Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Overige religie
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Overige religie Gnosis, geschriften

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 February 2013, 13:54   #141
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Je bent een mooi mens. En ik hou van je en vind je soms poepvervelend. Oprechter kan niet, dacht ik zo. Nou vooruit dan maar, ook nog een KiSs erbij. Want jij zou eens met minder genoegen nemen.
Nou, ik wuif geen vredesgebaar weg Guy, dus zal je nu anders gaan lezen, want mijn blik werd vijandig naar je teksten, en ik zag er alleen je gebreken in. Ik ken je niet, en kan nog geen warme woorden typen, maar me openstellen voor je is wat ik wel kan doen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:57   #142
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Nou, ik wuif geen vredesgebaar weg Guy, dus zal je nu anders gaan lezen, want mijn blik werd vijandig naar je teksten, en ik zag er alleen je gebreken in. Ik ken je niet, en kan nog geen warme woorden typen, maar me openstellen voor je is wat ik wel kan doen.
Uw goedheid kent geen grenzen.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 13:59   #143
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Uw goedheid kent geen grenzen.
Olala, ik heb je toch op je knie?n gekregen!..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 14:01   #144
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

ik weet niet waar dit erbij hoort. Oh ja, bij het draadje Conflict, en Vrede sluiten.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 14:05   #145
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Olala, ik heb je toch op je knie?n gekregen!..
Het is je weer gelukt! Ben je nu trots op jezelf?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 14:15   #146
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Het is je weer gelukt! Ben je nu trots op jezelf?
Nee hoor, ik kan er wel om lachen. Het is niet alleen een kwestie van winnen of iemand op zijn knieën krijgen, maar ik ervoer zelf de sfeer als conflictueus, en kon me niet meer voor je openen. Nu dat wij, in mijn beleving dan, allebei water bij de wijn doen kunnen wij gerust, met open hart elkaar (virtueel dan) anders benaderen, vind je niet? Ik ga niet gelijk met jou zuip-vrienden worden, maar ik kan je nu zonder boze ogen lezen.

In mijn beleving waren wij allebei ietwat fel bezig naar elkaar, en nu ervoer ik jouw bereidheid om vrede te sluiten. Het openen van het draadje ''Conflict'', was mijn gebaar van vrede.

Desalniettemin, in dit hele gebeuren, vanaf het begin tot nog toe was mijn ego bezig, en trots hoort ook erbij in mijn ego-pakket. Of jij voor jezelf toegeeft hoe het bij jou zit, is het jouw pakkie-an.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 14:21   #147
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
He jammer, die kleinzielige mannen die hun vrouw niet willen delen. WiNk Maar ja, als ik zo'n vrouw had, zou ik haar ook niet willen delen. Je brengt me trouwens wel een beetje in verwarring met het sturen van die hartjes. Dat neigt naar het zenden van dubbele boodschappen. Althans, zo zou het kunnen worden opgevat. Niet door mij vanzelfsprekend. Helaas ben ik geen facebookman Ulla, dus daar zal ik je niet tegenkomen, maar ik weet je te wel te vinden. Als ik eens in de gelegenheid ben om jouw wonderschone eiland aan te doen, dan zal ik zeker niet schromen om je te bezoeken en gezellig samen het glas te heffen.
Nee zoek er maar niets achter, gewoon lief bedoeld.
En glaasje heffen is altijd goed!
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 14:26   #148
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het was voor mij niet duidelijk genoeg of het over een bestaand persoon ging, of als het een algemeen uitleg was, dus stelde ik de vraag. Als jij dat in je tekst noemt, zal het belangrijk voor jou zijn. Ik wilde simpelweg begrijpen wat ik las.
En voor mij was het even goed/mooi om er bij stil te staan.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 14:33   #149
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
En voor mij was het even goed/mooi om er bij stil te staan.
Mijn eerste indruk was dat jij iets van jezelf nog buiten jezelf legde, ik wilde zeker weten dat het niet een algemeen uitleg was. Nu dat ik weet dat jij idd. over iemand had die een gevoelige snaar bij je raakte, hoop ik dat je inziet dat het jouw, te bekijken, vernauwing is. Ongeacht hoe vernauwd de ander is, zolang als het je raakt, of je uit je doen raakt erdoor, is het een kans (Goddelijk zei Rob) om iets in te zien.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 February 2013, 15:32   #150
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mijn eerste indruk was dat jij iets van jezelf nog buiten jezelf legde, ik wilde zeker weten dat het niet een algemeen uitleg was. Nu dat ik weet dat jij idd. over iemand had die een gevoelige snaar bij je raakte, hoop ik dat je inziet dat het jouw, te bekijken, vernauwing is. Ongeacht hoe vernauwd de ander is, zolang als het je raakt, of je uit je doen raakt erdoor, is het een kans (Goddelijk zei Rob) om iets in te zien.


Dat inzien was juist deel van ons proces.
In een gelijk opgaand proces en inzicht.
Wat jij vernauwing noemt is juist voor ons de kans geweest om te verruimen.

Daarom wil ik het ook niet groter maken dan het is, het is maar een keer gebeurd en allang opgelost. Vanuit delen weet ik wel dat dit o.a. een item is, wat ons jaren geleden alweer samen heeft gebracht en waarin wij samen ook betekenis hebben voor elkaar.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.