Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 May 2013, 21:18   #11
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Laat het je niet zo raken Renoir, het is allemaal niet zo erg.
Iedereen zit in hun eigen proces en maken van een mug een olifant laat het je toch niet zo beinvloeden.
Het is maar een tip hoor.

Voel je ook niet altijd geroepen erop te reageren is nergens voor nodig.
Laat het sudderen en het dooft vanzelf weer.
Ja goeie tip Moi begon jij niet over hokjes waarover iedereen je begint na te kraaien ? Waar zie jij hokjes dan ?
Ik zie ze niet, ik ben zo blind als een koe help me en ga hier niet zitten kritikasten.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 21:22   #12
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danique Bekijk bericht
Wat zou er gebeuren denk je, Renoir/Gargamel, als niemand het forum zou beheren? Als het gewoon zou bestaan?
Een forum bestaat niet zomaar het vraagt veel onderhoud en komen hier regelmatig aanvallen voor op de database en spammers die proberen in te breken.
Iedereen danst en doet maar en als ik ga ordenen krijg ik de wind van voren.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 21:30   #13
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbear Bekijk bericht
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben niet van de hokjes. Zeker nadat ik heb ingezien dat het onderscheid wat wordt gemaakt niet werkelijk bestaat, maar een illusie is. En wat schetst mijn verbazing? Op een zelfkennisforum (waar volgens mij worst geprolongeerd dat de wereld pas fijn is als iedereen het fijn heeft, worden de grenzen afgebakend en mag iedereen zich alleen nog in de hokjes bewegen. Wat een vrijheid. Natuurlijk ben ik nu verschrikkelijk bang dat de beheerder mij nog meer in quarantaine gaat plaatsen omdat ik niet aan zijn regeltjes voldoe. BRRRRRRR

Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo in zijn eigen illusies gelooft. Ik weet niet of ik hier nog veel langer zal schrijven. Hooguit in dit onderwerp zolang het nog kan. De rest ben ik niet meer van plan om te lezen.

Liefs Henk
Sorry Henk dat ik hier even verschijn, is het niet de ultieme vrijheid om vrijheid in hokjes te ervaren?

Is vrijheid niet iets wat niet afhankelijk is van omstandigheden?

Ik zie enkel dat bepaalde forumleden iets over zichzelf afroepen.

Als een ieder een beetje on-topic blijft en zich een beetje bewust is van zijn/haar gedrag dan had dit, wat ik trouwens niet als 'hokjes/censuur/quarantaine, etc, etc; ervaar, niet plaatsgevonden.

'Regels' ontstaan door toedoen van gedrag van bepaalde forumleden, ik zie die 'regels' pas verschenen zijn na bepaald gedrag, voor die tijd waren 'de regels' er niet.

Je zal als ware zoeker hier op het forum terecht komen, je schrikt je rot, het lijkt het cafe op de hoek wel of een tupperwareparty.

Henk, je weet hoe het werkt, als kind hadden we het gevoel in hokjes gestopt te worden, we konden niet op tegen onze opvoeders. Die energie van toen kan er bij ons nog zitten en die zou door deze omstandigheden getriggerd kunnen worden en we gaan daardoor de boel niet meer zo helder zien en verzinnen er van alles bij.

Jij hebt hier alle vrijheid toch, ik heb je ook nog geen 'onbewust gedrag waardoor het hier een zootje wordt en meer de Libelle dan een Zelfkennisforum' zien vertonen, so what`s the big deal, Big bear?

Het enige wat ik hier nog te leren heb, is eens mijn kop te houden, jullie slagen er nog steeds in om mij te laten reageren.

Hoe doen jullie dat toch?
Aart is offline  
Oud 25 May 2013, 21:32   #14
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ja goeie tip Moi begon jij niet over hokjes waarover iedereen je begint na te kraaien ? Waar zie jij hokjes dan ?
Ik zie ze niet, ik ben zo blind als een koe help me en ga hier niet zitten kritikasten.
Lieve Renoir, Ik begon over hokjes daar elk een eigen vakje/homepage kan creëren waarin men zijn haar berichten in kan plaatsen prima idee en overzichtelijk wellicht.

Maar ja je weet toch dat de werkelijkheid zich niet in hokjes kan plaatsen dus welk hokje er ook gecreëerd wordt, word vrijheid niet gevangen.

Dus het was symbolisch, niet in hokjes ben te vangen, al zit ik erin.
moi is offline  
Oud 25 May 2013, 21:40   #15
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Lieve Renoir, Ik begon over hokjes daar elk een eigen vakje/homepage kan creëren waarin men zijn haar berichten in kan plaatsen prima idee en overzichtelijk wellicht.

Maar ja je weet toch dat de werkelijkheid zich niet in hokjes kan plaatsen dus welk hokje er ook gecreëerd wordt, word vrijheid niet gevangen.

Dus het was symbolisch, niet in hokjes ben te vangen, al zit ik erin.
Al is het voor jou symbolisch het heeft z'n beslag al weer gekregen.

Ik zie nog steeds geen hokjes Moi, ik zie een prachtige gelegenheid om een eigen sfeer te scheppen in een eigen draadje, mensen die daar behoefte aan hebben kunnen daar in mineur zijn over de gang van zaken, de boel torpederen omdat ze niet tegen leiding kunnen, anti-autoritair zijn, onder couseskou geleden hebben en daar nog de gevolgen van ondervinden en daar hun broodnodige aandacht opeisen en de gewenste tegenstand en repliek krijgen, zonder welke ze niet meer kunnen leven, zodat andere draadjes daar verschoond van blijven.

Ik ga dit draadje met BB's afkeer van de hokjesgeest dan ook maar eens omdopen tot Bigbear's homepage waartoe de homepages kennelijk aanleiding willen geven.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 21:47   #16
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Al is het voor jou symbolisch het heeft z'n beslag al weer gekregen.

Ik zie nog steeds geen hokjes Moi, ik zie een prachtige gelegenheid om een eigen sfeer te scheppen in een eigen draadje, mensen die daar behoefte aan hebben kunnen daar in mineur zijn over de gang van zaken, de boel torpederen omdat ze niet tegen leiding kunnen, anti-autoritair zijn, onder couseskou geleden hebben en daar nog de gevolgen van ondervinden en daar hun broodnodige aandacht opeisen en de gewenste tegenstand en repliek krijgen, zonder welke ze niet meer kunnen leven, zodat andere draadjes daar verschoond van blijven.

Ik ga dit draadje met BB's afkeer van de hokjesgeest dan ook maar eens omdopen tot Bigbear's homepage waartoe de homepages kennelijk aanleiding willen geven.
Prima toch?
moi is offline  
Oud 25 May 2013, 21:47   #17
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik sta helemaal perplex over dat ineens al die quotes over hokje. Wat is er dan hokje ? Het ziet er naar uit dat met dit soort quotes waar er één begint met 'hokje' binnen no time het vuurtje waar niemand olie op meent te gooien wordt aangewakkerd.
Ik ben het echt spuugzat om dit forum nog bij te houden met zoveel kritiek. Ik heb hier nog geen steun gehad over mijn forumbeleid.

Ik heb er al twee dagen fulltime tijd in zitten als dit zo doorgaat kap ik daar mee !!
Renoir, we zitten je een beetje te geinen.

We staan morgen allemaal voor je deur met een taart.

Ho, ho waar heb je al die veren gelaten die ik ergens gestopt heb.

HEERLIJK zo`n Zelfkennisforum.

Ik zie enkel gekken en dwazen of kijk ik nou in de spiegel.

Ach kritiek, ik zie het niet, ik zie wat oud zeer wat bij mensen omhoog komt.

Het lijkt wel een soap, ik hoop enkel dat een ieder dat doorheeft.
Aart is offline  
Oud 25 May 2013, 21:49   #18
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Renoir, we zitten je een beetje te geinen.

We staan morgen allemaal voor je deur met een taart.

Ho, ho waar heb je al die veren gelaten die ik ergens gestopt heb.

HEERLIJK zo`n Zelfkennisforum.

Ik zie enkel gekken en dwazen of kijk ik nou in de spiegel.

Ach kritiek, ik zie het niet, ik zie wat oud zeer wat bij mensen omhoog komt.

Het lijkt wel een soap, ik hoop enkel dat een ieder dat doorheeft.
Geinen is goed, een taart wil ik niet aannemen ik heb liever de toezegging wat te doen aan bewustwording. Ik heb niet echt de indruk dat er nou eens met enige aandacht is gekeken naar wat er heeft plaatsgevonden. Het is maar halve aandacht en onmiddellijke afkeur.

Maar vermoeiend is dit alles wel.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 21:50   #19
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Al is het voor jou symbolisch het heeft z'n beslag al weer gekregen.

Ik zie nog steeds geen hokjes Moi, ik zie een prachtige gelegenheid om een eigen sfeer te scheppen in een eigen draadje, mensen die daar behoefte aan hebben kunnen daar in mineur zijn over de gang van zaken, de boel torpederen omdat ze niet tegen leiding kunnen, anti-autoritair zijn, onder couseskou geleden hebben en daar nog de gevolgen van ondervinden en daar hun broodnodige aandacht opeisen en de gewenste tegenstand en repliek krijgen, zonder welke ze niet meer kunnen leven, zodat andere draadjes daar verschoond van blijven.

Ik ga dit draadje met BB's afkeer van de hokjesgeest dan ook maar eens omdopen tot Bigbear's homepage waartoe de homepages kennelijk aanleiding willen geven.
Renoir, u is een toppertje, ik ben het geheel met je eens.

Stomme Russen, euh Roemenen, ouders, onbewuste mede forumleden, blind vinken en kippen.

Niet overdrijven Aad.
Aart is offline  
Oud 25 May 2013, 21:53   #20
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Vermoeiend dat wel.
Renoir, even onder ons, je lijkt me wel eens een beetje te serieus of het te goed willen bedoelen.

Ik meen dat te herkennen omdat ik dat zelf ook was/had.
Aart is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.