Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Kennis omtrent mijzelf
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Kennis omtrent mijzelf Bewust worden van mijn eigen aardigheden en de hulp van forumgenoten daarbij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 February 2013, 20:15   #181
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hier ben ik wel benieuwd naar Ulla, je antwoord.
Ik ook. Maar dacht dat dat duidelijk was.
Voor mij in ieder geval wel en daar gaat het om.
Ga zo wel nog even wat anders doen en kijk wel of ik het nog kan formuleren.
Even geen zin en puf meer.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 20:17   #182
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ok Hans, ik heb je vergeven. Maar nu laten wij vanaf het begin beginnen dan. Kijk maar naar je gedrag vanaf het moment dat je je opnieuw inschreef op het forum, en hoe jij op mij reageerde. Kan je je voorstellen dat het op mij als agressief overkwam?
Was je geirriteerd door mijn gedrag? Wilde je me fiksen, of mij op het ''rechte pad'' zette, en kan je je voorstellen dat jouw gedrag op mij als ondoordacht en agressief overkwam?
Leg het uit wat je wilde bereiken met dat wat jij me aanreikte (door mijn strot wilde duwen)..
Even kijken of wij in staat zijn om in gesprek daar over te gaan, mogelijk komen wij ook niet verder dan dat ik met Ulla kwam, maar ach.. wie niet waagt, die niet strompelt..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 20:20   #183
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik ook. Maar dacht dat dat duidelijk was.
IK heb het vermoedde dat jullie niet dezelfde dachten.. Nu dat ik Hans lees, vraag me af of jij ook dezelfde ''inzicht'' had als hij daarover had.. harmonie-conflict
Vraag me ook af of jij durft toe te geven als jij iets beweert, en later ontdekt dat je ernaast zat.. Ik vind het moeilijk om zoiets toe te geven vaak. Is ook even slikken, egotje moet dan weer buigen, en mijn trots knelt, wel geef ik altijd toe, met schaamte..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 20:48   #184
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
IK heb het vermoedde dat jullie niet dezelfde dachten.. Nu dat ik Hans lees, vraag me af of jij ook dezelfde ''inzicht'' had als hij daarover had.. harmonie-conflict
Vraag me ook af of jij durft toe te geven als jij iets beweert, en later ontdekt dat je ernaast zat.. Ik vind het moeilijk om zoiets toe te geven vaak. Is ook even slikken, egotje moet dan weer buigen, en mijn trots knelt, wel geef ik altijd toe, met schaamte..

He, he. Zeg ik toch. Het is toch al duidelijk dat Hans iets heel anders
bedoelde dan ik er voor mij eruit haalde? Waar je niet zoal op kunt kikken.
Vraag je daarom liever af waarom je zo nodig moet weten of ik dat wel of niet toe kan geven.

Voor mij maakt het ook helemaal niet uit. Ik heb iets duidelijk gekregen en daar gaat het voor mij om, niet wat Hans wel bedoeld heeft.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 20:51   #185
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
He, he. Zeg ik toch. Het is toch al duidelijk dat Hans iets heel anders bedoelde dan ik er voor mij eruit haalde? Waar je niet zoal op kunt kikken.
Vraag je daarom liever af waarom je zo nodig moet weten of ik dat wel of niet toe kan geven.

Voor mij maakt het toch helemaal niet uit. Ik heb iets duidelijk gekregen en daar gaat het voor mij om, niet wat Hans wel bedoeld heeft.

Maar,......toen jij vroeg hoe ik iets bedoelde legde ik het netjes met andere woorden uit,....
En nu zeg je "als ik het maar begrijp" als ik om een andere bewoording vraag,.....
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 20:51   #186
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
He, he. Zeg ik toch. Het is toch al duidelijk dat Hans iets heel anders bedoelde dan ik er voor mij eruit haalde? Waar je niet zoal op kunt kikken.

Vraag je liever af waarom je zo nodig moet weten of ik dat wel of niet toe kan geven. Voor mij maakt het toch helemaal niet uit. Ik heb iets duidelijk gekregen en daar gaat het voor mij om, niet wat Hans wel bedoeld heeft.
Wat een egotripper ben je Ulla (jaja.. ik mag je echt wel, ik vind je ook echt aardig), maar je gaat altijd allen kanten op, maar toegeven van iets krijg je je strot niet uit.

Hoe durven jullie mensen over Zelfkennis te praten, als het paaltje bij puntje, of puntje bij paaltje komt, dan dat jullie zoiets zeggen:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Mij maakt het toch niets uit!.
Wat een gelul Ulla. Geef toch een keer toe dat je dit smiley: uit ongemak neer zette, je voelde je je gesteund door Hans. Zo kon je de spanning ontsnappen, en zo werd ons gesprek doelloos, en zinloos. Hans redde je uit het conflict, en zo kon je gezellig weer doen alsof je Zelfkennis hebt.
Man, man wat een onbewuste zooi hier zeg. Als je je geraakt voelt, geef verdorie toe., het maakt je vrij..!.

pff. word ik hier echt moe van..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 20:59   #187
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ok Hans, ik heb je vergeven. Maar nu laten wij vanaf het begin beginnen dan. Kijk maar naar je gedrag vanaf het moment dat je je opnieuw inschreef op het forum, en hoe jij op mij reageerde. Kan je je voorstellen dat het op mij als agressief overkwam?
Was je geirriteerd door mijn gedrag? Wilde je me fiksen, of mij op het ''rechte pad'' zette, en kan je je voorstellen dat jouw gedrag op mij als ondoordacht en agressief overkwam?

Ja, ja en nog eens ja!
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 21:05   #188
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Maar,......toen jij vroeg hoe ik iets bedoelde legde ik het netjes met andere woorden uit,....
En nu zeg je "als ik het maar begrijp" als ik om een andere bewoording vraag,.....
Ja en? Als je niet had geantwoord of je had pas morgen geantwoord was het ook goed geweest. Of doen we aan ruilhandel? Lees mij ook even terug, dan zie je dat ik er nog de woorden voor moest vinden om het goed te kunnen formuleren. En dat ik even geen puf en zin meer had. Ik heb niet gezegd dat ik niet wil antwoorden.

Om het met jou woorden te zeggen, kort door de bocht het ging om na?viteit in betrekking tot de goedheid van de mensen. Ook al lijken de bedoelingen niet goed, ik wil mij daar niet mee bezig houden. Ik ga uit van de goedheid van de mens. En dat wordt vaak als naïef gezien. Het maakt mij niet uit.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 21:05   #189
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hans redde je uit het conflict, en zo kon je gezellig weer doen alsof je Zelfkennis hebt.

Nee ik "red" jou, dankzij "mij" heb je nu het gevoel dat wij "tegen" Ulla strijden, jij gaat heen en weer, jij zoekt het conflict, jij grijpt alles aan om te meppen, iedereen en alles rond je heen, en maakt het net zo makkelijk weer goed om het daarna weer te laten escaleren.

Was dat vroeger thuis ook zo?
Hans is offline   Met citaat reageren
Oud 26 February 2013, 21:07   #190
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht

pff. word ik hier echt moe van..
wie niet.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paranormal begaafd Mihaela Beginnend zelfonderzoek 8 21 January 2021 21:38
DVD leven in helder bewustzijn. Heerda Eckhart Tolle 294 7 October 2014 13:52


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.