Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 March 2021, 12:40   #1681
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
... kijk hoe Bassie deed, de users voor onbenullen ( niet deugen)uitmaaken, en dat baasje van het forum dat wel oké vond.
Graag staven met bewijs zoals ik hieronder doe.
Onbenul slaat overigens op onbewustheid, hetgeen hier regelmatig duidelijk waarneembaar is, en heeft niks met 'niet deugen' te maken. Leer betekenissen kennen en leer intenties onderscheiden. Bovendien, meen niet dat wat de een zich permitteert de ander dan ook mag doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Nowee, graag dit draadje vrij houden van gezwatel over ondeelbaar zijn.
Het onderwerp is hier niet-twee en zolang het zijnde tegen over het wordende staat ben je off topic in dit draadje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
Hallo niet zo onvriendelijk, iedereen kan hier gewoon deelnemen. Als het een door jou gestart draadje is kun je users (beleefd of vriendelijk) vragen on topic te blijven.
...
 
Oud 5 March 2021, 12:44   #1682
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Graag staven met bewijs zoals ik hieronder doe. .
Overbodig..
je lijkt me intelligent genoeg om dat zelf te kunnen zien.
Mihaela is offline  
Oud 5 March 2021, 12:46   #1683
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Ik hoef niets te scheiden. Op dat andere draadje reageer je belangstellend en serieus. Dan antwoord ik in dezelfde sfeer.

Gaat het in dit draadje weer de kant op van "verschijnsel vs verschijnsel".
Dan reageer ik daar ook weer op gepaste wijze op.

Qua zelfkennis neem ik iedere user serieus. Verschijnselen welke zich als verschijnsel gedragen maak ik daar attent op. Mede omdat je óók kan leren van wat anderen fout doen qua zelfkennis.

Mij met Kabu vergelijken is dan ook lachwekkend. Niet omdat het verschijnsel Bassie zich beledigd voelt. Maar omdat Kabu stelselmatig weigert aan zelfonderzoek te doen.
Bassie is offline  
Oud 5 March 2021, 12:46   #1684
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Overbodig..
je lijkt me intelligent genoeg om dat zelf te kunnen zien.
Dat heeft niets met mijn intelligentie te maken. Helemaal niets.

Maar wanneer je iets beweert is het hier gebruikelijk dat met bewijs te staven. Daar laat je niet iemand anders voor opdraaien, zoals in dit geval mij. Ik heb helemaal geen zin om me bij aantijgingen, die je niet begrijpt, mij te verdedigen en met bewijs aan te tonen dat wat jij gezien hebt niet klopt. Of het klopt wat je nodig vindt te beweren zoek je normaliter eerst zelf uit.
 
Oud 5 March 2021, 12:50   #1685
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

https://www.encyclo.nl/begrip/onbenullig

Citaat:
waaruit blijkt dat je er niets van snapt vb: hij maakt altijd van die onbenullige opmerkingen
Niks moeilijk aan. Ik kan zien welke users onbenullige opmerkingen maken qua zelfkennis. Zo'n user is dan een onbenul: hij snapt er niks van.
Bassie is offline  
Oud 5 March 2021, 13:00   #1686
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard t.a.v. afdeling Bannen

Aangezien het bewuste draadje over het prijgeven van iemands naam gesloten is wil ik via dit draadje,
forumleiding, even vragen waarom Vagenbond een ban heeft? Wie heeft de achternaam van Rob op dit forum prijsgegeven? Het lijkt me duidelijk dat Vagebond zich niet schuldig heeft gemaakt aan artikel 05 en 06 van de forumvoorschriften. Bezig zijn met iemands naam achterhalen, hoe onnozel en energie verspillend dit ook is, is iets anders als de naam ook posten op een forum. Daarom ook het verzoek om de ban per direct ongedaan te maken. BvD.
Fer is offline  
Oud 5 March 2021, 13:00   #1687
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Ik hoef niets te scheiden. Op dat andere draadje reageer je belangstellend en serieus. Dan antwoord ik in dezelfde sfeer.

Gaat het in dit draadje weer de kant op van "verschijnsel vs verschijnsel".
Dan reageer ik daar ook weer op gepaste wijze op.

Qua zelfkennis neem ik iedere user serieus. Verschijnselen welke zich als verschijnsel gedragen maak ik daar attent op. Mede omdat je óók kan leren van wat anderen fout doen qua zelfkennis.

Mij met Kabu vergelijken is dan ook lachwekkend. Niet omdat het verschijnsel Bassie zich beledigd voelt. Maar omdat Kabu stelselmatig weigert aan zelfonderzoek te doen.
Dat weet ik niet zo goed Bassie.
Ik heb ook mijn beleving/ gedachte over hoe een zoeker, een serieuze waarheidzoeker dient te zijn.
Ik heb Kabu sprongen zien maken, en ook al heb ik voor mezelf geen interesse in de door hem verlopen weg, zie ik dat hij daar wel iets aangaat. Niet zoals sommigen beweren dat het moet, maar wel waarneembaar.
Ik vind bv. Rob echt een goed mens, maar zijn onbuigzaamheid kan soms een portie Kabu gebruiken.

Kabu zijn gedrag confronteert mij soms ook een beetje, maar het komt ook uit een speelsheid dat mij juist laat zien dat ik 'onbuigzaam' ben geworden.
Jaja,verschijnselen, maar de persoon die wij geworden zijn is toch 'onderzoek materiaal'.

Wat ik bij Ousoensky interesant vond, was de omschrijving van mens type 1,2,3.
Type 1 de instinctieve mens
Type 2 de emotionele mens
Type 3 de intellectuele mens
Als mensen zo verschillend zijn in hun basis/beleving/en het tot zich opnemen van de realiteit, dan zien ze en beleven ze in de beginselen erg verschillend.
Daarom ook dat men zich door verschillende benaderingen aangetrokken voelt.
Mihaela is offline  
Oud 5 March 2021, 13:04   #1688
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
. Daarom ook het verzoek om de ban per direct ongedaan te maken. BvD.
Dat lijkt me ook terecht(ongedaan maken).
Mihaela is offline  
Oud 5 March 2021, 13:36   #1689
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Aangezien het bewuste draadje over het prijgeven van iemands naam gesloten is wil ik via dit draadje, forumleiding, even vragen waarom Vagenbond een ban heeft? Wie heeft de achternaam van Rob op dit forum prijsgegeven? Het lijkt me duidelijk dat Vagebond zich niet schuldig heeft gemaakt aan artikel 05 en 06 van de forumvoorschriften. Bezig zijn met iemands naam achterhalen, hoe onnozel en energie verspillend dit ook is, is iets anders als de naam ook posten op een forum. Daarom ook het verzoek om de ban per direct ongedaan te maken. BvD.
Time out Vagebond is ingetrokken.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 5 March 2021, 14:41   #1690
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

" maar deze man is duidelijk onder uw invloed."

Ook hier wil ik nog iets over zeggen.
Wat mij opvalt is dat als Kabu schrijft, Rob ook gelijk verschijnt, en dan gaan de twee elkaar uitdagen.
Mij leek het interessant als Kabu' niet over de forum's grens' ging, en net als Rob leerde 'verantwoord te tackelen'.
Daarmee bedoel ik binnen de gestelde grenzen van het forum.
Gelukkig doet hij toch wat hij wil, en volgt hij niet mijn aanwijzingen. Hij doet het net alsof, ( of als het toch al te laat is), daar moet ik steeds om lachen.
Wie wil dat een ander doet wat hij wil? Het is juist veel interessanter als men niet gehoorzaamt. Want als je getriggerd wordt, pas dan kan iets leren over jezelf.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.