Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 November 2011, 20:07   #11
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Renoir wil je zo goed zijn me aan te spreken bij mijn forumnaam en het woord 'Aad' vervangen door ***.

Renoir, je bent nog steeds onduidelijk.

Je bedoelt met 'niet welkom', een ban?
Ik ben niet zo van de maatregelen, ik weet wanneer ik welkom ben.
Als ik aangezegd krijg dat ik niet welkom ben weet ik wat me te doen staat.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 20:09   #12
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Renoir/Gargamel wil je zo goed zijn mijn forumnaam te veranderen in 'Persona non grata'.

Ik zie plots in dat je eigen naam hier gebruiken levensgevaarlijk kan zijn.

In mijn geval zeker, zoveel Aartjes lopen er niet rond.

Alvast dank.

Ook dank voor een ieder die mij tot dit inzicht hebben doen komen.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 20:10   #13
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik ben niet zo van de maatregelen, ik weet wanneer ik welkom ben.
Als ik aangezegd krijg dat ik niet welkom ben weet ik wat me te doen staat.
Je blijft maar over jezelf kletsen, wees nou eens een vent, je lijkt Remon wel.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 20:12   #14
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Ik zie nog steeds geen sterretjes ipv 'Aad', hoe zit dat, ik vreet me bijna op.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 21:36   #15
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
.....maar ik ben hier Renoir, geen Rennie of Ronnie danwel Ren?.
Mag ik nu nooit meer je koosnaampje Rennie gebruiken? Dat zou mij enorm spijten. Maar als je daar prijs op stelt wil ik daar wel aan tegemoet komen, hoewel ongaarne. Jij was degene die destijds Nada verbasterde tot Naadje en ik vond het wel iets liefs hebben, zodanig dat toen ik als Nada op een bepaald moment niet meer kon inloggen ik er zelfs voor gekozen heb om als Naadje verder te gaan, mede omdat ik onder die naam voor iedereen herkenbaar was. Volgens mij was jij ook degene die Sem tot Blikje gebombardeerd heeft, die nu ook deze naam hier voert, en ook dat heeft wel iets schattigs, bekends en vertrouwds, vind ik. Zo heb ik ook Rennie bedoelt, maar nogmaals als het je echt tegen de borst stuit, dan kap ik ermee. Voor iemand die trouwens consequent Aart altijd Aad is blijven noemen, en die zichzelf ook van allerhande namen bedient, vind ik trouwens dat je niet heel veel recht van spreken hebt, maar ala, ik heb een goede bui vandaag, zullen we maar zeggen.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 21:45   #16
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Bekijk bericht
Voor nu zet ik er mijn vraagtekens bij of daarbij het uitgangspunt 'angst' zou moeten zijn of 'respecteren'.
Het lijkt me dat wanneer iemand aangeeft er niet van gediend te zijn bij zijn/haar eigen naam aangesproken te worden, dat dit gerespecteerd dient te worden. Dat mag de ander dan angst noemen en wellicht is dat het ook, dat laat ik dan maar in het midden, hoewel als het louter en alleen een voornaam betreft lijkt me dat onzin, maar als ik voor mezelf spreek, ik ben gewoon gehecht geraakt (foei vies woord in zelfkennisland) aan Naadje (en Rennie for that matter), ik kan er niks aan doen. Zo kan ik nog prima leven met Lyme voor ReallyMe, maar Diane voor Leila, daar kan ik nog maar steeds niet aan wennen. En ik vind Bert ook een stuk eenvoudiger dan Habbuthabnot, maar ja.......wellicht went dat nog.....
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 21:56   #17
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Allen,

Het lijkt mij een goed gebruik om de forumnamen te hanteren. Dit houdt in dat we hier niet ongewenst persoonsnamen van mensen gaan gebruiken als ze zich niet als zodanig hebben ingeschreven en/of daar niet van gediend zijn. Een ieder hier heeft recht op zijn/haar privacy. De moderatie zal hierop gaan letten.
  Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 21:59   #18
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naadje Bekijk bericht
Mag ik nu nooit meer je koosnaampje Rennie gebruiken? Dat zou mij enorm spijten. Maar als je daar prijs op stelt wil ik daar wel aan tegemoet komen, hoewel ongaarne. Jij was degene die destijds Nada verbasterde tot Naadje en ik vond het wel iets liefs hebben, zodanig dat toen ik als Nada op een bepaald moment niet meer kon inloggen ik er zelfs voor gekozen heb om als Naadje verder te gaan, mede omdat ik onder die naam voor iedereen herkenbaar was. Volgens mij was jij ook degene die Sem tot Blikje gebombardeerd heeft, die nu ook deze naam hier voert, en ook dat heeft wel iets schattigs, bekends en vertrouwds, vind ik. Zo heb ik ook Rennie bedoelt, maar nogmaals als het je echt tegen de borst stuit, dan kap ik ermee. Voor iemand die trouwens consequent Aart altijd Aad is blijven noemen, en die zichzelf ook van allerhande namen bedient, vind ik trouwens dat je niet heel veel recht van spreken hebt, maar ala, ik heb een goede bui vandaag, zullen we maar zeggen.
Het gaat in eerste instantie om het vermelden van de werkelijke naam wanneer iemand zich voor het speciale doel van forumdeelname een nickname heeft aangemeten is het dus de bedoeling deze voor dat doel te gebruiken. Dat Bigbear steevast ondertekende met liefs Henk en dat het dan geen item is hem met Henk aan te spreken spreekt natuurlijk voor zich.

Ik heb niet het voornemen alles voor je uit te spellen en voor iedere regel weer een uitzondering te maken. Je weet zelf ook wel wat de bedoeling is.
Zo noemde Aad Leila consequent **** (haar meisjesnaam) tegen haar uitdrukkelijke zin, ik vond dat meteen zo ongepast dat ik hem Aad ben gaan noemen. En nu gaat hij dommetje spelen en wil viermaal sterretje genoemd worden terwijl hij nooit naar enige privacy getaalt heeft.

Het is nu moeilijk om bij Diane niet aan **** te denken maar doe m'm best om eraan te wennen.

Ik heb je vaak Nadje of naadje genoemd als liefkoosnaampje en Blikje voor ogenbliksem dat is net zo anoniem en een variant op de naam. Rennie voor Renoir vind ik niet bepaald een liefkoosnaam en heb vaak gezegd er maagzuur van te krijgen.

Ik ben Truus geweest, Hein, Robert en Karien, allemaal nicknames, ik heb niets tegen nicknames.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 22:03   #19
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik heb je vaak Nadje of naadje genoemd als liefkoosnaampje en Blikje voor ogenbliksem dat is net zo anoniem en een variant op de naam. Rennie voor Renoir vind ik niet bepaald een liefkoosnaam en heb vaak gezegd er maagzuur van te krijgen.
Je hebt één keer gezegd er het zuur van te krijgen en ik dacht dat dat niet serieus bedoeld was. Voor mij is Rennie wel een liefkoosnaam, maar nogmaals als je er echt een hekel aan hebt, zal ik er op letten je niet meer zo te noemen.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 November 2011, 22:06   #20
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Zo noemde Aad Leila consequent **** (haar meisjesnaam) tegen haar uitdrukkelijke zin....
Ik ben van mening dat dat het uitgangspunt moet zijn. Of het gebeurt met toestemming van iemand of tegen iemands uitdrukkelijke wens in. De naam, eigen of nick, is daarin van ondergeschikt belang.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afbeeldingen gebruiken eerst verkleinen Renoir Mededelingen forumbeheer 0 5 January 2021 10:08


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.