Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 September 2014, 12:56   #151
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Bekijk bericht
De vraag aan Habbuthabnot was hoe het kan dat hij dat weet, de vraag was niet of hij het wel/niet weet.

p.s Dank voor je welkom.
Ik zou niet zoveel moeite doen met dat knippen en plakken, Nadje leest zich nooit in, ze ziet wat en reageert en dan zit jij goedbedoeld in je spaarzame tijd uit je eerdere quotes een antwoord voor haar te formuleren terwijl zij weigert zich in te lezen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 13:02   #152
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Bekijk bericht
De vraag aan Habbuthabnot was hoe het kan dat hij dat weet, de vraag was niet of hij het wel/niet weet.

p.s Dank voor je welkom.
Geen dank. Volgens mij was het antwoord van Hab dat hij je wel kan vertellen hoe hij dat weet maar daarmee weet jij het nog niet.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 13:04   #153
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik zou niet zoveel moeite doen met dat knippen en plakken, Nadje leest zich nooit in, ze ziet wat en reageert en dan zit jij goedbedoeld in je spaarzame tijd uit je eerdere quotes een antwoord voor haar te formuleren terwijl zij weigert zich in te lezen.
Weer te lang niet geneukt zeker?
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 13:05   #154
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Geen dank. Volgens mij was het antwoord van Hab dat hij je wel kan vertellen hoe hij dat weet maar daarmee weet jij het nog niet.
Wat is dit weer voor een geouwehoer, ben jij Hab z'n secretaresse? Als Hab wat te vertellen heeft moet ie dat gewoon doen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 13:05   #155
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Weer te lang niet geneukt zeker?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 13:23   #156
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wat is dit weer voor een geouwehoer, ben jij Hab z'n secretaresse? Als Hab wat te vertellen heeft moet ie dat gewoon doen.

Oeiiiii.....Renoir...!!

Opnieuw een pijnlijke vertoning van gebrek aan kennis omtrent de tradities op het vlak van Zelfverwerkelijking en Zelfkennis.

Wat Nadje doet staat in de traditie bekend als een zgn Brahmana en bovendien nog in een bijzondere vorm ervan.
Brahmana's zijn interpretaties of instructies die een oorspronkelijke tekst volgen en ingaan op bijzondere aspecten ervan.
Uitweiding omtrent artikelen in de oerteksten, commentaren erop en uiteindelijk uitleg ervan is een essentieel onderdeel van hoe studenten met elkaar omgaan in de verwerking van informatie en instructie.

Met name jij zou adhv Nadjes opmerkingen en commentaren een gat in de lucht moeten springen want het is een eerste aanzet om tot een zeker inzicht te komen.
Nu wil je dat proces opnieuw in de kiem smoren, zoals je dat in mijn uitwisseling met Ben al eerder hebt geprobeerd te doen met je 'waarschuwingen en berispingen'.

Lees ik hier nu weer een waarschuwing, ditmaal richting Nadje...?!
Als dat zo is dan zal de berisping wel niet lang op zich laten wachten, is het niet.....?!

Wordt toch eens een vent, ipv een dreinende kleuter......

habbekrats
habbuthabnot is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 13:29   #157
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Oeiiiii.....Renoir...!!

Opnieuw een pijnlijke vertoning van gebrek aan kennis omtrent de tradities op het vlak van Zelfverwerkelijking en Zelfkennis.

Wat Nadje doet staat in de traditie bekend als een zgn Brahmana en bovendien nog in een bijzondere vorm ervan.
Brahmana's zijn interpretaties of instructies die een oorspronkelijke tekst volgen en ingaan op bijzondere aspecten ervan.
Uitweiding omtrent artikelen in de oerteksten, commentaren erop en uiteindelijk uitleg ervan is een essentieel onderdeel van hoe studenten met elkaar omgaan in de verwerking van informatie en instructie.

Met name jij zou adhv Nadjes opmerkingen en commentaren een gat in de lucht moeten springen want het is een eerste aanzet om tot een zeker inzicht te komen.
Nu wil je dat proces opnieuw in de kiem smoren, zoals je dat in mijn uitwisseling met Ben al eerder hebt geprobeerd te doen met je 'waarschuwingen en berispingen'.

Lees ik hier nu weer een waarschuwing, ditmaal richting Nadje...?!
Als dat zo is dan zal de berisping wel niet lang op zich laten wachten, is het niet.....?!

Wordt toch eens een vent, ipv een dreinende kleuter......

habbekrats

Jou lezende krijg ik alsmaar gedachteassociaties met 'the old mens network' al kunnen daarin wellicht tegenwoordig ook al vrouwen worden opgenomen.
Het is in ieder geval duidelijk dat hier elkaar balletjes worden toegespeeld en in bescherming wordt genomen. Heeft weinig uitstaande met gedegen zelfonderzoek niet?

En dan nu graag weer
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 22:44   #158
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Uitschrijven

Renoir het bedroefd mij zeer hier afscheid te moeten nemen, maar ik zal je je zin geven. Je maakt me het schrijven hier onmogelijk. Mijn aanwezigheid is hier niet gewenst, dus je mag me uitschrijven.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 23:01   #159
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Jou lezende krijg ik alsmaar gedachteassociaties met 'the old mens network' al kunnen daarin wellicht tegenwoordig ook al vrouwen worden opgenomen.
Het is in ieder geval duidelijk dat hier elkaar balletjes worden toegespeeld en in bescherming wordt genomen. Heeft weinig uitstaande met gedegen zelfonderzoek niet?

En dan nu graag weer
...en ik krijg de indruk dat jij de enige bent die hier zelfonderzoek op de agenda heeft staan...
Jammer!

Anders had je gewoon gezellig met de rest van ons kunnen meeleuteren!

Habichsonstnochwaszusagen?
habbuthabnot is offline   Met citaat reageren
Oud 28 September 2014, 23:10   #160
Ben
Vicaris
 
Geregistreerd: 19 September 2014
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Geen dank. Volgens mij was het antwoord van Hab dat hij je wel kan vertellen hoe hij dat weet maar daarmee weet jij het nog niet.
Nogmaals dan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Bekijk bericht
Ik hoef het niet te weten en het maakt voor mij ook niets uit of ik het wel of niet te weten kom. De ,klaarheid' aangaande hoe' ,aanwezigheid' is bij mij is zichzelf voldoende.
Ben is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 02:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.