Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 January 2015, 16:35   #161
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ik heb nooit om de bevestiging van Renoir gevraagd, die gaf hij uit eigener beweging. En wellicht heeft Renoir oogkleppen opgehad. En ben ik maar een lullemeijer Maar dat zou ook betekenen dat Renoir geen Waarheid (in anderen) kan herkennen. Dat is de discrepantie.

Mij maakt het verder niet uit, ik wil best weer een lullemeijer zijn.
Ik ben alleen benieuwd hoe Renoir zich hier uit gaat redden.
Want hij is intelligent genoeg. Met bestempelen tot ego-gedoe komt hij natuurlijk niet weg. Hij begrijpt het pijnpunt. In tegenstelling tot jou.
Maar over jou zijn Renoir en ik het wel eens.
Dat is mooi. Maar heeft alleen niks met de Waarheid te maken. Wat ik dan niet begrijp waarom je hem zo lang wel hebt laten wegkomen met bestempelen tot ego gedoe. Omdat het nu opeens jou betreft? Is hier sprake van een pijnpuntje dat wellicht geprojecteerd wordt op de ander? Geen idee hoor, het is maar een hint. Noem het de dienstbaarhheid van Waarheid aan de lullmeier. Geen dank, graag gedaan.
Nadje is offline  
Oud 12 January 2015, 16:47   #162
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

heb me bedacht, zo amusant is het niet..
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 16:55   #163
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
Beter zou je schrijven:

Met het bestempelen tot ego-gedoe komt hij nu natuurlijk niet MEER weg. Daarvoor heeft hij, de laatste tijd, te dikwijls het deksel op de neus gekregen door tegenspraken in zijn Eigen betoog.

Ik hoop inderdaad dat hij de pijnpunten beseft

En met 'in tegenstelling met jou. Maar over jou zijn Renoir en ik het wel eens' laat je alleen maar zien dat je buiten lullen hier niet veel te vertallen hebt.
Laurens heeft over veel zaken een punt. Dat is het betreurenswaardige in deze kwestie. Ego dient aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen te worden. De weg dient afgelegd te worden. Er dient naar de doener -die er niet is- gezocht te worden. En Nadje is een never ending kletstante die weigert een degelijk onderzoek te doen.

Allemaal zaken waarin het volstrekt eens ben met Laurens. En waar ik Nadje zeg, kan ik nog vele namen invullen.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 16:55   #164
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het is toch geweldig hoe het gaat. Over 10 jaar hebben wij het nog steeds over
zulke onbelullige dingen.
Als iedereen zo geamuseerd is, dan hebben wij samen FUN.
Zo is het Mihaela. De ellende komt vanzelf op je pad. Deal er dan mee. En voor nu: lets have fun en let's dance zou Pup zeggen.
Nadje is offline  
Oud 12 January 2015, 16:57   #165
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
heb me bedacht, zo amusant is het niet..
Ik zie hier veel geamuseerde gebruikers. Ik kan je vertellen dat ik niet geamuseerd ben. Ik betreur deze kwestie.

Oh..ik zie dat jij inmiddels ook niet meer geamuseerd bent, Miha.
Dan moeten Nadje, Marie en Puppie maar de lol maken.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 16:57   #166
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Zo is het Mihaela. De ellende komt vanzelf op je pad. Deal er dan mee. En voor nu: lets have fun en let's dance zou Pup zeggen.
had me bedacht muts

al moet ik zeggen, ik zit hier echt te grijnzen. Leuk gevoel eigenlijk.
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 16:58   #167
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ik zie hier veel geamuseerde gebruikers. Ik kan je vertellen dat ik niet geamuseerd ben. Ik betreur deze kwestie.
Theo, een gouden tip, ga een draadje apart openen(twee gesprek), voor jou en Laurens, kunnen jullie ongestoord dit bespreken.
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 17:00   #168
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Theo, een gouden tip, ga een draadje apart openen(twee gesprek), voor jou en Laurens, kunnen jullie ongestoord dit bespreken.
Niet nodig. Laurens heeft dit ongetwijfeld al gelezen en zal t.z.t. wel met een repliek komen. Ik adviseer hem mij een permaban te geven. Dat is i.i.g. de gemakkelijkste weg.
Theo is offline  
Oud 12 January 2015, 17:00   #169
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Ik zie hier veel geamuseerde gebruikers. Ik kan je vertellen dat ik niet geamuseerd ben. Ik betreur deze kwestie.

Oh..ik zie dat jij inmiddels ook niet meer geamuseerd bent, Miha.
Dan moeten Nadje, Marie en Puppie maar de lol maken.
Theo, het is altijd amusant.. ik ben nog steeds geamuseerd, ik dolde ff (zag mijn tekst al door Nadje overgenomen, en ging ik een dolletje maken)..
Mihaela is offline  
Oud 12 January 2015, 17:01   #170
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
Laurens heeft over veel zaken een punt. Dat is het betreurenswaardige in deze kwestie. Ego dient aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen te worden. De weg dient afgelegd te worden. Er dient naar de doener -die er niet is- gezocht te worden. En Nadje is een never ending kletstante die weigert een degelijk onderzoek te doen.

Allemaal zaken waarin het volstrekt eens ben met Laurens. En waar ik Nadje zeg, kan ik nog vele namen invullen.
Allemaal zaken waar ik het ook volstrekt eens ben met Laurens en jou. Dat is Waarheid herkent Waarheid. Maar de Waarheid is niet afhankelijk van wie het zegt. Soms spreekt ie door jouw mond, en soms door de mijne. Kun je leuk vinden of niet, zo is het nu eenmaal. De Waarheid heeft geen voorkeur. En soms slaat Theo de plank mis, net als Laurens, net als Nadje, net als wie ook maar.....jij bent niet beter dan ik, je weet ook niet meer of minder dan ik. Zodra dat aan de orde is, weet je dat jij of ik op de voorgrond sta en de Waarheid (ogenschijnlijk) even naar huis is voor een bak koffie.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.