Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 October 2013, 16:33   #11
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
het vrouwonvriendelijke grapje.
Van Hab druppelt het af, en Rob kan er ook wat van. Vergat ik Mars te noemen, maar die straalt zo iets kinky uit, dat ik hem zijn opmerkingen niet eens meer serieus kan nemen.

Jij bent ook er doordrenkt Nadje, ik geloof niet dat jij nog kan beseffen waarover ik het heb.
Als jij hier een vraag over moet stellen, kan ik echt geen antwoord geven, want het spreekt voor zich de denigrerende houding.
Mihaela is offline  
Oud 5 October 2013, 16:55   #12
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ben ik, als dom blondje,
Hoe kan ik dan aan zo iemand uitleggen, dat de schoonheid van een vrouw is als ze zichzelf kent, en zij zich zodanig ook laat zien?
Mihaela is offline  
Oud 5 October 2013, 17:02   #13
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Het veld was na hevige regenval in Den Haag zo onbespeelbaar dat het treffen naar vanmiddag was verplaatst.
Om het enigszins in bespeelbare conditie te krijgen had men zand aangebracht, veel zand.
Het resultaat was dat een normale voetbalwedstrijd welhaast onmogelijk was en het verzandde in een soort beach voetbal.
Als provinciaal wrijf ik graag nog wat zout in de wonden ...

Eerst maar even de aantekening dat de wedstrijd tegen Heerenveen is afgelast vanwege de conditie van het veld. Dat geeft Vitesse de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de uitslag van de inhaalwedstrijd. Maar goed, dat houdt de spanning er in, zullen we maar zeggen.

Vandaag lees ik in de krant dat het ADO stadion binnen twee weken een heus kunstgrasveld krijgt! Zouden de jaarkaarthouders nu hun geld terug kunnen krijgen? Hab, morgen speelt HCKZ de stadsderby uit tegen HDM!

Maar het beste voor het laatst bewaard: het kunstgrasveld zal aangelegd worden door de Gemeente Den Haag ...
De Gemeente Den Haag?
Waar gaat men dat geld, wat men al jaren zegt niet te hebben, vandaan halen?
Kom, kom, niet zo zuur ...: de participatiemaatschappij komt er aan!
Rob is offline  
Oud 5 October 2013, 21:05   #14
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Als provinciaal wrijf ik graag nog wat zout in de wonden ...

Eerst maar even de aantekening dat de wedstrijd tegen Heerenveen is afgelast vanwege de conditie van het veld. Dat geeft Vitesse de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de uitslag van de inhaalwedstrijd. Maar goed, dat houdt de spanning er in, zullen we maar zeggen.

Vandaag lees ik in de krant dat het ADO stadion binnen twee weken een heus kunstgrasveld krijgt! Zouden de jaarkaarthouders nu hun geld terug kunnen krijgen? Hab, morgen speelt HCKZ de stadsderby uit tegen HDM!

Maar het beste voor het laatst bewaard: het kunstgrasveld zal aangelegd worden door de Gemeente Den Haag ...
De Gemeente Den Haag?
Waar gaat men dat geld, wat men al jaren zegt niet te hebben, vandaan halen?
Kom, kom, niet zo zuur ...: de participatiemaatschappij komt er aan!
Vitesse heeft geen schijn van kans met dat idee.
Protest had van te voren plaats moeten vinden, niet achteraf.

En inderdaad, we krijgen kunstgras.......
Kunstgras, kutgras, het is allemaal om lang schaamhaar van te krijgen.
Wij in Den Haag leggen ons er morrend bij neer.
Nooit meer veldlange slidings waarbij het gras en de aarde meters hoog opspuit.
Ik denk dat zand en gras het beste in hagenezen naar boven brengt vanwege de aloude orientatie op de duinen en Scheveningen.
Maar goed, de tijd staat niet stil en Den Haag gaat vol vertrouwen een nieuw tijdperk in.
Een kunsttijdperk.

Dat een en ander duur zou zijn is een fabeltje.
Gemeentes leggen kunstgrasvelden aan vanaf Euro 25.000. per veld.
ADO kiest na dit seizoen voor een definitief veld.
Het veld dat nu wordt aangelegd is tijdelijk en is een beproefd concept.

Ik nodig je uit om de eerste wedstrijd bij ons in het stadion te komen bijwonen.
Dat zal op 25 oktober zijn in de thuis westrijd tegen FC Twente.

Hab
habbuthabnot is offline  
Oud 6 October 2013, 05:58   #15
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
En inderdaad, we krijgen kunstgras.......
Kunstgras, kutgras, het is allemaal om lang schaamhaar van te krijgen.
Wij in Den Haag leggen ons er morrend bij neer.
Nooit meer veldlange slidings waarbij het gras en de aarde meters hoog opspuit.
Ik denk dat zand en gras het beste in hagenezen naar boven brengt vanwege de aloude orientatie op de duinen en Scheveningen.
Maar goed, de tijd staat niet stil en Den Haag gaat vol vertrouwen een nieuw tijdperk in.
Een kunsttijdperk.

Dat een en ander duur zou zijn is een fabeltje.
Gemeentes leggen kunstgrasvelden aan vanaf Euro 25.000. per veld.
ADO kiest na dit seizoen voor een definitief veld.
Het veld dat nu wordt aangelegd is tijdelijk en is een beproefd concept.

Ik nodig je uit om de eerste wedstrijd bij ons in het stadion te komen bijwonen.
Dat zal op 25 oktober zijn in de thuis westrijd tegen FC Twente.

Hab
Mooi hoe je uiting geeft aan je liefde voor stad en club!

Maar daarna raak je toch even het zicht op de realiteit kwijt, volgens mij. Pak even de rekenmachine er bij en reken mee. Een voetbalveld is ongeveer (minstens) 65 meter breed en 100 meter lang. Dat komt op 6500 vierkante meter oppervlakte. Deel dat door de 25.000 euro en dan zou je uitkomen op een kunstgrasmat van nog geen 4 euro de vierkante meter. De goedkoopste tapijttegel van de Kwantum kost al 3 euro per stuk voor een tegel van 50 x 50 (cm) en dan nog zonder lijm en legkosten.

Overigens hebben wij van Deventer jullie van Den Haag gisteren een handje geholpen door te zorgen dat die van Nijmegen strak onderaan blijven staan. De rest zullen jullie zelf moeten doen om rechtstreekse degradatie te vermijden.

Natuurlijk maak ik graag en dankbaar gebruik van je aanbod om op 25 oktober te komen kijken. Het zal me geen enkele moeite kosten om ADO aan te moedigen in hun strijd tegen Twente. Maar denk je dat de cheerleaders dan inmiddels zover zijn dat ze hun performance hebben aangepast aan het kunstgrasveld? Het oog wil ook wat, natuurlijk ...

WiNk
Rob is offline  
Oud 6 October 2013, 11:14   #16
Mars
Sterrestof
 
Mars's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 February 2012
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
dat ik hem zijn opmerkingen niet eens meer serieus kan nemen.
Heel goed Miquwella. Een attitude die navolging verdient.
Uw mate van wijsheid ligt verder dan uw levensjaren tellen.
Men zegt namelijk dat wijsheid komt met de jaren.
Maar ja, ze zeggen wel meer wat...
Mars is offline  
Oud 6 October 2013, 11:15   #17
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Mooi hoe je uiting geeft aan je liefde voor stad en club!

Maar daarna raak je toch even het zicht op de realiteit kwijt, volgens mij. Pak even de rekenmachine er bij en reken mee. Een voetbalveld is ongeveer (minstens) 65 meter breed en 100 meter lang. Dat komt op 6500 vierkante meter oppervlakte. Deel dat door de 25.000 euro en dan zou je uitkomen op een kunstgrasmat van nog geen 4 euro de vierkante meter. De goedkoopste tapijttegel van de Kwantum kost al 3 euro per stuk voor een tegel van 50 x 50 (cm) en dan nog zonder lijm en legkosten.

Overigens hebben wij van Deventer jullie van Den Haag gisteren een handje geholpen door te zorgen dat die van Nijmegen strak onderaan blijven staan. De rest zullen jullie zelf moeten doen om rechtstreekse degradatie te vermijden.

Natuurlijk maak ik graag en dankbaar gebruik van je aanbod om op 25 oktober te komen kijken. Het zal me geen enkele moeite kosten om ADO aan te moedigen in hun strijd tegen Twente. Maar denk je dat de cheerleaders dan inmiddels zover zijn dat ze hun performance hebben aangepast aan het kunstgrasveld? Het oog wil ook wat, natuurlijk ...

WiNk
Inspanning tegen NEC wordt gewaardeerd!
Dat van die prijzen en zo, daar heb ik me ook over verbaasd.
Het zal wel zo zijn dat er het een en ander bijkomt maar dat zijn toch wel bedragen die genoemd worden.
Ik denk zelf dat je met een tonnetje een compleet nieuw veld hebt.

Dat met die chearleaders, daar wordt nu al hard aan gewerkt!
Er worden door trouwe supporters suggesties gedaan voor nieuwe moves en ook over een nieuw groen geel pakje wordt nagedacht.

Dat wordt dus feest op de 25e!
habbuthabnot is offline  
Oud 6 October 2013, 14:08   #18
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht

Natuurlijk maak ik graag en dankbaar gebruik van je aanbod om op 25 oktober te komen kijken. Het zal me geen enkele moeite kosten om ADO aan te moedigen in hun strijd tegen Twente. Maar denk je dat de cheerleaders dan inmiddels zover zijn dat ze hun performance hebben aangepast aan het kunstgrasveld? Het oog wil ook wat, natuurlijk ...

WiNk
Nou dan zou ik mijn koffertje maar meenemen, want dan kun je daar blijven. ADO aanmoedigen tegen Twente? Forget it baby, dan kom je d'r hier niet meer in.
Nadje is offline  
Oud 6 October 2013, 14:10   #19
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij hier een vraag over moet stellen, kan ik echt geen antwoord geven, want het spreekt voor zich de denigrerende houding.
De vraag was waarin jij dat leest. Dat vrouwonvriendelijke. Dan moet je nu niet aankomen met dat spreekt voor zich. Dat is natuurlijk een kul antwoord.
Nadje is offline  
Oud 6 October 2013, 14:32   #20
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
De vraag was waarin jij dat leest. Dat vrouwonvriendelijke. Dan moet je nu niet aankomen met dat spreekt voor zich. Dat is natuurlijk een kul antwoord.
Kul of niet Nadje, je kan me niet vertellen dat jij Hab, en Rob, en Mars niet vrouwonvriendelijke opstelling vindt hebben, als ze kwijlend over vrouwen praten.
Al kwijlt Mars bij dieren en kinderen ook, maar dat komt door de stof in zijn ster.

Ze doen het alsof ze een grapje maken, die Rob en Hab, maar ze zijn vieze oude mannen die op jonge vrouwen geilen.
Kom toch op Nadje, je kent dat spul dat man heet.. ze denken de hele dag door alleen maar aan ***. Als jij dat niet ziet, kan ik je ogen niet openen.
Hab heeft een slechte invloed trouwens op Rob. Eigenlijk zit het er al in, hij haalt het alleen maar weer naar boven...
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.