Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 September 2011, 00:14   #11
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo mensen.

Ik ben Saartje. Ik ben door Bromsnor hierheen gehaald om hem te helpen. Af en toe. Want hij kan het goed zelf. Al doen mannen vaak van niet, maar daar trap ik niet in. Ik ben alleen maar de hulp in de forum-huishouding. Dus waarschijnlijk zien jullie mij niet veel. Tot later dan maar.
  Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 07:16   #12
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Bromsnor en Saartje, succes ermee!
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 07:18   #13
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Goed Mijnheer Bromsnor,

Voor mijn vragen heeft u geen knoppen nodig.

Uit u schrijven blijkt dat u op zijn minst een goede kennis van onze Renoir bent, dat wekt bij mij al een grote dosis van wantrouwen op, dan is dat direct duidelijk.

U zegt forum vergadering?

Ik ben benieuwd of wij leden van dit forum daar een een openbaar verslag van kunnen krijgen. Ik wil namelijk als lid van dit forum exact weten welke beslissingen er genomen worden of weet ik veel besproken wordt en daar evt commentaar op kunnen leveren. Ik hou namelijk niet van achterkamertjesgekonkel om daarna onverwachts met de resultaten geconfronteerd te worden. Is dat ook gelijk duidelijk.

Man van de zijlijn?

Ok? laat we het eens hebben over dat zijlijn gebeuren. Hoe gaat u om met evt. kritiek van de leden wanneer u als moderator een beslissing neemt cq inhoudelijke wijzigen aan brengt waar een lid of de leden het niet mee eens zijn en hoe gaat u om met vormen van enig, mogelijk ongebruikelijk protest van leden?

Wat ziet u als onrecht. Ik kan ook niet tegen onrecht en u en mijn mening mbt tot onrecht kan mogelijk wel eens uit elkaar lopen. Hoe gaan we daar dan mee om?

Tot slot wil van u weten wat u van die in mijn ogen belachelijke mededeling van Renoir dat hij als zijnde deelnemer ook onder de moderatie valt bladiebla ect.? ik bedoel inhoeverre vind u een dergelijke opmerking reeel voor iemand die meerdere accounts heeft, waaronder die van beheerder van dit forum?

Zo dat waren wat vraagje om mee te beginnen.

Mvrg Marijke
Beste Madelief. Of Marijke. Hoe wilt u het liefst aangesproken worden?

Ik ken Renoir vooral zakelijk, maar van daaruit zijn wij goede bekenden geworden. We hebben soms goede gesprekken met elkaar waarbij de onderwerpen verschillen van vakantiebelevenissen tot aan de toestand in de wereld. We komen niet bij elkaar over de vloer want ik heb er altijd een voorkeur voor gehad om werk en privé zo veel mogelijk van elkaar gescheiden te houden.

Ik merk dat u wantrouwen heeft. Daar zult u wel een goede reden voor hebben. Ik benader de wereld en de medemens liever vanuit vertrouwen. Totdat het tegendeel blijkt.

Bij een forumvergadering moet u zich niet te veel voorstellen. Ik wil graag enkele technisch zaken bespreken die voor voor het modereren van belang kunnen zijn. Als er dingen zijn die voor de mensen hier belangrijk zijn dan zullen we daar natuurlijk een mededeling van doen.

Ik kan u er niet van weerhouden om kritiek te hebben op de gang zaken, maar ik hoop dat dat dan inhoudelijke kritiek zal zijn. Met argumenten omkleed. Ik zal als dat nodig is hoor en wederhoor laten plaatsvinden en ik ga er van uit dat de leden op verantwoordelijke en respectvolle manier tot een oplossing kunnen komen. Als er knopen moeten worden doorgehakt dan zullen de moderatoren dat doen, naar beste eer en geweten. Een van mijn uitgangspunten is dat ik mij elke dag weer recht in de spiegel in de ogen wil kunnen kijken, zo heb ik dat altijd gedaan zakelijk en prive en zo zal ik dat ook hier doen.

Ik heb geen behoefte om met u over Renoir of wie dan ook te spreken, als daar geen directie aanleiding voor is. Mijn uitgangspunt is dat als u bezwaren heeft dat u dit bij voorkeur dient te bespreken met degene die het betreft.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 07:24   #14
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Hoe bedoel Aart? Ik probeer slechts mijn kansen in te schatten hoe snel in de kont neuken zich zal aandienen of niet.

Verder wordt ik al in de kont geneukt, wij allen trouwens.

Heb je onderstaand zinnetje uit de eerste post van de beheerder(Renoir) gelezen



Het spijt me zeer maar maar ik geloof dat ik geen jaren meer zo'n grote grap heb gehoord.

Volgens mij denkt hij dat wij achterlijk zijn of iets in die geest, maar goed dat zal idd aan mij liggen.

Dus laat de kontneukers maar komen( even voor de duidelijkheid dat kontneuken komt niet van mij hoor, ik neem slechts een voorbeeld aan het voorbeeldgedrag, dus als er gestraft moet worden dan moet je bij Aad wezen).

Tot de nieuwe moderatoren zich netjes hebben voorgesteld geef ik ze nog het voordeel van de twijfel. Dus eerst zien en dan geloven of zij idd zo uitmuntend zijn als Renoir beweerd dat ze zijn want ik geloof er niet zo in.

Mvrg Marijke

Madelief, het ist niet zo ongebruikelijk dat moderatoren zich niet bekend maken, dat is juist niet de bedoeling. Ik heb op mijn eigen forum ook een account onder de naam moderator, ook al modereer ik meestal onder mijn eigen naam. Maar daarover is over het algemeen ook geen discussie mogelijk, al is het natuurlijk niet zo, dat een moderator daarom niet open staat voor feedback. Neutraliteit werkt gewoon veel beter, anders heb je geen (forum) leven meer.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 08:02   #15
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Hoe bedoel Aart? Ik probeer slechts mijn kansen in te schatten hoe snel in de kont neuken zich zal aandienen of niet.

Verder wordt ik al in de kont geneukt, wij allen trouwens.

Heb je onderstaand zinnetje uit de eerste post van de beheerder(Renoir) gelezen



Het spijt me zeer maar maar ik geloof dat ik geen jaren meer zo'n grote grap heb gehoord.

Volgens mij denkt hij dat wij achterlijk zijn of iets in die geest, maar goed dat zal idd aan mij liggen.

Dus laat de kontneukers maar komen( even voor de duidelijkheid dat kontneuken komt niet van mij hoor, ik neem slechts een voorbeeld aan het voorbeeldgedrag, dus als er gestraft moet worden dan moet je bij Aad wezen).

Tot de nieuwe moderatoren zich netjes hebben voorgesteld geef ik ze nog het voordeel van de twijfel. Dus eerst zien en dan geloven of zij idd zo uitmuntend zijn als Renoir beweerd dat ze zijn want ik geloof er niet zo in.

Mvrg Marijke
Lieve Marijke, ik bedoelde dat je in het leven nergens op voorbereid hoeft te zijn.

Waarom zou je bv; je kansen inschatten, etc.

Je kunt toch gewoon het leven nemen zoals het zich voordoet.

Die tijd van inschatten wat onze verzorgers/opvoeders voor ons in petto hebben is toch al lang geweest, misschien dat gevoel vanuit het hoofd niet maar in de realiteit wel toch. Je bent volwassen kunt voor jezelf zorgen waarom dan nog van te voren iets willen weten of inschatten of wat dan ook.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 10:01   #16
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Madelief, het ist niet zo ongebruikelijk dat moderatoren zich niet bekend maken, dat is juist niet de bedoeling. Ik heb op mijn eigen forum ook een account onder de naam moderator, ook al modereer ik meestal onder mijn eigen naam. Maar daarover is over het algemeen ook geen discussie mogelijk, al is het natuurlijk niet zo, dat een moderator daarom niet open staat voor feedback. Neutraliteit werkt gewoon veel beter, anders heb je geen (forum) leven meer.
Kan allemaal best zijn Ulla maar je mist het punt waar het om gaat.

Punt 1. Renoir en ikzelf hebben verglijkbare ervaringen mbt tot forums.

Punt 2. Renoir en ikzelf lijken op bepaalde punten nogal op elkaar.

Punt 3. We zijn niet op jou forum biij mijn weten.

Punt 4. Wat is de reden dat jij voortdurend probeert iemand te remmen in waar hij/zij mee bezig is? Bang voor oorlog/ruzie/conflict misschien?

Punt 5. Wanneer je er achter bent hoe het bij punt 4 zit, zou je je misschien wel met jezelf willen gaan bemoeien ipv telkens van alles en nog wat te willen voorkomen vanuit mogelijk oneigenlijke redenen of zoiets?

Bv dank.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 10:57   #17
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Madelief. Of Marijke. Hoe wilt u het liefst aangesproken worden?

Ik ken Renoir vooral zakelijk, maar van daaruit zijn wij goede bekenden geworden. We hebben soms goede gesprekken met elkaar waarbij de onderwerpen verschillen van vakantiebelevenissen tot aan de toestand in de wereld. We komen niet bij elkaar over de vloer want ik heb er altijd een voorkeur voor gehad om werk en privé zo veel mogelijk van elkaar gescheiden te houden.

Ik merk dat u wantrouwen heeft. Daar zult u wel een goede reden voor hebben. Ik benader de wereld en de medemens liever vanuit vertrouwen. Totdat het tegendeel blijkt.

Bij een forumvergadering moet u zich niet te veel voorstellen. Ik wil graag enkele technisch zaken bespreken die voor voor het modereren van belang kunnen zijn. Als er dingen zijn die voor de mensen hier belangrijk zijn dan zullen we daar natuurlijk een mededeling van doen.

Ik kan u er niet van weerhouden om kritiek te hebben op de gang zaken, maar ik hoop dat dat dan inhoudelijke kritiek zal zijn. Met argumenten omkleed. Ik zal als dat nodig is hoor en wederhoor laten plaatsvinden en ik ga er van uit dat de leden op verantwoordelijke en respectvolle manier tot een oplossing kunnen komen. Als er knopen moeten worden doorgehakt dan zullen de moderatoren dat doen, naar beste eer en geweten. Een van mijn uitgangspunten is dat ik mij elke dag weer recht in de spiegel in de ogen wil kunnen kijken, zo heb ik dat altijd gedaan zakelijk en prive en zo zal ik dat ook hier doen.

Ik heb geen behoefte om met u over Renoir of wie dan ook te spreken, als daar geen directie aanleiding voor is. Mijn uitgangspunt is dat als u bezwaren heeft dat u dit bij voorkeur dient te bespreken met degene die het betreft.
Beste Bromsnor, hoe ik aangesproken wordt kan mij niet zoveel schelen want ik heb vele namen en die gaan van Madelief/Marijke, intrigant, manipulator, tot rondmalende blind gek enz, afhankelijk van wie ik voor me heb. Dus ik laat het graag aan u voorkeur over.

Goed u zegt Renoir vooral vanuit de zakelijke wereld te kennen, en prive en werk zoveel mogelijk gescheiden te willen houden en daarom Renoir vooral van dat laatste te kennen. Verder heeft u gezegd dat Renoir u verteld heeft van dit forum en hoe dat loopt en u met een fles hupeldepup zonder problemen snel heeft kunnen overhalen de taak van mod op zich te nemen.

Renoir heeft voorgedaan alsof er rijen gegadigden, voor de vrije vacature, plots uit de lucht kwamen nadat de vorige mod, volgens zijn zeggen door mijn schuld, is opgestapt. Volgens u zeggen heeft hij u dus gevraagd?

Uit bovenstaande voortkomend: Wat vind u, in zijn algemeenheid, van mensen die zaken anders doen voorkomen dan ze in werkelijkheid zijn en hoe gaat u daar mee om voor uzelf?

U zegt dat u met Renoir zaken van thechnische aard gaat bespreken. Hoe gaat u dat doen daar Renoir, volgens zijn eigen zeggen, geen verstand heeft, van de thechnische kanten van dit forum en ook nooit de moeite genomen heeft daar enige kennis over op te doen?

Wat betreft dat wantrouwen/vertrouwen dingetje ben ik het met u eens. Dus kunnen we er van uit gaan dat dat in mijn geval het tegendeel bewezen is, en dat ik daar dus vanuit handel tot het tegendeel wederom bewezen is, en dat is in mijn geval nog niet het geval.

U zegt dat u hoopt dat bij conflicten partijen op respectvolle wijze tot een oplossing zullen komen. Mag ik u bv vragen want u van sommige namen die men mij op dit forum heeft toegewezen respectvol vindt. Het is namelijk redelijk gebruikelijk dat men mij zo noemt hier.

Zoals gezegd kan het mij niet zo interesseren hoe mensen mij noemen, ik zie dat voornamelijk als hun dingetje en tekortkoming, ik kan er dus mijn weg wel mee en mij zult er dus niet over horen klagen.

Bent u in staat het te laten gaan wanneer hier op het forum door leden, en dan heb ik het dus over alle leden, op bovenstaande kleuterachtige wijze met elkaar omgaan binnen het proces, zelfs wanneer de beheerder van dit forum komt klagen of aangeeft niet meer te willen of iets in die geest en derhalve zijn invloed zal proberen uit te oefenen?

Verder wil ik natuurlijk ook graag dat u zichzelf naar eer en geweten recht in de spiegel kunt blijven aankijken, dat wil ik voor mezelf namelijk ook graag. Dus u kunt er vanuit gaan dat wanneer ik meen te zien dat u niet naar eer en geweten handelt ik dat luid en duidelijk zal aangeven en daarover gaarne in gesprek wil gaan met u.

Tot slot wil ik aangeven dat deze conversatie mogelijk als lastig of vervelend ervaren kan worden door sommige leden van dit forum. Ik vind echter dat het gerechtigd is u volgens de min of meer zelfde zware selectie normen die Renoir hanteert u aan dit intervieuw te onderwerpen.

Kunt/wil u aangeven wat u daar van vindt en of u dat vervelend vindt.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 10:59   #18
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje Bekijk bericht
Hallo mensen.

Ik ben Saartje. Ik ben door Bromsnor hierheen gehaald om hem te helpen. Af en toe. Want hij kan het goed zelf. Al doen mannen vaak van niet, maar daar trap ik niet in. Ik ben alleen maar de hulp in de forum-huishouding. Dus waarschijnlijk zien jullie mij niet veel. Tot later dan maar.
Beste Saartje, mag ik vragen hoe dat er uit ziet dat hulp in de forum-huishouding. Ik heb daar namelijk geen enkel beeld bij.

Al vast bij voorbaat dank.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 11:15   #19
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aad Bekijk bericht
Lieve Marijke, ik bedoelde dat je in het leven nergens op voorbereid hoeft te zijn.

Waarom zou je bv; je kansen inschatten, etc.

Je kunt toch gewoon het leven nemen zoals het zich voordoet.

Die tijd van inschatten wat onze verzorgers/opvoeders voor ons in petto hebben is toch al lang geweest, misschien dat gevoel vanuit het hoofd niet maar in de realiteit wel toch. Je bent volwassen kunt voor jezelf zorgen waarom dan nog van te voren iets willen weten of inschatten of wat dan ook.
Ooooh op die manier.

Ik kan niet altijd goed plaatsen wat je nu met je voorbeelden bedoelt zeker niet wanneer ik op een ander lijntje zit/bezig ben.

Aart ik doe wel eens dingen zoals die mij om de één of andere reden ingegeven zijn. Ik weet ook niet waarom ik dat doe. De ervaring leert echter dat e.e.a. vanzelf helder wordt dus ik heb geleerd dat wat mij ingegeven wordt, als simpele ziel, gewoon te volgen en dan maar te zien wat er van komt. Tja ik kan er ook niks aan doen.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 11:36   #20
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard Ps vraagje aan Bromsnor.

Wanneer u aan en bij de knoppen kunt zou u dan zo vriendelijk willen zijn de mogelijkheid tot het zelf kunnen bepalen van de kleur waarin wij typen en de lettergroote waarin wij typen opnieuw in te stellen. De vorige mod heeft ons die mogelijkheid namelijk op eigen intiatief, zonder overleg, ontnomen ivm, volgens zijn zeggen, ik vertaal het even in mijn eigen woorden, de duidelijkheid.

Volgens mijn begrip was hij de enige die van mening was dat het typen in verschillende kleuren en lettergrootte onduidelijkheid gaf. Ik ben het daar, en mogelijk ook anderen, niet mee eens.
En aangezien dit forum democratie hoog in het vaandel heeft staan, dat is tenminste wat ik begrepen heb, lijkt het mij dat dat die maatregel wat mij betreft in elk geval terug gedraaid zou mogen worden.

Persoonlijk mis ik namelijk die mogelijkheid tot vrije expressie, die kleur en lettergrootte mij biedt. Het maakt dat wanneer ik daar toch toe wil komen ik dat op omslachtig wijze moet doen, wat op zichzelf niet erg is maar niet nodig zou hoeven zijn m.i.

Bij voorbaat dank.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.