Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 September 2011, 15:17   #11
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Beste mijnheer de moderator,

Ik teken bij deze protest aan tegen officiele waarschuwing.

Dit protest teken aan omdat m.i. u zelf degene was die de chronologie der berichten onderbroken heeft door mijn berichten, die een reaktie waren op oorspronkele berichten in het topic, te verplaatsen naar een andere plaats cq in open afzondering te plaatsen.

Ik vraag mij bij deze af of de zelfde regels gelden voor de moderator als voor het lid dat als gevolg van uw, in mijn ogen, ondoordachte handelen, over gegaan is tot het overtreden van de zgn regels.

Ik zou namelijk denken dat dat het geval zou zijn of op zijn minst zou ik verwachten dat u als moderator op dit zelfkennisforum u ook uw handelen zoudt willen onderzoeken op vooringenomen ideeen die mogelijk kant nog wal raken.

Ik dien vanaf deze plaats overigens opnieuw het verzoek in het door u, onder mijn naam geopende draadje te verwijderen of op zijn minst er een slot op te zetten, zodat het niet langer misbruikt kan worden door mensen als u zelf wanneer er iets gezegd wordt dat niet naar uw zin lijkt te zijn en daardoor het gaande proces storen.

Wilt u een frustratiedraadje cq klaagdraadje openen dan verzoek ik dat onder u eigen naam te doen en mij daar verder buiten te houden.

Bij voorbaat dank,

Mvrg Madelief.
De naam Maria is voor jou als een rode vlag voor een dolle stier.
Je grijpt iedere gelegenheid aan om vooral te onpas in lopende discussies die een begripvol en ondersteunend karakter dragen onkies tussenbeide te komen.
Het getuigd puur en alleen van frustratie ten aanzien van bepaalde personen, daarover bestaat absoluut geen enkele misvatting bij het forumbeheer ondanks je veelvuldig tegenwerpen. Besloten is om het door je geuitte venijn in één bepaald draadje onder te brengen die de betreffende personen die dat wensen te negeren kunnen overslaan te lezen.
Uiteraard zal een als constructief beoordeelde inbreng daarvan verschoond blijven.

Dit is een verklaring. Over de genomen beslissing is geen discussie meer mogelijk.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 15:25   #12
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArryG Bekijk bericht
De naam Maria is voor jou als een rode vlag voor een dolle stier.
Je grijpt iedere gelegenheid aan om vooral te onpas in lopende discussies die een begripvol en ondersteunend karakter dragen onkies tussenbeide te komen.
Het getuigd puur en alleen van frustratie ten aanzien van bepaalde personen, daarover bestaat absoluut geen enkele misvatting bij het forumbeheer ondanks je veelvuldig tegenwerpen. Besloten is om het door je geuitte venijn in één bepaald draadje onder te brengen die de betreffende personen die dat wensen te negeren kunnen overslaan te lezen.
Uiteraard zal een als constructief beoordeelde inbreng daarvan verschoond blijven.

Dit is een verklaring. Over de genomen beslissing is geen discussie meer mogelijk.
Als het zo een onrecht gepleegd wordt, hoef ik hier niet meer te zijn. Als jij Madelief een ban geeft, schrijf me ook gelijk uit de leden af!!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 15:34   #13
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste mijnheer de moderator,

Het venijn wat u meent te zien is een opgeworpen beeld door onder andere de mw die u noemt en nog verschillende andere mensen.

Het klopt geenzins dat de mw. die u noemt op mij werkt als een rode lap op een stier.

Sterker nog ik reageer zelfs niet tot nauwelijks op mw. en ik zou zelfs willen zeggen dat mw. vaker op mij reageert heeft vanuit haar frustratie en aanverwanten dan ik op haar.

Verder meen ik als lid van dit forum het recht te hebben te reageren op anderen zonder dat daar direct het verleden bij wordt betrokken of er automatisch van wordt uitgegaand dat ik vanuit frustratie reageer.

Derhalve ga ik er vanuit dat het hier om de gevoeligheden gaat van de leden die zich door mijn persoon aangetast voelen in hun zgn niet bestaande integeriteit of zich aangevallen hebben gevoeld door mijn persoon waar geen aanval was.

Verder verzoek u nogmaals, ondanks u tegenwerpingen, het door u onder mijn naam geopende draadje te sluiten aangezien die op valse gronden is geopend. Volgens mij gaat het op een zelfkennisforum om het naar zichzelf kijken en niet om het misbruiken cq als excuus gebruiken van andermans, zoals dat ook wel genoemd wordt, vernauwing, om dat na te laten, iets wat ik hier namelijk met regelmaat van de klok zie gebeuren.

Mvrg Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 15:41   #14
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als het zo een onrecht gepleegd wordt, hoef ik hier niet meer te zijn. Als jij Madelief een ban geeft, schrijf me ook gelijk uit de leden af!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Beste mijnheer de moderator,

Het venijn wat u meent te zien is een opgeworpen beeld door onder andere de mw die u noemt en nog verschillende andere mensen.

Het klopt geenzins dat de mw. die u noemt op mij werkt als een rode lap op een stier.

Sterker nog ik reageer zelfs niet tot nauwelijks op mw. en ik zou zelfs willen zeggen dat mw. vaker op mij reageert heeft vanuit haar frustratie en aanverwanten dan ik op haar.

Verder meen ik als lid van dit forum het recht te hebben te reageren op anderen zonder dat daar direct het verleden bij wordt betrokken of er automatisch van wordt uitgegaand dat ik vanuit frustratie reageer.

Derhalve ga ik er vanuit dat het hier om de gevoeligheden gaat van de leden die zich door mijn persoon aangetast voelen in hun zgn niet bestaande integeriteit of zich aangevallen hebben gevoeld door mijn persoon waar geen aanval was.

Verder verzoek u nogmaals, ondanks u tegenwerpingen, het door u onder mijn naam geopende draadje te sluiten aangezien die op valse gronden is geopend. Volgens mij gaat het op een zelfkennisforum om het naar zichzelf kijken en niet om het misbruiken cq als excuus gebruiken van andermans, zoals dat ook wel genoemd wordt, vernauwing, om dat na te laten, iets wat ik hier namelijk met regelmaat van de klok zie gebeuren.

Mvrg Madelief
Ik ga hier niet over in discussie, de forumregels liggen vast, je hebt je daaraan geconformeerd door je inschrijving. De regels zijn overduidelijk overtreden en daar staat een permanente ban op, maar als gerespecteerd lid krijgt Madelief het voordeel van de twijfel en slechts één strafpunt.

Het bovenstaande is alleen een verklaring waarom de quotes van Madelief zijn verplaatst, het doet niets af aan het feit dat de forumregels zijn overtreden.

Als je bevestigd dat je uitgeschreven wil worden zal ik dat nu in orde maken.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 15:42   #15
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als het zo een onrecht gepleegd wordt, hoef ik hier niet meer te zijn. Als jij Madelief een ban geeft, schrijf me ook gelijk uit de leden af!!
Lieve Mihaela, maak je niet druk en laat je in deze niet door je emoties leiden. Madelief is een grote meid en laat zich niet intimideren door personen, laat staan door een strafpunten stelsel waaruit moet blijken hoe fout zij wel niet handeld of gehandeld heeft en nog evt zal handelen .

Ik zie hier het werk van kleinmenselijkheid aan de gang, bovendien is de wereld groter dan een foruumpje waar sommmigen vooralsnog niet verder wensen dan de neus lang. De dagen dat Madelief in de stress schoot van dit soort van zaken zijn voorbij.

Met andere woorden men doet maar wat die doet, maar met zelfkennis heeft het m.i. niet veel te maken.

Wijziging aangebracht door Madelief op 10 September 2011 om 15:57.
Reden: achter het woord foruumpje het laatste gedeelte van de zin toegevoegd
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 15:56   #16
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Lieve Mihaela, maak je niet druk en laat je in deze niet door je emoties leiden. Madelief is een grote meid en laat zich niet intimideren door personen, laat staan door een strafpunten stelsel waaruit moet blijken hoe fout zij wel niet handeld of gehandeld heeft en nog evt zal handelen .

Ik zie hier het werk van kleinmenselijkheid aan de gang, bovendien is de wereld groter dan een foruumpje. De dagen dat Madelief in de stress schoot van dit soort van zaken zijn voorbij.

Met andere woorden men doet maar wat die doet, maar met zelfkennis heeft het m.i. niet veel te maken.
Madelief, ik schreef me in op de andere forum een tijd terug. Terug lezend ontdekte ik iets wat in mijn ogen op onrecht leek. Heb zelf onderzocht. Ik ben hier bewust vragen aan Renoir gaan stellen, en ik vond het niet kloppend wat hem aangedaan werd.
Vanaf die tijd heb ik de andere forum niet meer bezocht. Ik wilde eerst heel bewust ondervinden hoe het in elkaar steekt.
Ik overwoog zelf om Ramon daar op aan te spreken, om van hem ook te horen hoe hij erover denkt. Dat wat in mijn ogen onrecht lijkt ook vanuit zijn kant te zien en horen. En ik wilde hem laten weten dat het op mij als onrecht overkomt.
Ik was voor mezelf heel bewust aan het kijken of het mijn eigen onbewustheid een rol speelde, in dat wat ik wilde doen. Ik ben daar nog mee bezig.

Wat ik nu hier schreef was puur omdat ik nu onrecht van Renoir naar jou toe zag, en trad ik gewoon op. Het is zoals het hoort in mijn gevoel.
Is voor mij ook in het kader van mijn eigen Zelfkennis en bewustwording.

Het voelt voor mij gewoon niet correct, en dus geef ik dat aan.

Het heeft niets met jou persoonlijk te maken. Het is wat zich voor doet en ik handel naar mijn vermogen. Hieruit kan ik alleen maar iets van leren.

Ik wens je hoe dan ook alle goeds.

**********
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 16:08   #17
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Madelief, ik schreef me in op de andere forum een tijd terug. Terug lezend ontdekte ik iets wat in mijn ogen op onrecht leek. Heb zelf onderzocht. Ik ben hier bewust vragen aan Renoir gaan stellen, en ik vond het niet kloppend wat hem aangedaan werd.
Vanaf die tijd heb ik de andere forum niet meer bezocht. Ik wilde eerst heel bewust ondervinden hoe het in elkaar steekt.
Ik overwoog zelf om Ramon daar op aan te spreken, om van hem ook te horen hoe hij erover denkt. Dat wat in mijn ogen onrecht lijkt ook vanuit zijn kant te zien en horen. En ik wilde hem laten weten dat het op mij als onrecht overkomt.
Ik was voor mezelf heel bewust aan het kijken of het mijn eigen onbewustheid een rol speelde, in dat wat ik wilde doen. Ik ben daar nog mee bezig.

Wat ik nu hier schreef was puur omdat ik nu onrecht van Renoir naar jou toe zag, en trad ik gewoon op. Het is zoals het hoort in mijn gevoel.
Is voor mij ook in het kader van mijn eigen Zelfkennis en bewustwording.

Het voelt voor mij gewoon niet correct, en dus geef ik dat aan.

Het heeft niets met jou persoonlijk te maken. Het is wat zich voor doet en ik handel naar mijn vermogen. Hieruit kan ik alleen maar iets van leren.

Ik wens je hoe dan ook alle goeds.

**********
Ach mooi mens.....ik vind ook dat Remon Renoir niet had moeten bannen omdat ik ook wel zag dat Remon vanuit zijn eigen beperking/vernauwing/ego overging tot die daad. Ik heb dat indertijd dat het speelde ook laten weten.

Verder klopt het m.i. dat Renoir nu vanuit de zelfde mechanismen handeld als Remon dat indertijd bij hem deed en nu m.i. laat blijken in die zin nog blinder, met excuses, te zijn dan Remon want Remon toonde in elk geval nog enige bereidheid zijn eigen handelen onder de loep te nemen. Maar goed dat zij dan zo, wat men niet (wil) zien dat wil men niet zien en dus pak ik de consequenties ervan, zo werkt dat nu eenmaal.

Ik wens jou ook alle goeds Flora want ondanks mij poging je tot kalmte te bewegen vind ik het wel er mooi om te zien wat je doet. ..kusje...:-D

XXX
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 19:34   #18
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArryG Bekijk bericht
Ik ga hier niet over in discussie, de forumregels liggen vast, je hebt je daaraan geconformeerd door je inschrijving. De regels zijn overduidelijk overtreden en daar staat een permanente ban op, maar als gerespecteerd lid krijgt Madelief het voordeel van de twijfel en slechts één strafpunt.

Het bovenstaande is alleen een verklaring waarom de quotes van Madelief zijn verplaatst, het doet niets af aan het feit dat de forumregels zijn overtreden.

Als je bevestigd dat je uitgeschreven wil worden zal ik dat nu in orde maken.
Gezien het feit dat jij zelf Renoir teksten verzet hebt, en zelfs in teksten van een ander soms veranderingen gemaakt hebt, heb ik een beslissing genomen.
Het staat niet in de regels dat een admin(jij dus onder de naam ArryG) dat mag doen, dus ben jij zelf in overtreding geweest.
Madelief krijgt dus, voor dat wat jij ook gedaan hebt, strafpunt.
Dat vind ik niet correct, dus heb ik hier op dit forum
niets meer te zoeken/vinden.

**********
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2011, 23:39   #19
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Het staat niet in de regels dat een admin(jij dus onder de naam ArryG) dat mag doen, dus ben jij zelf in overtreding geweest.
Mijn functie hier is beheerder/moderator, en als moderator ben ik bevoegd zo'n maatregel te nemen. Madelief heeft een, in mijn ogen nog steeds, terechte waarschuwing gehad voor het feit dat ze berichten heeft gedelete en daarmee de samenhang van het draadje heeft verstoord. Dit is conform een verbod conform de forumregels die ook ieder ander zou treffen.
Daarmee heb niet ik maar Madelief zelf het eigen vonnis voor een ban getekend en niettegenstaande die mogelijkheid is er helemaal geen ban maar een berisping gegeven.

Als dit gebeuren voor iemand een aanleiding vormt om zijn lidmaatschap op te zeggen, dan is het aangeven van een uitdrukkelijke wens, dus woorden als 'schrijf mij nu uit svp' daartoe voldoende. De vraag om uitdrukkelijkheid is noodzakelijk omdat een eventuele spijtoptant de onbedoelde uitschrijving niet meer ongedaan krijgt.

Het is te gek voor woorden dat zelfs ik als moderator nu ook in deze intrige wordt betrokken met de volgende woorden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Beste mijnheer de moderator,

Na aanleiding van het schrijven van Mihaela in een ander draadje bedenk ik mij ineens dat U meer berichten van mij uit dit draadje verwijderd hebt waar ik mij in eerste instantie van bewust was.

Het is opvallende dat mijn conversatie waarin het gedrag en houding van Renoir aan de orde komt er niet meer is.

Ik ervaar dat als censuur en opzettelijke belemmering van de vrije meningsuiting. M.i. is dat een kwalijke zaak die wederom bewijst dat kleinmenselijkheid de voorkeur dient voor het volwassen bewustzijn.
Er is helemaal niets anders gebeurt dan een verplaatsing van berichten. Er zijn in tegenstelling tot de bewering door Madelief door mij geen berichten verdonkermaand of gedelete, al het geschrevene is slechts verplaatst en volledig in tact gelaten.

Tot slot moet me nog van het hart dat de ontstane stampij te kinderachtig is voor woorden, ik heb nog nooit zo'n stelletje kleuters meegemaakt zoals jullie hier hebben laten zien.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 11 September 2011, 00:36   #20
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Dan moet ik mijn excuus aan U aanbieden want het is idd een tekortkoming mijnerzijds dat ik niet verder gekeken heb dan de waarschuwing dat wanneer ik weer over de schreef ga ik dan gebannen ga worden.

Als excuus wil ik aandragen dat ik mij er niet van bewust was dat U ondertussen ook die berichten aan Renoir naar de frustratiedraad verplaatst had. Ik miste ze enkel op een gegeven moment en sprong als een bok op de haverkist

Ik heb er gewoon niet bij stil gestaan dat U die berichten zou verplaatsen aangezien ik de bewuste berichten niet als off topic cq storend binnen het proces beschouw.

Ik moet toegeven dat mijn gevoeligheid meespeelde mbt tot het feit dat die frustratie draad eerder mijn naam in zich droeg en ik dat als een schop in mijn rug ervaren heb die ik m.i. niet verdient had aangezien ik in mijn berichten niet vanuit frustratie heb gereageert, derhalve wilde ik niks meer met die draad te maken, zoals u mogelijk zult kunnen begrijpen.

Wat ik wil zeggen is dat mensen elkaar totaal onbewust zoveel pijn aan kunnen doen en aangezien ik een mens ben en mijn gevoeligheden niet wil ontkennen, zal ik dat dus hier ook niet doen.

De manier waarop hier door personen met mijn persoon wordt omgegaan ervaar ik al vanaf het begin als bijzonder agressief, pijnlijk en verdrietig en ik beschouw het aan mij, binnen mijn bewustwordingsproces om daar mee te moeten leren omgaan.

Dus nogmaals mijn excuus dat ik idd vanuit mijn eigen algemene gevoel van verdriet en pijn op de gang van zaken gereageert heb.

En nu maar hopen dat van bovenstaande bericht door personen geen misbruik wordt gemaakt om de aandacht van henzelf af te leiden, want dat gebeurd hier met de regelmaat van de klok. Kinderachtig of niet ik ben niet van plan mij daarvoor te laten misbruiken dan is dat al vast bekend voor zover dat nog niet bekend was.

Mvrg Marijke

Wijziging aangebracht door Madelief op 11 September 2011 om 00:46.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.