Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 December 2012, 12:07   #11
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mihaela, ik zie dat je, als te doen gebruikelijk, weer eens van alles aan het invullen bent. Wie zegt dat het mij om Jadi en Wasbeertje gaat? Die lust ik allebei rauw. Het gaat mij om de mededeling van Gargamel en de manier waarop. Hij ziet geen reden (meer) om de ban nog langer gestand te doen. Er was voor hem (persoonlijk) ook geen reden om hen in de ban te doen. Dat had met andere mensen hier te maken. Nu wordt hier eenzijdig de ban plots weer opgeheven. Het is zijn forum, dus hij kan doen wat hij wil. Gelukkig geldt datzelfde voor mij, dus...vaarwel.
Waarom ging je niet geruisloos weg dan Nadje?
Volgens mij ben je ook je WIL aan het doen gelden. Jij wilt dat het met jou overlegd wordt. Waarom? Het werd met ons ook nooit overlegd in welke beslissing dan ook, en toen vond je het Ok. Of maak je deel uit de Organisatie?
Je wilt dat Gargamel met jou overlegt, en uiteraard je wilt dat ze nog steeds een ban hebben, toch? Of vind je het Ok dat ze toegang zouden mogen hebben als ze belangstelling tonen?
Is het echt alleen de houding van Gargamel waartegen je nu reageert?
En zo ja, waarom vertrek je niet gewoon, zonder iets te zeggen? Je daad komt op mij over als een roep. Wat roep je eigenlijk? Je WIL voelt zich nu duidelijk gepasseerd
Volgens mij wil je echt niet dat ze hier komen. Dat is alles!
Je hebt je zin toen gehad, nu moet je mee leren omgaan met situaties niet je niet naar je hand kan zetten.
Heeft Gargamel zijn 'gevangenis' verlaten? Jij hield hem juist gevangen in verband met Jadi.
Ik heb je vaker horen vertrekken en zag je terug komen, ben benieuwd hoe het nu zou gaan..

Tot de volgende keer Nadje..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:08   #12
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb de ban voor Jadi en Wasbeertje opgeheven.

Ik zie geen reden om ze nog langer afgescheiden te houden. Ze zijn niet aangemoedigd om hier te schrijven maar kunnen gewoon weer inloggen en deelnemen.(Gargamel)

Dat lijkt me een mooi moment om het forum vaarwel te zeggen. Vaarwel allemaal.
Naadje, ik zal je echt missen en vind het jammer.
Maar uiteraard kun je niet voor mij hier blijven als je weg wilt, hihi.
Dikke knuf van mij en wie weet toch tot ziens!
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:08   #13
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Nadje, het ga je goed en misschien tot wederziens!
Ik weet je te vinden. WiNk
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:09   #14
Looro
Jubilaris
 
Looro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 October 2011
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht

Het is tot een forum van 'meningen verkondigen' verworden en dan telt, in mijn optiek, ook iedere zich voordoende mening mee.
Dat verkondigen zie ik graag gebeuren ... Of alles wat zich voordoet als mening ook een mening is, ... ? Het is soms een aanval tegen de persoon of tegen een groep van mensen die onder de mom van mening in diskrediet worden gebracht.
Tegen dat vermommen zeg ik ook 'vaarwel'.
Looro is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:09   #15
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik weet je te vinden. WiNk
Dus je gaat ergens anders, omdat je zin niet krijgt. Vluchten heet dat.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:11   #16
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

en als Jadi zich bij Esradha aanmeld, is ze daar Welkom? En als ze daar Welkom is, ga je van haar forum ook vluchten?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:14   #17
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
En ik zie geen reden om daar nu mee te komen, zonder dat daar blijkbaar enige aanleiding voor is en zonder dat, bij betrokkenen, eerst eens te polsen. Desnoods per pb. Maar misschien is dat ook wel gebeurd. En ook al zouden er mensen zijn die daar nog steeds moeite mee hebben, hoeft dat nog geen reden te zijn om je standpunt in deze, niet te wijzigen en de ban op te heffen. Maar als er geen aanleiding is, waarom zou je? Ik vind het simpelweg een merkwaardige move.
Wij allen zijn in staat om iemand die in de verdrukking komt enigzins te beschermen. We kunnen dat wat er is nou eenmaal niet buiten sluiten, we zullen moeten leren daarin een modus te vinden.

Wie zegt overigens dat mensen niet al weerbaarder zijn geworden terwijl wij het nog steeds nodig vinden ze te beschermen door 'kwade elementen' te weren ?
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:15   #18
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Waarom ging je niet geruisloos weg dan Nadje?
Volgens mij ben je ook je WIL aan het doen gelden. Jij wilt dat het met jou overlegd wordt. Waarom? Het werd met ons ook nooit overlegd in welke beslissing dan ook, en toen vond je het Ok. Of maak je deel uit de Organisatie?
Je wilt dat Gargamel met jou overlegt, en uiteraard je wilt dat ze nog steeds een ban hebben, toch? Of vind je het Ok dat ze toegang zouden mogen hebben als ze belangstelling tonen?
Is het echt alleen de houding van Gargamel waartegen je nu reageert?
En zo ja, waarom vertrek je niet gewoon, zonder iets te zeggen? Je daad komt op mij over als een roep. Wat roep je eigenlijk? Je WIL voelt zich nu duidelijk gepasseerd
Volgens mij wil je echt niet dat ze hier komen. Dat is alles!
Je hebt je zin toen gehad, nu moet je mee leren omgaan met situaties niet je niet naar je hand kan zetten.
Heeft Gargamel zijn 'gevangenis' verlaten? Jij hield hem juist gevangen in verband met Jadi.
Ik heb je vaker horen vertrekken en zag je terug komen, ben benieuwd hoe het nu zou gaan..

Tot de volgende keer Nadje..
Mihaela, ik heb geen zin om al jouw invullingen en conclusies te gaan weerleggen. Daar zou ik een dagtaak aan hebben. Gargamel hoeft met mij niks te overleggen. Het zou hem sieren als hij dat gedaan had met betrokkenen. Daar behoor ik niet toe. Wie wel, dat weet Gargamel heel goed.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:16   #19
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dus je gaat ergens anders, omdat je zin niet krijgt. Vluchten heet dat.
Je zou bij vluchtelingenwerk moeten gaan werken ....
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 8 December 2012, 12:17   #20
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mihaela, ik heb geen zin om al jouw invullingen en conclusies te gaan weerleggen. Daar zou ik een dagtaak aan hebben. Gargamel hoeft met mij niks te overleggen. Het zou hem sieren als hij dat gedaan had met betrokkenen. Daar behoor ik niet toe. Wie wel, dat weet Gargamel heel goed.
Er zijn geen conclusies en invulling, is wat je laat zien Nadje.
Heb moed om naar je vlucht-gedrag te kijken. Dat is alles wat ik je vraag.
Je komt jezelf tegen in degene waarvoor je vlucht!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.