Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 September 2020, 11:30   #1551
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zoek ruzie met iemand anders, ik pas!
Ze kan heel bout zijn in haar reacties, kijk even waar het gekrenkte zit.
 
Oud 9 September 2020, 11:33   #1552
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ze kan heel bout zijn in haar reacties, kijk even waar het gekrenkte zit.
Ik had mijn gevoel al bekeken, dat wat speelde onderzocht, en los gelaten.
Los gelaten samen met haar shit(haar verhaal), waarin ze zich in blijft doorwentelen.
Haar daad nu om alsnog mij op te zoeken, en wrokkig te schrijven, laat ik bij haar.
Mihaela is offline  
Oud 9 September 2020, 11:59   #1553
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Gevraagd bemoeien mag wel.
Zeker, maar wanneer is iets gevraagd of ongevraagd?

Ik bedoel het kan zijn dat iemand iets vraagt dat het ondanks dat toch wijzer is niks te zeggen maar het kan ook zijn dat iemand niks vraagt maar toch iets aangereikt krijgt. W. heeft niks gevraagd maar toch iets aangereikt gekregen en de rest is aan hem...

Citaat:
Ben even kwijt wat GGZ is.
Geestelijke Gezondheid Zorg

Citaat:
Ja daarin verschillen wij dan maar van mening, of we moeten verder uitdiepen waarin jij dat ego gerelateerde ziet. Het luistert nogal subtiel.
Juist omdat het zo subtiel is is het moeilijk uit te leggen en daarom neem ik het verhaal van kabu met zijn 23 jaar jongere vriendin met een incest verleden. Kabu werd kwaad of was zo verontwaardigd dat hij bij de familie verhaal ging halen met als gevolg dat er op hem geschoten werd.

Çois zei daar o.a. over dat kabu zich het lijden van de wereld aantrok, vandaar dat verhaal halen, maar dat hij zichzelf daarbij uit het oog had verloren.

Laten we aan kabu vragen wat er eigenlijk heel subtiel achter die goedbedoelde aktie zat, want kabu weet dat. Het zelfde is bij W. aan de gang.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 9 September 2020, 11:59   #1554
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik had mijn gevoel al bekeken, dat wat speelde onderzocht, en los gelaten.
Los gelaten samen met haar shit(haar verhaal), waarin ze zich in blijft doorwentelen.
Haar daad nu om alsnog mij op te zoeken, en wrokkig te schrijven, laat ik bij haar.
Doorvoelen en in je gekrenkte trots gaan zitten lijkt me beter dan loslaten. Het riekt me teveel naar gekwetstheid dat omgezet wordt in onverschilligheid.
 
Oud 9 September 2020, 12:04   #1555
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zeker, maar wanneer is iets gevraagd of ongevraagd?

Ik bedoel het kan zijn dat iemand iets vraagt dat het ondanks dat toch wijzer is niks te zeggen maar het kan ook zijn dat iemand niks vraagt maar toch iets aangereikt krijgt. W. heeft niks gevraagd maar toch iets aangereikt gekregen en de rest is aan hem...
Ik zie Kabu en Francois veel betekenis voor je hebben, dat is goed zo en daar wil ik me niet ongevraagd mee bemoeien. Je zou kunnen zien hoe grof je zelf kunt zijn tegenover een verkregen ongevraagde advies. Zie Mihaela.
Gevraagd kan ik iemand van repliek dienen en desondanks de gram over de eerlijkheid over me heen krijgen. Maar dat is me worst dan hadden ze er maar niet naar moeten vragen.
 
Oud 9 September 2020, 12:05   #1556
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Doorvoelen en in je gekrenkte trots gaan zitten lijkt me beter dan loslaten. Het riekt me teveel naar gekwetstheid dat omgezet wordt in onverschilligheid.
Ik ben nog steeds niet vrij van ego, dus het zit er nog. Niet meer zo hoog, maar nog steeds aanwezig.
De neiging is er inderdaad nog om haar kop te duwen, in de emmer vol kots, die ze voor haar snoet geschoven heeft, en waaruit ze nu en dan een hapje van neemt.
Tja, als zij daarmee naar mij smijt, ben geen engel die direct vergeeft, maar geef haar terug wat van haar is.
Mihaela is offline  
Oud 9 September 2020, 12:08   #1557
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik ben nog steeds niet vrij van ego, dus het zit er nog. Niet meer zo hoog, maar nog steeds aanwezig.
De neiging is er inderdaad nog om haar kop te duwen, in de emmer vol kots, die ze voor haar snoet geschoven heeft, en waaruit ze nu en dan een hapje van neemt.
Tja, als zij daarmee naar mij smijt, ben geen engel die direct vergeeft, maar geef haar terug wat van haar is.
Goed zo, wordt je boosheid, gooi het eruit.
 
Oud 9 September 2020, 12:14   #1558
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Goed zo, wordt je boosheid, gooi het eruit.
Valt mee..Er is geen boosheid.. was het beeld dat ik voor me zag..

Wat ik bijzonder vind is dat ik haar juist losgelaten heb, samen met wat bij mij speelde toen ik me betrokken voelde bij haar verhaal. Toen mijn energie helemaak niet meer op haar gericht was, toen pas begon ze mij op te zoeken. Ik begrijp haar patroon, maar ik laat het nu verder bij haar.
Mihaela is offline  
Oud 9 September 2020, 12:18   #1559
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
samen met wat bij mij speelde toen ik me betrokken voelde bij haar verhaal.
Gevoeld, onderzocht, en los gelaten..
Mihaela is offline  
Oud 9 September 2020, 12:22   #1560
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Je bent geraakt omdat ik dingen op mijn tijd doe en niet op jou tijd. Tja, dat kan gebeuren dat niet alles volgens jou persoonlijke plan gebeurd. WiNk

Een welgemeende bos
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.