Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 September 2020, 12:42   #1601
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Hola, zwaar die Wolfgang hoor.
Als ik al is naar muziek luister, wat ik zelden doe, heb ik het meer voor de inhoud van wat ik mijn 'psychedelica muziek' lijstje noem.
ééntje eruit... YouTube / Mother I Feel You...
Vond volgende vandaag nog in een topic onder het muziek dingetje, ik heette toen nog Marijke. Vind je dan misschien ook wel fijn...

O.a. DNA repair muziek 528HZ Healing Music
__________________
Ontwaken is een proces...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 10 September 2020 om 12:58.
Reden: Hete in heette veranderd, is ff een verschilletje...
Vagebond is offline  
Oud 10 September 2020, 13:56   #1602
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ben wel weer ff klaar hier, tot later, zij die hier lezen en of gelezen hebben..

__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 10 September 2020, 14:25   #1603
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Godverdomme, wat een gekut is dit zeg, ik wil gewoon weg maar het kan nog niet, godverdomme...
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 10 September 2020, 14:38   #1604
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht



Ik lees deze post nu pas van je en schreef eerder in dit bericht aan Miha over haar vermeende helderziendheid in het topic 'elkaar verstaan' het volgende...

Geestige overeenkomst met wat jij haar schrijft. Er kan inderdaan nog wat opgeknapt worden aan Miha's zien.
Ja en dan ik hier wel op in gaan, maar het gevolg zal zijn dat mw. wederom de achtervolging gaat inzetten want mw. voelt zich gekrenkt dan moet alles op alles gezet worden om een proces wat gaande is te boycotten met haar zgn heldere zien, en haar, haha wat zijn we weer leuk vandaag bullshit. Ik ben hier voor mezelf en niet omdat mw. vind dat zij alle aandacht verdient met haar blabla echt.

Dit kind heeft werkelijk geen flauw idee waar zij mee bezig is. Dan heb ik het gedaan wanneer ik daar wat van zeg, werkelijk?

Laat mij even Neytiri zijn, die op het punt staat Jake om zeep te helpen vanwege het vanuit onwetendheid doden van een leven e.d.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 10 September 2020, 21:54   #1605
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

J.S. Bach - Cantata 179 - V. Aria Liebster Gott, erbarme dich



.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline  
Oud 10 September 2020, 22:13   #1606
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Tchaikovsky-Hymn of the Cherubim - Liturgy of St John Chrysostom

Samuel Barber - Agnus Dei [HD]
Vagebond is offline  
Oud 10 September 2020, 22:24   #1607
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Er is enkel een stil & probleemloos Zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja, en nu gaat het dus over je de eigen kleine leefwereld waar je in leefde. Het ging over het lijden aan het leed van de wereld bladiebla ect. Je gaat toch niet beweren dat jij die in het koninkrijk van de hemel daar nog aan lijd aan het lijden van de mensheid, of wel soms ( zie uitleg direct hierboven)?
Klopt, ik lijd nu niet meer aan het lijden van de mensheid.
Ik heb veel geweend voor het leed van de anderen én veel geweend voor mijn eigen leed.
Maar da's voorbij sinds mijn verschrikkelijke bijna-dood ervaring dewelke ik niemand aanraad op die manier, maar voor mij was er geen andere weg. Ik moest door de pijn om tot leven te komen.

Nu alles helder is weet ik dat ik tot voor mijn bijna-dood ervaring een weeskind was dat zocht naar wat troost. En zo ben ik vele weeskinderen tegengekomen die ook wat troost zochten.
Nu heb ik dat allemaal losgelaten.

ik ben nu in staat alle bewegingen van het denken los te laten en simpelweg stil te zijn.
In de stilte heb je geen naam, geen verleden, geen zorgen, geen relaties, geen nationaliteit, geen geslacht, geen mening, geen spijt, geen stress en geen gemis. Er is enkel een stil en probleemloos Zijn.
Mijn leven ontvouwd zich nu vanuit deze plek.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 10 September 2020, 22:41   #1608
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Met name dit stuk uit het gesprek gaat het mij om.
Ja, ik ben mij bewust geworden van hoe met mijn talent om te gaan.
En sommige mensen die klaar zijn om uit de kelder met koude vloer te komen pikken dat op en zijn mij dankbaar.
Zo ook één zuster van mij van de week.
Zie wat ze schreef (De kriegeltjes zijn onze twee andere zusters die aan het sterfbed van ons moeder stonden alsof ze een melaatse was).
Citaat:
broer,
Eer ge beseft dat ge zelf de grote EGO muur kunt slopen, u op die manier kunt bevrijden van uw gedachten die u gevangen houden, zijn er al heel wat barsten in de beton nodig.
Dat heb ik ook nog maar sinds kort aan den lijve ondervonden! Ik moet je daar echt voor bedanken dat ge me dat zelf hebt laten uitzoeken met ons "Kriegeltjes".
Ge hebt ook aan mijn zijlijn gestaan, klaar om me aan te geven wat ik nodig had door middel van lectuur, video-clips en uw onpartijdige visie. Ik ben daar sterker door geworden. Moet onze "twee kriegeltjes" hier ook zelfs een beetje voor bedanken. Beiden 't beste oefenmateriaal!!!
Als ik ze dat moest zeggen, ze zouden zeker overtuigd zijn dat ik nu compleet gestoord ben en nooit meer te helpen, ha,ha!

Ik begin het stilaan te begrijpen, zie al wat doorschemeren en voel de rust die het brengt. Zo simpel als ge de leerstof die u aangereikt wordt werkelijk gebruikt en die uw nikkeltje kan laten vallen.
Sinds het overlijden van ons moeder op één april jongstleden is de emotionele etterbuil pas echt opengesprongen bij twee van haar kinderen die haar zelfs niet konden vergeven op haar sterfbed.
Ik met die éne zuster die mij nu bedankt hebben haar handen urenlang vastgehouden op haar laatste dag.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 10 September 2020, 22:57   #1609
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dit kind heeft werkelijk geen flauw idee waar zij mee bezig is. Dan heb ik het gedaan wanneer ik daar wat van zeg, werkelijk?
Het is zoals Laurens vandaag schreef..
Citaat:
Mihaela heeft geen idee 'wat' ze is, ze worstelt met de verschijnselen en raakt steeds beter bekend met 'wie' ze is.
We kunnen de vraag stellen: 'Kan Mihaela iets veranderen op het ogenblik?'
Nee, zij is niet in staat om iets te veranderen. Dus dat heeft niets te maken met moedwilligheid. Zij zit zelf zo ingepakt als een mummie.
Ze zou 'ja' zeggen, ik doe werkelijk zelfonderzoek, maar ze kan het niet. Ze is niet in staat om het te doen.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 10 September 2020, 23:08   #1610
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Moeder ik voel je...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Laat mij even Neytiri zijn, die op het punt staat Jake om zeep te helpen vanwege het vanuit onwetendheid doden van een leven e.d.
En na zijn inwijding zegt Jake Sully: Moeder ik voel je...

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.