Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 September 2020, 21:53   #1771
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Moeder natuur een homp vlees, interessant?
Jij ziet jezelf als een homp vlees, leer lezen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik spreek over 'wij' omdat er vast meer mensen belangstelling hebben mbt de intelligentie van jou navel, is dat een probleem voor je?
Best wel zielig hoe jij op zoek bent naar bijval.

Vagebond, ik vind het prachtig om te zien hoe jouw ego spartelt.

Trouwens, W is gespot op een ander forum..
Mihaela is offline  
Oud 14 September 2020, 21:55   #1772
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
.
@vagebond:... Trouwens, W is gespot op een ander forum..
Oh ja, waar, onder welke naam?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 14 September 2020, 21:58   #1773
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Gollem...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Oh ja, waar, onder welke naam?
Ik vertel tegen Smigel..
Mihaela is offline  
Oud 14 September 2020, 22:00   #1774
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Oh W, my precious..
Mihaela is offline  
Oud 14 September 2020, 22:20   #1775
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Wat brengt het je als je in Nirwana bent?
Wat brengt dat de mensheid als geheel als meer meer individuen het Nirwana bereiken wat het hoofddoel van het boeddhisme is?
Ja schat dat snap ik wel. De vraag is wat als met licht in de hemel doet wanneer er nog zo veel duisternis op deze wereld is, ik hou het even klein. Het doel is toch wat je hierboven beschrijft, dat we met zijn allen een stapje hoger komen?

Eén aanwijzing, het licht kan in de duisternis doordringen maar de duisternis niet in het licht.

Ik als licht werk daar waar nog gedacht wordt dat er iets als duisternis bestaat. Ik werk in de krochten waar verloren zielen ronddwalen...Dat is waar het licht naar toe gebracht moet worden...

Veel duidelijker kan ik het niet voor je maken kabu, hoop dat je snapt waar ik heen wil.... Zo niet, dan zeg ik:" laat maar."


Citaat:

De kikker heeft mijn brein hersmolten maar heeft mij zeker niet mijn afkomst doen vergeten.
Ik heb 20 jaar lang, net zoals François, door veel lijden geleerd dat als ik mensen van éne naar het andere zou brengen zij dan zelf de weg niet hebben gegaan. Als ze zelf de weg gaan, dan zullen ze in het middelpunt tussen hemel en hel, getransformeerd zijn.
Dan zijn ze 'gelouterd'.
François heeft niet naast je gelopen kabu, heeft niet je tranen gedroogd toen je kapot ging van verdriet en ellende. François heeft het werk niet voor je gedaan maar hij heeft wel naast je gestaan...Blij dat jij zo dankbaar bent voor zijn hulp...
Dat is het werk wat ik doe, niet gezien zoals bv bij François maar ongezien en puur energetisch. Licht vindt zijn weg op verschillende wijzen. Ik ben een lichtwerker, niets meer en niets anders dan dat. Ik ben een engel naast vele andere engelen die naar de slachtvelden gaat, naar hen die hulp nodig hebben, iedereen heeft wegwijzer nodig, iedereen heeft wel eens een arm om zich heen nodig, en sommige mensen, op deze aardkloot en/of ver daarbuiten moeten het bv doen met puur energetische hulp, ik was zelf zo'n iemand...
Wat ik doe is niet zichtbaar voor gewone menselijke ogen, maar het is weldegelijk een heel belangrijke bijdrage aan het optillen van de mensheid als geheel naar een hoger niveau.

Citaat:
En automatisch, als ze dan tot hun hemel zouden komen, dan spreken ze de taal van het lijden niet meer, maar de taal die past in de hemel! Dat kan niemand voor hen doen. En als ge het zou kunnen, zou het uiteindelijk niet zoveel veranderen. Ge zou er één ding mee veranderen... dat ge den hemel onzuiver maakt!
Het is onmogelijk de hemel onzuiver te maken.

Citaat:
Ik help alleen nog diegene naar boven, waarvan ik zie dat ze naarboven willen, maar die moeilijk naar boven gaan.
Daarom vind ik nu vreugde in mijn handelingen.
Nou dan zijn we er toch. Ik doe niks anders alleen wel op een andere energetisch niveau, minder zichtbaar omdat ik niet perse met mensen spreek en doe ik dat wel kan het over wissewasjes gaan. U vraagt en u zult geantwoord worden is niet altijd even zichtbaar...

Citaat:
Hoe breng jij kinderen naar de hemel dan?
Zie boven. Ik bedoel met kinderen overigens niet letterlijk kinderen als in kinderen, kinderen, maar mensenkinderen in het algemeen, dat kunnen dus ook kinderen met een volwassen lichaam zijn. Dus je zou in die zin idd kunnen spreken van stervensbegeleiding vooral wanneer het gaat om een traumatische dood...Mijn werk gaat vermoedelijk van vorm veranderen als het dingetje waar ik nu nog last van heb opgelost zal zijn.

Citaat:
Waarom zou ik mij ergeren aan jouw 'even uit de running' zijn?
Ik heb gedroomd vannacht van een vrouw die een ceremoniële iets in haar plexus had zitten. Was jij dat? Ik vermoed het wel.
Geen idee, was het een positief of negatief iets, aangezien je zegt dat het een ceremonieel iets is wat je zag?
Vagebond is offline  
Oud 14 September 2020, 22:31   #1776
Dorje
Jubilaris
 
Geregistreerd: 15 April 2016
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Toevoegend: de dans die Dorje danst is natuurlijk ook maar een golf die golft/danst en daarmee is ook Dorje altijd thuis en onderdeel van onze dans.

In liefde..
Zo is dat.



__________________
Wat is is.
Dorje is offline  
Oud 14 September 2020, 22:35   #1777
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh W, my precious..


W. is idd een dierbare vriend gebleken, maar niet meer dan dat Mihaela..
Hij heeft me geholpen tot waar ik nu ben, en wat jij ook zegt, en hoe belachelijk je het ook wilt maken, dat veranderd niks aan het feit dat hij een dierbare vriend is. Maar dat kleinigheid ligt voor jou met al je zgn helderziendheid volstrekt en volledig buiten jou waarnemingsveld WiNk.
Vagebond is offline  
Oud 14 September 2020, 22:46   #1778
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: Ik ben er even stil van
Duidelijkheid is iets dat 'Hij' geeft, als jij er voor openstaat. Maar ook dat laatste ligt in 'Zijn' handen.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 14 September 2020, 23:01   #1779
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
.

Jij ziet jezelf als een homp vlees, leer lezen!

Best wel zielig hoe jij op zoek bent naar bijval.

Vagebond, ik vind het prachtig om te zien hoe jouw ego spartelt.

Trouwens, W is gespot op een ander forum..
God, kind ik ben zo zielig idd

Ik zie mezelf als een homp vlees, nou vlees, nee vlees zou ik niet zeggen hoor Mihaela, tis meer vet in mij geval. Maar dat vet en mijn lichaam zijn het probleem niet, het probleem was dat er een grote mate aan zelfhaat in mij was waardoor ik zo kon uitgroeien als ik uitgegroeid ben. De zelfhaat is opgelost mede dankzij de hulp van een bijzonder lieve vrouw en dus is het nu zoals het is, geen vreetbuien meer... Van jou echter geliefde Mihaela ik verwacht niet dat je daar ook maar ene jota van snapt en/of je inleven kan.

Jij vind her prachtig hoe mijn ego spartelt? Kind weet je wel wat je zegt? Mijn ego is aan het sterven en jij kan er alleen maar respectloos over doen? Ga je schamen, of ben je daar te trots voor als hooggemoedswaanzinnige?
Vagebond is offline  
Oud 14 September 2020, 23:19   #1780
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
.
Trouwens, W is gespot op een ander forum..
Oh shit was ik deze toch helemaal vergeten.

Ja en liefje wat wil je daar mee zeggen?

Oh, wacht, je verwacht dat ik op zal springen en wil weten waar hij is?

Moet ik je toch teleurstellen hoor...

Ben je nu verdrietig?
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.