Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 October 2015, 17:08   #11
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Een tijdje terug kreeg ik melding dat mijn wachtwoord niet correct was. Door het opschonen van mijn browsergeschiedenis was ik uitgelogd. Toen kwam ik het probleem met de controlevraag tegen. Na een paar dagen kon ik wel weer inloggen. Nu geen probleem dus, ik wou alleen maar aangeven dat ik het ook eens meegemaakt heb dat je een correct antwoord geeft en het dan toch niet goed is.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 17:57   #12
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Een tijdje terug kreeg ik melding dat mijn wachtwoord niet correct was. Door het opschonen van mijn browsergeschiedenis was ik uitgelogd. Toen kwam ik het probleem met de controlevraag tegen. Na een paar dagen kon ik wel weer inloggen. Nu geen probleem dus, ik wou alleen maar aangeven dat ik het ook eens meegemaakt heb dat je een correct antwoord geeft en het dan toch niet goed is.
Vervelend natuurlijk dat met het opschonen ook de gebruikelijke informatie uit je PC is verdwenen waarmee je altijd probleemloos inlogde. Ik geloof je maar zoiets heeft een aanleiding, vijf keer je wachtwoord verkeerd ingetypt hebben of zoiets zodat er een procedure wordt gestart die anders uiteraard nooit voorkomt. Ik heb zelf altijd problemen met controle vragen en meende het hiermee juist makkelijker te maken. De vragen zelf hebben hun nut al bewezen ten bewijze dat ik nooit spammers heb, zodat ik niet happig ben dit te wijzigen, helaas ten last van wat ongerief.

Het is voor iedere site wettelijk verplicht een mailadres te hebben met info of webmaster gevolgd door @ en de naam van de site (ik schrijf hem niet voluit in verband met scammers die op zoek zijn naar mailadressen) maar je begrijpt wel hoe de samenstelling van het mailadres moet zijn. Daarmee kun je altijd de webmaster (in dit geval mij) mailen en je probleem voorleggen. Het is ook te vinden op de homepage (op de benedenbalk) zie laatste bladzijde (contact).
  Met citaat reageren
Oud 9 October 2015, 23:20   #13
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Ik heb maar een paar variaties op mijn wachtwoord, een van die moest het zijn, maar werd niet geaccepteerd. Uiteindelijk moest ik mijn wachtwoord opvragen, daar kreeg ik de controlevraag bij. Ondanks dat ik zeker wist het juiste antwoord te geven, kreeg ik de melding dat het fout was. Twee dagen later ging het meteen goed, misschien een tijdelijke technische bug, weet ik veel. Ik gaf enkel in reactie op Pup aan dat het bij mij ook wel eens fout was gegaan.

Overigens heel irritant, maar ook al zeg ik bij het opschonen van de browsergeschiedenis dat hij de wachtwoorden niet moet verwijderen, is hij ze daarna toch altijd kwijt. Ik doe het dus ook niet zo vaak, maar soms wel even handig. Maar dat terzijde WiNk.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Registreren nieuwe leden !! Renoir Mededelingen forumbeheer 4 9 August 2024 21:23
Madelief kan niet inloggen Aart Forum; regels, vragen, idee 51 14 September 2011 19:26


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.