Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 October 2011, 17:46   #181
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Gelukkig voor mij Rob staat mijn antwoord al beschreven in post # 177 de laatste alinea.

ik hoop voor jou dat het naar tevredenheid is en er voldoende aan te hebben.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 8 October 2011, 17:53   #182
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Gelukkig voor mij Rob staat mijn antwoord al beschreven in post # 177 de laatste alinea.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Vooralsnog....je komt op mij over als een aardige vent die het goed meent, but no i'm not buying zoals gezegd. Een aardige vent echter... kan zonder dat hij er zelf erg in heeft rot voedsel verkopen omdat hij niet in de gaten heeft wat al dan niet rot is.
Helaas voor jou ken ik plekken op de markt waar de verkoper(s) misschien iets minder aardig en meelevend zijn maar wel goed, zuiver en juist geprijst spul op de graad verkopen, wat dan toch mijn voorkeur heeft.

Hartelijk bedankt

Mvrg Marijke
Het bijzondere van deze reactie is dat je me nu plotseling ziet als een aardige vent die het goed bedoelt, terwijl je daarvoor nog een heel ander beeld van mij hebt neergezet. Ik zou juist perfect passen in je plaatje van 'minder aardig en meelevend maar wel ...'.

Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 8 October 2011, 18:11   #183
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Het bijzondere van deze reactie is dat je me nu plotseling ziet als een aardige vent die het goed bedoelt, terwijl je daarvoor nog een heel ander beeld van mij hebt neergezet. Ik zou juist perfect passen in je plaatje van 'minder aardig en meelevend maar wel ...'.

Oke beste Rob, dan pas je binnen het plaatje van minder aardig en meelevend te zijn, wat jij wil. Waar het om gaat, en je bent zo vriendelijk om de kern waar het om draait heen te dansen, is dat je probeert verrot spul te verkopen en dat ik daar niet in trap, hoe mooie en prachtig je verkooppraatje ook is.

Ik zou zeggen ga naar huis, want op mij begin je zo langzamerhand wat wanhopig over te komen.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 8 October 2011, 19:04   #184
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Bye, bye, ik hoop dat je vindt wat je zoekt.

Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 8 October 2011, 20:16   #185
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste Rob ik hoop voor jou dat jij je gaat realiseren dat het meeste van wat je schrijft vooral over jezelf gaat en niet over een ander.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 8 October 2011, 21:07   #186
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Beste Rob ik hoop voor jou dat jij je gaat realiseren dat het meeste van wat je schrijft vooral over jezelf gaat en niet over een ander.

Mvrg Marijke
Nee, toch niet. Ik laat het er bij.


Wijziging aangebracht door Rob op 8 October 2011 om 22:26.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 17 October 2011, 16:45   #187
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Hoi Saartje, ik heb per ongeluk een tekst veranderd. Nr. 95 uit het draadje: Twee gesprek Rob - Mihaela

Ik wilde antwoorden geven op de vragen die in de tekst stonden, maar per ongeluk heb ik dus in de tekst zelf veranderd, en vervolgens is het oorspronkelijke tekst met vragen weg.
Ik had het toevallig alles geprint dus heb ik de oude tekst nog.

Is het mogelijk om het te vervangen?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 17 October 2011, 21:00   #188
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Hoi Saartje, ik heb per ongeluk een tekst veranderd. Nr. 95 uit het draadje: Twee gesprek Rob - Mihaela

Ik wilde antwoorden geven op de vragen die in de tekst stonden, maar per ongeluk heb ik dus in de tekst zelf veranderd, en vervolgens is het oorspronkelijke tekst met vragen weg.
Ik had het toevallig alles geprint dus heb ik de oude tekst nog.

Is het mogelijk om het te vervangen?
Dag Mihaela. Voor zover ik weet kun je altijd je eigen berichten achteraf aanpassen. Dus als je de oorspronkelijke tekst met vragen nog hebt, dan kun je het bericht zoals het er nu staat editen en die hele tekst weer intypen. Of bedoel je dat niet?
  Met citaat reageren
Oud 17 October 2011, 21:15   #189
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Na een bepaalde tijdsperiode verdwijnt de editing-knop en kunnen wij onze eigen berichten niet meer aanpassen.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 17 October 2011, 21:40   #190
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Na een bepaalde tijdsperiode verdwijnt de editing-knop en kunnen wij onze eigen berichten niet meer aanpassen.
inderdaad Esradha.

Ik wilde het bericht niet verplaatsen maar gewoon herstellen.. Als ik de hele bericht opnieuw intyp, komt het op een ander plek.

Het is niet zo erg belangrijk, maar het leek me voor het terug lezen overzichtelijk.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.