Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 May 2013, 23:39   #1
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Ik dans altijd lief... tot ik er bij neerval ....
Het is heer-lijk om een een-heid te vormen met de muziek.
En om helemaal moegedanst neer te vallen.
Freerider is offline  
Oud 17 May 2013, 23:43   #2
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Eigenlijk is het leven net als dansen. Je kloot een hele tijd wat aan.
En opeens pak je de beat, het ritme. En Niets doet er nog toe.
Zo voel ik me nu. Alleen dit moment telt en dit moment is een vredig moment samen met jou op deze draad, Virgo.

Niets doet er nog toe?helemaal Niets.
Freerider is offline  
Oud 7 October 2015, 13:16   #3
InX
Jubilaris
 
Geregistreerd: 11 December 2014
Berichten: 288
Standaard Leven in Liefde of leven in Macht

Toepasselijk op dit moment....

Met dank aan Pup's Ziener even copy van onderstaande tekst:

Citaat:
François: Voor diegene die in liefde leven, ok, daar moeten we ons geen zorgen rond maken, want die komen wel terecht. Daar ben ik zeker van, die zijn goed, die kunnen nooit beter worden, die moeten niet beter worden, die zijn zuiver, die moeten zich niet zuiveren.
Voor de anderen zouden we moeten bidden, want die weten het niet.
Boni: voor diegene die in macht leven daar moet voor gebeden worden...
Cois: ...Ja! En die dan die macht overdragen naar anderen. Of dat ze die machtstoestand die ze vertegenwoordigen uiteindelijk niet beseffen, maar die uiteindelijk alleen maar groter maakten door onwetendheid.
Dus daardoor kun je anderen pijn doen, zonder dat je dat wilt. Omdat je zelf in die pijn leeft en beweegt. Dan is al de overdracht die ge naar anderen doet: lijden. Totdat ge uw eigen zelf van dat onnodig lijden bevrijd hebt. Dan is uw overdracht naar anderen toe de 'inspiratie' die jij mag vertegenwoordigen. Hoe dan ook, hoe klein ze ook is, dat positieve, het is weg van het negatieve, het is liefde.
En God gebruikt geen meetlat. Helemaal niet.


Boni: Zij die zich in macht bewegen, uit onwetendheid doen ze dat eigenlijk uit onmacht.
Francois: Ja, dat is onmacht waar zij dan onderbewust - of zelfs misschien van weten - uit frustratie, een machtstoestand in creëren. Uit frustratie, uit hun kwetsbaarheid uiteindelijk dominant willen zijn om niet meer gekwetst te worden.
Het is menselijk, maar het is niet iets waar een mens voor geboren is.
Aan iedereen gegeven om dat te transformeren.
Voor dat is een mens geboren. Om wedergeboren te worden in die waarheid.
Bron voor wie verder wil lezen: http://www.francoisronne.net/page15/page34/page34.html
__________________
In Lak'ech
InX is offline  
Oud 7 October 2015, 13:29   #4
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Nee Tolle dient de heer van het geld en kan geen twee heren (de andere ben jij) dienen. Lees toch eens een keer wat er staat, oftewel mensen die bovenal het geld prefereren zijn er niet voor jou. Dit staat volledig buiten het gegeven dat Waarheid Waarheid ziet dit is gewoon alledaagse subjectief beleefde waarheid en het resultaat van het gebruik van het doodgewone nuchtere verstand.
Verloren moeite Laurens.
Team Balsekar laat zich niet uit het lood slaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
In je wanhoop hang je maar de clown uit en het gaat je niet helpen wanneer je weer eens in zak en as zit.
Ten eerste: Dat ik wanhopig zou zijn is een invulling van jou.
Ten tweede: als dat moest gebeuren (Gods wegen zijn ondoorgrondelijk) rijs ik daarna weer op uit de as als de fenix, onsterfelijk als ik ben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
@Laurens: Als dit forum niet meer voldoet aan de intrinsieke opdracht die je hebt, en je ziet geen manier daar verandering in te brengen (misschien zijn die er wel) dan is stilleggen inderdaad jouw vorm van meesterschap tonen.
Dat zou ik ook een vorm van meesterschap vinden.
Laurens die eindelijk ophoud met anderen te wijzen op 'onderzoek' doen en de stilte ingaat. Ik zou hem zelfonderzoek aanraden, maar dat heeft hij al afgerond volgens eigen zeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
O jee?stoppen we weer eens met het forum?
Ik heb het gevoel dat ik dit al eens heb meegemaakt?.
Ik nog niet.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theo Bekijk bericht
@Laurens: Het draait hier ook helemaal om wat jij allemaal vind he Laurens?
Dit forum is jouw eigen dingetje en de meningen van anderen interesseren je geen zak. Hoeveel ego wil je nog meer ten toon spreiden???
Waarheid als een koe!
In die zin paste Laurens vorige avatar wel veel beter bij hem.

Getuigenis vandaag nog is per email van mijn vorige goede forumvriend Mara:

"Mij - sorry - ziet ge daar nooit meer terug. De benadering van iemand als Renoir is mij totaal wezensvreemd."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InX Bekijk bericht
Toepasselijk op dit moment....

Met dank aan Pup's Ziener even copy van onderstaande tekst...]
Ha da's een mooi afsluiten van dit forum zie!
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Oud 7 October 2015, 13:38   #5
InX
Jubilaris
 
Geregistreerd: 11 December 2014
Berichten: 288
Standaard

@Pup, al zou dit keer het forum daadwerkelijk sluiten, de Liefde, de Lessen en de Lol dragen we in ons hart!

Moet nu ff elders een plicht vervullen, maar we onthouden Vera Lynn "we'll meet again" :))

X
__________________
In Lak'ech
InX is offline  
Oud 7 October 2015, 13:56   #6
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InX Bekijk bericht
@Pup, al zou dit keer het forum daadwerkelijk sluiten, de Liefde, de Lessen en de Lol dragen we in ons hart!
Zo is dat!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InX Bekijk bericht
@Pup,
Moet nu ff elders een plicht vervullen, maar we onthouden Vera Lynn "we'll meet again" :))
X
Auf wiedersehn
x
__________________
Words of Wizdumb
Puppetji is offline  
Oud 7 October 2015, 14:58   #7
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Citaat:
Voor diegene die in liefde leven, ok, daar moeten we ons geen zorgen rond maken, want die komen wel terecht.
?????????

Mooi gezegd.
__________________
Ik ben, dus ik besta
Theo is offline  
Oud 7 October 2015, 19:28   #8
InX
Jubilaris
 
Geregistreerd: 11 December 2014
Berichten: 288
Standaard

Wie anders dan de wie (ego) kan maatregelen nemen?
En ja, dit forum is Laurens' bezit. Het is zijn angst voor verliezen van eigendomsgrond, die dit forum heeft gemaakt tot wat het is. Het dient niet de waarheid, waarheid claimt niets en niets kan waarheid claimen...
__________________
In Lak'ech
InX is offline  
Oud 7 October 2015, 19:43   #9
Theo
Actuaris
 
Theo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 November 2014
Berichten: 589
Standaard

Alleen de technische uitvoering is Laurens bezit. Maar het forum zelf, dat zijn de deelnemers. Zonder de deelnemers geen forum. En de deelnemers zijn niet het bezit van Laurens. (ook al denkt hij van wel)
__________________
Ik ben, dus ik besta
Theo is offline  
Oud 7 October 2015, 20:38   #10
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InX Bekijk bericht
Wie anders dan de wie (ego) kan maatregelen nemen?
En ja, dit forum is Laurens' bezit. Het is zijn angst voor verliezen van eigendomsgrond, die dit forum heeft gemaakt tot wat het is. Het dient niet de waarheid, waarheid claimt niets en niets kan waarheid claimen...
Ik heb dit hier naar je eigen 'beslommerdingetje' verplaatst om je hier van repliek te dienen want je hebt er kennelijk geen boodschap aan dat ik het draadje 'Dieper doorpakken' niet voor allerhande grieven en frustraties ter beschikking stel. Ik ben hier nou eenmaal beheerder en bepaal wat en waar dat is toegestaan. Je autoriteitsprobleem of willekeurig welk ander persoonlijk probleem of grief die je ten aanzien van mij hebt zoek je maar uit waar je anderen niet tot last bent.

Dus daar gaan we weer, je hebt geen idee wat ego is en doet en hoe je daar door belemmert bent. Al het meekijken om de egowerking voor je inzichtelijk te maken, en dat vanaf je verschijnen hier, laat je volkomen ongezien en komt dan ook iedere keer weer opnieuw de kop opsteken. Het is mij duidelijk dat je hier niet bent om inzicht in jezelf te krijgen en hoort hier dan ook eigenlijk niet deel te nemen aan dit forum. Je kompaan Theo is behept met hetzelfde euvel (hetgeen de band verklaard) zich niets gelegen laten zijn aan het inzichtelijk gemaakte ego.

For the record ik denk niet wat mij hier boven toegeschreven wordt en die door jou zelf geschapen entiteit met angst en claimgedrag bedeelde ben ik evenmin. Kijk eens in hoeverre je probeert (zoals dat ego betaamt) mij in een kwaad daglicht te stellen of dat er mogelijk sprake is van projectie. Iedere keer weer uitleggen zonder dat het effect heeft is slopend. Omdat ik er nog steeds vanuit ga dat hier mensen zijn die mogelijk minder prominent aanwezig toch zelfonderzoek doen, leg ik dat ten gerieve van hen allemaal nog een keer uit. Voor mensen die bewust willen worden is niets mij te veel. Dus laat je ego vooral niet toe te denken dat ik nu met hem in een dialoog verwikkeld ben.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.