Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 June 2012, 15:37   #11
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Wat vind ik onbewust aan het gebruik van meer namen op een forum?
Als de intentie achter het gebruik van meer namen is om mensen te doen denken dat er meer mensen aanwezig zijn en niet 1 persoon met meerdere namen, is het voor mij een leugen.

Als iedereen er mee eens zou zijn, en als het als een vorm van creativiteit gezien wordt, is het Ok. Maar dan zal men niet zwijgen of liegen als de directe vraag gesteld wordt, of er mee geconfronteerd wordt.

Als Bromsnor maak je uitspraken tijdens het plaats vinden van conflicten, en soms maakt Renoir deel uit van het conflict. Dus er is geen spraken van onpartijdigheid in zulke situaties.

Voor mij voelt jouw gebruik van meerdere namen, waarover je soms beweert dat jij het niet bent, als een leugen, en niet als creativiteit.

Waarom schrijf ik dit? Ik wil dat jij weet dat ik er niet mee eens ben met je gebruik van meerdere namen waarover je zwijgt (of liegt). Als ik niets over zeg, voelt voor mij alsof ik aan je leugen deel neem.
Door hier te blijven schrijven, maar door te noemen dat ik dat weet, en het er niet mee eens ben, maak ik me vrij van dat deel van je.

Het is jouw leugen. leef er mee!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 15:59   #12
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Voor de duidelijkheid, ik doel hier op Bromsnor, of ArryG, of Saartje.
Namen waarover jij beweert dat jij het niet bent, maar voor mij heel duidelijk is dat jij daarachter steekt.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 16:02   #13
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Bedankt voor je tijd, en met allen respect ga ik nu verder me met andere draadjes bezig houden.
Voor mij was heel belangrijk om dit te delen, om me vrij te maken van dit gegeven.

Ik wens je verder rijk bewustmakende gesprekken op het forum Renoir.

Liefs,
Mihaela
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 16:35   #14
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Geachte Mihaela,

Renoir bedient zich van meerdere namen, daar heeft hij helderheid over gegeven. Saartje (ik heb haar zelf ontmoet) en mijzelf zijn geen personages van Renoir. Dat u dat niet wilt aannemen vind ik teleurstellend, maar het is verder uw zaak. Blijkbaar kunt u de mogelijkheid dat u zich vergist niet als mogelijkheid onder ogen zien. Ik hoop dat u daar verder geen last van ondervind.

Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 17:19   #15
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Mihaela,

Saartje en Bromsnor zijn géén nicknames van Renoir hoor, dat kan ik bevestigen. Als je dat niet geloven wilt, kan ik daar niks aan doen.
  Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 17:30   #16
diane
Asprirant lid
 
diane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 September 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
De berichten over vrijwillige levensbeeindiging heb ik naar een nieuwe topic verplaatst.

Uw Bromsnor.
Geachte Bromsnor,
Ten eerste wil ik even vermelden dat ik dol ben op Uw vriendelijke uitstraling. Wsl. een vorm van jeugdsentiment.
Verder wil ik erop wijzen dat Sytze het NIET heeft over beïndiging van het leven, maar over een vrijwillig levenseinde.
Ik voel hier enig verschil in...
__________________
Alles gaat voorbij
diane is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 17:52   #17
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Niet zo aan mijn koppie zeuren hoor, ik geloof jullie gewoon niet.
En nu wil ik hier niets meer van horen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 17:54   #18
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Verdorie, mag ik ook een keer het laatste woord hebben?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 18:12   #19
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

IK lag in de tuin te rusten, mijn tuin is vol met planten en bloemen. Heerlijk is dat.
Ik heb een struik die nu door meer dan 20 hommels bezocht wordt. Ik lag te dutten, en ik hoorde ze, als mijn eigen 'ikken', waren ze boven mijn hoofd aan het zoemen.
Wat is dat heerlijk.
Ik liet gerust mijn 'ikken' voorbij paraderen, en ik nam ze waar. Een felle Mihaela, een liefdevolle Mihaela, een gemoedelijke, een inlevende, en weer een strijdlustige Mihaela, en ook eentje die graag het laatste woord wilt hebben, een driftige, een vol overgave Mihaela die mij soms hemelse ervaringen bezorgt.

De vraag kwam naar boven: Wie neemt ze waar?
Toen ging ik in de waarnemen duiken.. Een soort rust, en zachte kleuren omhulde me, in de harmonieuze gezoem van de hommels.

Een hommel was zo zo zo super dik..
Waarom is de hommel zo veel dikker dan de rest? Toen moet ik aan Renoir denken met zijn nicknamen, en aan mijn velen 'ikken'.
Waarom zou een ander dat niet mogen ook hebben, en ik bedoel niet de vele 'ikken', maar meerdere persoonlijkheden?

Ach joh, maak het uit wie wie is?
Ga gerust terug 'zoemen' als je wilt, mijn stellige en onbuigzame IK reageert mogelijk hier op terug straks..

Veel pret gewenst aan een ieder, ongeacht welk, en hoeveel nicknamem men draagt...

Liefs,
Mihaela
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 9 June 2012, 20:43   #20
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diane Bekijk bericht
Geachte Bromsnor,
Ten eerste wil ik even vermelden dat ik dol ben op Uw vriendelijke uitstraling. Wsl. een vorm van jeugdsentiment.
Verder wil ik erop wijzen dat Sytze het NIET heeft over beïndiging van het leven, maar over een vrijwillig levenseinde.
Ik voel hier enig verschil in...
Geachte Diane,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Gewoon eenvoudige vriendelijkheid van toon kost doorgaans weinig en levert meestal veel vreugde op. Het is dan een beetje wrang om voor leugenaar uitgemaakt te worden, maar goed, dat moeten we dan maar langs de brede rug laten af glijden.

Het kan zijn dat u gelijk heeft in de nuance die u maakt. Ik denk dat ik mij in mijn keuze heb laten leiden door deze zin van Sytze

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sytze Bekijk bericht
Ik ben van mening dat iedereen een vroegtijdige beïndiging van z'n leven zelf mag bepalen.
Ik hoop dat mijn keuze u niet stoort in uw verdere deelname.

Groet,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.