Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 March 2013, 16:27   #161
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Al dat zoeken bij en naar iets anders maakt het "zicht op mezelf" wel mistig hoor.

Straks zeg Rob weer dat alle berichten weer gewist kunnen worden,.......
Als jij dan een tekst gebruikt die niet door mij getypt is, en nu de tekst is helemaal verdwenen uit het draadje, dan vraag ik me af hoe dat kan Hans. !!!?????
Vervolgens laconiek over doen, ik vind het niet netjes.!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:30   #162
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij dan een tekst gebruikt die niet door mij getypt is, en nu de tekst is helemaal verdwenen uit het draadje, dan vraag ik me af hoe dat kan Hans. !!!?????
Vervolgens laconiek over doen, ik vind het niet netjes.!

Ik vind het niet netjes dat je mijn "zwakheid" gebruikt om me mee te laten gaan in het grote aandachtspel.

Laat me los svp, en gun me een vredige zondag-namiddag
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:35   #163
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik vind het niet netjes dat je mijn "zwakheid" gebruikt om me mee te laten gaan in het grote aandachtspel.

Laat me los svp, en gun me een vredige zondag-namiddag
Hans, het werd een tekst geschreven op het forum, ik zeg niet dat jij dat deed, maar het stond mijn naam boven de tekst. Ik ga dit melden, maar niet jou beschuldigend, maar wel onder de aandacht brengen. Het is niet naar jou bedoeld, maar ik vind het belangrijk dat dit genoemd wordt.
Ik wens je een fijne zondag Hans, en verder laat ik je met rust.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:40   #164
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Mihaela het was een tekst van Hans in reaktie op Guy naar ik meen, weet niet zeker of het Guy was.

Ik heb hem namelijk ook gelezen, gisteren ofzo.

Niks aan het handje of over in paniek te raken. Misschien een bug in het programma van de site ofzo
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:41   #165
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Ik vind het niet netjes dat je mijn "zwakheid" gebruikt om me mee te laten gaan in het grote aandachtspel.

Laat me los svp, en gun me een vredige zondag-namiddag
Hans, had jij de tekst geschreven? Als dat zo is dan laat ik los, anders wil ik weten wie dat gedaan heeft, of tenminste melden.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:43   #166
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mihaela het was een tekst van Hans in reaktie op Guy naar ik meen, weet niet zeker of het Guy was.

Ik heb hem namelijk ook gelezen, gisteren ofzo.

Niks aan het handje of over in paniek te raken. Misschien een bug in het programma van de site ofzo
Ik vind het belangrijk om te te begrijpen Vagebond. Als Hans dat gedaan heeft, als grap (of om mij op iets te attenderen) vind ik ok, maar ik wil begrijpen, en weten wie het geschreven heeft.. snap je het?

Omdat Renoir ooit dezelfde woorden had gebruikt na aanleiding van mijn snelle reactie om op de tekst van iemand te reageren, vond ik verdacht.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:47   #167
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind het belangrijk om te te begrijpen Vagebond. Als Hans dat gedaan heeft, als grap (of om mij op iets te attenderen) vind ik ok, maar ik wil begrijpen, en weten wie het geschreven heeft.. snap je het?

Omdat Renoir ooit dezelfde woorden had gebruikt na aanleiding van mijn snelle reactie om op de tekst van iemand te reageren, vond ik verdacht.
Oh zo. Gezien zijn reaktie denk ik dat hij geen flauw idee heeft waar je het over hebt.

Stond de tekst onder jou account of stond het in de vorm van een quote Mihaela?
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:51   #168
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh zo. Gezien zijn reaktie denk ik dat hij geen flauw idee heeft waar je het over hebt.
Juist daarom. Dus vind ik belangrijk om te reageren, puur om te reageren.
Wel zal ik heel spijtig vinden als Hans hierdoor zichzelf niet goed bij voelt, ik hoop dat hij aandachtig leest, en begrijpt waarover het gaat. Maar zelfs dat is bewustwording...
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:53   #169
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Juist daarom. Dus vind ik belangrijk om te reageren, puur om te reageren.
Wel zal ik heel spijtig vinden als Hans hierdoor zichzelf niet goed bij voelt, ik hoop dat hij aandachtig leest, en begrijpt waarover het gaat. Maar zelfs dat is bewustwording...
kijk nog even naar mijn berichtje, heb nog een vraag daar geschreven. Thks
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:54   #170
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh zo. Gezien zijn reaktie denk ik dat hij geen flauw idee heeft waar je het over hebt.

Stond de tekst onder jou account of stond het in de vorm van een quote Mihaela?
Ik heb het gelezen hoe hij door Hans overgenomen werd, alsof ik de tekst zou geschreven hebben. Toen ik terug zocht, stond direct niet meer in het draadje.
Alsof iemand het neer gezet heeft, en vervolgens weg gedaan heeft. (Uiteraard, kan alleen maar vanuit iemand die bevoegdheid heeft als Admin)..

Het stond dus alleen als Quote. als Hans dat gedaan heeft, om mij iets duidelijk te maken, vind ik Ok. Maar als de Admin zomaar een tekst neer zet, namens mij vind ik niet OK.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk einde forum komt in zicht. Renoir Mededelingen forumbeheer 26 15 January 2021 11:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.