Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 March 2013, 17:39   #181
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja Hans kan het ook niet helpen dat hij een onbenul is wanneer ie niet gelijk snapt waar je het over hebt,
Ja, hij ging jankend weg leek het. En ik bleef gillen dat ik de waarheid wil weten, koste wat het kost..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:41   #182
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Misschien is Hans Renoir, weet jij veel?
Lol, nee Hans is niet Renoir, daar durf ik bijna de hand voor in het vuur te steken. Ik ken Hans namelijk van een ander forum WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:42   #183
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Jij zegt dat Hans verantwoordelijk is voor zijn reaktie, dat was eigenlijk een beetje naast de kwestie.

Ik schreef namelijk dat Hans, gezien zijn reageren, onschuldig is in de hele kwestie. Daar bedoel ik dus mee dat hij geen flauw idee van had waar je het over had mbt tot wat je wilde weten.
Wat ik bedoelde met Hans zijn verantwoordelijkheid is dat ik heel jammer vond als ik zijn plezier heb verpest. Daarnaast realiseer ik me dat ik niet verantwoordelijk ben voor zijn gemoed. Ik ben wel verantwoordelijk voor mijn eigen reacties en handelen, dat is alles.
Verder weet ik niet hoe de tekst daar kwam, daarin kan ik echt niet beoordelen, wel kan ik mijn vraag stellen, wat ik vervolgens ook gedaan heb.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:44   #184
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lol, nee Hans is niet Renoir, daar durf ik bijna de hand voor in het vuur te steken. Ik ken Hans namelijk van een ander forum WiNk
Oh ok. Toen hij als boinkival hier kwam deed zijn manier van schrijven mij een beetje aan Renoir denken, en nu toen de tekst onder mijn naam opkwam, omdat Renoir ooit bijna woordelijk dezelfde heeft ooit geschreven, was ik even in dubio..
Grappig allemaal hoe snel iets gaat..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:48   #185
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ja, hij ging jankend weg leek het. En ik bleef gillen dat ik de waarheid wil weten, koste wat het kost..
Precies 'leek het...'. Ik zag hem kalm vertrekken, maar dan wie weet zag ik dat wel verkeerd en zit hij nu bibberend op de bank ofzo..WiNk

Hoe dan ook Mihaela, misschien kunnen Garamel en/of Bromsnor licht op deze vreemde zaak werpen wanneer ze online komen. WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:55   #186
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Precies 'leek het...'. Ik zag hem kalm vertrekken, maar dan wie weet zag ik dat wel verkeerd en zit hij nu bibberend op de bank ofzo..WiNk

Hoe dan ook Mihaela, misschien kunnen Garamel en/of Bromsnor licht op deze vreemde zaak werpen wanneer ze online komen. WiNk
Oh, ik zag hem jankend vertrekken, met een pruillip..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 17:58   #187
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oh, ik zag hem jankend vertrekken, met een pruillip..
Zo is't.

Mihaela ik ga er vandoor, hoop dat het nu wat rustiger is bij, denk het wel WiNk
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 18:01   #188
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Hoe dan ook Mihaela, misschien kunnen Garamel en/of Bromsnor licht op deze vreemde zaak werpen wanneer ze online komen. WiNk
Het klinkt misschien als gebrek aan vertrouwen, en het is ook zo. Ik heb niet zo gehandeld om gerechtigheid te krijgen, want ik heb niet de indruk dat hier op dit forum iets rechtvaardig opgelost word, integendeel.
Ik heb zo alleen voor mezelf gehandeld, dat ik zelf rust bij heb, en dat ik weet dat ik handel.
Gewoon bewust geoefend, en mijn stress gade geslagen, mijn impulsiviteit, en ook de gevolgen die erbij komen. Maar ook al weet ik dat iets niet gerechtvaardigd wordt, ben ik mezelf verschuldigd .. vind ik.. Ik heb gezien hoe ik aangepakt heb, dat is voor mij van belang. Ik heb het voor mezelf gedaan, niet voor hoe men erop zal gaan reageren.

Zeker hoop ik dat er duidelijk wordt, maar eigenlijk kan ik dat nu los laten..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 18:08   #189
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Zo is't.

Mihaela ik ga er vandoor, hoop dat het nu wat rustiger is bij, denk het wel WiNk
Dag lieve Vagebond, bedankt voor je aandacht
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 March 2013, 18:16   #190
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dag lieve Vagebond, bedankt voor je aandacht

Jesus,....en ik dan?????
Hans is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk einde forum komt in zicht. Renoir Mededelingen forumbeheer 26 15 January 2021 11:41


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 07:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.