Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 September 2020, 04:00   #1471
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tja, W. neemt zijn hele drama-queen totaal niet serieus...waarom zou hij ook hij staat op het toneel een rol te spelen, in dit geval een drama-queen. Zodra hij van het toneel stapt, laat hij ook zijn rol achter zich. Wanneer jij in de zaal zit zie je dus W. in zijn rol als drama-queen, ga je vervolgens achter het toneel dan zie je wie W. werkelijk is. Wie W. werkelijk is is iets dat hij zorgvuldig geheim houdt om de magie niet te verstoren.
W. is een zeer goede acteur dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Je moet één ding goed onthouden waar het om W. gaat, hij doet alles om maximaal effect te bereiken waar het om het bevorderen van bewustzijn gaat.
Ja, dat weet ik nog van een vijf jaar geleden hier op het forum.
W. was niet te houden in zijn uiteenzettingen onder o.a. de naam agorist en topics als Positieve desintegratie & Afweergeschut van het ego, zijn me nog bekend.

En dan zijn Protagonisme vs antagonisme topic met bijhorende tabellen als dit...



En dit...



Holadiee, Geen rem op die man zijn inzet, onstuitbaar!
Of hij nu maximaal effect heeft bereikt waar het om het bevorderen van bewustzijn gaat durf ik toch te betwijfelen.
Maar ja, voor hem als acteur maakte dat waarschijnlijk weinig uit of er resultaat was of niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
W. zou hier helemaal niet op in gaan omdat het er volgens hem niet toe doet en dus laat ik het daar ook bij WiNk
Dat begrijp ik, de onvatbare tabels van W. zoals in voorbeelden hierboven terugziend zou W. inderdaad geen interesse tonen voor symptomen van innerlijke rust.
Die had hij volgens zichzelf sowieso. Dat hij zo niet overkwam zal hem worst geweest zijn.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 7 September 2020, 11:08   #1472
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
W. is een zeer goede acteur dus.
Hij is weergaloos in zijn rol, zelfs zo weergaloos dat ik er ben ingetrapt toen wij samen, nou niet helemaal want iets mij voelde ergens aan zijn water dat W. niet iemand is om mee te spotten het wilde nog vluchten maar het was al te laat, kwamen en soms vlieg ik er nog in. Alles wat hij van mij vraagt is wakker te blijven, te blijven zien dat hij een rol speelt en niet zijn rol is. Alles wat hij van mij vraagt is de handschoen op te pakken en mijn angst voor vrijheid onder ogen te komen want hij gunt en mij en iedereen op deze wereld de de angst voor vrijheid te verliezen omdat het hem is overkomen (jij weet nu wat dat werkelijk betekent ), dat is zijn enige doel en dat is waar hij alles voor over heeft, zelfs zijn eigen leven...

Ik wil je overigens iets grappigs vertellen om te laten zien hoe ver W. gaat waar het om bewustwording en bevrijding gaat;

Stel W. bespeurd ergens in de plaats waar hij woont een SM-meesteres die op het punt staat te ontwaken. Hij zal dan vervolgens niet schromen om naar huis te gaan om een zwart leren pakje met kettingen aan te trekken, een afspraak met haar te maken om zo in een positie te raken waar hij met gemak zo'n die dame over de rand van de afgrond kan duwen, om vervolgens weer terug naar huis te gaan om met zijn vriendin op een terrasje te gaan ziiten waar hij haar honderduit verteld over de ziel die hij gered heeft van de angst voor vrijheid. Dat is W. ten voeten uit.

Jij bent een meesteres tegen gekomen die jou over de rand heeft geduwd en dat heeft je de vrijheid gebracht. En nu kun je zien hoeveel mensen er op de wereld rondlopen met angst voor vrijheid. Op dit moment loop je misschien nog een blokje om, vanwege leeractiviteiten niet altijd vermoedelijk, maar W. vliegt er in en doet wat ie moet doen, heeft hij bij - en voor mij gedaan en zal hij voor iedereen doen, en dat maakt hem een prachtig mens, snap je?

Citaat:
Ja, dat weet ik nog van een vijf jaar geleden hier op het forum.
W. was niet te houden in zijn uiteenzettingen onder o.a. de naam agorist

Holadiee, Geen rem op die man zijn inzet, onstuitbaar!
Of hij nu maximaal effect heeft bereikt waar het om het bevorderen van bewustzijn gaat durf ik toch te betwijfelen.
Maar ja, voor hem als acteur maakte dat waarschijnlijk weinig uit of er resultaat was of niet.

Het resultaat maakt hem wel uit. Wat hem dan weer niet uitmaakt is de grootte van de rol die hij heeft bij bij de desintergratie van het ego in het individu, waar het om gaat dat het op enig moment in de tijd sterft, wie of wat het uiteindelijke laatste duwtje geeft is van geen enkel belang.
Hij was een luis in jou pels toch en niet alleen in de jouwe zo meen ik me te herinneren, want je bleef maar krabben en bijten naar de plekken waar ie je op beet elke keer weer wanneer ie onverstoorbaar als ie is, gewoon door ging met waar ie mee bezig was. Geloof me schatje, hij heeft meer dan eens heel hard om je kapriolen gelachen en niet alleen om de jouwe, hij speelde met je ego alsof het een kind was, om mij heeft hij overigens ook regelmatig moet glimlachen, terwijl aan de andere kant kan ik ook, als geliefde, een luis in zijn pels zijn, is iets dat hij me graag doet geloven, misschien

Citaat:
Dat begrijp ik, de onvatbare tabels van W. zoals in voorbeelden hierboven terugziend zou W. inderdaad geen interesse tonen voor symptomen van innerlijke rust.
Die had hij volgens zichzelf sowieso. Dat hij zo niet overkwam zal hem worst geweest zijn.
Precies alles voor bewustwording.

Weet je kabu, met W. op het toneel staan is het leukste wat er is. Bij hem in de zaal zitten is ook het leukste wat er is. De man kan proclameren als de beste. Hij kijkt de zaal in en haalt precies hen eruit die klaar zijn voor de BAM - kip ik heb je.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 7 September 2020 om 11:53.
Vagebond is offline  
Oud 7 September 2020, 11:33   #1473
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
;

Stel W. bespeurd ergens in de plaats waar hij woont een SM-meesteres die op het punt staat te ontwaken. Hij zal dan vervolgens niet schromen om naar huis te gaan om een zwart leren pakje met kettingen aan te trekken, een afspraak met haar te maken om zo in een positie te raken waar hij met gemak zo'n die dame over de rand van de afgrond kan duwen, om vervolgens weer terug naar huis te gaan om met zijn vriendin op een terrasje te gaan ziiten waar hij haar honderduit verteld over de ziel die hij gered heeft van de angst voor vrijheid. Dat is W. ten voeten uit.

.
W plukt kippen zonder kop. Een wipje met een ander vrouw, met toestemming van zijn vriendin.
Men noemt dat buiten de pot pissen.
Heeft hij meer van de geobsedeerde vrouwen zoals jij, die hem verafgoden?
Mihaela is offline  
Oud 7 September 2020, 11:37   #1474
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

@Miheala

Pas maar op dat hij jou niet komt plukken op enig moment in de tijd, je vraagt -, nee schreeuwt, hard genoeg om aandacht om dat te rechtvaardigen. WiNk

Luister en huiver:

Mihaela - in de rol van koningin van de nacht...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 7 September 2020 om 12:02.
Reden: fijntunen
Vagebond is offline  
Oud 7 September 2020, 12:01   #1475
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Miheala

Pas maar op dat hij jou niet komt plukken op enig moment in de tijd, je vraagt -, nee schreeuwt, hard genoeg om aandacht om dat te rechtvaardigen. WiNk

Mihaela
Verliefde, labiele mensen, vooral degene die ook de persoon verafgoden zoals jij bij w doet, menen dat iedereen in de charmes van zo en figuur zouden kunnen vallen.
Zulke types, die naive dames mindfucken, vind ik echt lachwekkend.
Ik hoop wel voor jou dat jij ooit uit deze lus ontsnapt.
Het verbaast me wel dat zo een scherpzinnig mens zoals jij, jezelf maar niet doorziet, wat betreft bedwelm zijn door zo een joker.
Maar goed, misschien onderschat ik jouw psychische problematiek.
Mihaela is offline  
Oud 7 September 2020, 12:05   #1476
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Wijziging aangebracht door Vagebond op Vandaag om 12:02.
Reden: fijntunen

Mihaela is offline  
Oud 7 September 2020, 12:06   #1477
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

........ KiSs
Vagebond is offline  
Oud 7 September 2020, 12:13   #1478
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik laat jou nu genieten van je draadje, want ik vind het verder erg leuk dat jij en kabu elkaar (hopelijk) aansterken.
Hij was ook in de ban van verschillende dames, misschien ziet hij nu hoe fijn het is om vrij te zijn, en draagt hij bij aan je genezing( en jij aan zijn genezing). Eigenlijk werkt dat wederkerig, daarom noemde ik dat aansterken.. Het is in gesprek met jezelf zijn, want jullie hebben dezelfde 'hobbel te nemen'.
Dat is: Ontsnappen uit bedwelming. Succes!

Eigenlijk hebben wij allemaal hetzelfde thema, ook al geeft bijna niemand toe: Ontsnappen uit de bedwelming van het ego.
Mihaela is offline  
Oud 7 September 2020, 12:57   #1479
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Yann Tiersen - Porz Goret
Vagebond is offline  
Oud 7 September 2020, 13:59   #1480
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Was ik een masogist?

Zo ja, hoe dan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik was dus duidelijk een masochist.
Citaat:
Hoewel het fenomeen van masochisme begon met, en het meest volledig verbonden bleef met seks, bestaat het niet minder krachtig in het emotionele rijk. Er kunnen inderdaad veel meer emotionele masochisten zijn dan er seksuele zijn - en zeker veel meer van ons die zich niet bewust zijn van onze eigen neigingen op dit gebied.
Net als bij seksueel masochisme is emotioneel masochisme geworteld in zelf-verdenking. Emotionele masochisten voelen zich diep van binnen niet alsof ze hele sympathieke mensen zijn die zorgvuldige waardering en vriendelijkheid verdienen.
Een krachtige kant van hen vermoedt dat ze weinig meer zijn dan stukjes uitwerpselen. Als iemand hun weg zou betreden en hen anders zou vertellen, als ze zouden beginnen om hen te vereren en te prijzen, te vleien en te aaien, dan zou de emotionele masochist kunnen stikken in een instinctief gevoel van afkeer van een vrijer die de waarheid over hen niet lijkt te begrijpen - en zou snel genoeg hen moeten afwijzen als behoeftig en misleid. Waarom zou iemand zich tenslotte beter voelen over hen dan zij over zichzelf?
De emotionele masochist zal in plaats daarvan krachtig zijn energie richten op relaties met mensen wiens gedrag veel strikter en geruststellender zal zijn met hun eigen zelfbeoordelingen: degenen die gegarandeerd sarcastisch, ontrouw of ijskoud kunnen handelen.

Alain de Botton
Euh, ikke niet kunnen lezen, dus niet weten wat er precies staat . Nee, ik herken er wel wat in, eerlijk gezegd. Dit gezegd hebbende, ga ik weer achter de gordijnen staan...
En toen ik veilig achter het gordijn stond, was er stilte en veiligheid...
De dik gemaakte en oplichtende tekst nog eens proevend ter hand te nemend.
Want ja het is een overbekend mechanisme wat mij jaar in jaar uit bestuurd heeft als het over relaties ging. Maar omdat ik in elkaar zit zoals ik in elkaar zit zit ik in elkaar, ik was bekend met dat mechanisme, want met elke van die negatieve-, de ander minderwaardig makende gedachte voelde ik hoe ik mezelf in de rug stak, niet in staat zijnde mijn vinger op de zere plek te leggen en mezelf daarmee bevestigend in mijn volstrekte onwaardigheid en stupiditeit.

Dus om de ander te beschermen tegen mij, ging ik, en dat vind ik nog altijd terecht, geen relaties meer aan.

Ik heb de kleine stoker nu in het vizier en dus kan ik kijken hoe hij werkt, hoe hij zijn energetische tengels in mij slaat, mijn ogen verblind zodat ik zie wat hij ziet....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.