Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Inzichten
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Inzichten Elk inzicht is een smoesje.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 October 2021, 16:30   #11
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Als ik de verhalen mag geloven zijn er heel wat van die decadente lui naar derde wereld landen getrokken om 'verlichting' te zoeken. Zelf ben je er ook een van.
Geloof je eigen verhalen maar, dat staat je vrij.
En nee, ik ben niet naar India getrokken om 'verlichting' te zoeken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Hopeloos verdwaald, gaat langs bij goeroe's, heeft een eigen ziener gehad, likt aan kikkers en wie weet wat voor flauwekul je nog meer hebt uitgehaald.
Volgende maand ga ik naar een medium om te praten met een overledene. Om precies te zijn met mijn overleden ziener.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
En verder van 'huis' dan ooit.....
Wat een mens zich toch allemaal kan bedenken hé!
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 16:58   #12
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht


Volgende maand ga ik naar een medium om te praten met een overledene. Om precies te zijn met mijn overleden ziener.


Wat een mens zich toch allemaal kan bedenken hé!
Vermoedelijk ga je dit nog echt doen ook.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 17:01   #13
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard seance

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Vermoedelijk ga je dit nog echt doen ook.
Ik grap niet. De Seance, is vastgelegd.
Citaat:
Een seance is een bijeenkomst met publiek waarop geprobeerd wordt om te communiceren met geesten. Het woord seance komt van het van oude Franse woord voor "sessie" "zetel" of "zitting", "seoir" oftewel zitten. Van schrijfster, pedagoge, spiritiste en feministe Elise van Calcar was bekend dat ze seances bij haar thuis organiseerde.

Tijdens een seance probeert een medium te communiceren met de geesten van de doden. Omdat van sterk licht wordt gezegd dat het deze communicatie zou belemmeren, vindt een seance meestal plaats in het donker of in gedempt licht. Over het algemeen nemen zes of acht personen deel, die normaal gesproken een cirkel vormen en elkaars handen vasthouden.

Gelovigen beweren dat, wanneer de communicatie heeft plaatsgevonden, er een onstoffelijke stem wordt gehoord, of een stem spreekt via het medium, of dat er een geest verschijnt. Soms lijkt muziek van onbekende bron de ruimte te vullen, of voorwerpen beginnen te bewegen. Ook wordt soms beschreven hoe zich uit "ectoplasma" een hand of een ander ledemaat, of een heel lichaam vormt. Andere vermeende middelen van communicatie met de geestenwereld zijn automatisch schrijven, in trance spreken, en een Ouijabord of planchette.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 17:58   #14
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Geloof je eigen verhalen maar, dat staat je vrij.
En nee, ik ben niet naar India getrokken om 'verlichting' te zoeken.
Wil je iets vertellen over de reden dat je in het verleden naar India vertrokken bent naar jouw uitverkoren goeroe?

Citaat:
Volgende maand ga ik naar een medium om te praten met een overledene. Om precies te zijn met mijn overleden ziener.
Waarom wil je hem spreken via een medium?
Anna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 19:40   #15
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard naar medium voor gesprek met overleden François

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Wil je iets vertellen over de reden dat je in het verleden naar India vertrokken bent naar jouw uitverkoren goeroe?
Dat heb ik zeven jaar geleden al verteld als Puppetji aan toenmalig forumlid Maria.
Zie mijn post van 4 juli 2014.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Waarom wil je hem spreken via een medium?
François had zich een 10 jaar geleden teruggetrokken. Hij wou niemand meer ontvangen, inclusief mij.
Alhoewel hij mij (en Jan mijn kankerzieke vriend) toen beschouwde als de enigen die 'zijn taal' begrepen en spraken.
Zijn laatste legendarische woorden tegen mij waren: "Jongen, ge weet alles, ik kan u niets meer vertellen. Er zit er nog éne voor, maar God zal de rest doen."

Ik heb hem dus vanaf 2011 niet meer gesproken. Op 5 maart 2019 is hij overleden.
Zijn weduwe heeft me dat toch laten weten.
Op 28 aug. van dat jaar kwam ik als bij toeval op de Godsmolecule terecht, ben ik verschrikkelijk gestorven in mijn ego, dat was dus levend sterven, zoals ik vorig jaar schreef op 9 sept. 20...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Kaboem, Nagasaki en Hiroshima tafereel...doodsangst, huilen als een weerwolf tijdens het meegesleurd en vernietigd worden in verschroeiende wervelwinden, maar het mocht niet baten..niks was overgebleven.. 'ik' was vernietigd...
Stilte..Lege vlakte..surrealistisch...niks van overtuigingen stond nog overeind. Oogverblindend licht...de waarnemer werd het universum (mede hierdoor wordt deze mystieke ervaring vaak omschreven als het ervaren van je eigen dood).

Alles wat wat François ooit verteld had was tot leven gekomen...
Het universum had zich getoond in mij. Ik was verbonden met alles en niets. Alles is één, alles is licht.
Tot hier deze plastische omschrijving!
François heeft het niet meer kunnen meemaken.
Daar ik zelf geen contact kan opnemen met overledenen, ga ik naar een zeer degelijk medium om er met hem over te praten zoals we zoveel samen gedaan hebben.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 19:51   #16
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
François heeft het niet meer kunnen meemaken.
Daar ik zelf geen contact kan opnemen met overledenen, ga ik naar een zeer degelijk medium om er met hem over te praten zoals we zoveel samen gedaan hebben.
Thnx. De vragen die ook na je antwoord op mijn vraag hierover blijven opborrelen laat ik verder voor wat ze zijn.
Anna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 20:01   #17
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Volgende maand ga ik naar een medium om te praten met een overledene. Om precies te zijn met mijn overleden ziener.
Wat apart, waar heb jij, als verlichte, in godsnaam dat medium voor nodig Darsho. Je hebt dan toch zelf wel het vermogen in gesprek te raken die overleden ziener van je?
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 20:08   #18
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Daar ik zelf geen contact kan opnemen met overledenen, ga ik naar een zeer degelijk medium om er met hem over te praten zoals we zoveel samen gedaan hebben.
Nou daar gaat permanent non-duale bewustzijn. Exclusief non-duaal in de personage dusö.niet meer dan een leuke basis om vanaf verder trekken waar geen mediums meer nodig zijn voor contact met de 'overledenen'
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 20:30   #19
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Niet elke verlichte kan door de ethersfeer vliegen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat apart, waar heb jij, als verlichte, in godsnaam dat medium voor nodig Darsho. Je hebt dan toch zelf wel het vermogen in gesprek te raken die overleden ziener van je?
Maar Vaagje toch.
Rob is ook verlicht en heeft een psych nodig, waarom mag ik dan geen medium nodig hebben om is een babbeltje te doen met mijn overleden spirituele vader?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nou daar gaat permanent non-duale bewustzijn. Exclusief non-duaal in de personage dusö.niet meer dan een leuke basis om vanaf verder trekken waar geen mediums meer nodig zijn voor contact met de 'overledenen'
Tsja, niet elke verlichte kan zoals jij op zijn bezem door de ethersfeer vliegen en praten met mensen van over de hele wereld Vaagje, zoals je eerder schreef...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
in mijn bewuste vliegen door alle lagen in de ethersfeer en dat je, net als ik, in die sferen mensen van over heel de wereld ontmoet en mee spreekt om de wereld een stapje hoger te krijgen in bewustzijn...
WiNk
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 26 October 2021, 21:00   #20
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Maar Vaagje toch.
Rob is ook verlicht en heeft een psych nodig, waarom mag ik dan geen medium nodig hebben om is een babbeltje te doen met mijn overleden spirituele vader?
Van mij mag iedereen alles doen wat ie nodig acht. Wat mij betreft staat Robs bezoek aan een psych gelijk aan jou bezoek aan een medium. Wat dat betreft kan je dan dus nu ook wel stoppen met te trachten die psych-vlieger mbt Rob wind te laten vangen want je bent zelf geen haar beterö.


Citaat:
Tsja, niet elke verlichte kan zoals jij op zijn bezem door de ethersfeer vliegen en praten met mensen van over de hele wereld Vaagje, zoals je eerder schreefö.
WiNk
Jij bent dan ook geen verlichtte Darsho want iedere werkelijk verlichtte heeft dat ' vermogen' tis niet echt een vermogen het is meer een logisch gevolg vanö.., in de wereld want er bestaan geen aparte wezens meer, je bent al die wezens. Contact maken met jou overleden ziener zou een peulenschil voor je moeten zijn en dat is het dus niet, dus ben je een neppert die via de kikker idd nog niet verder is gekomen dan 1 treetje op de ladder. Je persoonlijk lijden is voorbij maar daar is dan ook alles mee gezegd. Die ziener van je is zo ver niet weg, dichterbij dan je denktö..

Veel geluk met het bezoek aan je mediumö.WiNk
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Top 100 questions and answers Rob Advaita 11 9 June 2013 09:58
TOP forum Danique Forum; regels, vragen, idee 5 19 November 2011 19:19


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.