Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 September 2020, 11:05   #1851
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Tijd om te gaan douchen vannacht de nachtdienst in, zo'n zin in, niet...

Laters allen...
Vagebond is offline  
Oud 16 September 2020, 12:30   #1852
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Klein kadootje...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de geliefde
Ons vermogen om de verschillende niveaus van de werkelijkheid waar te nemen, is afhankelijk van de bewustzijnstoestand waarin we ons bevinden. We kunnen leren om bewust onze aandacht te verschuiven naar de andere niveaus van de werkelijkheid. Omdat de verschillende niveaus geleidelijk in elkaar overgaan, beïnvloedt alles, dus ook alles wat wij als individuen doen, voortdurend al het andere, lees ik.
Soms plaatst hij van die prachtige quotes, kleine kadootjes. Deze zegt het precies hoe ik het ervaar.
Vagebond is offline  
Oud 16 September 2020, 12:45   #1853
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Er zijn van die dagen...

....dat ik zo blij ben dat hij hier niet leest, de geliefde, tenminste dat hou ik me maar voor want bedenkend dat hij alles wat ik hier vrijuit, zonder aanzien des persoons, heb neer gekalkt zou lezen en het zou lezen zoals sommigen blijk geven van hoe zij het lezen, dan...... oei, mai, ai..
Soms vermoed mijn banger hart namelijk, dat God hem op de één of andere manier toch deze kant uit stuurt.
Geen wonder dat ik met het schaamrood op de wangen mij in het bos onder een dek van bladeren verschuil bij tijd en wijle. Hij gaat het me nooit vergeven, ben ik bang of zou God mij slechts het gevoel geven zodat ik mezelf vergeven kan?

Ik vind het al lastig dit te laten staan zoals het er staat. Mijn hand neigt steeds naar de delete knop, wat een idioot ben ik toch...

Als stukjes hout van het zelfde blok, herkennen wij onze afkomst wanneer we elkaar in de ogen kijken. Daar waar wij onveranderd één en de zelfde zijn, 1 liefde, 1 leven.

Hoe wij als golven ook dansen, ik hou van mezelf in hem of hij dat nu weet, wil weten of niet dat maakt voor mij geen verschil, meer is het niet, liefde blijft, puur en ongeschonden als het is, zelfs al wordt er op gescheten dat het een lieve lust is

Wijziging aangebracht door Vagebond op 16 September 2020 om 13:10.
Reden: aanvulling(en)
Vagebond is offline  
Oud 16 September 2020, 13:11   #1854
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Boodschappen doen, voorbereiding voor nd, we moeten toch een keer eten, dus lekker kant en klaar maaltijden halen...
Vagebond is offline  
Oud 16 September 2020, 13:13   #1855
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik hou van melancholie zoals ik van de geliefde hou die ik in mijn hart gesloten heb en niet genoeg van krijgen kan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Soms plaatst hij van die prachtige quotes, kleine kadootjes. Deze zegt het precies hoe ik het ervaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
....dat ik zo blij ben dat hij hier niet leest, de geliefde, tenminste dat hou ik me maar voor want bedenkend dat hij alles wat ik hier vrijuit, zonder aanzien des persoons, heb neer gekalkt zou lezen en het zou lezen zoals sommigen blijk geven van hoe zij het lezen, dan...... oei, mai, ai..
Soms vermoed mijn banger hart namelijk, dat God hem op de één of andere manier toch deze kant uit stuurt.
Je hebt het over W.?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 16 September 2020, 13:17   #1856
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Je hebt het over W.?
Was jij niet een boek aan het lezen, kabu, of heb je het al uit?

Love you to WiNk
Vagebond is offline  
Oud 16 September 2020, 13:31   #1857
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Je hebt het over W.?
Nee, liefje, ik heb het niet over W. Ik heb over Liefde..KiSs WiNk
Vagebond is offline  
Oud 16 September 2020, 13:47   #1858
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Was jij niet een boek aan het lezen, kabu, of heb je het al uit?
Nog niet aan begonnen. Joggen en fitness gisteren na afsluiten hier en toen was er wat interessants op YouTube te zien.
En weet je, mijn innerlijk boek is uit. Ik ben door verschillende bladzijden van heel zwaar beproevingen gegaan en heb mezelf leren liefhebben. Dus ik voel me verlicht en doe waar ik zin in heb, wat wisselt dag tot dag, van moment tot moment.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Love you to WiNk
KiSs
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee, liefje, ik heb het niet over W. Ik heb over Liefde..WiNk
Oh, het was een lofzang naar God, de grote onpersoonlijke geliefde.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 16 September 2020, 14:13   #1859
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Nog niet aan begonnen. Joggen en fitness gisteren na afsluiten hier en toen was er wat interessants op YouTube te zien.
En weet je, mijn innerlijk boek is uit. Ik ben door verschillende bladzijden van heel zwaar beproevingen gegaan en heb mezelf leren liefhebben. Dus ik voel me verlicht en doe waar ik zin in heb, wat wisselt dag tot dag, van moment tot moment.
Snap ik helemaal. Het boek kan nu dus ongeopend, zoals het was terug in kast. Het is goed zo, ik ga....what ever...

Citaat:
KiSs
Back at you.... Dit gaat een beetje klef worden en ik ben niet zo van het kleffe, tenzij ik iemand heel lief vind, dan wil ik nog wel eens wat lebberig worden...

Citaat:
Oh, het was een lofzang naar God, de grote onpersoonlijke geliefde.
Precies, nu kwam er even een W. uit het alfabet maar het had net zo goed een B kunnen zijn of een K, of een M of een....geef het beestje een letter, elke golf in het geheel is prachtig op zichzelf en/of binnen het samenspel van het geheel.

Weet je wat het is kabu, bij alles wat ik over de geliefde heb geschreven was maar één ding belangrijk en dat was Liefde. Daarom deed het me steeds zoveel pijn wanneer men er op begon te schijten. Ik dacht:" maar zien jullie dan niet waar dit over gaat?" Nee, het werd dus niet gezien en dankzij de grote M. weet ik nu waardoor het niet gezien kon worden en dus ging en gaat er een andere wind waaien in huize Vagebond. Iets dat niet van mij is kan mij niet kwetsen, ik kan alleen maar open zijn, ontvangend, gevend, zoals alleen liefde dat kan...

Dus ja, ik hou ook van jou

Wijziging aangebracht door Vagebond op 16 September 2020 om 14:48.
Reden: Aanvulling
Vagebond is offline  
Oud 16 September 2020, 16:47   #1860
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Dit zijn de mededelingen, let op...

Boodschappen gedaan, warm eten, voor als ik laat in de middag wakker wordt morgen en overmorgen, in huis, lekkere broodjes voor in de nacht, de rest van wat mee moet had ik in huis, ben helemaal klaar voor de nd.

Oh, shit, schiet me net te binnen dat ik met een beetje pech vannacht de pillenbestellingen mag doen. Ik ben er bang voor, was afgelopen nacht of aankomende nacht. Fingers crossed dat dat niet hoeft, want dat is een karwij, no fun at all, God...
En verder hopen dat de paradijsvogels allemaal, lekker met de snaveltjes toe de nacht door komen, dan is Vagebond helemaal gelukkig en de vogeltjes ook JaKnIk

Einde van de van levensbelang zijnde mededelingen...

God ik ben echt een beetje melig aan het worden, prima stemming alvast ....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.