Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 September 2020, 13:29   #1511
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
maar...
Het is zo opvallend duidelijk hoe jij je door W liet gebruiken en misbruiken.
W isje vader!
Als jij dat door hebt kan je pas eraan beginnen. Maar niemand durft jou daar attent op te maken, want je hebt een altaar voor W gebouwd, en daar kom je niet zomaar vanaf..
Mihaela is offline  
Oud 8 September 2020, 13:31   #1512
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Nou schatje je eerste post mbt W. sneed wel degelijk hout. Had ook al een heel stuk geschreven maar ik heb dat verwijderd omdat het voor mij vooralsnog te spannend was daar iets van te laten zien. Die laatste post was er een die vooral te maken heeft met jou fantasie, waar ik niks mee kan.

Wat ik mbt tot de je eerste post mbt tot W. en mijzelf kan zeggen is dat ik zeker niet geschroomd heb mijn woede mbt zijn handelen de totale vrije loop te laten en dat hij ook niet geschroomd heeft zijn woede op mij te botvieren, dusss

Met andere woorden je zult voor nu gewoon tevreden moeten zijn met wat er nu is, maar dat kan jij Mihaela, dat kun je....


Disclaimer:
Bewustzijn speelt met bewustzijn is verhaal/psychodrama?
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 8 September 2020, 13:35   #1513
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Met andere woorden je zult voor nu gewoon tevreden moeten zijn met wat er nu is, maar dat kan jij Mihaela,
Dat interessant doen was nergens voor nodig..

Goed, ga je gang, ik zal mijn best doen om je de ruimte te gunnen..
Mihaela is offline  
Oud 8 September 2020, 13:42   #1514
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Goed, ga je gang, ik zal mijn best doen om je de ruimte te gunnen..
Doe dat vooral, maar laat mij je één ding zeggen en dat is dat jij geen macht hebt over mijn ruimte hier op dit forum, dat is er namelijk maar één hier en dat is Rennie/Laurie. En voor de verder rest heb ik in de loop der jaren toch wel degelijk iets geleerd van W. en dat is dat het beter is stompzinnige postings gewoon botweg te negeren...

Dussss, bij deze...


Disclaimer:
Bewustzijn speelt met bewustzijn is verhaal/psychodrama?
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 8 September 2020, 13:50   #1515
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Doe dat vooral, maar laat mij je één ding zeggen en dat is dat jij geen macht hebt over mijn ruimte hier op dit forum, dat is er namelijk maar één hier en dat is Rennie/Laurie. En voor de verder rest heb ik in de loop der jaren toch wel degelijk iets geleerd van W. en dat is dat het beter is stompzinnige postings gewoon botweg te negeren...

Dussss....
Mensen hebben heel veel macht over elkaar, als ze zich in een afhankelijke positie positioneren. Ego-modus..

Maar geniet ervan joh..neem het!
(Smiley van Irma Sluis)👻
Mihaela is offline  
Oud 8 September 2020, 14:25   #1516
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ook geldend voor een niet-relatie...

Herman Van Veen - Liefde Van Later (2005) Live



Disclaimer:
Bewustzijn speelt met bewustzijn is verhaal/psychodrama.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 8 September 2020, 14:31   #1517
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Harry Jekkers - Ik hou van mij.

Spreekt voor zich

Disclaimer:
Bewustzijn speelt met bewustzijn is verhaal/psychodrama.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 8 September 2020, 15:03   #1518
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Alles heeft zijn tijd nodig...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Via jou kan ook kabu* of mooier nog; via jou licht kan ik mijn schaduw zien of - ik zie mijn schaduw via jou licht KiSs
Namasté
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oeps, begin je te stalken?👻
Nou ja zeg
Ons Miha toch! Hahaha! (max. 4 smileys in bericht)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het is de liefde, de liefde ontbreekt.
Dat is heel mooi wat je daar zegt Laurie, want dat is maar al te waar.
Daar gaat het om ja.
En die ontbrekende liefde kan jij blijkbaar alleen voelen als ze je pijn deden / doen.
Ik ken het, ik ken het
Zie (nog is) duiding van mijn gnosticus 10 jaar geleden
Citaat:
kabu: amaai, 'ik kon alleen liefde voelen als ze mij pijn deden'...

François: Ja. Die andere gewaarwording van de zachtheid van je liefdevol hart, dat had ge ontwend, dat had ge opzij gezet. Want dat vond je zelfs te kwetsbaar. Alhoewel is dat jouw talent. Gij bent uiteindelijk innerlijk geïnspireerd en bezielt door die liefde. Daar moet jij niks speciaals voor doen. Alleen leren jezelf daarin te vertegenwoordigen. Jezelf lief te hebben. Dan ga je wel door verschillende bladzijden van heel zwaar beproevingen. Maar dat is niet erg. Blz, na blz. zul je zien dat je boek dunner en dunner wordt (gelach).
Door verschillende bladzijden van heel zwaar beproevingen ben ik inderdaad gegaan waardoor ik nu een Na'vi ben. Voorheen was ik als Jake Sully, zat ik in een rolstoel. En het is Jake die onderstaande leerde.
Citaat:
The Na'vi say, that every person is born twice. The second time, is when you earn your place among the people... forever.
Herboren ben ik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tgt zie ik me nu bevinden in soort van spagaat want zoals je zegt er kan een verstrengeling ontstaan van gelijk geaarde energieën wat je dan een vorm van bezetenheid kan noemen, snap je waar ik heen wil?
W. is één van die, zo niet dè gelijk geaarde energie bij uitstek, waarmee er een verstrengeling ontstaan is lees ik. Met hem sta je nog op het toneel en in de zaal, waarmee je het leven als geheel bedoelt.
De dans op het toneel met W. gaat voort in je innerlijk.
Dat is dan de weg die je moet gaan. Tracht daarin te zien hoe dat die weg loopt.
Zoals François 20 jaar geleden zei:
Citaat:
Tracht de zaken niet vooruit te lopen want dat gaat ook niet. Dus alles heeft zijn tijd nodig om van het éne te komen naar het andere te komen.
Dat ligt ook niet in jouwe wil. Da's weer 't zelfde. 't is niet van: 'ja, ik wil dà t en dat andere wil ik niet meer'. Dan denk ik 'nee nee, als de tijd rijp is zult gij voelen dat ge die toestanden automatisch kunt loslaten.

Zolang je de verlichting niet bereikt hebt, zult ge in de innerlijke noden die gij voelt om bij een mens te zijn altijd emotionele pijnen voelen. Ook al pakt ge nu een ander vrouw, in die emotionele lijn is dat altijd hetzelfde. Totdat ge verlichting bereikt hebt. Dan pas zijn uw emotionele lijnen en uw behoeften niet meer gericht naar mensen op een manier dat die relatie toestanden jou pijn zouden geven. Dan ben je er volledig vrij van.
Dan zul je nog wel bij mensen zijn, maar niet meer op die manier.
Ik heb de verlichting bereikt Vaagje, dat merk jij.
Moge jij je schaduw zien via het licht van mij en François.
Moge je boek weer dunner geworden zijn tot er uiteindelijk geen boek (verhaal) meer is.
__________________
🐸 & 🐸

Wijziging aangebracht door kabu op 8 September 2020 om 15:26.
kabu is offline  
Oud 8 September 2020, 15:34   #1519
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Namasté

Ons Miha toch! Hahaha! (max. 4 smileys in bericht)

Daar gaat het om ja.
En die ontbrekende liefde kan jij blijkbaar alleen voelen als ze je pijn deden / doen.
Ik ken het, ik ken het
Zie (nog is) duiding van mijn gnosticus 10 jaar geleden

Door verschillende bladzijden van heel zwaar beproevingen ben ik inderdaad gegaan waardoor ik nu een Na'vi ben. Voorheen was ik als Jake Sully, zat ik in een rolstoel. En het is Jake die onderstaande leerde.

Herboren ben ik.

W. is één van die, zo niet dè gelijk geaarde energie bij uitstek, waarmee er een verstrengeling ontstaan is lees ik. Met hem sta je nog op het toneel en in de zaal, waarmee je het leven als geheel bedoelt.
De dans op het toneel met W. gaat voort in je innerlijk.
Dat is dan de weg die je moet gaan. Tracht daarin te zien hoe dat die weg loopt.
Zoals François 20 jaar geleden zei:

Ik heb de verlichting bereikt Vaagje, dat merk jij.
Moge jij je schaduw zien via het licht van mij en François.
Moge je boek weer dunner geworden zijn tot er uiteindelijk geen boek (verhaal) meer is.
Mooi! Mooi gezegd ook
Iona is offline  
Oud 8 September 2020, 16:21   #1520
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Namasté
Citaat:
Ons Miha toch! Hahaha! (max. 4 smileys in bericht)
Ja en vergeet ook vooral jezelf niet liefje

Citaat:
Daar gaat het om ja.
En die ontbrekende liefde kan jij blijkbaar alleen voelen als ze je pijn deden / doen.
Ik ken het, ik ken het
Zie (nog is) duiding van mijn gnosticus 10 jaar geleden
Toch..., ik geloof niet dat ik zat te wachten op de pijn die anderen mij zouden doen. Ik denk dat ik vooral mezelf pijn deed, als gevolg van het gevoel in goed genoeg, lief of mooi/schattig genoeg te zijn, en/of anderen (mannen) pijn wilde doen, vooral mannen, ik had echt een pesthekel aan mannen, gevoelloze en walgelijke wezens in mijn ogen, maar dat terzijde want dat was ooit, maar dat uiteindelijk niet kon of in elk geval al vrij vroeg in mijn jeugd zat was, dus was ik weg uit het leven.

Citaat:
Door verschillende bladzijden van heel zwaar beproevingen ben ik inderdaad gegaan waardoor ik nu een Na'vi ben. Voorheen was ik als Jake Sully, zat ik in een rolstoel. En het is Jake die onderstaande leerde.

Herboren ben ik.
Ja wrijf het er nog maar ff in, nu ik machteloos overgeleverd ben aan het verhaal van mijn jeugd, niet lief...

Citaat:
W. is één van die, zo niet dè gelijk geaarde energie bij uitstek, waarmee er een verstrengeling ontstaan is lees ik. Met hem sta je nog op het toneel en in de zaal, waarmee je het leven als geheel bedoelt.
De dans op het toneel met W. gaat voort in je innerlijk.
Dat is dan de weg die je moet gaan. Tracht daarin te zien hoe dat die weg loopt.
Zoals François 20 jaar geleden zei:..
W. was mijn eerste liefde na mijn hergeboorte via die laatste BDE met een boodschap. Hij was de eerste aan wie ik mijn kwetsbaarheid liet zien, de eerste die mocht zien wat ik hier nu laat zien, en hij gaf er in mijn idee een klap op, wat hij, ik heb de brieven nog, uiteindelijk en achteraf nooit gedaan had. Ik was zo in paniek over mijn eigen lef dat ik niet meer kon lezen wat hij werkelijk schreef, en af toen ging het bergafwaarts. Ik had mezelf nog nooit aan iemand laten zien, ik was alleen nog maar zichtbaar geweest voor mijn innerlijke liefde, mijn animus, snap je. Ik kan en hoef niks met W's verhaal, al zie ik dat wel, ik hoef alleen iets met mijn eigen verhaal, en dit is mijn verhaal. Ik kon niks met zijn uitgestoken had, ik was al veel te ver heen om die hand te kunnen grijpen.

Het klopt W en ik dansen ons dans met elkaar, de ene bewust (ik) de ander? ik weet het niet..., maar is ook niet van belang. Op dit moment is van belang dat ik niet langer W. weg wil hebben of hem weg duw uit mijn innerlijk. In de voorlaatste sessie met Marianne, heb ik zijn energie in me opgenomen, en dat was goed, het enige wat hij van mij wilde was aandacht en nu was ik sterk genoeg om hem die ook te geven. E.e.a is echt een stuk zachter geworden, misschien dat ik daardoor jou nu ook kan hebben, klinkt een beetje stom misschien, maar je snapt het wel, denk ik. Voor W. kan ik alleen maar hopen en bidden, maar dat zie ik ook nog ergens wel goed komen.
Een ding vind ik echt belangrijk om te zeggen, en is misschien binnen dit drama wel het meest belangrijk, dat ik nooit het hogere bewustzijn van W. uit het oog verloren ben hoe de oorlog tussen hem ook mocht zijn opgelopen en ik ga er stiekem vanuit dat dat ook geld voor W.
Er komt een dag, niet eens zo ver weg hoop ik, dat W. en ik los zullen zijn van elkaar en we dat elkaar misschien nog eens ergens in stilte en liefde op een terras zullen treffen als zeer dierbare vrienden. In stilte omdat woorden tussen hem en mij....nou ja wat zal ik er van zeggen, hij heeft zijn ding en ik heb mijn ding in de wereld, maar de liefde is er niet minder om...

En ja @Mihaela, W. is mij zeer dierbaar en zal dat ook altijd zijn omdat ik via hem een deel van mijn schaduw heb kunnen oplossen. Waarom zou ik hem niet dankbaar zijn, waarom zou ik niet van hem houden. Is het gegeven dat ook hij gekwetst is geweest en het moeilijk heeft gehad, en ik weet daar nog altijd vele malen meer van dan jij een reden om niet van hem te houden? Voor mij is het des te meer reden om hem lief te hebben omdat ik weet wat hij voelt/ervaart, omdat ik weet door welke hel deze kleine man momenteel gaat. En weet, dat hij er ook altijd voor mij was, al heeft niemand dat ooit gezien... En dus nee, ik accepteer niet dat er over hem wordt kwaad gesproken, never, ever nooit niet. Dus ga jij vooral je gang je eigen pijn en ellende op hem af te schuiven, want dat is echt wel gezien. Love you to KiSs

Zo dat vuur moest er toch nog weer even uit.

Citaat:
Ik heb de verlichting bereikt Vaagje, dat merk jij.
Natuurlijk merk ik dat, ik wist vanaf moment 1 dat weer de eerste letter van jou hand op het witte vlak verschijnen, ons kent ons. Vaagje moet alleen nog ff een paar restje opruimen, that's all...
Citaat:
Moge jij je schaduw zien via het licht van mij en François.
Moge je boek weer dunner geworden zijn tot er uiteindelijk geen boek (verhaal) meer is.
Thanks kabu KiSs

Disclaimer:
Bewustzijn speelt met bewustzijn is verhaal/psychodrama.
__________________
Ontwaken is een proces...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 8 September 2020 om 16:45.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.