Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 July 2012, 15:13   #151
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
Geen idee.
Jij?

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Als je je instinct/Jezelf/het Het/ vertrouwt maakt dat weinig uit.
Dan hoef je je niet bezig te houden met de persoon erachter.
Vervaagt vanzelf dan, zonder veel praatjes.
En wordt de IP ban ook overbodig, tenslotte molt niemand hier je fysiek.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:17   #152
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tis toch een opluchting hé Ogenbliksem wanneer Keen met zijn brede rug je een beetje uit de wind houdt niet?

Je kan in elk geval zo goed voor jezelf zorgen dat je precies weet hoe je moet draaien en keren om uit de wind te blijven, is het niet? XXXX

Ik vraag me ondertussen af of je ook weet dat er een keer een eind zal komen aan dat draaien en keren om uit de wind te blijven.

Groetjes....
Zeg nou eens gewoon wat je probleem is !, want met je quote laat je nog geen 20% zien van wat er bij je speelt, je bent aan het luchtfietsen.....en je wilt zo graag op de Grond staan.
Je verbeeldings' begrip is scherp, maar je 'belevings' besef Vaag en Zwak.
Vaag en aan handen en voeten gebonden.....Vagebond.
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:24   #153
Jadi
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 15 January 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Zeg nou eens gewoon wat je probleem is !, want met je quote laat je nog geen 20% zien van wat er bij je speelt, je bent aan het luchtfietsen.....en je wilt zo graag op de Grond staan.
Je verbeeldings' begrip is scherp, maar je 'belevings' besef Vaag en Zwak.
Vaag en aan handen en voeten gebonden.....Vagebond.
Ik wil niet antwoorden voor Vagebond, maar zeggen wat ik waarneem Wat ik zie is dat je nu jouw frustratie afreageert op anderen, Keen. Herken je dat bij jezelf?Zoals ik het zie heb je het in bovenstaand bericht over jezelf.
Jadi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:25   #154
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Hahahahahahaha, mag ik even lachen, hahahahaha.
)
In de roos dus', !.)))
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:31   #155
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Zeg nou eens gewoon wat je probleem is !, want met je quote laat je nog geen 20% zien van wat er bij je speelt, je bent aan het luchtfietsen.....en je wilt zo graag op de Grond staan.
Je verbeeldings' begrip is scherp, maar je 'belevings' besef Vaag en Zwak.
Vaag en aan handen en voeten gebonden.....Vagebond.
Beste Keen ik verwijs jou door naar post # 148

De rest laat ik aan jou verbeelding over want ik ben niet van plan me te laten verleiden door iemand die misbruik maakt van anderen voor zijn eigen en andermans bevrediging, al zetten ze nog zo'n leuk snoetje op. Daar zul je het mee moeten doen.

Maw ga eerst maar eens nadenken over waar jij mee bezig bent en welk doel dat uiteindelijk heeft.

Groetjes van V.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:40   #156
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jadi Bekijk bericht
Ik wil niet antwoorden voor Vagebond, maar zeggen wat ik waarneem Wat ik zie is dat je nu jouw frustratie afreageert op anderen, Keen. Herken je dat bij jezelf?Zoals ik het zie heb je het in bovenstaand bericht over jezelf.

Jaad,

Ik weet genoeg.

Vaar-wel.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:41   #157
sagnaar
Jubilaris
 
sagnaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 September 2010
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jadi Bekijk bericht
Ik wil niet antwoorden voor Vagebond, maar zeggen wat ik waarneem Wat ik zie is dat je nu jouw frustratie afreageert op anderen, Keen. Herken je dat bij jezelf?Zoals ik het zie heb je het in bovenstaand bericht over jezelf.
Ik heb het op dit forum , het Remon forum, het kerschot forum, arie zijn forum, en het volkert Hinten forum al meerdere keren naar voren gebracht en er over verteld....
Nog een keer heel kort dan.

Direct NA' die ,zo als ik het verwoord Bliksem inslag out of the blue, ben ik voor een periode van ongeveer 5 jaren in mijn psychosomatische gesteldheid onderhevig geweest aan 1000 angsten, fobieen, ongemakken, vervreemding, en verwarringen.......
Ik' was daar niet meer.....maar de psychosomatische sensaties hebben zich toen gigantisch UIT-geleefd in mijn systeem.

Mijn dagelijkse doen en laten heeft er in de praktijk niet echt onder hoeven te leiden, omdat het meer een situatie was van Op-merken en Constateren.
Mocht er ' belang' zijn geweest bij een behoud van 'persoonlijke' houvast....dan zou die periode gewoonlijk een regelrechte Hel zijn geweest !, maar die houvast was er dus niet', ik was in de Hel.....maar ontastbaar.

Na die 5 jaren van een soort Psychosomatisch Herschikken, kwam alles in een soort nieuwe gesetteldheid terecht, en dat is tot op de dag van vandaag zo gebleven.

Ik heb er nooit een dokter, psycholoog, psychiater, e.n.z voor benaderd.....ergens was een zeer sterk besef dat niet' te moeten doen.....god zij dank.

Ik ben dien ten gevolge zeer bekend met het psychische wel en wee van mens zijn.
Het kost mij dan ook niet veel moeite van alles en nog wat OP te merken in quotes van anderen.....
Wat ik dan hier en daar benader met een persoonlijke psychologie van de kouwe grond, verklaring zo je wilt, maar die hebben weer weinig van doen met wat ik als constatering' kan duiden'.

Bottom line.......ik ben meer mens' dan mij lief is, so be it.
sagnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:41   #158
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
In de roos dus', !.)))
Ik zou er maar niet zo hard over lachen want het gaat om wat je gedaan hebt met die wetenschap, ongeacht of die accuraat is mbt mij wat niet zo is overigens, en dat is niet al te fraai Keen. Zie verder post #148 en aansluitend post # 155

Sucses ermee.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 7 July 2012 om 16:48.
Reden: accuratiedingetje toegevoegd.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:44   #159
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Ik heb het op dit forum , het Remon forum, het kerschot forum, arie zijn forum, en het volkert Hinten forum al meerdere keren naar voren gebracht en er over verteld....
Nog een keer heel kort dan.

Direct NA' die ,zo als ik het verwoord Bliksem inslag out of the blue, ben ik voor een periode van ongeveer 5 jaren in mijn psychosomatische gesteldheid onderhevig geweest aan 1000 angsten, fobieen, ongemakken, vervreemding, en verwarringen.......
Ik' was daar niet meer.....maar de psychosomatische sensaties hebben zich toen gigantosch UIT-geleefd in mijn systeem. rest volgt...
Keen,

Daar heeft ze al eens op geantwoord en ook in dat antwoord daarop zag ik dat er geen 'real understanding' had plaatsgevonden.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 7 July 2012, 15:50   #160
Jadi
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 15 January 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Ik heb het op dit forum , het Remon forum, het kerschot forum, arie zijn forum, en het volkert Hinten forum al meerdere keren naar voren gebracht en er over verteld....
Nog een keer heel kort dan.

Direct NA' die ,zo als ik het verwoord Bliksem inslag out of the blue, ben ik voor een periode van ongeveer 5 jaren in mijn psychosomatische gesteldheid onderhevig geweest aan 1000 angsten, fobieen, ongemakken, vervreemding, en verwarringen.......
Ik' was daar niet meer.....maar de psychosomatische sensaties hebben zich toen gigantisch UIT-geleefd in mijn systeem. rest volgt...
Ik zie wat ik zie. Keen. Ik zie iemand met een grote eigendunk. Bovenstaande bevestigt dat voor mij. D.w.z., ik ben niet onder de 'indruk'.
Jadi is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tony Parsons - "Het open geheim" vesselin Tony Parsons 395 10 June 2021 13:22
"To Think Or Not To Think." Aart Eckhart Tolle 1 26 August 2011 21:44


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.