Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 September 2011, 15:34   #11
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
En de reactie van Remon:

Hier kan geen soapserie tegenop.
Nou daar ben ik helemaal niet blij mee, ik vreesde het ergste maar ik heb gelijk even naar aanleiding van je bericht gekeken maar ik heb weer een IP ban.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat ik nou weer verkeerd gedaan heb. Ik heb alleen Nathan, die zegt de deblokkade in orde gemaakt te hebben bedankt in plaats van Remon.

Als dat al een reden is voor een ban, wat moeten jullie je hier dan op je gemak voelen. Eigenlijk is hier alleen nog maar één berisping uitgedeeld wegens wangedrag.

Ik wilde eerst 'overlopen' maar geloof dat ik dit forum maar weer open gooi.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 15:48   #12
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Ach Renoir, je kan ook eens vragen wat er werkelijk nu aan de hand is m.b.t. je ban of nieuwe ban.

Je kunt toch melden dat je graag deelnemer van het mijnzelfkennisforum wilt zijn, je aan de regels zult houden als ieder ander en bij overtreding van de regels de consequenties draagt als een echte kerel.

Tis zo Simpel.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 15:56   #13
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aad Bekijk bericht
Ach Renoir, je kan ook eens vragen wat er werkelijk nu aan de hand is m.b.t. je ban of nieuwe ban.

Je kunt toch melden dat je graag deelnemer van het mijnzelfkennisforum wilt zijn, je aan de regels zult houden als ieder ander en bij overtreding van de regels de consequenties draagt als een echte kerel.

Tis zo Simpel.
Wil je het niet snappen Aad ?

Ik ben net weer opnieuw met veel moeite dat 'mijn huppeldepup (want zelfkennis is het niet) forum' opgekomen om nou eens te vernemen wat er aan de hand is, en wie schetst mijn verbazing een Aad die alles klakkeloos maar goedkeurd.

Oja Aad je hebt natuurlijk helemaal niks in dat lijf van je zitten, geen geweten, geen rechtvaardigheidsgevoel alleen een zak botten.

Je wordt niet boos kent geen emoties, waait met alle winden mee, wat heb jij het toch fijn voor elkaar Aad.

Je slikt alles maar zoals het zich aandient zonder enige ruggegraad. Ze eten jou het kaas niet van je brood want je hebt geen kaas, als je al brood hebt.

Ik heb helemaal niets gedaan wat dit gedrag kan rechtvaardigen.

Ik ben er om redenen van weigerachtigheid om aan zelfkennis te doen, afgeschopt met een IP ban. Dat wil zeggen Aad dat ik al meer dan een jaar alleen nog maar zeer omslachtig op dat forum kan lezen, terwijl er niemand in de hele wereld van is uitgesloten daar te lezen behalve ik. Alleen al lezen mag ik daar niet Aad, ik hoef niet deel te nemen ik wil daar graag zoals ieder ander gewoon kunnen lezen. Ach ik hou er maar over op...
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 16:22   #14
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Ik zit naar de reactie van Remon te kijken, hij heeft het even niet makkelijk, en wat me opvalt Aad dat jij hem met je zwaktebod niet echt behulpzaam bent geweest.
Als puntje bij paaltje komt Aad zul jij niet en ik Remon wel redden, dat is het verschil waar Remon voorstaat en doorzien zoniet doorheen moet.

Ik heb Remon nooit 'niet liefgehad' en ik heb hem met alle liefde die in mij is af en aangevallen om hem behulpzaam te zijn, meer in ieder geval dan jij ooit met je gevlijm gedaan hebt. Jij bent meer gedienstig aan je leuke denkbeelden.

Voor Remon bij wie het nu hopenlijk een keer begint te dagen dat de dingen die hij als niet leuk ervaart hem uiteindelijk verder zullen brengen.



Naschrift voor Remon

Ok? laat dat redden dan maar nu je er zo smalend over doet, de betekenis die achter de woorden schuil gaan, dat je me aan het hart gaat, ontgaat je kennelijk nog steeds. Goed dan hou ik er over op, het zij zo.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 16:51   #15
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wil je het niet snappen Aad ?

Ik ben net weer opnieuw met veel moeite dat 'mijn huppeldepup (want zelfkennis is het niet) forum' opgekomen om nou eens te vernemen wat er aan de hand is, en wie schetst mijn verbazing een Aad die alles klakkeloos maar goedkeurd.

Oja Aad je hebt natuurlijk helemaal niks in dat lijf van je zitten, geen geweten, geen rechtvaardigheidsgevoel alleen een zak botten.

Je wordt niet boos kent geen emoties, waait met alle winden mee, wat heb jij het toch fijn voor elkaar Aad.

Je slikt alles maar zoals het zich aandient zonder enige ruggegraad. Ze eten jou het kaas niet van je brood want je hebt geen kaas, als je al brood hebt.

Ik heb helemaal niets gedaan wat dit gedrag kan rechtvaardigen.

Ik ben er om redenen van weigerachtigheid om aan zelfkennis te doen, afgeschopt met een IP ban. Dat wil zeggen Aad dat ik al meer dan een jaar alleen nog maar zeer omslachtig op dat forum kan lezen, terwijl er niemand in de hele wereld van is uitgesloten daar te lezen behalve ik. Alleen al lezen mag ik daar niet Aad, ik hoef niet deel te nemen ik wil daar graag zoals ieder ander gewoon kunnen lezen. Ach ik hou er maar over op...
Ach, arme jongen toch, je wilt er gewoon bijhoren.

Ja het leven is hard, stoute Remon toch.

Renoir, zeg nou eerlijk, wat wil je lezen dan, je kunt toch ook een abo op de libelle nemen?

Zal ik Remon smeken of je daar dan wel enkel lezen mag?
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 16:54   #16
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik zit naar de reactie van Remon te kijken, hij heeft het even niet makkelijk, en wat me opvalt Aad dat jij hem met je zwaktebod niet echt behulpzaam bent geweest.
Als puntje bij paaltje komt Aad zul jij niet en ik Remon wel redden, dat is het verschil waar Remon voorstaat en doorzien zoniet doorheen moet.

Ik heb Remon nooit 'niet liefgehad' en ik heb hem met alle liefde die in mij is af en aangevallen om hem behulpzaam te zijn, meer in ieder geval dan jij ooit met je gevlijm gedaan hebt. Jij bent meer gedienstig aan je leuke denkbeelden.

Voor Remon bij wie het nu hopenlijk een keer begint te dagen dat de dingen die hij als niet leuk ervaart hem uiteindelijk verder zullen brengen.

Renoir, ik ben het geheel met je eens.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 17:07   #17
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aad Bekijk bericht
Ach, arme jongen toch, je wilt er gewoon bijhoren.

Ja het leven is hard, stoute Remon toch.

Renoir, zeg nou eerlijk, wat wil je lezen dan, je kunt toch ook een abo op de libelle nemen?

Zal ik Remon smeken of je daar dan wel enkel lezen mag?
Remon ik lees telkens dat je hier meeleest en dat is misschien de gelegenheid om je te vertellen dat je mij door gebruik van IP bannen al ruim een jaar lang buiten de gelegenheid hebt geplaatst om zelfs maar op je forum te lezen.

Ik krijg bij het invullen van je forum het hierboven weergeven beeld te zien. Er staat behalve dat 'sorry en de beheerder heeft je IP adres geblokkeerd' zoals je ziet ook 'klik hier om contact op te nemen met de beheerder' maar als ik dat doe gebeurt er niks, ik kom niet verder.

Dus kan ik op geen enkele wijze contact met jou opnemen. Ik heb ooit eens gereageerd via je blog want dat leek me nog de enige mogelijkheid om je te bereiken maar je hebt nooit iets van je laten horen.

Simpele Aad snapt dat niet maar laat zich niet weerhouden om oplossingen aan te dragen die ik uiteraard al lang geprobeert heb.

Ik ben maar een leek op het gebied van de vBulletin software maar niettemin ken ik al de voor de hand liggende methoden om iemand te bannen. De ban die jij gebruikt is een rigoreuze voor spammers en dergelijken.

Je hebt Marijke ook *tig keer geband en die kon gewoon meelezen dus ik ben nogal rancuneus dat je me zo 'slecht' behandeld. Mijn verzoek is heel simpel 'laat me gewoon meelezen' verder vraag ik niks van je.

Groetjes.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 17:09   #18
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Je schijnt hier met een nieuw wachtwoord aanvragen alweer in te kunnen.
Het schijnt? Dat weet jij niet als oprichter/eigenaar van dit forum?
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 17:12   #19
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naadje Bekijk bericht
Het schijnt? Dat weet jij niet als oprichter/eigenaar van dit forum?
Eerst niet, maar sinds de mededeling van Florentine wel. Ik heb zelf ook een nieuw wachtwoord aangevraagd die ik nu gebruik.
Ik weet al wel het een en ander van de forum software maar dit wist ik niet.

Voor zover ik weet was alles buiten gebruik gesteldt, maar ik vind het wel best zo dus ik laat het maar gebeuren.

Tjonge jonge sta ik weer te verklaren en uit te leggen, zak in de stront met je insinuatie.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 September 2011, 18:01   #20
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
En de reactie van Remon:



Hier kan geen soapserie tegenop.
Verschrikkelijk is het!
Danique is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.