Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 May 2013, 18:19   #161
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ten eerste: Renoir wat doe jij in een draadje waarvan je aangegeven hebt er niet hoeven- of te evt te willen lezen vanwege ene Vagebond die.....I don't know...

Ten tweede: waar haal je het vandaan dat wat de grootste gemene deler vind of heeft ervaren de waarheid zou zijn?

Het zegt alleen maar wat de grootste gemene deler vind cq ervaren heeft. Bladiebla ect.....

Ten derde: Het zijn de eenlingen die tegen de gemene deler ingaan die voor verandering zorgen in het slaperige land der onbewusten waar men als domme schapen in slavernij achter idioten aanloopt. Genoeg voorbeelden daarvan te vinden in de wereld van toen en nu. Wie of wat laat ik verder aan jou fantasie over. Ervan uitgaande dat je tenminste wat dat betreft nog over enige vorm van helderheid ergens kunt vinden...WiNk

Van de meesten werd, bij hoog en laag, beweerd dat ze een misvormde visie hadden en heel wat van die eenlingen konden de dood tegemoet zien vanwege hun misvormde visie en/of in net beste geval werden ze ge?soleerd.

Tja...
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 19:18   #162
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

....alsof de eenling een gevaar vormt voor de gemene deler, die meent de waarheid in pacht te hebben.

Zeker bang dat hen 'de waarheid' wordt afgepakt door visies vanuit een andere hoek.

Hoeveel sneuer kan het worden, tralalala, ik zit in het gevang, tralalala, en ik leef, en constateer dat de mensheid sinds de middeleeuwen nog niet veel verder is ge?volueerd en nog altijd niet in de gaten heeft dat een olifant er van verschillende kanten bekeken voor ieder anders uitziet.

Als honderd mensen enkel de slurf zien wil het nog niet zeggen dat de staart niet bestaat. Maar volgens de honderd is het zo dat de staart een leugen is van de eenling, waarvan ze menen dat die de slurf niet ziet of gezien heeft.

En nog krankzinniger, de honderd menen ook nog dat hoe meer mensen de honderd zullen volgen het de slurf meer waar maakt dan de staart. Hahahahaha.

Ik ben de olifant en ik kwispel met mijn staart terwijl ik met mijn slurf trompetter, en daarna een pinda van de grond pak.....
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 19:29   #163
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
....alsof de eenling een gevaar vormt voor de gemene deler, die meent de waarheid in pacht te hebben.

Zeker bang dat hen 'de waarheid' wordt afgepakt door visies vanuit een andere hoek.

Hoeveel sneuer kan het worden, tralalala, ik zit in het gevang, tralalala, en ik leef, en constateer dat de mensheid sinds de middeleeuwen nog niet veel verder is ge?volueerd en nog altijd niet in de gaten heeft dat een olifant er van verschillende kanten bekeken voor ieder anders uitziet.

Als honderd mensen enkel de slurf zien wil het nog niet zeggen dat de staart niet bestaat. Maar volgens de honderd is het zo dat de staart een leugen is van de eenling, waarvan ze menen dat die de slurf niet ziet of gezien heeft.

En nog krankzinniger, de honderd menen ook nog dat hoe meer mensen de honderd zullen volgen het de slurf meer waar maakt dan de staart. Hahahahaha.

Ik ben de olifant en ik kwispel met mijn staart terwijl ik met mijn slurf trompetter, en daarna een pinda van de grond pak.....
Precies. En daarna, bij voorkeur deze plek steeds als het meest geschikt vindt, om jouw shit te deponeren. Nou is dat op zich helemaal niet zo erg, want ik kan de geur van een lekkere boerenstrontlucht wel waarderen, maar steeds opnieuw weer in die ouwe drol gaan zitten peuren, dat gaat stinken op den duur. En men zegt daar iets van. So what? Zoals ik het lees is er een vriendelijk verzoek aan jou om je shit eens op andermans deurmat te deponeren en dan bij voorkeur op die van jezelf. Veel ingewikkelder zou ik het niet maken.
Nadje is offline  
Oud 30 May 2013, 19:46   #164
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Precies. En daarna, bij voorkeur deze plek steeds als het meest geschikt vindt, om jouw shit te deponeren. Nou is dat op zich helemaal niet zo erg, want ik kan de geur van een lekkere boerenstrontlucht wel waarderen, maar steeds opnieuw weer in die ouwe drol gaan zitten peuren, dat gaat stinken op den duur. En men zegt daar iets van. So what? Zoals ik het lees is er een vriendelijk verzoek aan jou om je shit eens op andermans deurmat te deponeren en dan bij voorkeur op die van jezelf. Veel ingewikkelder zou ik het niet maken.
Ach mw heeft ook iets gehoord en gaat mee in de algehele projectie, tja het kan verkeren natuurlijk.

Iemand heeft gevraagd waarom iemand anders tot figure non grata is verworden. Ik zag me vrij die vraag te beantwoorden. Dat het antwoord sommigen hier niet bevalt, tja dat kan.

Ik zou degene die de vraag gesteld heeft liever in de ban doen, lijkt mij veel beter te zijn. Op die manier worden wij niet langer met ons eigen handelen geconfronteerd en kunnen we het nalaten ons bewust te worden waar we nu zo heftig in geraakt worden bladiebla.

Is er geen drol dan kan er ook niet meer in geroerd worden m.i. En kennelijk wordt hier door zowel Renoir als u een drol gezien waar in geroerd kan worden.
Ga hem opruimen zou ik zeggen ipv je eigen drol naar buiten te projecteren met de mededeling dat degene die de drol niet ziet hem maar moet opruimen.

Accepteer gewoon dat een verhaal vanuit verschillende kanten gezien cq belicht kan worden ect.....

Hoe krankzinnig wil het hebben Nada?

Tijd voor mij om dit draadje te verlaten, want de sneuigheid wordt alleen maar erger m.i.
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 19:57   #165
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ach mw heeft ook iets gehoord en gaat mee in de algehele projectie, tja het kan verkeren natuurlijk.

Iemand heeft gevraagd waarom iemand anders tot figure non grata is verworden. Ik zag me vrij die vraag te beantwoorden. Dat het antwoord sommigen hier niet bevalt, tja dat kan.

Ik zou degene die de vraag gesteld heeft liever in de ban doen, lijkt mij veel beter te zijn. Op die manier worden wij niet langer met ons eigen handelen geconfronteerd en kunnen we het nalaten ons bewust te worden waar we nu zo heftig in geraakt worden bladiebla.

Is er geen drol dan kan er ook niet meer in geroerd worden m.i. En kennelijk wordt hier door zowel Renoir als u een drol gezien waar in geroerd kan worden.
Ga hem opruimen zou ik zeggen ipv je eigen drol naar buiten te projecteren met de mededeling dat degene die de drol niet ziet hem maar moet opruimen.

Accepteer gewoon dateren verhaal vanuit verschillende kanten gezien cq belicht kan worden ect.....

Hoe krankzinnig wil het hebben Nada?

Tijd voor mij om dit draadje te verlaten, want de sneuigheid wordt alleen maar erger m.i.
De vraag is waarom je er überhaupt over/aan begonnen bent.
Nadje is offline  
Oud 30 May 2013, 20:01   #166
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Iemand heeft gevraagd waarom iemand anders tot figure non grata is verworden. Ik zag me vrij die vraag te beantwoorden.
wat dacht je hier van Nada? Is dat antwoord genoeg op je vraag?

De discussie lijkt me met dit antwoord ten einde te zijn, want e.e.a. lijkt mij verder duidelijk zat.

Doei....
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 20:15   #167
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
wat dacht je hier van Nada? Is dat antwoord genoeg op je vraag?
Nee, niet helemaal. Of helemaal niet. Op een dergelijke vraag zijn vele antwoorden mogelijk. De vraag is waarom jij ervoor kiest om de vraag te beantwoorden met jouw persoonlijke interpretatie/zien van dat verhaal?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
De discussie lijkt me met dit antwoord ten einde te zijn, want e.e.a. lijkt mij verder duidelijk zat.

Doei....
Je wilt het er verder niet over hebben, begrijp ik dat eruit?
Nadje is offline  
Oud 30 May 2013, 20:18   #168
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik zag me vrij die vraag te beantwoorden.
Is dit dan helder genoeg voor je.
Vagebond is offline  
Oud 30 May 2013, 20:24   #169
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Is dit dan helder genoeg voor je.
Nogmaals nee. De vraag was waarom je juist voor dat specifieke antwoord hebt gekozen? Hoe zou dat de vraagsteller van dienst kunnen zijn? Daar ben ik benieuwd naar.
Nadje is offline  
Oud 30 May 2013, 20:36   #170
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Nogmaals nee. De vraag was waarom je juist voor dat specifieke antwoord hebt gekozen?
Waarom niet?

Citaat:
Hoe zou dat de vraagsteller van dienst kunnen zijn? Daar ben ik benieuwd naar.
Is het niet een beetje bekrompen om enkel, wbt dat van dienst zijn, uit te gaan van de vragensteller?
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.