Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 September 2020, 21:30   #1711
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard 5 MEO-DMT, The Ego and Non-Duality.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Jij zegt acceleratie, ik zeg short-cut, tja...
Acceleratie omdat je ego niet maar kan ontsnappen.
Kambo brengt je letterlijk op de knieën en je kotst het uit (of schijt het uit zoals Fer ), daarna (dag erop is ook nog goed) inhaleer je de Bufo / Gods-melocule en boem!
Zal jij nu denken: "oh, kan me voorstellen wat Bufo / godsmolecule doet want ik lang geleden ook met psychedelica geëxperimenteerd;" wat je hier schreef.
En het antwoord is nee, kan je niet. Bufo alvarius, het zwaarste entheogeen ter wereld is met niets te vergelijken.

Zie uit transcript van YouTube / Martin Ball - 5 MEO-DMT, Energy, The Ego and Non-Duality onderstaande vanaf
19:12 min in de video....
Citaat:
you go from zero to infinity within one breath and if you haven't experienced that - I'm not trying to be rude - you have no idea what I'm talking about.
this is something, if you've experienced regular DMT; you could say: 'oh yeah I know what you're talking about', but literally you cannot conceive of what this experience is, because every thought you have is operating from the dualistic ego based mode.

The ego is saying 'this is this' - 'that is that'.
You can't describe this experience effectively, but one way that I would say is, that there's this feeling of energy is expanding, expanding, expanding, and as soon as you think it can't possibly get any bigger, it gets many orders of magnitude, much larger within a number of seconds.

Now these limited energetic structures of the ego - this is what makes it so beautiful and effective - what happens with most entheogenic medicines is - these structures of the ego - they start to get challenged and they break apart. But then - prrrrrrut! - they reconfigure back over here and then the energy from the entheogen starts to open up and again prrrrrrut! and then the ego reconstructs.

And so mostly the ego tends to be present within entheogenic medicins.
But 5-Me0-DMT is so powerful, that - from the perspective of the ego - within a matter of second says: "oh my god I'm dying!"
because it's being overwhelmed now.
Topper die Martin W. Ball. Veegt in dit artikel de vloer aan met Terence Mckenna, de held van de psychonauten.
I like such a Bastard!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En geloof deze hier is echt niet bang voor de pad. Zet het hier vanavond voor me op en ik ga er voor, no-problemo...
Wel, show you ball's en volg forumlid Fer naar Geel.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 13 September 2020, 21:37   #1712
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Acceleratie omdat je ego niet maar kan ontsnappen.
Ja, en? Het is en blijft een short -cut, kan je hoog springen laag springen het is en blijft nog altijd gewoon dood ordinair een short-cut, niets meer, niets minder...

Citaat:
Wel, show you ball's envolg forumlid Fer naar Geel.
Ik heb met de duivel in bed gelegen en me met hem verenigd, is dat ball's enough voor je, echt wie denk jij dat je voor je hebt?

Laat mij gewoon met rust kabu, zoals gezegd de zon is een betere plek voor je dan hier bij dit stuk stront in de buurt waar je nog geen borrel mee wilde drinken weet je nog?
Vagebond is offline  
Oud 13 September 2020, 21:47   #1713
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Vagebond met W. de duivel in bed

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik heb met de duivel in bed gelegen en me met hem verenigd, is dat ball's enough voor je,
W. met hoorntjes, bokkepoten en staart. Ja, zo zie ik hem voor me!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
maar...
Het is zo opvallend duidelijk hoe jij je door W liet gebruiken en misbruiken.
W is je vader!
Als jij dat door hebt kan je pas eraan beginnen. Maar niemand durft jou daar attent op te maken, want je hebt een altaar voor W gebouwd, en daar kom je niet zomaar vanaf..
Ik durf het!

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 13 September 2020, 21:54   #1714
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
W. met hoorntjes, bokkepoten en staart. Ja, zo zie ik hem voor me!
Sneuneus....het was mijn eerste BDE rond de 30 jaar geleden...W. was nog niet eens geboren en jij ook niet trouwens want jij lag nog smachtend met je pik in een of andere vrouw te roeren, in die tijd was ik al aan het werk op het slachtveld, kan jij niet zeggen gij die in de hemelen zijt...
Vagebond is offline  
Oud 13 September 2020, 22:29   #1715
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het is zo opvallend duidelijk hoe jij je door W liet gebruiken en misbruiken.
W isje vader!
Als jij dat door hebt kan je pas eraan beginnen. Maar niemand durft jou daar attent op te maken, want je hebt een altaar voor W gebouwd, en daar kom je niet zomaar vanaf..
Ik durf het!
...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond gekopieerd vanaf een andere plek
9 Augustus 2020
Mijn liefste ik zag vanochtend op de rand van slapen en ontwaken dat het kansloze van onze relatie gelegen is in het gegeven dat ik bij voortduring de in mijn ogen volstrekt ongelijkwaardige relatie van mijn ouders op onze projecteer.

Ik zocht, zocht omdat ik mij min of meer heb terug getrokken uit een actief soort van leven, mensen die voor mijn onbereikbaar waren zoals in mijn ogen mijn moeder nooit en te nimmer de intellectuele hoogten van mijn vader kon bereiken waardoor zij in mijn ogen een minderwaardig wezen werd. Maar nu blijkt dat ik de rol die ik mijn moeder toedichtte op me genomen heb. Ik probeer me een weg te banen uit deze krankzinnige situatie waarin ik mezelf bij voortduring marginaliseer vanwege een beeld vanuit een ver verleden. Wie zou ik zijn zonder deze door mij aangenomen inhoudsloze, van elk talent ontdane, rol?

Ja mijn liefste, ik kon mezelf nooit als gelijkwaardig zien en daarom durfde ik nooit met je in contact te treden want ook jij zou zien dat ik nietszeggend was.

Ik wilde mijn waarde niet aan jou afmeten maar ik besef nu dat ik dat vanwege mijn gedachten uit het verleden dus wel degelijk deed en doe. Want hoe verbijsterend krankzinnig en/of kinderlijk ook, ik meende dat ik in waarde zou kunnen stijgen wanneer er maar iemand was die....
En het meest verbijsterende is mogelijk nog wel dat ik me als kind al had voorgenomen dat ik mezelf nooit en ten nimmer in een dergelijke situatie zou brengen mij nu toch terug vind in deze situatie.

Ik denk dat het langzamerhand tijd wordt deze zwart/wit film uit een zeer grijs verleden uit de projector te halen, hoewel ik me wel afvraag wat er van mij overblijft wanneer ik dat doe, want dat ben ik inmiddels door deze zelf-indoctrinatie inmiddels vergeten.
Nou jij durf kabu, wel een beetje mosterd na de maaltijd, maar een kniesoor die daar op let. Ik gun je lol
Vagebond is offline  
Oud 13 September 2020, 22:32   #1716
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Rondje rennen?

Hoe groot is het rondje dat je rent?
Wat kan jou dat schelen?
Ben je wat kort van geheugen Vaagje?
Zie is wat je 5 dagen geleden vroeg...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: Wow, wandelen en fitnessen, we moeten toch eens met elkaar praten, want ik heb de motivatie van een amoebe wanneer het om bewegen gaat en mijn conditie een drama van hier tot tokio.
Ja, we moeten misschien toch is met elkaar praten. Ik heb wel wat met volslanke dames ook.
En dan de naam 'Vaagje'...
Dus hoe ver kan je rennen?
Ik ben daarstraks vijf kilometer gaan lopen.
Haal jij 50 of 500 meter lopen?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 13 September 2020, 22:40   #1717
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ben je wat kort van geheugen Vaagje?
Zie is wat je 5 dagen geleden vroeg...
Kan het zelfde van jou zeggen kabu met je selectieve geheugen dat zich alleen dat herinnert waar ie een ander mee denkt te kunnen vangen in zijn vangnetje...

Citaat:
Ja, we moeten misschien toch is met elkaar praten. Ik heb wel wat met volslanke dames ook.
En dan de naam 'Vaagje'...
Dus hoe ver kan je rennen?
Ik ben daarstraks vijf kilometer gaan lopen.
Haal jij 50 of 500 meter lopen?
Ja, is voor jou een vraag en voor mij een weet. En succes met je voorliefde voor volslanke dames. Ik raad je aan deze hier heel snel te vergeten want buiten volslank ben ik ook nog eens lelijk als de nacht, dus snel een blokje omlopen, zijn we m.i. allebei beter af.

Toedeloe en KiSs
Vagebond is offline  
Oud 13 September 2020, 22:44   #1718
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...
Nou jij durf kabu,... Ik gun je lol
Sta ik voor bekend.
James Bond hé...

__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 13 September 2020, 22:48   #1719
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Sta ik voor bekend.
James Bond hé...

Nou, ik denk dat 007 net ff te hoog voor je is gegrepen want daar ben te kort van geheugen voor of niet precies genoeg, kan ook nog..

Nou, schatje ik rollebol mijn bed zo in. Ik vind het wel weer leuk geweest voor vandaag...

Toeldeloe en weltrusten...
Vagebond is offline  
Oud 13 September 2020, 22:56   #1720
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En succes met je voorliefde voor volslanke dames. Ik raad je aan deze hier heel snel te vergeten want buiten volslank ben ik ook nog eens lelijk als de nacht, dus snel een blokje omlopen, zijn we m.i. allebei beter af.
Hola, dank voor je eerlijkheid!
Ja, als James Bond wil ik toch wel gezien worden met een knappe dame, ze mag volslank zijn, maar lelijk als de nacht... nee, dan kan niet aan mijn arm hangen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht

@Vagebond: W plukt kippen zonder kop. Een wipje met een ander vrouw, met toestemming van zijn vriendin.
Men noemt dat buiten de pot pissen.
Heeft hij meer van de geobsedeerde vrouwen zoals jij, die hem verafgoden?
Begrijpelijk dat W. buien de post pist met de onthullingen van Vagebond over haar uiterlijk.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.