Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 May 2013, 18:55   #11
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Je kunt een reputatie aan iemand toekennen of betwisten als je iemand zijn berichten al dan niet hout vindt snijden door op het opgefrommelde papiertje links van het uitroepteken en rechts van de online punt te klikken.

Negatieve connotaties kleuren rood en positieve groen, zwart is nog niet beoordeeld. Het kwam met de software mee. Ik kan proberen of dat is uit te zetten.
Dat lijkt me jou keus te zijn, die ik je graag laat...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:00   #12
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Bij iedereen staat bij alle berichten hetzelfde, bij sommige mensen staat iets anders dan dat ze goed bezig zijn. Misschien dat Renoir een automatische beoordeling kan invullen en wij een eenmalige? Systeem vraagt aan ons namelijk om dat bericht te beoordelen.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:03   #13
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Of het heeft iets te maken met aantal reputatiepunten. Dat die de tekst bepalen. Ik heb als test iets bij één bericht van Pionne ingevuld, omdat zij nog geen kleurtje had. De tekst die nu bij het groene hokje staat, is een andere tekst dan ik heb ingevuld. De teksten die je bij verschillende mensen terug ziet, zijn er ook maar een paar verschillende.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:04   #14
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Bij iedereen staat bij alle berichten hetzelfde, bij sommige mensen staat iets anders dan dat ze goed bezig zijn. Misschien dat Renoir een automatische beoordeling kan invullen en wij een eenmalige? Systeem vraagt aan ons namelijk om dat bericht te beoordelen.
Als je dat per se wilt weten kan ik het wel opzoeken. Ik vind het niks dat beoordelen dus kan ook kijken of het is uit te zetten.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:08   #15
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Vanuit FAQ:

Wat is reputatie?

Reputatie is een manier om gebruikers te waarderen op basis van de kwaliteit van hun berichten. Als de beheerder reputatie heeft ingeschakeld, dan is het pictogram voor reputatie bij berichten zichtbaar.

Een reputatie kan positief , negatief of neutraal zijn. Negatieve reputatie kun je alleen krijgen als de beheerder dat zo heeft ingesteld. Neutrale reputatie wordt alleen gegeven als degene die de reputatie toekent niet aan de criteria voldoet die de beheerder heeft gesteld om aan een ander een reputatie te mogen toekennen.

Hoe ken ik een reputatie toe?

Als je een reputatie wilt toekennen, klik dan op het reputatiepictogram in het betreffende bericht. Je krijgt dan een invulformulier te zien waarop je het type en de reden van de reputatie moet opgeven. Als negatieve reputatie is uitgeschakeld, dan staat dat niet in het formulier. Je mag niet twee keer een reputatie toekennen aan hetzelfde bericht.

Hoe weet ik welke reputatie aan mij is toegekend?

Je kunt de reputatie die aan jou is toegekend zien onder de Gebruikersinstellingen, onder aan de pagina. Daar zie je de laatste reputatie die aan jou is toegekend, en of deze positief, negatief of neutraal is. Je algehele reputatie wordt getoond als serie indicators in je berichten en je profiel. Hoe positiever je reputatie, hoe meer positieve indicators er getoond worden. Hoe negatiever je reputatie, hoe meer negatieve indicators er getoond worden.

Hoeveel reputatiepunten worden er toegekend? Wat is reputatiekracht?

Als de beheerder het zo heeft ingesteld, wordt het aantal reputatiepunten dat een gebruiker kan geven (of kan afnemen als het negatief is) in berichten getoond als 'reputatiekracht'. De waarde van de reputatiekracht wordt bepaald door de beheerder en kan na verloop van tijd groter worden afhankelijk van de instellingen.

Wat als ik niet wil dat anderen mijn reputatie kunnen zien?

Je kunt het tonen van je reputatie uitschakelen in de Gebruikersinstellingen onder 'Je gegevens wijzigen'. Op deze pagina vind je een vakje 'Je reputatieniveau tonen'. Verwijder het vinkje als je niet wilt dat je reputatie getoond wordt. Het pictogram 'Reputatie uitgeschakeld' wordt nu zichtbaar. Je kunt nog steeds een reputatie ontvangen en toekennen als je het tonen van je reputatie hebt uitgeschakeld.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:11   #16
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Waar gaat dit allemaal in godsnaam over? Welke hokjes?
Ik hou mijn reputatie van sletterig, dom blondje wel hoog hoor. No problem.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:19   #17
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Waar gaat dit allemaal in godsnaam over? Welke hokjes?
Ik hou mijn reputatie van sletterig, dom blondje wel hoog hoor. No problem.
Bij jou staat 'Nadje gebruikt niet meer' en zojuist vroeg je nog om een bar.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:20   #18
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Vanuit FAQ:

Wat is reputatie?

Reputatie is een manier om gebruikers te waarderen op basis van de kwaliteit van hun berichten. Als de beheerder reputatie heeft ingeschakeld, dan is het pictogram voor reputatie bij berichten zichtbaar.

Een reputatie kan positief , negatief of neutraal zijn. Negatieve reputatie kun je alleen krijgen als de beheerder dat zo heeft ingesteld. Neutrale reputatie wordt alleen gegeven als degene die de reputatie toekent niet aan de criteria voldoet die de beheerder heeft gesteld om aan een ander een reputatie te mogen toekennen.

Hoe ken ik een reputatie toe?

Als je een reputatie wilt toekennen, klik dan op het reputatiepictogram in het betreffende bericht. Je krijgt dan een invulformulier te zien waarop je het type en de reden van de reputatie moet opgeven. Als negatieve reputatie is uitgeschakeld, dan staat dat niet in het formulier. Je mag niet twee keer een reputatie toekennen aan hetzelfde bericht.

Hoe weet ik welke reputatie aan mij is toegekend?

Je kunt de reputatie die aan jou is toegekend zien onder de Gebruikersinstellingen, onder aan de pagina. Daar zie je de laatste reputatie die aan jou is toegekend, en of deze positief, negatief of neutraal is. Je algehele reputatie wordt getoond als serie indicators in je berichten en je profiel. Hoe positiever je reputatie, hoe meer positieve indicators er getoond worden. Hoe negatiever je reputatie, hoe meer negatieve indicators er getoond worden.

Hoeveel reputatiepunten worden er toegekend? Wat is reputatiekracht?

Als de beheerder het zo heeft ingesteld, wordt het aantal reputatiepunten dat een gebruiker kan geven (of kan afnemen als het negatief is) in berichten getoond als 'reputatiekracht'. De waarde van de reputatiekracht wordt bepaald door de beheerder en kan na verloop van tijd groter worden afhankelijk van de instellingen.

Wat als ik niet wil dat anderen mijn reputatie kunnen zien?

Je kunt het tonen van je reputatie uitschakelen in de Gebruikersinstellingen onder 'Je gegevens wijzigen'. Op deze pagina vind je een vakje 'Je reputatieniveau tonen'. Verwijder het vinkje als je niet wilt dat je reputatie getoond wordt. Het pictogram 'Reputatie uitgeschakeld' wordt nu zichtbaar. Je kunt nog steeds een reputatie ontvangen en toekennen als je het tonen van je reputatie hebt uitgeschakeld.
Ik heb nog een beheerder nodig...
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:36   #19
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Bij jou staat 'Nadje gebruikt niet meer' en zojuist vroeg je nog om een bar.
Ik heb dat er dan ook niet neergezet. Maar waar zou dat moeten staan dan? Enlighten me please.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 May 2013, 19:43   #20
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb dat er dan ook niet neergezet. Maar waar zou dat moeten staan dan? Enlighten me please.
Je pointer, of hoe heet dat ding, even op het betreffende groene vakje, het vierkantje wel te verstaan, links zetten en dan licht er een tekst op. Ook bij het groene rondje, het verfrommelde papiertje en de gevarendriehoek trouwens maar dan met andere tekst.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naam forum Mihaela Forum; regels, vragen, idee 51 21 January 2017 12:44


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.