Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 September 2020, 14:37   #1901
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ah ja, twee jaar geleden is een groot verschil met ik toen als snotneus van 30 jaar zulke lectuur lezende. Formidabel boek om te blijven herlezen.
Man op 30 jarige leeftijd was ik helemaal niet met zelfonderzoek bezig dat is pas een 10 jaar geleden, rond mijn 40e, begonnen. Op mijn 30e was ik net bezig een eigen bedrijf op te bouwen. Als ik het toen gelezen zou hebben dan had ik waarschijnlijk na 3 pagina's afgehaakt.

Wel een leuk idee om het nog eens te lezen..thanks!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Harris kan het wel ongelooflijk goed uitleggen, maar boek lezen van hem trekt me niet aan.
Hier net zo moest toch vrij snel afhaken. Zou er zoiets als vrije wil zijn dan is er toch weer niemand die het heeft . Hij kan het zeker goed uitleggen en dat vindt ik ook van Martin Ball.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Tip: Katrine van Geel heeft lekker chocola met psilocybine in te koop (35 €). WiNk Ik heb er al drie solo-trips thuis mee gedaan.
Heb jij stiekem toch geen aandelen in Geel . We zien Katrine de 30e, samen met Daphne en ondertussen voor Daphne nog een Kambootje geregeld in Ede a.s. woensdag en als ik er dan toch ben.........
Fer is offline  
Oud 17 September 2020, 15:12   #1902
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Iedereen is vrij!
Helemaal mee eens!

Zelfs zo vrij om andermans bankrekening te plunderen. Bij mij gisteren gebeurd .
Fraudebestrijding is er nu mee bezig. Zo meteen aangifte doen bij de politie.

Ik hoorde dat het boek De zin van ziek zijn, een van de beste boeken ooit op dit onderwerp is.
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 17 September 2020, 15:15   #1903
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Helemaal mee eens!

Zelfs zo vrij om andermans bankrekening te plunderen. Bij mij gisteren gebeurd .
Fraudebestrijding is er nu mee bezig. Zo meteen aangifte doen bij de politie.

Ik hoorde dat het boek De zin van ziek zijn, een van de beste boeken ooit op dit onderwerp is.
ohh dat is heel vervelend Iona, hoe heeft dit kunnen gebeuren?

Wijziging aangebracht door Fer op 17 September 2020 om 15:19.
Reden: zinnentje veranderen
Fer is offline  
Oud 17 September 2020, 15:23   #1904
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Man op 30 jarige leeftijd was ik helemaal niet met zelfonderzoek bezig.
Ik was toen psychisch een wrak geworden (mijn lijf wou logisch ook niet meer mee) na mijn echtscheiding. Ik ging op zoek naar mezelf, het zelf.
Hilarisch als je daar 30 jaar later op terugkijkt van helderheid te zijn geworden.
Ik ben sinds enkele weken 60 geworden en zie er volgens sommigen uit als een 40 tiger.
Zo zei een vrouw in sept. vorig jaar (na mijn psychedelische Warrior): 'Wat is er met jou gebeurd? Jij ziet er 20 jaar jonger uit!"
Maf hoe het kan verkeren. 30 zijnde zag ik er als een bijna 50 jarige uit van de ellende en nu is het omgekeerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
..dat is pas een 10 jaar geleden, rond mijn 40e, begonnen. Op mijn 30e was ik net bezig een eigen bedrijf op te bouwen. Als ik het toen gelezen zou hebben dan had ik waarschijnlijk na 3 pagina's afgehaakt.
ah, toch ook. (wink)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Wel een leuk idee om het nog eens te lezen..thanks!
Graag gedaan. Wat ik de laatste 10 jaar doe, is dit boek van hem > Ziekte als symbool; handboek psychosomatiek (heb al zijn boeken) vergelijken met dit boek De sleutel tot zelf-bevrijding - psychologische oorsprong van 1300 ziekten.
De overeenkomsten zijn zo frappant!
Enkel de schrijftaal is anders, Dahlke is een Duitse arts en academicus, zo schrijft hij dan ook. De auteur van het andere boek is een Vlaamse volkse dame (overleden inmiddels) maar geeft identieke dezelfde symbolische duiding in volkse taal geschreven. En het komt dan ook nog allemaal overeen met wat François ooit allemaal vertelde!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Zou er zoiets als vrije wil zijn dan is er toch weer niemand die het heeft .
Er is typen, niet iemand die typt! Hahaha

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Harris kan het zeker goed uitleggen en dat vindt ik ook van Martin Ball.
ja, Martin W. Ball is ook een topper.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
Heb jij stiekem toch geen aandelen in Geel .
Hahaha!
Nee, ik loop gewoon over van enthousiasme.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
We zien Katrine de 30e, samen met Daphne en ondertussen voor Daphne nog een Kambootje geregeld in Ede a.s. woensdag en als ik er dan toch ben.........
Geweldig.
Je Bufo met Inge in Geel staat genoteerd in mijn agenda.
We keep the spirit going!
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 17 September 2020, 15:35   #1905
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Er is aftappen, niet iemand die aftapt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
@kabu: Helemaal mee eens!

Zelfs zo vrij om andermans bankrekening te plunderen. Bij mij gisteren gebeurd .
Fraudebestrijding is er nu mee bezig. Zo meteen aangifte doen bij de politie.
Oeps! Hopelijk niet te veel euro's verdwenen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Ik hoorde dat het boek De zin van ziek zijn, een van de beste boeken ooit op dit onderwerp is.
Dat boek is niet voor niets een klassieker die sinds zijn uitkomst in 1984 maar blijft in herdruk gaan.

Als je de symbolische betekenis van je bankrekening die geplunderd is wil weten moet je eerder bij Beerlandt Publications zijn.
En vergis je niet, volgens Mara is Beerlandt net zoals Dahlke oplichterij, maar mijn overleden gnosticus François had daar een ander mening over.
Ik vroeg François ooit is wat te zeggen over Beerlandt's duidingen en hij antwoordde: "Zij tapt uit dezelfde bron". Waarmee hij de ethersfeer (ether, hemel of uitspansel) bedoelde waaruit hij ook kon aftappen...

Er is aftappen uit Akashakronieken, niet iemand die aftapt!
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 17 September 2020, 15:48   #1906
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
...het forum blijft nog steeds een plek om alleen maar te dollen, en niets aan te gaan.. Ik ben daar teleurgesteld in.
...
Ik ben teleurgesteld, en daar ga ik naar kijken.
Hoe is het met je gesteld Miha?
Intussen je teleurstelling al wat kunnen verwerken tot als van ander begin zonder voorwaarden of ben je nog bezig met doorpakken?
Je weet dat het doen van Gedegen Zelfonderzoek het ego ontbindt nietwaar.
Dus we lezen je wel terug binnenkort.
__________________
🐸 & 🐸

Wijziging aangebracht door kabu op 17 September 2020 om 16:59.
kabu is offline  
Oud 17 September 2020, 16:31   #1907
Iona
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 May 2017
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
ohh dat is heel vervelend Iona, hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Ik kreeg van de week een berichtje van de " bank" waarin stond dat mijn pasje aan vervanging toe was. Ze vroegen gegevens en die gaf ik.
Ik had een splitsecond de gedachte wat raar maar die gedachte was meteen ook weer weg.
Nu stond er bijna niets op mijn rekening, toen zijn ze naar mijn spaarrekeningen gegaan en hebben die leeggeplukt en over gemaakt op mijn lopende rekening . 2000 euro daarvan werd getransporteerd. Toch bij de bank ging het alarm af en alles werd stil gezet en ik werd toen gebeld met de vraag of ik gisteren geld had overgemaakt. Nee dus. Die 2000 euro zit gelukkig in de pijplijn en de belofte werd me gedaan dat alles goed komt.

Ik kom net van de bank en kreeg een website door.
www.veiligbankieren.nl
Zegt het voort.
__________________
niets is alles, alles is niets
Iona is offline  
Oud 17 September 2020, 16:43   #1908
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Ik kreeg van de week een berichtje van de " bank" waarin stond dat mijn pasje aan vervanging toe was. Ze vroegen gegevens en die gaf ik. Ik had een splitsecond de gedachte wat raar maar die gedachte was meteen ook weer weg.
Met dat bericht van de "bank" bedoel je fishing via email, Whatsapp en sms.
Zie https://www.politie.nl/themas/phishing.html

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Nu stond er bijna niets op mijn rekening, toen zijn ze naar mijn spaarrekeningen gegaan en hebben die leeggeplukt en over gemaakt op mijn lopende rekening . 2000 euro daarvan werd getransporteerd. Toch bij de bank ging het alarm af en alles werd stil gezet en ik werd toen gebeld met de vraag of ik gisteren geld had overgemaakt. Nee dus. Die 2000 euro zit gelukkig in de pijplijn en de belofte werd me gedaan dat alles goed komt.
Dan heb je geluk in je slachtoffer geworden te zijn van internet criminaliteit.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 17 September 2020, 16:49   #1909
Fer
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 6 October 2017
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iona Bekijk bericht
Ik kreeg van de week een berichtje van de " bank" waarin stond dat mijn pasje aan vervanging toe was. Ze vroegen gegevens en die gaf ik.
Ik had een splitsecond de gedachte wat raar maar die gedachte was meteen ook weer weg.
Nu stond er bijna niets op mijn rekening, toen zijn ze naar mijn spaarrekeningen gegaan en hebben die leeggeplukt en over gemaakt op mijn lopende rekening . 2000 euro daarvan werd getransporteerd. Toch bij de bank ging het alarm af en alles werd stil gezet en ik werd toen gebeld met de vraag of ik gisteren geld had overgemaakt. Nee dus. Die 2000 euro zit gelukkig in de pijplijn en de belofte werd me gedaan dat alles goed komt.

Ik kom net van de bank en kreeg een website door.
www.veiligbankieren.nl
Zegt het voort.
Nou gelukkig dan maar, krijg ze prive en op kantoor dagelijks meestal komen ze in de spambox terecht. Kijk er niet eens meer naar direct de prullenbak in.
Fer is offline  
Oud 17 September 2020, 17:17   #1910
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Hoe is het met je gesteld Miha?
.
Ik ben weer gaan fietsen en wandelen. Kwam ik ergens terecht, een stuk natuurgebied. Daar, een stuk of 30 (soort van) wilde paarden, en bij een poort waar je langs mag, hadden de koeien de toegang geblokkeerd. Lekker met zijn allen voor de poort gaan liggen.
Ik ben toch maar over het hekje, en dan tussen ze gelopen, want ik wilde graag het wandelpadje doorpakken. Ze bleven wel rustig liggen..
Oo de terugweg waren ze er nog, dus ben ik een uurtje op het hekje gaan zitten. De koeien bleven rustig liggen
Mediteren midden in de natuur, gratis in de natuur het bufo🐄 -effect.


Ik vind even geen aansluiting met alles wat voorbij fietst op het forum, dus maar met mezelf aansluiten.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.