Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 March 2021, 23:47   #1791
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Oh ja, Mihaela had me uitgenodigd voor zijn arena.
Sorry, helemaal vergeten om de strijd aan te gaan.
Een ander keertje misschien?
WiNk
Sam is offline  
Oud 19 March 2021, 12:05   #1792
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Oh ja, Mihaela had me uitgenodigd voor zijn arena.
Sorry, helemaal vergeten om de strijd aan te gaan.
Een ander keertje misschien?
Deze reactie is de strijd aangaan.
Bashen!!
Teamvorming met jouw andere naam, Sam.

Terwijl jij heel goed weet dat ik een vrouw ben, noem jij mij hij. Mogelijk meen jij dat dat mij zou kunnen triggeren. Is het zo minderwaardig om een man te zijn?
Vervolgens noem jij de 'vergeten strijd', terwijl jij toch het aangaat, door een reactie te geven, waarin jij tracht 'cool' te doen, terwijl jouw ego geraakt wordt. Jij bent bekend om, dat jij niet in staat bent om 'niet te reageren' op ego-prikkels.
Bassie/Laurens, iedereen weet inmiddels dat jij verslaafd bent aan je forum, en toevallig is dit forum en leuke afleiding voor mensen (zoals jij ik zij/hij wij jullie zij)die het menen iets aangegaan te zijn.
Maar, wat zichtbaar op het forum is, is de oneindige strijd tussen ego's die hun gelijk willen halen/krijgen.
Het is toch fantastisch om te zien, hoe men langer dan 10 jaar dezelfde ideeën blijft herhalen, en er voor vecht!
Jij denkt dat de ander onbewust is, de ander vind jou een grap, en ga zo maar door. Hoe dan ook, de beste forum ooit.
Beste plek onder de zon/maan voor users..
Mihaela is offline  
Oud 19 March 2021, 12:22   #1793
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht

Terwijl jij heel goed weet dat ik een vrouw ben, noem jij mij hij. Mogelijk meen jij dat dat mij zou kunnen triggeren. Is het zo minderwaardig om een man te zijn?
Mijn excuses, ik wist dat je een vrouw bent. Een vrouw met een mannennaam, vandaar de verwarring. Mocht ik je hebben getriggerd dan ook daarvoor mijn excuses.

Welaan, waarover zullen we verder strijden in je arena?
Bassie is offline  
Oud 19 March 2021, 12:55   #1794
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Mijn excuses
[
Mocht ik je hebben getriggerd dan ook daarvoor mijn excuses.
Wat mij triggert is de sfeer dat hier op het forum continue gecreëerd wordt.
Vijandig, mensen bashen, mensen tegen elkaar zetten, duwen, trekken, kwetsen/kleineren.
Dit allemaal onder het mom van bewustwording.
Het is me nu inmiddels duidelijk geworden dat op dit forum ook niet anders kan.
Het zit hoe dan ook in de mens, de Srijdlustigheid, de ander willen overheersen, onderdrukken, boven de ander staan, vechten voor je gelijk.
Het is iets waarmee men rekening moet houden eens op zo een pad van zelfonderzoek gestapt.
Daarnaast, kan men treffen met een leider die zichzelf vrij gemaakt heeft van de grove behoeftige ego-laag. Renoir/Bassie zit daar nog diep in, in ego-behoeften, de drang om te overheersen.
Dit forum is juist het tegenovergestelde van 'een vruchtbare' grond, wel een destructieve grond.
Wat wel fantastisch is, is wat Bassie/Renoir laat zien, en dat is 'Hoe het niet moet'.
Omdat Renoir/Bassie zo is, strijdlustig en continue bezig met bashen, is het forum ook zo.
Als je de geschiedenis van het forum volgt, dan zie jij hoe hier altijd gehandeld werd/wordt.
Als iemand een ander mening heeft dan de baas van het forum, krijgt degene een ban.
Een paar mensen die net niet krachtig genoeg voor hun mening opkomen worden er gehouden, en dan ontstaat er een 'kat en muis spel'.
Het kan gewoon niet anders, want Renoir is een User, die alles wat hij verafschuwt in de wereld, zelf hier op zijn forum doet.
Dus, Mihaela, man of vrouw, jij weet hoe het voorstaat.
De wereld is hier! De wereld is daar!
Jouw zelfonderzoek hangt daar niet van af!
Mihaela is offline  
Oud 19 March 2021, 13:32   #1795
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoe dan ook, de beste forum ooit.
Beste plek onder de zon/maan voor users..
Darsho is offline  
Oud 19 March 2021, 14:21   #1796
Nowee
Vicaris
 
Nowee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 September 2017
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat mij triggert
Het gelijk zit blijkbaar niet aan één kant. Er zijn blijkbaar zeer weinig duidelijke grenzen waaraan standpunten verwacht worden te voldoen. Het verwondert en verbaast mij tegelijk hoe dit forum voortkabbelt. Na al de jaren van deelname heb ik er nog steeds een goed gevoel bij om hier deel te nemen ook al kent het forum het laatste jaar gevaarlijke uitwassen als het in afzondering plaatsen van deelnemers. Dat vind ik een misdaad aan de opzet van dit forum.
Ik doe nu NZo (Noodzakelijk Zelfonderzoek) met dezelfde intentie als voorheen om het ik beter te leren kennen in het zijn van diegene die ik ben.
Ik al die jaren is dit NZo een optimale steun geweest. Het is virtueel en de botsingen of tegenstellingen zowel naar het persoonlijke gericht als naar de standpunten zie ik nu als noodzakelijke verklaringen. Voorheen ervaarde ik het eerder als geraaktheden maar dat is verandert bij mij. Het zijn noodzakelijke verklaringen, aandachtspunten om mijn ik, mijn zijn te verruimen.

Maar jij hebt ook een evolutie doorgemaakt in die verruiming denk ik als ik je lees. Je bent zoveel milder, zoveel meer van begrip dan voorheen. Dat kan alleen maar goed zijn voor jou.
Ik zie de toekomst niet somber in al hoop ik op het einde van de afzonderingen.

Een blije en zonnige groet
Nowee is offline  
Oud 19 March 2021, 14:30   #1797
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat mij triggert is de sfeer dat hier op het forum continue gecreëerd wordt.
Vijandig, mensen bashen, mensen tegen elkaar zetten, duwen, trekken, kwetsen/kleineren.
Dit allemaal onder het mom van bewustwording.
Het is me nu inmiddels duidelijk geworden dat op dit forum ook niet anders kan.
Het zit hoe dan ook in de mens, de Srijdlustigheid, de ander willen overheersen, onderdrukken, boven de ander staan, vechten voor je gelijk.
Het is iets waarmee men rekening moet houden eens op zo een pad van zelfonderzoek gestapt.
Daarnaast, kan men treffen met een leider die zichzelf vrij gemaakt heeft van de grove behoeftige ego-laag. Renoir/Bassie zit daar nog diep in, in ego-behoeften, de drang om te overheersen.
Dit forum is juist het tegenovergestelde van 'een vruchtbare' grond, wel een destructieve grond.
Wat wel fantastisch is, is wat Bassie/Renoir laat zien, en dat is 'Hoe het niet moet'.
Omdat Renoir/Bassie zo is, strijdlustig en continue bezig met bashen, is het forum ook zo.
Als je de geschiedenis van het forum volgt, dan zie jij hoe hier altijd gehandeld werd/wordt.
Als iemand een ander mening heeft dan de baas van het forum, krijgt degene een ban.
Een paar mensen die net niet krachtig genoeg voor hun mening opkomen worden er gehouden, en dan ontstaat er een 'kat en muis spel'.
Het kan gewoon niet anders, want Renoir is een User, die alles wat hij verafschuwt in de wereld, zelf hier op zijn forum doet.
Dus, Mihaela, man of vrouw, jij weet hoe het voorstaat.
De wereld is hier! De wereld is daar!
Jouw zelfonderzoek hangt daar niet van af!
Strijd ziet strijd. Het directe zien ziet het strijdtoneel waar de acteurs op elkaar inhakken. Amusant allemaal.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 19 March 2021, 15:11   #1798
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Voorheen ervaarde ik het eerder als geraaktheden maar dat is verandert bij mij. Het zijn noodzakelijke verklaringen, aandachtspunten om mijn ik, mijn zijn te verruimen.

Maar jij hebt ook een evolutie doorgemaakt in die verruiming denk ik als ik je lees.
Het mag gezegd: ik zie jouw en Mihaela's bewustzijn ruimer geworden.
Darsho is offline  
Oud 19 March 2021, 17:02   #1799
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Je leest niet goed, Nowee's 'zijn' is verruimd. Vermoedelijk is hij een paar kilo aangekomen.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 19 March 2021, 18:07   #1800
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowee Bekijk bericht
Het gelijk zit blijkbaar niet aan één kant. Er zijn blijkbaar zeer weinig duidelijke grenzen waaraan standpunten verwacht worden te voldoen. Het verwondert en verbaast mij tegelijk hoe dit forum voortkabbelt. Na al de jaren van deelname heb ik er nog steeds een goed gevoel bij om hier deel te nemen ook al kent het forum het laatste jaar gevaarlijke uitwassen als het in afzondering plaatsen van deelnemers. Dat vind ik een misdaad aan de opzet van dit forum.
Ik doe nu NZo (Noodzakelijk Zelfonderzoek) met dezelfde intentie als voorheen om het ik beter te leren kennen in het zijn van diegene die ik ben.
Ik al die jaren is dit NZo een optimale steun geweest. Het is virtueel en de botsingen of tegenstellingen zowel naar het persoonlijke gericht als naar de standpunten zie ik nu als noodzakelijke verklaringen. Voorheen ervaarde ik het eerder als geraaktheden maar dat is verandert bij mij. Het zijn noodzakelijke verklaringen, aandachtspunten om mijn ik, mijn zijn te verruimen.

Maar jij hebt ook een evolutie doorgemaakt in die verruiming denk ik als ik je lees. Je bent zoveel milder, zoveel meer van begrip dan voorheen. Dat kan alleen maar goed zijn voor jou.
Ik zie de toekomst niet somber in al hoop ik op het einde van de afzonderingen.

Een blije en zonnige groet
Vanuit mijn 'levensomstandigheden' had ik nogal felle uitgingen ontwikkeld. Ook een temperamentvolle karakter, dat niet een nadeel hoeft te zijn, In combinatie met de felle uitgingen, daarin kon ik soms een beetje lastig zijn voor de (dichtbijgelegen)omgeving.
Mijn partner en het forum vallen daar ook onder.
Je kan dat 'een beetje' weg laten uiteraard, ik had er echt een kort loontje.
Aan de ene kant kan ik heel geduldig en inlevend zijn, en dan weer fel.
Door veel zelf-observatie, en zelfonderzoek, kan ik wel zeggen dat ik veel minder fel in uiting ben. Ook zie ik de de betrekkelijkheid ervan in. Herken ik mijn denkbeeldiheid, identificaties, en alles wordt daardoor 'anders'.
Dit forum heb ik ook, al dat niet zo bewust altijd, gebruikt als oefenterrein.
Het gaat uiteindelijk niet echt om het karakter en de uitingen, maar om 'dat wat ik ben', maar zolang het ego (persoon/ik) op de voorgrond staat, kan er volgens mij geen sprake zijn van werkelijk weten wat je bent. Dan is het een theorie..

Ik volg jouw proces met interesse Nowee, want je pakt volgens mij iets op, wat in 'het enthousiasme' achter bleef.
Het is volgens mij een menselijk trekjes, graag afgerond willen zijn, graag klaar willen zijn voor dat het echt zo is .
Dat jij een stap terug hebt gedaan, vind ik 'hoopvol'. Ik ben wel benieuwd hoe het bij jou gaat, en of jij dat ook zo ziet, en wat de volgende stappen zijn.
In wezen, is iedere 'verandering' van cours een aanwinst. Het kan een aanwinst zijn. Het gevaar loert dat men weer in een ander 'rol' verzandt. Maar op het forum houden wij elkaar toch alert, of niet..

Ik schrijf later wat meer.
Een fijne avond Nowee.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.