Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2020, 15:50   #1651
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:51   #1652
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Wat een narigheid toch, heb je eigen draadje maar kom er niet omdat je liever vuil spuit in dat van een ander....
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 15:57   #1653
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Antw. in mihaela's arena daar waar het hoort
Nou prachtig is dit zijn we weer helemaal waar we zijn moeten
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 16:05   #1654
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Arme Vagebond.
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 16:14   #1655
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wow, dit is iets dat ik nog nooit gevraagd heb iemand de toegang te ontzeggen tot mijn huis, puur en alleen omdat hier iemand is die niet aan de fatsoensnormen kan houden....

Miheala ik heb je vriendelijk doch laten weten dat je niet langer welkom bent in mijn draad wegen onbehoorlijk gedrag. Trek daar nu voor één keer eens je conclusies uit, ga je gedragen als een volwassen mens...
In dat geval moet jij niet steeds over mij schrijven!
Zolang als jij over mij schrijft, is dat net zo goed een uitnodiging om op te antwoorden.
Al kan ik je psychoses wel missen. Weet je wat, als jij zo geobsedeerd bent met mij, schrijf gerust. Je kan het blijkbaar niet laten.
Het is al belangrijk dat jij niet steeds als een druilerige baby op alle draadjes je K fixatie in verband met mij brengt.
Dst is al opgelost in ieder geval.
.....
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 16:17   #1656
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
.....
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 17:03   #1657
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Als je op zoek naar een oplossing was, wat duidelijk niet het geval is, bleef je niet steeds over mij schrijven.
Ik heb jou steeds antwoorden gegeven, wanneer jij mijn naam schreef,en een hoop onzin omheen.
Je schreef op het draadje van Dorje, dat Kabu mij zou geholpen hebben gehad met zoeken van teksten.
Het is zo simpel om iets te vinden. Kies zomaar een quote in Vagebond stekkie, ik begon toevallig bij nr 51, vanaf daar flip je een hele tijd. Dus puk zomaar een nr, en je ziet daarin hoe jij iemand beschuldigd van trappen geven, of van jou iets aandoen. Want dat doe jij, verhalen verzinnen, en dat wat JIJ doet, bij een ander leggen.
Jij bent degene die haar fixatie met K. steeds met mij in verband brengt, en op alle draadjes jouw gedoe in verband met K. en M nu, doordauwt.
Stop daarmee, en ben je klaar.
Ik heb geen enkele interesse in jou, dus als jij mijn naam niet meer typt, of als jij je beladenheid niet meer met mij in verband brengt, ben je klaar.
Zo simpel!!
Kind we zitten hier op een forum voor waarheidsvinding he. Als ik op jou wil reageren wil ik gewoon op jou kunnen reageren zonder geconfronteerd te worden met jou belachelijke fantasietje zoals die nu hier ook weer laat zien en ubehaubt in zowat al je postings laat zien. Jij bent hier degene die niet naar zichzelf kijkt en ondertussen torpedeer degenen die wel naar zichzelf durven kijken...IK heb gezegd klaar met je te zijn. Als je op mij wilt reageren dan doe je dat maar hier in je eigen stek Mihaela en niet in het mijne.

God, ja en die vergissing dat kabu je geholpen zou hebben, tis echt heel verschrikkelijk, ik moet er voor gehangen worden idd...
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 17:18   #1658
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Overigens wat is steeds over jou schrijven Mihaela. 1 berichtje van mij en ik ben twee dagen met je bezig. Laten we eens kijken hoe vaak je over mij schrijft waar ik überhaupt niet op reageer. Denk dat jij vaker over mij schrijft dan ik over jou. Ik probeer dat zelfs zorgvuldig te vermijden omdat ik weet hoe lang ik dan vervolgens jou shit mag slikken....Dus als ik al iets over jou schrijf dan doe ik dat doelbewust rekening houdend met wat voor een ellende ik vervolgens over me heen ga krijgen. Dus nee Mihaela ik wordt geen vriendjes met je zolang jij niet bereid bent naar jezelf te kijken en te stoppen met je stalkgedrag want er is op dit forum maar 1 iemand die stalked en de grootst mogelijke onzinnigheden over anderen beweerd en dat ben jij. Steek voor de verandering gewoon is de hand in eigen borst in plaats van voortdurend anderen lastig te vallen met jou gedrag onder het mom dat je behulpzaam bent....
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 17:19   #1659
Vagebond
Kasuaris

Standaard Wie is M?

Oh en wie is die M. in godsnaam? Je hebt het daar al eerder over gehad, bij mij gaat geen bel rinkelen, dus verlicht mijn geest aub
Vagebond is offline  
Oud 7 November 2020, 17:36   #1660
Vagebond
Kasuaris

Standaard

Citaat:
Als je op zoek naar een oplossing was, wat duidelijk niet het geval is, bleef je niet steeds over mij schrijven.
Ik heb jou steeds antwoorden gegeven, wanneer jij mijn naam schreef, en op dat door jou hoop onzin geschreven, om mijn naam heen.
Je schreef op het draadje van Dorje, dat Kabu mij zou geholpen hebben gehad met zoeken van teksten.
Tja, als je kabu gaat imiteren wat verwacht je dan Mihaela dat er onmiddelijk wordt gedacht dat Mihaela op de zelfde gedachte zou kunnen komen? Nu, is bij niet het geval hé, dus neem me niet kwalijk...

Citaat:
Jij bent degene die haar fixatie met K. steeds met mij in verband brengt, en op alle draadjes jouw gedoe in verband met K. en M nu, doordauwt.
Stop daarmee, en ben je klaar.
kan iemand mij vertellen waar dit over gaat? Ten eerste heb ik geen fixatie met kabu, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen voor dat in je mooie hoofdje terecht komt. Ten tweede zie ik niet waar ik jou steeds in verband breng met kabu. Voor mij zijn jullie maatjes die het prima kunnen vinden als het om relnichten gaat, jullie schijnen er alletwee op te kicken, geen probleem hoor. En wilde je soms ontkennen dat jullie dat afgelopen 2 en of meer dagen niet met elkaar gesproken hebben achter de schermen, weet niet hoor maar leek mij toch duidelijk te zijn dat jullie daar mee bezig waren...En verder wens ik jullie oprecht een goed vriendschap toe Mihaela want het is duidelijk dat jullie elkaar aardig vinden.

Mbt tot al alle draadjes, volgens mij was jij het die mij achtervolgde toen ik op kabu ergens reageerde en ik heb vandaag ergens een leuke, gemakkelijk, zonder me druk maken of wat ik schreef wel zou klopte, uit de pen vloeiende reaktie geschreven. Jammer dat je het niet kon waarderen. Dacht dat je het wel leuk zou vinden voor de verandering eens een reaktie in de trant van Mihaela te krijgen, heerlijk alles bij elkaar verzonnen, behalve dan die opmerking over trump want die vond ik echt wel gepast gezien de omstandigheden. Want ja boontje komt echt wel om zijn loontje... Misschien als je geluk hebt en je je weet te gedragen dat ik mij visie over jou zal veranderen Mihaela...

Citaat:
Ik heb geen enkele interesse in jou, dus als jij mijn naam niet meer typt, of als jij je beladenheid niet meer met mij in verband brengt, ben je klaar.
Zo simpel!!
Ik heb werkelijk geen idee waar jij het over hebt Mihaela. Als er iets met mij is ga ik dat niet bij een ander leggen, waarom zou ik? Of gaat dit over het gegeven dat ik je forumtrol noem? Nu Miheala je gedraagd je als een forumtrol dus lijkt me er niks mis mee te zijn je ook zo te noemen. Man als ik zo gevoelig zou reageren op alle namen die jij me ondertussen gegeven hebt, lag ik lang dood en begraven onder de groene zoden, als u mij niet kwalijk neemt

Niettemin
Vagebond is offline  
Discussie gesloten

Colofon