Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Stromingen > Soefisme
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Soefisme God die zich uitdrukt in het hele universum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 April 2013, 20:47   #171
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Je kan me toch in de waan laten?
Dat kan, als jij graag die waan wil hebben...
Je bent een boefje ;)

Ook al heb je niet mijn afstandsbediening, je wist wel de juiste knoppen te vinden, waardoor ik wel ging reageren. Damn!
Toch bedankt :)
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:51   #172
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Tja, ik ga niets uit de weg..
Dan toch die knuffel die oprecht gemeend is? Als je dat tenminste durft te geloven.....

Mihaela, het spijt mij als ik jou een vervelend gevoel heb bezorgd, het was dus wederzijds: ik voelde me een beetje pispaal ipv klankbord.

Je temparent vind ik leuk, al is het voor mij een beetje overweldigend zo af en toe. Voor mij ben je goed zoals je bent en ik leer van jou.
Ik ben geen heilige en gewoon mens....

Als je maar wel met je handen van MIJN proces afblijft!
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 20:57   #173
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Als je maar wel met je handen van MIJN proces afblijft!
Mooi niet. Wij zijn allemaal deel van jouw proces. of je het nu leuk vindt of niet.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 21:04   #174
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Mooi niet. Wij zijn allemaal deel van jouw proces. of je het nu leuk vindt of niet.
Okay, deel zijn mag, anders was ik niet hier geweest. Maar mag ik dan wel de leiding houden over mijn eigen proces? Please????

..... Ik geloof dat ik daarom mijn ego nog niet los kan en wil laten: ik heb gewoon controlebehoefte :p
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 21:06   #175
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Bij mijn aflevering werd alleen een nageboorte meegeleverd, geen afstandsbediening en geen gebruiksaanwijzing.

Ik hou wel van jullie en voor wie dat wil heb ik een troostende knuffel in de aanbieding.
Lieverd (heeft straks Hans weer iets om even lekker over te zeiken), iedereen heeft een gebruiksaanwijzing. Ook jij. We moeten die van elkaar alleen nog even leren kennen. Leuk he?

En bedankt voor de knuffel. Wie wil dat nou niet? Ik weet dat je van ons houdt, maar je mag het vooral niet hardop zeggen hier. Worden sommige mensen heel angstig van. En omdat ze niet naar die angst durven kijken, gaan ze liever schreeuwen en het belachelijk maken, het als onecht en denigrerend betitelen en de strijd zoeken. Kinderachtig he? Maar zo herkenbaar. Hebben we allemaal wel eens last. Hoewel de één wat meer dan de ander, maar een kniesoor die daar op let. Virgo, bedankt voor wie je bent.
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 21:08   #176
Guy
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 30 December 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Okay, deel zijn mag, anders was ik niet hier geweest. Maar mag ik dan wel de leiding houden over mijn eigen proces? Please????

..... Ik geloof dat ik daarom mijn ego nog niet los kan en wil laten: ik heb gewoon controlebehoefte :p
Wie niet? Maar zijn we er niet om elkaar daar op te attenderen, als het ons weer even in de greep heeft? Wat doen we hier anders?
Guy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 21:19   #177
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Dan toch die knuffel die oprecht gemeend is? Als je dat tenminste durft te geloven.....

Mihaela, het spijt mij als ik jou een vervelend gevoel heb bezorgd, het was dus wederzijds: ik voelde me een beetje pispaal ipv klankbord.

Je temparent vind ik leuk, al is het voor mij een beetje overweldigend zo af en toe. Voor mij ben je goed zoals je bent en ik leer van jou.
Ik ben geen heilige en gewoon mens....

Als je maar wel met je handen van MIJN proces afblijft!
Virgo, hierbij geef je voor mij duidelijk je grens aan. Om eerlijk te zijn voelde ik dat aan vanaf je komst, maar ik waagde erop, om op mijn manier, iets aan te gaan met jou .
Zoals jij, ben ik ook gewoon mens.. Daarin zullen wij allebei onze weg in moeten gaan zoeken als forumcollega's.
Voor mij voelt dit nu als op zijn plek gevallen gesprek, en voor de lieve vrede zal ik je bewust een tijd meer aanschouwend benaderen, en niet meer persoonlijk op ingaan, en dus zal ik niet meer aangeven wat jouw reacties met mij doen, maar alsnog uiteraard er op blijven reageren op de stukken die mij niet persoonlijk triggeren.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 21:24   #178
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Tnx voor je reacties Guy..... Het was denk ik net wat ik nu even nodig had in mijn gevoel van afgescheidenheid......

Ik ben er weer bij

En gelijk ook weer weg: RL roept :)
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 21:27   #179
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Virgo, hierbij geef je voor mij duidelijk je grens aan. Om eerlijk te zijn voelde ik dat aan vanaf je komst, maar ik waagde erop, om op mijn manier, iets aan te gaan met jou .
Zoals jij, ben ik ook gewoon mens.. Daarin zullen wij allebei onze weg in moeten gaan zoeken als forumcollega's.
Voor mij voelt dit nu als op zijn plek gevallen gesprek, en voor de lieve vrede zal je bewust een tijd meer aanschouwend benaderen, en niet meer persoonlijk op ingaan, en dus zal ik niet meer aangeven wat jouw reacties met mij doen.
.... nog even op de valreep: Mihaela dank je wel voor dit berichtje. Blijf je eigen gevoel volgen, ik wil net zomin als jij gedwongen worden en jou niet dwingen om je anders voor te doen dan je bent. We zijn wie we zijn en ik denk dat ieder van ons met zijn/haar eigen valkuilen moet leren dealen...
Als ik zeg dat ik je goed vind zoals je bent, meen ik dat ook echt.
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 April 2013, 21:56   #180
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
Lieverd (heeft straks Hans weer iets om even lekker over te zeiken), iedereen heeft een gebruiksaanwijzing. Ook jij. We moeten die van elkaar alleen nog even leren kennen. Leuk he?

En bedankt voor de knuffel. Wie wil dat nou niet? Ik weet dat je van ons houdt, maar je mag het vooral niet hardop zeggen hier. Worden sommige mensen heel angstig van. En omdat ze niet naar die angst durven kijken, gaan ze liever schreeuwen en het belachelijk maken, het als onecht en denigrerend betitelen en de strijd zoeken. Kinderachtig he? Maar zo herkenbaar. Hebben we allemaal wel eens last. Hoewel de één wat meer dan de ander, maar een kniesoor die daar op let. Virgo, bedankt voor wie je bent.

Dat je een knuffel van een ander nodig hebt om nog wat te kunnen spuien,...jammer dat je dat nodig hebt Guy.
Hans is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
gedicht, Hazrat Inayat Khan, Soefisme, ziel


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.