Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 November 2020, 17:15   #1661
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Tja, als je kabu gaat imiteren wat verwacht je dan Mihaela dat er onmiddelijk wordt gedacht dat Mihaela op de zelfde gedachte zou kunnen komen? Nu, is bij niet het geval hé, dus neem me niet kwalijk...
Omdat jij met hem gefixeerd bent, zie jij imitatie, terwijl dit altijd mijn stijl/ manier was. Wordt nou niet weer groen om de onweerkomst.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
kan iemand mij vertellen waar dit over gaat? Ten eerste heb ik geen fixatie met kabu,
Blijf dan niet steeds over hem typen, en mij in verband met hem brengen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen voor dat in je mooie hoofdje terecht komt. Ten tweede zie ik niet waar ik jou steeds in verband breng met kabu. Voor mij zijn jullie maatjes die het prima kunnen vinden als het om relnichten gaat, jullie schijnen er alletwee op te kicken, geen probleem hoor.
Kijk, weer je fixatie. Jij ziet het niet!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En wilde je soms ontkennen dat jullie dat afgelopen 2 en of meer dagen niet met elkaar gesproken hebben achter de schermen, weet niet hoor maar leek mij toch duidelijk te zijn dat jullie daar mee bezig waren...
Je bent echt super slecht in waarnemen!!
Het is echt je fixatie, en je 'verhalen verzinnen' talent. Die heeft geen woord over jou gerept. Waarom zou hij?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.En verder wens ik jullie oprecht een goed vriendschap toe Mihaela want het is duidelijk dat jullie elkaar aardig vinden..
Weer je fixatie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mbt tot al alle draadjes, volgens mij was jij het die mij achtervolgde toen ik op kabu ergens reageerde en ik heb vandaag ergens een leuke, gemakkelijk, zonder me druk maken of wat ik schreef wel zou klopte, uit de pen vloeiende reaktie geschreven.
Jammer dat je het niet kon waarderen. .
Ik kan zeker niet waarderen als jij over mij hebt met jouw giftige stijl. Ik en K zijn geen Siamese, als je met hem kletst, hoef jij niet over mij te hebben. Je hebt het niet door hoe vreemd jij mij in verband met hem steeds brengt. Laat los! Grappig doen nu is nog te vroeg.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dacht dat je het wel leuk zou vinden voor de verandering eens een reaktie in de trant van Mihaela te krijgen,
Dat leuk van je is steeds met dubbele tong praten, dus kan er niet de lol van inzien. Laat gewoon eerst los. Mij in ieder geval, voor jezelf dan. Mij boeit het niet, als je mijn naam typt, geef ik gewoon een reactie op.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
heerlijk alles bij elkaar verzonnen, behalve dan die opmerking over trump want die vond ik echt wel gepast gezien de omstandigheden. Want ja boontje komt echt wel om zijn loontje... Misschien als je geluk hebt en je je weet te gedragen dat ik mij visie over jou zal veranderen Mihaela...
Ik las wat je schreef over Trump, en dat laat me zien hoe gefixeerd jij bent, en mij overal in ziet. Verder niets mis mee met Trump, hij is de wereld op dit moment zeer dienstbaar..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik heb werkelijk geen idee waar jij het over hebt Mihaela. Als er iets met mij is ga ik dat niet bij een ander leggen, waarom zou ik? Of gaat dit over het gegeven dat ik je forumtrol noem? Nu Miheala je gedraagd je als een forumtrol dus lijkt me er niks mis mee te zijn je ook zo te noemen. Man als ik zo gevoelig zou reageren op alle namen die jij me ondertussen gegeven hebt, lag ik lang dood en begraven onder de groene zoden, als u mij niet kwalijk neemt

Niettemin
Hoe veel jaar heb jij dit forum geterroriseerd? Ik weet niet wie een grotere trol is.
Ik trouwens dus ook.

Zie jij echt niet wat een heftig en beladen mens jij bent?

Goed, zoek me niet meer op, en je hebt je gewenste rust. Simpel toch?
Mihaela is offline  
Oud 7 November 2020, 19:26   #1662
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Omdat jij met hem gefixeerd bent, zie jij imitatie, terwijl dit altijd mijn stijl/ manier was. Wordt nou niet weer groen om de onweerkomst.
Nou mihaela ik heb jou nog nooit met postje van uit grijze verledens zien werken, dat is echt kabu ding. En ga nu niet vast zitten op het feit dat ik het over kabu heb, want dit is puur functioneel binnen dit gesprek mihaela. Dus ik vind die associatie van mij echt niet zo gek, maar jij kennelijk wel, het zij dan maar zo.

Citaat:
Blijf dan niet steeds over hem typen, en mij in verband met hem brengen.
Waar is dit hele dingetje nu eigenlijk om begonnen Mihaela? kabu heeft jou onze mailwisseling om de een of andere bijzondere reden, een reden die zich laat raden, niet echt gezien hoe hij in elkaar zit. En vervolgens zoek ik je een keertje op roep een keertje forumtrol en vervolgens ga jij me in mijn gezicht meppen met die mails. En dan mag ik geen verband leggen tussen jou en kabu? En dan heb ik het nog niet eens over die mails tussen jou en kabu waar het zou gaan over mijn vermeende verliefdheid die er sowieso al niet was, puur en alleen gebaseerd op interpretatie. Nee marijke mag geen verband leggen, heuh? Er is een verband ik benoemd gewoon dat verband al zie jij vanwege de een of andere voor mij onbegrijpelijke reden kennelijk niet graag dat er een verband wordt gelegd. Ja kind het is voor mij geen reden om de naam van kabu en jou in één zin te gebruiken, if you don't mind?

Citaat:
Kijk, weer je fixatie. Jij ziet het niet!
Oh, we mogen het ook niet hebben over het gegeven dat er ergens op gekickt wordt, sjonge gevoelig typ ben jij hoor. Welke spoken zie jij allemaal?

Citaat:
Je bent echt super slecht in waarnemen!!
Het is echt je fixatie, en je 'verhalen verzinnen' talent. Die heeft geen woord over jou gerept. Waarom zou hij?
Ja dat moest er nog eens bij komen zeg, dacht dat er al genoeg over mij geluld was, niet waar? Nee, dit heeft niks met fixatie te maken mihaela dit heeft te maken met het gegeven dat mij in het geslagen is met het gegeven dat kabu onze conversatie met jan en alleman heeft gedeeld. Mag ie allemaal doen, maar was leuk geweest als ie even had gevraagd of ik dat ook oké zou vinden. Had ik tenminste kunnen vragen wat daar dan de meerwaarde van zou zijn geweest....Dit in acht nemende mag ik het niet hebben over wat er gebeurd is. Neem gewoon je verantwoordelijk voor je daden Mihaela, en ga nu niet ineens weer de vermoorde onschuld zitten spelen, want dat ben je in het geheel niet. Jij hebt in mijn ogen geen enkel recht over mij te zaniken wanneer ik iets zeg over de situatie. In jou geval zou ik gewoon stil zitten terwijl ik geschoren werd, maar nee mw. ouwehoert over mijn 'fixatie', tjonge mag ik ff lache alsjeblieft...

Citaat:
Weer je fixatie
Oh nu mag er ook ineens niet meer gezegd dat jullie elkaar aardig vinden terwijl iedereen op het forum gewoon kan zien en ik dat dus ook kan zien. Kind wat maak jij je druk over het gegeven dat ik gewoon iets benoem wat ik waargenomen heb, plakt verder niks aan voor mij.

Volgens mij is er hier maar 1 gefixeerd Mihaela en dat ben jij. Jij bent gefixeerd op het idee dat Vagebond verslaaft is aan ene kabu en daarom niets anders kan dan door die bril kijken. Sorry dat ik je uit de droom help, maar je ziet dat echt verkeerd. Ik praat gewoon over kabu omdat jij het er over hebt, zoals je ook steeds weer opnieuw ene W. stal blijft halen, wat voor mij allang en breed oud nieuws is maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon nog over hem kan hebben en teksten van hem kan waarderen ect. Zo kan ik het ook gewoon over kabu hebben omdat ik met kabu nu eenmaal een leuke tijd gehad heb, dus als ik dan vervolgens wil herkauwen, wat kabu oke vond heeft hij gezegd, ga ik dat gewoon forumsgewijs herkauwen of jij dat nu wel of niet leuk vind Mihaela. Het is mijn zaak en het gaat jou geen jota aan wat ik wel of niet over iemand wel of niet schrijf.

Citaat:
Ik kan zeker niet waarderen als jij over mij hebt met jouw giftige stijl. Ik en K zijn geen Siamese, als je met hem kletst, hoef jij niet over mij te hebben. Je hebt het niet door hoe vreemd jij mij in verband met hem steeds brengt. Laat los! Grappig doen nu is nog te vroeg.
Jammer hoor, dacht dat je wel een beetje humor had, je maakt van mij en kabu, of in elk mijzelf richting kabu wel een siamese tweeling en ik mag dat dan vervolgens niet bij jou doen? Beetje flauw is dat wel hoor liefje.
Zeg mihaela, even wat anders, je bent, gezien je reakties wel een beetje gevoelig op het hele onderwerp kabu, hoe komt dat? Want ik ben er verder niet gevoelig op, dus vertel? Waarom zou ik niet over jou mogen praten als ik met kabu klets Mihaela, er wordt wel eens gepraat over mensen in een conversatie, we noemen dat info uitwisselen. Ik neem toch aan dat jullie ook info over mijn schrijven met elkaar hebben uitgewisseld of heeft hij je die mails gestuurd en heb jij er verder braaf niks over gezegd? Je denkt toch hoop ik niet dat ik dat geloof, of wel soms..( niet dat het erg is overigens dat er binnen de context van wat jullie zagen over hebben gehad, hoe kort ook)

Citaat:
Dat leuk van je is steeds met dubbele tong praten, dus kan er niet de lol van inzien. Laat gewoon eerst los. Mij in ieder geval, voor jezelf dan. Mij boeit het niet, als je mijn naam typt, geef ik gewoon een reactie op.
Het boeide je toch niet dat ik je naam schrijf, hahahaha, vanwaar dan dat giftige reageren steeds, je hoeft niet te reageren hoor wanneer ik een beetje aan de emmer rammel. Laten we afspreken dat we elkaar loslaten Mihaela, jij reageert niet op mij en ik reageer niet op jou, hahahahaha

We kunnen het echter ook over de wortel van het probleem hebben. De wortel in het vorige jaar ligt. En de pijn die jij daar ervaren hebt omdat ik je afwees in je vraag naar de manier waarop ik bezig ben met bewustzijns huppelpup blabla. Kijk Mihaela ik kan en kon je daar eenvoudigweg niet in tegemoet komen omdat je niet snap wat ik zeg en er dan vervolgens op gaat zitten schijten zoals je ook de afgelopen dagen heb gedaan. Kijk dat doet wat met mij. Ik wordt er in elk geval niet toeschietelijker van, dat kan ik je wel vertellen. Zoals ik al zei: "je hebt het echt goed verbruid bij Vagebond en dat is niet zomaar weer oké", want ik moet tot mijn spijt erkennen dat ik wel wat W.-trekjes heb die kant uit. Je zult dus echt aan mij moeten kunnen laten zien dat je je frustratie op een andere, meer volwassen manier kan kanaliseren, want ik accepteer geschijt alleen nog maar tot op zekere hoogte en dan is het echt klaar wat mij betreft. Als je ergens pijn van hebt zeg het dan gewoon. Ik heb ergens pijn van en ik vertrouw Mihaela niet langer en dat is er niet beter op geworden sinds ik hier weer schrijf. Want Mihaela ik ben de vorige keer vertrokken vanwege jou geouwehoer en in je hoofd vastgezette verzinsels waar geen kruit tegen opgewassen is. Dus ik ben gegaan na vele pogingen je op andere gedachten te brengen. Deze keer ga ik niet vanwege jou gedrag. Ik blijf en probeer zo goed en zo kwaad mogelijk rond jou mijn ding te doen zodat jij met je idiotieen mij in elk geval niet komt lastig vallen in mijn proces. En ja ik weet dat je het goed bedoeld maar die gedachten van jou kloppen heel vaak gewoon niet en dat gaat je hoofd maar niet in. Dus nee, ik kan geen vrienden met je zijn op die manier. Ik denk dat jij degene moet zijn die loslaat. Je gedachten omtrent hoe dingen bij mij en/of anderen zijn, zul je los moeten laten mihaela. Meer kan ik er niet van maken...Het is allemaal goed bedoelt dit...

Citaat:
Ik las wat je schreef over Trump, en dat laat me zien hoe gefixeerd jij bent, en mij overal in ziet. Verder niets mis mee met Trump, hij is de wereld op dit moment zeer dienstbaar..
Is zeker waar, maar is geen excuus dat jij je ook zo gedraagt Mihaela, want er zijn betere manier om met mensen en elkaar om te gaan die even effectief zijn zo niet effectiever...

Citaat:
Hoe veel jaar heb jij dit forum geterroriseerd? Ik weet niet wie een grotere trol is.
Ik trouwens dus ook.
Ik vind niet dat je mijn trol zijn als excuus mag gebruiken om je eigen gedrag goed te keuren. Als je beter weet, heb je daar ook naar te gedragen Mihaela. Weet je niet beter dan verdien je alle liefde die men je maar kan geven, juist wanneer je in pijn en verdriet bent. En geloof me, ik weet dat echte liefde goed voelt al is het niet altijd even leuk wat gezegd wordt of je te zien krijgt van jezelf. Snap je en dat is wat die innerlijke geliefden voor mij betekenen. Zonder poespas recht voor de raap maar en zoveel liefde....Ik kan alleen maar hopen dat me dat nog eens vergunt is in real life, maar die kans bijzonder klein gebleken...

Citaat:
Zie jij echt niet wat een heftig en beladen mens jij bent?
Ik zie dat ik voor jou heftig en beladen ben Mihaela, en verder vertel ik gewoon wat ik tegen kom in mijn leven, hoe ik bezig ben met waarheidsvinding, en in mijn geval is dat een weg die ik overwegend alleen ga en ook heel heftig/moeilijk en zwaar kan zijn. (niet zielig, ook niet erg, het is wat ik het prettigste vind, dat alleen gaan, ik leef een kluizenaarsbestaan momenteel ) alleen gaan te midden van anderen is nog fijner omdat ik dan ook zo en toe gewoon eens even een beetje, niet al te moeilijk, kan babbelen met anderen. Ik ben in het echt heel aardig zegt men...hoewel ik momenteel, vanwege omstandigheden, heel erg in mezelf getrokken ben. Is voor mij allemaal oké. Oja en in het echt ben ik heel relexed ook, down to earth, geen zenuwpees, rustig aan dan breekt het lijntje niet is mijn motto...

Nou ja dit na aanleiding van je vraag....

Citaat:
Goed, zoek me niet meer op, en je hebt je gewenste rust. Simpel toch?
Ik heb liever dat we met elkaar door een deur kunnen Mihaela. Maar hoe dat dan moet, ik heb geen idee...

Tot ziens...

Vagebond is offline  
Oud 17 November 2020, 17:56   #1663
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Vanwege forumvervuiling...

hoort dit volgens mij hier thuis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Gelukkig trekt zoals gewoonlijk Vagebond de aandacht weer volledig naar zichzelf toe, dan hoeft Rob verder niet meer naar zijn conflict te kijken.
Wie de meeste aandacht nodig heeft, vult de ruimte..
Vagebond is offline  
Oud 18 November 2020, 23:02   #1664
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard Wie vermorzelt nu wie?

*volgt moddergevecht als spannende match*
Sam is offline  
Oud 19 November 2020, 10:31   #1665
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard *

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
*volgt moddergevecht als spannende match*
Ik volg het ook vol belangstelling!
Mihaela is offline  
Oud 20 November 2020, 12:07   #1666
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
*volgt moddergevecht als spannende match*
Jij ziet een moddergevecht, waar maak jij uit op dat het om een moddergevecht gaat Sammie. Jij kijkt verder dan je neus lang is, dus je kan vast achter de geschreven woorden kijken. Shoot...


Wie vermorzeld nu wie? Zeg jij...?
Of moet het wellcht zijn...
Wat vermorzeld nu wat? Geen idee, zegt u het maar...
En/of wordt er überhaupt wel iets vermorzeld?
Als er al iets te vermorzelen valt.
En/of moet er wel iets vermorzeld worden?
Valt er iets te vermorzelen?

Sammie?

Zomaar ff wat vraagjes...
Vagebond is offline  
Oud 20 November 2020, 23:38   #1667
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik volg het ook vol belangstelling!
Het blijft spannend ;)
Sam is offline  
Oud 20 November 2020, 23:40   #1668
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Jij ziet een moddergevecht, waar maak jij uit op dat het om een moddergevecht gaat Sammie. Jij kijkt verder dan je neus lang is, dus je kan vast achter de geschreven woorden kijken. Shoot...


Wie vermorzeld nu wie? Zeg jij...?
Of moet het wellcht zijn...
Wat vermorzeld nu wat? Geen idee, zegt u het maar...
En/of wordt er überhaupt wel iets vermorzeld?
Als er al iets te vermorzelen valt.
En/of moet er wel iets vermorzeld worden?
Valt er iets te vermorzelen?

Sammie?

Zomaar ff wat vraagjes...
Sam voelt en weet dat er niets valt te vermorzelen :)
Sam is offline  
Oud 21 November 2020, 01:33   #1669
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Sam voelt en weet dat er niets valt te vermorzelen :)
En dat rijmt hoe met 'wie vermorzeld nu wie?'?

En wat draagt volgens jou de kreet '*volgt moddergevecht als spannende match*' bij aan waarheidsvinding Sammie want daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Vagebond is offline  
Oud 21 November 2020, 01:47   #1670
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En dat rijmt hoe met 'wie vermorzeld nu wie?'?

En wat draagt volgens jou de kreet '*volgt moddergevecht als spannende match*' bij aan waarheidsvinding Sammie want daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Welk drijfzand heeft u het over?
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.