Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 July 2012, 19:05   #11
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mihaela het doet gewoon pijn wanneer iemand misbruik van je openheid maakt. Ik snap niet hoe dat niet gezien wordt. Tis toch duidelijk wat er staat, hoeveel duidelijker moet ik het nog zeggen. Ik ben echt niet bang om in mijn blote gat te staan dat heb ik al zo vaak gestaan. Ik heb al zoveel storm over me heen gekregen. Ogenbliksem die maar blijft zeuren dat ik pas recht van spreken heb wanneer ik bij Anja ben geweest omdat dat ik dan pas echt in mijn blote gat heb gestaan of wat ook. Ze beseft niet hoe vaak ik al in mijn blote gat heb gestaan. Waarom neemt ze niet gewoon van me aan dat ik niet dingen uit de weg ga omdat zij mij niet ziet gaan. Waarom zou ik iets aan haar moeten bewijzen in Godsnaam, waarom?

Nou het bewijs staat er, nu maar hopen dat het niet weggegooit is in de vuilemmer, want dat kan ook maar zo gebeuren hé je geeft iets waardevols en men doet er vervolgens niks mee behalve dat je stank voor dank en een hoop stront over je heen krijgt. Idd Miheala er is veel pijn in me omdat ik heel veel gewoon niet kan zeggen of schrijven.

Ik heb er eenvoudig geen zin meer in. En ik wil dood gewoon heel eenvoudig niet meer misbruikt worden door figuren als een Keen, in dit geval, omdat iemand anders het lef niet in zijn/haar lijf heeft te voorschijn te komen en ik dan maar als kannonenvlees opgedient moet worden. Ik ga er van over mijn nek, ik kan er niks aan doen.

Ik gooi het gewoon maar open, en snapt niemand er wat van, het kan me ook niet schelen eerlijk gezegd. Het moet er bij mij uit.

Thanks M en N
Weet verder niet wat er gaande is en heb het verder niet gevolgd. Maar om je sterkte te wensen hoef dat ook niet. De beste stuurlui staan altijd aan de wal, de een weet het nog beter dan de ander en dat kan zeker raken.

Sterkte van mij in ieder geval.
Ulla is offline  
Oud 9 July 2012, 19:10   #12
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Weet verder niet wat er gaande is en heb het verder niet gevolgd. Maar om je sterkte te wensen hoef dat ook niet. De beste stuurlui staan altijd aan de wal, de een weet het nog beter dan de ander en dat kan zeker raken.

Sterkte van mij in ieder geval.
Ik weet niet hoe ik op jou moet reageren Ulla, je hoeft me idd geen sterkte wensen daar heb je gelijk in want sterkte op reis is me al vaak genoeg toegewenst, het bracht geen brood op de plank toen ik honger had, het leste ook mijn dorst niet toen ik dorst had en het bracht me geen deken toen ik het werkelijk koud had.

Ik kan niks met sterkte wensen hoewel ik wel kan voelen dat mensen het goed bedoelen.

Ik weet niet wie je bedoelt met de beste stuurlui, wie zijn dat?
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 19:14   #13
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Vagebond,

Ik lees je enorme boosheid en verdriet over wat er gebeurd is in jouw ogen. Ik lees ook dat je de erkenning en eerlijkheid mist en die zo graag had willen terugzien. Ik voel enorm met je mee.

Liefs en warmte, Henk
Bigbear is offline  
Oud 9 July 2012, 20:01   #14
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Vagebond,

Ik lees je enorme boosheid en verdriet over wat er gebeurd is in jouw ogen. Ik lees ook dat je de erkenning en eerlijkheid mist en die zo graag had willen terugzien. Ik voel enorm met je mee.

Liefs en warmte, Henk
Idd Bigbear, ik hou er niet van om misbruikt te worden daar wordt ik idd enorm boos van en ik ga daar idd van over mijn nek. En ja ik kan natuurlijk ook wel begrijpen dat er zullen zijn denken:" ach meid waar maak je druk over, zijn maar woorden bladiebla. Nee het zijn niet zomaar woorden, het is energie en dat komt binnen en doet zijn dingetje.

Ik heb een geschiedenis met misbruik BB. Dus het raakt me wanneer ik het op wat voor een manier ook tegenkom, ik ben er super gevoelig voor wanneer er ook maar een zuchtje van die lucht mijn neus binnen komt. Dus nee voor mij waren het niet zomaar wat onschuldige woordjes. Het zou toch fijn zijn dat daar op zijn minst een beetje respect voor zijn zo lijkt mij.

En ja ik ben hier fel op want ik zie het bagitaliseren al weer gebeuren hoor door zekere figuren die het ook alleen maar lekker vinden om lijden nog een beetje meer te rekken voor hun eigen genot.

Keen is verdomme niet goed bij zijn hoofd wanneer ie schrijft dat ik het allemaal wel lekker vind die verbeelding. Waar praat die man in Godsnaam over? Ik denk dat ie nog niet diep en lang genoeg de hel in is geweest wanneer hij geen bezwaar heeft over de koppen van anderen te lopen voor zijn eigen zgn welzijn en genoegen het valt me nog mee dat hij dat niet doet met een dikke sigaar in zijn mond en een glas wijn in zijn hand, ach en wie weet doet ie dan dan misschien ook weer wel no idear. Nou ja hij is de enige niet dat is dan weer een troost, hij is wel een van de weinigen die dat doen onder het kopje helderheid. Mag ik effe een emmertje aub.

Boos ja, heel boos, dat heb je goed gezien en ook heel verdrietig daarover idd want dat zou ik bijna vergeten, en voor ik helemaal mezelf over mijn de toeren werk laat ik het hier maar even bij anders wordt het een beetje genant in mijn ogen.
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 20:07   #15
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Je hebt zelf ook geen schroom bij om als een olifant door een porseleinkast heen te denderen, Vagebond.
Rob is offline  
Oud 9 July 2012, 20:20   #16
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Je hebt zelf ook geen schroom bij om als een olifant door een porseleinkast heen te denderen, Vagebond.
Dat klopt Rob. Het geeft het geweld waarmee Keen over mij heen denderde gisteren alleen maar weer. Dus ga mij nu alsjeblieft niet verwijten dat het het bokkende paard dat ik gisteren nog tussen mijn benen had de vrijheid heb gegeven in volle galop zijn weg te zoeken want het heeft lang genoeg op stal gestaan en die shit van de omhooggevallenen moeten eten. Klaar is klaar ook in dit geval.

En vergis je niet, ik zie ook leuke, goedbedoelende en liefdevolle Keen wel hoor tussen al dat geweld door. Zo heel af en toe krijgen we een flintertje van te zien. Het enige wat ik nu even wil is mezelf de vrijheid gunnen alle pijn en het verdriet er uit te rennen, dan komt later de beheersing en de keurigheid wel weer want dat kan ik ook ok??

Lief je hé ook al kunnen we soms totaal niet door één deur omdat we elkaar in de weg lopen of iets in die geest.
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 20:23   #17
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik weet niet hoe ik op jou moet reageren Ulla, je hoeft me idd geen sterkte wensen daar heb je gelijk in want sterkte op reis is me al vaak genoeg toegewenst, het bracht geen brood op de plank toen ik honger had, het leste ook mijn dorst niet toen ik dorst had en het bracht me geen deken toen ik het werkelijk koud had.

Ik kan niks met sterkte wensen hoewel ik wel kan voelen dat mensen het goed bedoelen.

Ik weet niet wie je bedoelt met de beste stuurlui, wie zijn dat?
Wenste je juist wel sterkte, ook al heb ik het niet allemaal gevolgd.
De beste stuurlui zijn wij allemaal, we zien altijd de splinter bij de ander en zien de eigen balk niet. In die zin gaat het gedoe maar door. En worden mensen ook onnodig geraakt. Een beetje meer compassie met mensen die het duidelijk moeilijk hebben en voor wie het minder moeilijk heeft: zelf niet alles zo persoonlijk nemen zou al een heleboel oplossen en je kunt zo met zijn allen verder i.p.v dit eeuwige heen en weer en alsmaar blijven hangen in wat men bij de ander meent te zien. Soms werkt dat namelijk alleen nog maar averechts. Het eeuwige zachte heelmeesters maken stinkende wonden gaat namelijk helemaal niet op als je directe confrontatie weet te combineren met compassie. Je hoeft niet hard en grof te zijn om toch te kunnen confronteren. Zie wel vaker van dat zwart wit denken, waar ik niet zoveel mee kan. Sommige kreten en niet alleen deze worden te pas en te onpas gebruikt. Men denkt veel te eenzijdig.

Hoe je op mij moet reageren, kan ik je ook niet zeggen, ik bedoel het zeker oprecht. Maar dat moet je dan maar zelf voelen en zelf besluiten of je dat vertrouwt.

Verder sluit ik mij aan bij Big Bear.

Liefs van mij
Ulla
Ulla is offline  
Oud 9 July 2012, 20:41   #18
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Wenste je juist wel sterkte, ook al heb ik het niet allemaal gevolgd.
De beste stuurlui zijn wij allemaal, we zien altijd de splinter bij de ander en zien de eigen balk niet. In die zin gaat het gedoe maar door. En worden mensen ook onnodig geraakt. Een beetje meer compassie mensen die het moeilijk hebben en voor wie het minder moeilijk heeft: zelf niet alles zo persoonlijk nemen zou al een heleboel oplossen en je kunt zo met zijn allen verder i.p.v dit eeuwige heen en weer en alsmaar blijven hangen in wat men bij de ander meent te zien. Soms werkt dat namelijk alleen nog maar averechts. Hoe je op mij moet reageren, kan ik je ook niet zeggen, ik bedoel het zeker oprecht. Maar dat moet je dan maar zelf voelen en zelf besluiten of je dat vertrouwt.

Verder sluit ik mij aan bij Big Bear.

Liefs van mij
Ulla
Ok? dank je voor je uitleg Ulla. Ik heb je kennelijk verkeerd gelezen in mijn angst dat je me weer achterna zou komen met zedenpraat ( ik noem het maar even zo ik bedoel het niet kwaad ). Ik kan daar niet altijd even goed tegen wanneer ik onderweg ben. Ik heb mijn vrijheid lief, wil het liefst ongebonden zijn. Wanneer vreemden mij proberen te beteugelen wordt ik gek, want ik kan echt mezelf wel beteugelen, als men mij de vrijheid maar laat.

Nou ja....wat die stuurlui betreft, ik zie geen beste stuurlui aan wal daarom snapte ik ook niet waar je het over had, maar nu wel. Thanks
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 20:55   #19
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ik wil nog even zeggen voor volk en vaderland dat mijn Anja, die dus een andere Anja is dan die van Ogenblik-sem, mij ook een IP-ban opgelegd heeft. Ik heb eerst nog een tijdje wat bokkig voor de muur heen en weer gewandeld....olalalala en nu zie ik dat het het beste is wat me ooit is overkomen. Mijn Anja geeft mij mijn vrijheid terug waar ik die uit eigen vrije wil had opgegeven. Mijn Anja wenst geen zichzelf gevangen gevangenen in zijn buurt omdat hij mij liever in vrijheid heeft. Dat wilde ik toch nog even kwijt voor het goede volk en vaderland wie weet land het nog eens ergens op een juiste plaats, you never know...

En ik doe het niet vaak maar voor deze keer zal ik met de hand over mijn hart strijken en dus afscheid nemen met een paar

Zo en als ik nu terug mag naar mijn eenzame opsluitingl want daar ben ik momenteel het meest gelukkig, voor ieder die het horen wil. Thanks en aan de deur wordt verder niet gekocht dat is ook maar even voor de weet alvast, oja en de achterdeur is ook op slot .

Doeg doeg en groetjes V.
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 21:03   #20
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ok? dank je voor je uitleg Ulla. Ik heb je kennelijk verkeerd gelezen in mijn angst dat je me weer achterna zou komen met zedenpraat ( ik noem het maar even zo ik bedoel het niet kwaad ). Ik kan daar niet altijd even goed tegen wanneer ik onderweg ben. Ik heb mijn vrijheid lief, wil het liefst ongebonden zijn. Wanneer vreemden mij proberen te beteugelen wordt ik gek, want ik kan echt mezelf wel beteugelen, als men mij de vrijheid maar laat.

Nou ja....wat die stuurlui betreft, ik zie geen beste stuurlui aan wal daarom snapte ik ook niet waar je het over had, maar nu wel. Thanks
Ja dat kan ik goed begrijpen, je hebt niemand nodig die je vertelt wat je te doen en te laten hebt en probeert iemand dat sla je om je heen? Een echte rebel? Ik hou daar wel van, want zo was ik altijd en dat voelde altijd goed.
Nu nog steeds, maar ik sla allang niet meer om me heen. Ik doe gewoon mijn ding en het boeit mij werkelijk geen ene flikker ( sorry) wat een ander ervan vind.

Ben er alleen achter gekomen, dat als ik dat in elke situatie blijf doen, ik soms onnodig mensen raak, omdat je vrijheid niet altijd zit in doen wat je wilt, maar er ook voor kunnen kiezen je wel aan te passen. Je houd je zelf voor de gek ( althans dat merkte ik) dat je vrij bent, als je erop staat altijd alles volgens je eigen zin te moeten doen.

En dat het soms juist meer ruimte geeft, als je dat ook kunt. Je vrijheid niet alleen maar zien in wat je wilt maar ook in wat je niet wilt en er toch voor kunnen kiezen. Vrijheid is maar betrekkelijk.

Ik spreek voor mezelf en wil je geen zeker niet beteugelen!
Ulla is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.