Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 March 2021, 22:27   #1821
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ons allemaal zo te zien, want wij schrijven hier nog steeds..
Er zit verschil tussen 'willen weten 'wat'' te zijn en daarmee behulpzaam zijn en bewust kwetsen....
Sam is offline  
Oud 19 March 2021, 22:34   #1822
Peer
Vicaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht



Jou, en ook mij, wordt ook de kans geboden om te zeggen: 'Ik neem er geen deel aan een forum dat mensen beperkt tot maar draadje, wat synoniem in ons buitenwereld is aan opsluiting, isoleren, en censureren '.
Mijn pleziertje, het forum pret, weegt zwaarder dan mijn geweten, bljkt.
Bedankt voor je eerlijkheid. Dat waardeer ik meer dan advaita-geneuzel uit boekjes. Het draait bij jou dus om forumpret. Als gedegen zelfonderzoek je prioriteit was dan had je dat wel genoemd in plaats van het plezier dat je ondervindt aan forumdeelname. Het zal jou dus allemaal aan je reet roesten, om het in de woorden van Sam te stellen (zodat ook hij/zij het begrijpt.)

Peer is offline  
Oud 19 March 2021, 22:36   #1823
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Er zit verschil tussen 'willen weten 'wat'' te zijn en daarmee behulpzaam zijn en bewust kwetsen....
Je kan het inpakken zoals je wilt. De realiteit is dat op dit forum, met de toestemming van ons allen, omdat wij hier steeds blijven inloggen, mensen ongelijkwaardig behandeld worden, hun bijdrage ontzegd wordt, wel gedeeltelijk toegestaan om met Renoir/Bassie in gesprek te zijn. Privé katten muis spel.

Ik doe hier aan mee, door in te loggen.
Mihaela is offline  
Oud 19 March 2021, 22:41   #1824
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
Bedankt voor je eerlijkheid. Dat waardeer ik meer dan advaita-geneuzel uit boekjes. Het draait bij jou dus om forumpret. Als gedegen zelfonderzoek je prioriteit was dan had je dat wel genoemd in plaats van het plezier dat je ondervindt aan forumdeelname. Het zal jou dus allemaal aan je reet roesten, om het in de woorden van Sam te stellen (zodat ook hij/zij het begrijpt.)

Het kan mij niet echt oprecht schelen ( betrap ik mezelf op). Ik heb nu en dan een oprisping van geweten, en dan zie ik, dat ik niet echt in staat ben, om op dit moment, te kiezen voor de 'waarheid', want de user in mij wil zich nog graag op het forum begeven . Het voelt ook als een 'muur', het dringt niet volledig tot me door waar ik aan deel neem. Wel besef ik, soort van.
Mihaela is offline  
Oud 19 March 2021, 22:44   #1825
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peer Bekijk bericht
Bedankt voor je eerlijkheid. Dat waardeer ik meer dan advaita-geneuzel uit boekjes. Het draait bij jou dus om forumpret. Als gedegen zelfonderzoek je prioriteit was dan had je dat wel genoemd in plaats van het plezier dat je ondervindt aan forumdeelname. Het zal jou dus allemaal aan je reet roesten, om het in de woorden van Sam te stellen (zodat ook hij/zij het begrijpt.)

Ik heb er niets mee met het woord gedegen.
Ik meen wel aan zelfonderzoek te doen, maar ik kan mezelf niet meer voor de gek houden, en ik zie dat het forum een plek is waar ego's elkaar ontmoeten, en zichzelf voor doen als 'iets anders' dan de doorsnee ego..
Jij bent er ook niet vrij van..
Ik ook niet..
Ik pas hier perfect in het plaatje.
Dankzij mij is zo een forum mogelijk, dankzij jou ook..
Mihaela is offline  
Oud 19 March 2021, 22:45   #1826
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je kan het inpakken zoals je wilt. De realiteit is dat op dit forum, met de toestemming van ons allen, omdat wij hier steeds blijven inloggen, mensen ongelijkwaardig behandeld worden, hun bijdrage ontzegd wordt, wel gedeeltelijk toegestaan om met Renoir/Bassie in gesprek te zijn. Privé katten muis spel.

Ik doe hier aan mee, door in te loggen.
Bij het inloggen op de wereld (het geloof van geboren worden en cultuurgebonden volgen) nemen we deel aan...

Daarom is zelfonderzoek ook zo waardevol. Zijn we wel ingelogd in het levende zijn?
Sam is offline  
Oud 19 March 2021, 22:47   #1827
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Bij het inloggen op de wereld (het geloof van geboren worden en cultuurgebonden volgen) nemen we deel aan...

Daarom is zelfonderzoek ook zo waardevol. Zijn we wel ingelogd in het levende zijn?
Ik heb jou en Darsho op negeer.
Mihaela is offline  
Oud 19 March 2021, 22:48   #1828
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb jou en Darsho op negeer.
Okay, en nu?
Sam is offline  
Oud 19 March 2021, 22:49   #1829
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Bij het inloggen op de wereld (het geloof van geboren worden en cultuurgebonden volgen) nemen we deel aan...

Daarom is zelfonderzoek ook zo waardevol. Zijn we wel ingelogd in het levende zijn?
Toch zijn er nuances.
Mihaela is offline  
Oud 19 March 2021, 22:50   #1830
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Toch zijn er nuances.
Kun je de nuance uitleggen?
Sam is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.