Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 March 2013, 16:56   #171
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik heb het alleen als quote gezien, door Hans overgenomen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 16:59   #172
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb het gelezen hoe hij door Hans overgenomen werd, alsof ik de tekst zou geschreven hebben. Toen ik terug zocht, stond direct niet meer in het draadje.
Alsof iemand het neer gezet heeft, en vervolgens weg gedaan heeft. (Uiteraard, kan alleen maar vanuit iemand die bevoegdheid heeft als Admin)..

Het stond dus alleen als Quote. als Hans dat gedaan heeft, om mij iets duidelijk te maken, vind ik Ok. Maar als de Admin zomaar een tekst neer zet, namens mij vind ik niet OK.
Ah ok. Dus als ik het nu goed begrijp stond er onder het account van Hans een gequote tekst onder jou naam waarvan de tekst die niet van jou was?
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:03   #173
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ah ok. Dus als ik het nu goed begrijp stond er onder het account van Hans een gequote tekst onder jou naam die niet van jou was?
Ja, dat klopt. Ik weet het niet of hij de tekst overgenomen heeft van het forum, en dat de tekst nu niet meer terug te vinden is. Als Hans dit zelf gedaan heeft, om mij iets duidelijk te maken, vind ik uiteraard Ok. Het is een speelse manier om een spiegel voor te houden. Maar ik wil weten of het echt zo is, of als de tekst door iemand anders neer gezet is met bevoegdheid. Snap je het?
Interessant ook om te zien, reageer ik impulsief, en vind ik de ''waarheid'' zo belangrijk dat het vervolgens ten koste van het plezier van Hans gaat?
Daarnaast, laat ik het voorbijgaan om Hans niet te kwetsen, en ondertussen is de tekst door iemand anders neer gezet met het doel om paniek en strijd te creëren? Wat is waarheid in deze? Wat is belangrijk?
Ok, nu laat ik los.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:15   #174
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ja, dat klopt. Ik weet het niet of hij de tekst overgenomen heeft van het forum, en dat de tekst nu niet meer terug te vinden is. Als Hans dit zelf gedaan heeft, om mij iets duidelijk te maken, vind ik uiteraard Ok.
Ja dat laatste is helder Mihaela, dat was het na de eerste keer dat je het zei al helder.WiNk

Citaat:
Het is een speelse manier om een spiegel voor te houden. Maar ik wil weten of het echt zo is, of als de tekst door iemand anders neer gezet is met bevoegdheid. Snap je het?
Ja dat snap ik. Echter als ik de reaktie van Hans lees denk ik dat hij idd geen benul heeft waar je het over hebt.

Citaat:
Interessant ook om te zien, reageer ik impulsief, en vind ik de ''waarheid'' zo belangrijk dat het vervolgens ten koste van het plezier van Hans gaat.
Het plezier van Hans lijkt me nu wel laatste wat aan de orde zou moeten zijn.

Citaat:
Daarnaast, laat ik het voorbijgaan om Hans niet te kwetsen, en ondertussen is de tekst door iemand anders neer gezet met het doel om paniek en strijd te creëren? Wat is waarheid in deze? Wat is belangrijk?
Ok, nu laat ik los.
Geen idee wat de bedoeling is. Zelf zou ik niet direct denken dat iemand paniek en strijd wil creëren. Belangwekkend is misschien wel dat jij dat wellicht zo ervaart.

Weten we ondertussen nog steeds niet wat er nu precies gebeurd is, maar dat wordt later misschien nog wel duidelijk.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:19   #175
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja dat laatste is helder Mihaela, dat was het na de eerste keer dat je het zei al helder.WiNk

Ja dat snap ik. Echter als ik de reaktie van Hans lees denk ik dat hij idd geen benul heeft waar je het over hebt.

Het plezier van Hans lijkt me nu wel laatste wat aan de orde zou moeten zijn.

Geen idee wat de bedoeling is. Zelf zou ik niet direct denken dat iemand paniek en strijd wil creëren.
Leuk dat ik overkwam.. Ik herhaal vaak veel, omdat ik bang ben dat ik niet begrepen word.
Ja, je hebt gelijk, de reactie van Hans is zijn verantwoordelijkheid.
Ik merkte direct stress bij me, en impulsief ging ik ten werk. Ook wilde ik niet zomaar voorbij laten gaan. Nu wil ik heel bewust ook los laten. IK heb heel duidelijk uitgelegd, en de kunst is om verder te gaan. Weer een gelegenheid om te zien hoe ik reageer.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:26   #176
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Geen idee wat de bedoeling is. Zelf zou ik niet direct denken dat iemand paniek en strijd wil creëren. Belangwekkend is misschien wel dat jij dat wellicht zo ervaart.
Ja, dat klopt. Ik voel me snel onderuit gehaald worden. Het gevoel van onveiligheid en wantrouwen van mijn kant. Alsnog wilde ik ook bewust handelen, ongeacht of ik gelijk heb of niet. Doende ontstaat er helderheid en duidelijkheid.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:28   #177
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Leuk dat ik overkwam.. Ik herhaal vaak veel, omdat ik bang ben dat ik niet begrepen word.
Ja, je hebt gelijk, de reactie van Hans is zijn verantwoordelijkheid.
Ik merkte direct stress bij me, en impulsief ging ik ten werk. Ook wilde ik niet zomaar voorbij laten gaan. Nu wil ik heel bewust ook los laten. IK heb heel duidelijk uitgelegd, en de kunst is om verder te gaan. Weer een gelegenheid om te zien hoe ik reageer.
Je hoeft niks zomaar voorbij te laten gaan Mihaela.

Je zag iets en wil/wilde weten hoe dat zit/zat, lijkt mij terecht en antwoord zal vanzelf wel komen nu je je vraag in de ruimte geslingerd hebt. WiNk

Ja Hans kan het ook niet helpen dat hij een onbenul is wanneer ie niet gelijk snapt waar je het over hebt,
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:29   #178
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Je hoeft niks zomaar voorbij te laten gaan Mihaela.

Je zag iets en wil/wilde weten hoe dat zit/zat, lijkt mij terecht en antwoord zal vanzelf wel komen nu je je vraag in de ruimte geslingerd hebt. WiNk

Ja Hans kan het ook niet helpen dat hij een onbenul is,
onbenul? Leg het uit hoe je hem ziet
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:30   #179
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Misschien is Hans Renoir, weet jij veel?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:39   #180
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
onbenul? Leg het uit hoe je hem ziet
Jij zegt dat Hans verantwoordelijk is voor zijn reaktie, dat was eigenlijk een beetje naast de kwestie.

Ik schreef namelijk dat Hans, gezien zijn reageren, onschuldig is in de hele kwestie. Daar bedoel ik dus mee dat hij geen flauw idee van had waar je het over had mbt tot wat je wilde weten.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk einde forum komt in zicht. Renoir Mededelingen forumbeheer 26 15 January 2021 11:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.