Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 May 2013, 11:44   #151
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Het selectief olifantenbrei van Vagebond

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Ze is hier forumlid geweest, ze leek me duidelijk en helder en ze heeft zich geloof ik uitgeschreven en een eigen forum gestart.
Nee ze is gebannen omdat ze tegen wat schenen van al dan niet bestaande egootjes aanschopte en dat vonden die al dan niet bestaande egootjes niet zo aangenaam, dus moest ze weg.

Daarna, omdat die al dan niet bestaande egootjes niet ophielden met kwaadspreken, heeft mw. gesommeerd dat zij met naam en toe-naam, vanwege die kwaadsprekerij hier niet langer genoemd wenste te worden cq in verband wenste te worden gebracht, vanwege de evt. bedreiging die deze kwaadsprekerij evt. voor haar persoonlijke leven had kunnen betekenen, bladiebla ect.

Mw. viel niet voor de al dan niet bestaande egootjes dus verwerd ze tot figure non grata...

Ik geloof dat de ban inmiddels weer is opgeheven, maar dat Renoir heeft aangegeven het niet wenselijk te vinden dat mw. zich weer bij ons zal vervoegen....

Wijziging aangebracht door Vagebond op 30 May 2013 om 18:04.
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 12:21   #152
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee ze is gebannen omdat ze tegen wat schenen van al dan niet bestaande egootjes aanschopte en dat vonden die al dan niet bestaande egootjes niet zo aangenaam, dus moest ze weg.

Daarna, omdat die al dan niet bestaande egootjes niet ophielden met kwaadspreken, heeft mw. gesommeerd dat zij met naam en toe-naam, vanwege die kwaadsprekerij hier niet langer genoemd wenste te worden cq in verband wenste te worden gebracht, vanwege de evt. bedreiging die deze kwaadsprekerij evt. voor haar persoonlijke leven had kunnen betekenen, bladiebla ect.

Mw. viel niet voor de al dan niet bestaande egootjes dus verwerd ze tot figure non grata...

Ik geloof dat de ban inmiddels weer is opgeheven, maar dat Renoir heeft aangegeven het niet wenselijk te vinden dat mw. zich weer bij ons zal vervoegen....
Neen.

'Kwaadsprekerij' is een benoeming van het denken dat iets als zodanig benoemt omdat het niet bevalt wat er 'gesproken' wordt.
Verder is het bijkomende gefantaseerde drama slechts een actie en geloof van 'Het Denken.'

Bovendien behoort de reden: 'omdat ze tegen wat schenen van al dan niet bestaande egootjes aanschopte en dat vonden die al dan niet bestaande egootjes niet zo aangenaam, dus moest ze weg' tot diezelfde subjectieve denkfantasie/denkactie.
Ogenblik-sem is offline  
Oud 30 May 2013, 12:26   #153
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Lily, sinds ik HET boek van Anja heb gelezen kan ik niet meer DENKEN, ik kan enkel nog maar zijn.
Dat zou je willen! (volgens Anja)
Ogenblik-sem is offline  
Oud 30 May 2013, 12:31   #154
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard Verwijderd uit Anja O's boek

Ik ga deze laatste 3 quotes hier weghalen, wat Vagebond beweerd zijn pertinente leugens en niet de eerste keer dat ze hier voor het voetlicht komen.

Ik heb geen geen zin in steeds opnieuw dat gezeik rond ene Anja O.

Als je niet zonder leugens en strijd kunt doe dat dan maar op je eigen homepage, daar hoef ik je niet te lezen.
Renoir is offline  
Oud 30 May 2013, 12:40   #155
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Hier moet ik je bijstaan Renoir.
Mijn vraag is al langere tijd waarom Vagebond dat niet aandurft?

Daar is nog nooit een ander argument op gekomen dan enkel: 'Ik heb dat niet nodig..'
En: 'waarom zou ik dat moeten doen? '
Ogenblik-sem is offline  
Oud 30 May 2013, 12:43   #156
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
Hier moet ik je bijstaan Renoir.
Mijn vraag is al langere tijd waarom Vagebond dat niet aandurft?

Daar is nog nooit een ander argument op gekomen dan enkel: 'Ik heb dat niet nodig..'
En: 'waarom zou ik dat moeten doen? '
Ik ben het zat op Vagebond te reageren, ik heb al zoveel pogingen ondernomen om het duidelijk te maken, hele draden zijn er hier over volgeschreven.

Ik ga dat zelfs niet meer even dunnetjes over doen.

Eigenlijk moest ik het gewoon wissen dan hoef ik voor degenen die hier nieuw gekomen zijn en nog nergens van weten niet steeds opnieuw weer de krom voorgestelde zaak rechtzetten. Ze heeft een onvoldragen selectief olifantenbrein dat onmogelijk tot wasdom kan komen.
Renoir is offline  
Oud 30 May 2013, 14:53   #157
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik ben het zat op Vagebond te reageren, ik heb al zoveel pogingen ondernomen om het duidelijk te maken, hele draden zijn er hier over volgeschreven.

Ik ga dat zelfs niet meer even dunnetjes over doen.

Eigenlijk moest ik het gewoon wissen dan hoef ik voor degenen die hier nieuw gekomen zijn en nog nergens van weten niet steeds opnieuw weer de krom voorgestelde zaak rechtzetten. Ze heeft een onvoldragen selectief olifantenbrein dat onmogelijk tot wasdom kan komen.
Vagebond ervaart het op haar manier en het lijkt me toch dat iedereen het op zijn/haar manier mag doen?
Zij stelt iets vast of Het is een vaststelling.
Interessant om het woord vast-stellen te onderzoeken.
Dat is een tijdelijk vaststellen.
Lily is offline  
Oud 30 May 2013, 17:20   #158
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik ga deze laatste 3 quotes hier weghalen, wat Vagebond beweerd zijn pertinente leugens en niet de eerste keer dat ze hier voor het voetlicht komen.

Ik heb geen geen zin in steeds opnieuw dat gezeik rond ene Anja O.

Als je niet zonder leugens en strijd kunt doe dat dan maar op je eigen homepage, daar hoef ik je niet te lezen.
Leugens & strijd, boeiende woorden niet Renoir?

Ik zie hier geen leugens & strijd verschijnen dus moet moeten die leugens & strijd zich ergens in jou bevinden vermoed ik. In dat geval veel plezier ermee
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 17:44   #159
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik ben het zat op Vagebond te reageren, ik heb al zoveel pogingen ondernomen om het duidelijk te maken, hele draden zijn er hier over volgeschreven.
Wat heb je geprobeerd duidelijk te maken Renoir? Dat je heilig boontje bent en de rest, behalve dan de genen die jou volgen, enkel de weg kwijt kan zijn....WiNk

Citaat:
Eigenlijk moest ik het gewoon wissen dan hoef ik voor degenen die hier nieuw gekomen zijn en nog nergens van weten niet steeds opnieuw weer de krom voorgestelde zaak rechtzetten. Ze heeft een onvoldragen selectief olifantenbrein dat onmogelijk tot wasdom kan komen.
Thks voor het compliment

Overigens... wil jij zeggen dat je een voldragen selectief olifantenbrein hebt waardoor je de zaken krommer voorstelt dan ze zijn, Hahahaha. Oh sorry.....
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 18:05   #160
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lily Bekijk bericht
Vagebond ervaart het op haar manier en het lijkt me toch dat iedereen het op zijn/haar manier mag doen?
Zij stelt iets vast of Het is een vaststelling.
Interessant om het woord vast-stellen te onderzoeken.
Dat is een tijdelijk vaststellen.
Vagebond is een absolute eenling in het weergeven wat ieder ander die de situatie heeft meegemaakt geheugentechnisch voor ogen staat. Eerst meende ik met een notoire ruziezoeker te maken te hebben en heb dienaangaande een overeenkomstig passende attitude aangenomen. Toen Vagebond dwars tegen de stroom in stug bleef volhouden aan de eigen interpretatie van het gebeuren heb ik alsmaar hernieuwde pogingen gedaan om haar de andere visie, die van het gros der deelnemers die de juiste is, te helpen inzien, zonder het geringste resultaat. Het verbaast me dan ook geenszins deze omschrijving van het gebeuren opnieuw te lezen

Ik misgun Vagebond niet het recht op het behoud van haar misvormde visie op het gebeuren ik heb alleen geen zin om anderen die hier lezen te blijven wijzen op deze weergegeven misvatting. Ik isoleer slechts een misvormde visie die inmiddels van alle kanten al is weerlegd en al lang en breed hier geen item meer is.
Ik bezoek dit draadje niet meer dus verwacht verder geen reactie wat mij betreft.
Rennie is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.