April 2017, 08:32   #1438
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik begrijp je rol niet helemaal, wakker maken? Het is zelfs moeilijk om je intenties niet te zien wanneer je er bekant over struikelt, maar op een moraal, waarom het in jouw optiek niet door de beugel kan wat er gebeurd is zit ik niet te wachten. Ik, in tegenstelling tot jou, geloof mijn gedachten niet, dus is er wat mij betreft helemaal niks gebeurd. Iemand vertelt een verhaaltje je maakt er plaatjes bij en er ontsteekt in jou een heilig vuur om voor de zwakkere op te komen. Onderzoek dat nou eens. Waar in je leven is er een moment geweest waarop je gezegd hebt 'nu is het genoeg' tegen je agressor of kon dat niet en gebruik je daar nu de mensen op dit forum voor.
Leuk, de psyco speelt pshycholoog.

Renoir, je hebt een forum, dat maakt jou geen waarheidsvinding-expert.
Je bent eigenaar van een forum op internet, dat is alles..
Dat jij vervolgens allerlei gedachten hebt over jezelf, en over een afgerond gedegen zelfonderzoek, en dat jij een beoordeling over de leden van het forum maakt, daar mag jij bij jezelf te rade gaan.
Het zijn allemaal verhalen in jouw hoofd.
Hoe jij over jezelf denkt, en hoe jij over mij denkt, heeft verder niets met de waarheid te maken.
Mihaela is offline  
Oud 13 April 2017, 09:25   #1439
marie
Actuaris
 
Geregistreerd: 7 July 2014
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Leuk, de psyco speelt pshycholoog.

Renoir, je hebt een forum, dat maakt jou geen waarheidsvinding-expert.
Je bent eigenaar van een forum op internet, dat is alles..
Dat jij vervolgens allerlei gedachten hebt over jezelf, en over een afgerond gedegen zelfonderzoek, en dat jij een beoordeling over de leden van het forum maakt, daar mag jij bij jezelf te rade gaan.
Het zijn allemaal verhalen in jouw hoofd.
Hoe jij over jezelf denkt, en hoe jij over mij denkt, heeft verder niets met de waarheid te maken.
Indien je dat door hebt; is het leuk voor jou dat je dat doorhebt...
Maar als je het dan toch weet; wat doe je hier dan nog???
Als jij het doorhebt wat kan jou dan nog de zever van Renoir, of van weet ik wie schelen???

Kan het zijn dat je het zelf nog niet doorhebt en dat je in een zelfverzonnen verhaal blijft hangen onafhankelijk van wat Renoir al of niet voor goeds of voor kwaad doet???

Mihaella, wat met alle macht van de wereld blijf je voor je uitduwen omdat je waarschijnlijk de kracht en/of de moed niet hebt om er naar te kijken...
AUB zoek hulp en aan jouw voortdurende verwijten naar Jan en alleman te horen moet het inderdaad iets verschrikkelijk zijn dat jou werd aangedaan...
Maar eerst en vooral, zelfs als je er helemaal niets aan kon doen, vergeef je zelf, vergeef zelfs jezelf indien alleen al het idee dat je het achter je zou kunnen laten je doet kokhalzen...
Niemand kan doorleven met voortdurend gedachten aan de hel op zijn hielen... Ook jij en misschien vooral jij hebt het recht om gelukkig te zijn... Maar het is aan jou en aan jou alleen om het jezelf te gunnen...
marie is offline  
Oud 13 April 2017, 10:51   #1440
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je zegt dat jij je gedachten niet gelooft, maar je hebt allerlei gedachten over mij.
Je blijft herhalen dat jij anders in staat, zoals je een tijd terug bleef herhalen dat jij je zelfonderzoek afgerond had.
Een vorm van hypnose, jezelf hypnotiseren dan, en hier ook 'het publiek' proberen ervan te overtuigen.
Schaars publiek, want iedereen heeft je inmiddels al door. Een pshychopatische narcist.
Ach, niet iedereen, een paar soortgelijke narcisten (Ben/Katerie en Looro), of machtbelusten(Rob en Maria) blijven je nog trouw.
Rob vertoon wat verwijderingssymptomen, het lijkt erop dat hij het door krijgt, maar nog niet helemaal.

Hoogmoedwaanzin is een vaak voorkomend verschijnsel onder mensen die met bewustwording bezig zijn. Men begint nieuwe ideeën te ontdekken, maar uiteraard blijft dat aan de oppervlakte. Vervolgens, ontstaat er een misvorming, en dan gaan ze de 'waarheid' verkondigen.
Renoir de waarheidsvinding Fluisteraar, met zijn kleine demonen: Ben en Katerie, die mensen beledigen en hun baby's verbranden.
Leuk joh, zulke krankjorums verzamelen.
Alsof er een paar kopietjes van Renoir onstaan zijn.
De Narcissentuin..

Leuk, de Narcissentuin..
Ik heb medegedeeld wat ik je zie doen en heb verder niet zo'n belangstelling in het van je afhouden ervan door je focus op externe factoren. Het eigen aandeel in het bewustwordingsproces is bij mij in goede handen kan ik je verzekeren en wordt snel doorzien door gedegen zelfonderzoek.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.