Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 January 2014, 23:11   #11
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
hmmmmm.....

Verkeerd publiek???
Mensen die geen kans verdienen om zichzelf te leren kennen?
Mensen die reddeloos verloren zijn of wat bedoel je precies met de 'groep" "verkeerd publiek" Renoir?
Sensatie beluste mensen, ruziezoekers, stalkers enzovoort.
Onder verkeerd publiek reken ik nog niet eens degenen die hier helemaal niet zijn om zelfonderzoek te doen, het gros van de hier aanwezigen.
Renoir is offline  
Oud 14 January 2014, 23:12   #12
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Hoe lang verkondig jij nu al hetzelfde verhaal mbt het nietsontziende zelfonderzoek? Daar is toch ook alles al over gezegd? Dat is toch ook niks anders dan een herhaling van zetten?

Zo lang er niet gezien is/wordt, dat jij (algemeen) je in niets onderscheidt van de (zogenaamde) ander (en), is er nog werk aan de winkel.
Van mij hoeft het draadje ook niet op slot, het zou ook een eigen hoekje voor onze Tandem kunnen worden zoals zovelen hier een eigen stekkie hebben.

Maar ik vind wel dat Gargamel's "herhaling van zetten" van een andere orde is aangezien hij de forumbeheerder is en in die rol juist de doelstelling van dit forum moet bewerkstelligen. Die doelstelling is dat nietsontziende zelfonderzoek en herhaling van zetten is in dat verband onvermijdelijk.
Maria is offline  
Oud 14 January 2014, 23:16   #13
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Het ging in deze even niet om of over mij. Het kan niet altijd feest zijn, tenslotte. Je probeert op slinkse wijze (nou ja slinks is misschien weer wat teveel van het goede, maar hopelijk snap je mijn punt) de aandacht van jezelf af te leiden. Daar trappen we natuurlijk niet in meneer Sonnenberg. Ik reik je iets aan. Dan zijn er 2 opties. Je kunt iets aannemen of afslaan. It's all up to you. Welke keuze je ook maakt, je wordt er niet meer of minder van voor mij. Niet omdat het me onverschillig laat, maar omdat ik het kan overlaten....

Wordt jj er blij van mij achterlijke trol te noemen? Be my guest. Wat levert het jou op? Het is jouw behoefte, tenslotte. Ik word er niet koud of warm van. To be quite honest.
Ik ga maar als Renoir verder want dit heeft niets meer met de forumleiding te maken.
Renoir is offline  
Oud 14 January 2014, 23:16   #14
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Gos, bovenstaande reactie van mij is al weer achterhaald zie ik. Weet niet hoe ik de post kan deleten, dus bij deze: negeer 'm maar.
Maria is offline  
Oud 14 January 2014, 23:16   #15
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dit betreft niet mij maar het forumbeleid.
Dat is dus precies wat ik ter discussie stel.
Nadje is offline  
Oud 14 January 2014, 23:17   #16
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik ga maar als Renoir verder want dit heeft niets meer met de forumleiding te maken.
Bingo.
Nadje is offline  
Oud 14 January 2014, 23:18   #17
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Sensatie beluste mensen, ruziezoekers, stalkers enzovoort.
Al kan ik dat begrijpen, vraag ik me af hoe zeker je kunt weten dat dat gebeurd? En zou dat ook misschien weer leerzaam kunnen zijn in het leren kennen van het zelf? Ervaren door een ieder hoe intern gereageerd wordt op dat soort zaken?

Citaat:
Onder verkeerd publiek reken ik nog niet eens degenen die hier helemaal niet zijn om zelfonderzoek te doen, het gros van de hier aanwezigen.
Vind je dit niet een erg baude stelling? Hoe weet je dat zo zeker dat dat zo is?
Sterre is offline  
Oud 14 January 2014, 23:20   #18
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Van mij hoeft het draadje ook niet op slot, het zou ook een eigen hoekje voor onze Tandem kunnen worden zoals zovelen hier een eigen stekkie hebben.
Ja dat kan.
Ik heb even overwogen om er zo'n cri de coeur draadje voor Tandem van te maken.
Rennie is offline  
Oud 14 January 2014, 23:23   #19
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Het ging in deze even niet om of over mij. Het kan niet altijd feest zijn, tenslotte. Je probeert op slinkse wijze (nou ja slinks is misschien weer wat teveel van het goede, maar hopelijk snap je mijn punt) de aandacht van jezelf af te leiden. Daar trappen we natuurlijk niet in meneer Sonnenberg. Ik reik je iets aan. Dan zijn er 2 opties. Je kunt iets aannemen of afslaan. It's all up to you. Welke keuze je ook maakt, je wordt er niet meer of minder van voor mij. Niet omdat het me onverschillig laat, maar omdat ik het kan overlaten....

Wordt jj er blij van mij achterlijke trol te noemen? Be my guest. Wat levert het jou op? Het is jouw behoefte, tenslotte. Ik word er niet koud of warm van. To be quite honest.
Wat is dan dat afleiden en waar moet dat van wegleiden ?
Rennie is offline  
Oud 14 January 2014, 23:28   #20
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Al kan ik dat begrijpen, vraag ik me af hoe zeker je kunt weten dat dat gebeurd? En zou dat ook misschien weer leerzaam kunnen zijn in het leren kennen van het zelf? Ervaren door een ieder hoe intern gereageerd wordt op dat soort zaken?

Vind je dit niet een erg baude stelling? Hoe weet je dat zo zeker dat dat zo is?
Dit is niet de eerste keer dat er massaal publiek afkomt op de sensatie, overigens een door en door menselijke eigenschap daar vreugde aan te beleven, gezien soaps en Bigbrother houses, maar het is geen groep deelnemers die te boeien zijn gedegen zelfonderzoek te doen.

Maar meisje toch dat heeft toch een heleboel geraaskal ten gevolge, zoals dit wat er nu gaande is zoveel zielen zoveel meningen. Wat heb je daar aan ?
Rennie is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.