Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Vraag en Aanbod
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Vraag en Aanbod Vragen die je hebt met betrekking tot dit onderwerp.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 April 2013, 16:37   #141
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Voor mij was het duidelijk.

Het probleem bij Ulla is dat wanneer je opheldering vraagt ze het over iets totaal anders gaat hebben. Ze heeft ze niet allemaal op 'n rijtje.

Dat is ook de reden dat je het hele zootje niet in een keer omkegelt.
dat is voor een randdebiel ook veel te veel gevraagd natuurlijk.
alle kegels in één keer om.
ik ben al blij als ik die kegelbal met twee handen door het gootje gerold kan krijgen.
maar dit levert nooit punten op.

(waarschuwing: ga niet achter me staan als ik aan het kegelen ben. heel soms laat ik per ongeluk de bal los op het hoogste punt achter mij en dan zou je zomaar vervelend getroffen kunnen worden.)
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 16:52   #142
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
ik heb een heleboel dubbele stikkertjes.
zullen we ruilen?
'randdebiel' heb ik volop in de aanbieding.
weet je wat.
je mag ze ook allemaal hebben/krijgen.
ik hoef er geen andere voor terug.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 17:26   #143
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik zie dat nog geen mens zomaar oplossen, die uit dezelfde omstandigheden komt.
mishandelde dieren hebben het misschien op dit punt wel makkelijker dan mishandelde mensen.

en inderdaad...jij ziet alleen jezelf en hierdoor kan je niet zien dat er mensen uit barre omstandigheden soms toch nog wat op krabbelen...maar randdebielen blijven we.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 17:52   #144
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
...maar randdebielen blijven we.
Dat noem ik nog 's een fijne opsteker voor vandaag.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 17:56   #145
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
mishandelde dieren hebben het misschien op dit punt wel makkelijker dan mishandelde mensen.

en inderdaad...jij ziet alleen jezelf en hierdoor kan je niet zien dat er mensen uit barre omstandigheden soms toch nog wat op krabbelen...maar randdebielen blijven we.

Hier kan ik mij wel in vinden, aangezien we ons om de meest vreemdste dingen druk (kunnen) maken. Maar dan delen we dat debielschap (nieuw woord?) .tenminste en sta je niet alleen in je aanname.

En dat opkrabbelen heb ik zelf ook gezien, in naaste omgeving zelf. Het verschil zit hem meer in het blijven hangen in het verhaal of het verhaal geloven. Ondanks het opkrabbelen. Dieren hebben in die zin minder te verwerken,omdat ze toch sneller "vergeten" en meer in het Nu leven. Maar ook ik kan niet kijken in een kop van een dier, dus ergens ook weer aanname,van wat ik zie.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 18:08   #146
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Vorige week vertelde mijn collega dat bij zijn kat een poot was geamputeerd. Hij vertelde dat tijdens een teamoverleg en dat werd een hilarische boel omdat iedereen daar wel een mening over had. Het riep zelfs de vraag op, of katten ook last kunnen hebben/krijgen van fantoompijn. Heeft er hier iemand toevallig nog herinneringen aan een vorig leven waarin hij kat was met een geamputeerd lichaamsdeel? Dan kan ik dat morgen meedelen. Dan heb ik weer overleg namelijk.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 18:11   #147
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik vrees dat je herinnering je hier in de steek laat, ik ben het met jou, voor jou kennelijk geheel onopgemerkt gebleven , eens.
Een groot gedeelte of gedeelte ( ik weet het niet precies) van jou beeld bestaat uit aannames over mij. Het is mij helemaal niet onopgemerkt gebleven. En ik heb een goed geheugen en daarom verbaas ik mij nu ook zo. Maar maakt niet uit, meningen kunnen veranderen en wellicht dacht je toen gewoon weer dat ik maar iets na plapperde,(?) zoals zo vaak.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 18:15   #148
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Voor mij was het duidelijk.

Het probleem bij Ulla is dat wanneer je opheldering vraagt ze het over iets totaal anders gaat hebben. Ze heeft ze niet allemaal op 'n rijtje.

Dat is ook de reden dat je het hele zootje niet in een keer omkegelt.
Ik spreek gewoon een andere taal.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 18:21   #149
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Of the record....babbelbox

Onze kat is trouwens overleden. Net voor de Pasen, op stille zaterdag, is hij met stille trom vertrokken. Nou ja...stil....het was nogal een zwaargewicht en hij viel op enig moment gewoon om. Dus dat gaf nogal een dreun. Hij was doende een bakje met lekkere brokken te verorberen en toen maakte hij dus een smak en het was gebeurd. Bijna 15 was ie. Nou, noem dat maar geen mooie dood. Mooie leeftijd ook. En hij heeft er vermoedelijk zelf weinig tot niks van gemerkt. Maar het is wel stil in huis.

Maar gelukkig hebben we Poes ook nog. Die overigens blij is dat vriend Jerry is heen gegaan, want ze was niet bepaald dol op hem. Ik heb me destijds (zo'n anderhalf jaar gelden) over de kat ontfermd toen een cliënt zijn woning moest verlaten en naar een beschermde woonvorm moest, alwaar hij de kat niet mocht meenemen. Vind ik ook altijd zo sneu. Dierenasiel was vol, daar was een wachtlijst en nou ja....deze randdebiel trapte er wel weer in en nam de kat mee naar huis. Zeer tot ongenoegen van Poes, die blij was nu juist van hond Dibbes verlost te zijn. Enfin...to cut a long story short, Poes is blij. En dat is ook wat waard. Nou wij nog.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 April 2013, 18:23   #150
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik spreek gewoon een andere taal.
Ander rijtje (van woorden) dus....WiNk
Nadje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.