Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gepriegel in de marge > Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek Zin en onzin aangaande gedegen zelfonderzoek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 June 2013, 09:54   #11
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Reactie van Niets:

Wat dacht je Rennie? Niets is weg, nu kan ik mijn ego wel laten jokkebrokken?
Ik heb nooit gezegd dat ik mijn ego adoreer. Ik heb gezegd dat ik een ego heb (net als iedereen) en dat ego zich altijd zal manifesteren! Bij jou manifesteert je ego zich als 'egoloos'. Zo kan jouw ego zich mooier voordoen dan hij is. Ondertussen zag ik jouw ego gisteren nog met Mihaela en Hans in de zandbak spelen?. Denk je nu echt dat niemand (behalve je volgelingen) dat doorziet?!?

En je herkent ego niet eens altijd. Je ziet alleen het laaghangend fruit. Maar wat hooghanger fruit zoals suicidewens, trauma enz is ook gewoon ego. Maar op het praten alleen al over het hooghangend fruit geeft jouw ego al een time out?..kennelijk is jouw ego erg bang voor het hooghangend fruit.

Bij de weg, ik herken in jouw gedrag een heerszuchtige vader. Heb jij die in je jeugd gehad? Ja, psychologie van de koude grond. Maar die werkt wel opvallend vaak?.

Vriendelijke groetjes van je vriend Niets.
Ik ga dit weghalen Virgo.

Niets is hier zelf lid en hoeft zich niet te verschuilen achter een boodschappenjongen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 12:16   #12
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik ga dit weghalen Virgo.

Niets is hier zelf lid en hoeft zich niet te verschuilen achter een boodschappenjongen.
Het is jouw forum, Renoir. Doe wat je goeddunkt. Kennelijk mag jij wel leugens over Niets schrijven nu hij weg is. Maar Niets mag er geen repliek op geven. De mist trekt steeds meer op.
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 12:20   #13
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Waarom verontwaardigd, Virgo? Niets is toch niet verbannen? Hij heeft toch zelf gekozen om weg te gaan?
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 12:39   #14
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Waarom verontwaardigd, Virgo? Niets is toch niet verbannen? Hij heeft toch zelf gekozen om weg te gaan?
Waar zie jij verontwaardiging? Ik zie dat Niets het ego van Renoir blootlegt en dat het ego van Renoir hier niet mee om kan gaan. Dat het pijnlijk is voor Renoir dat kan ik invoelen.
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 12:54   #15
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Waar zie jij verontwaardiging? Ik zie dat Niets het ego van Renoir blootlegt en dat het ego van Renoir hier niet mee om kan gaan. Dat het pijnlijk is voor Renoir dat kan ik invoelen.
Ik zie wel degelijk verontwaardiging en zelfs venijn maar als je dat liever ontkend, be my guest. Ik vind het knap dat jij uit mijn ene zinnetjes

Citaat:
Ik ga dit weghalen Virgo.

Niets is hier zelf lid en hoeft zich niet te verschuilen achter een boodschappenjongen.
kunt lezen dat Niets het ego van Renoir blootlegt en dat het ego van Renoir daar niet mee om kan gaan. Om eerlijk te zijn heb ik Niets niet gelezen, hij kan zelf reageren. Ik zie je hier een taak op je nemen om voor boodschappenjongen te spelen. Waarom doe je dat ?

Ik ervaar geen pijn dus je voelt jezelf.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 14:20   #16
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Waarom verontwaardigd, Virgo? Niets is toch niet verbannen? Hij heeft toch zelf gekozen om weg te gaan?
Esradha, er zijn zo veel teksten van andere mensen die hier niet meer schrijven, en ze worden regelmatig gebruikt. Renoir heeft ze nooit verwijderd, waarom nu die van Niets wel? Laatst hadden wij draadjes van Nathan naar boven gebracht, of teksten van hem hergebruikt, en toen werd er niets over gezegd. Een beetje eenzijdig vind je niet?

Dat de intentie van Virgo niet klopt, is een ander punt.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 14:28   #17
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

ja en dan stort ik me ook maar eens in het tumult....

Ik ben het eens met Renoir. Niets kan hier volgens mij zelf, onder zijn account, zijn zegje komen doen. Het is m.i. een beetje slapjes van Niets om via Virgo zijn getriggertheid te laten blijken.

Als Niets een grote vent is komt hij hier gewoon zelf toe en praat rechtstreeks met Renoir....

Ik heb gezegd.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 14:30   #18
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik zie wel degelijk verontwaardiging en zelfs venijn maar als je dat liever ontkend, be my guest. Ik vind het knap dat jij uit mijn ene zinnetjes



kunt lezen dat Niets het ego van Renoir blootlegt en dat het ego van Renoir daar niet mee om kan gaan. Om eerlijk te zijn heb ik Niets niet gelezen, hij kan zelf reageren. Ik zie je hier een taak op je nemen om voor boodschappenjongen te spelen. Waarom doe je dat ?

Ik ervaar geen pijn dus je voelt jezelf.

Dan is het probleem opgelost. Ik ervaar ook geen pijn. Dat jij of anderen verontwaardiging zien is jullie probleem. En om eerlijk te zijn geloof ik niet echt dat je de boodschap van Niets niet gelezen heb?. Maar dat is iets wat jij alleen kan weten. Ik herken in ieder geval in jou wel je tirannieke vader.
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 14:33   #19
Virgo
Asprirant lid
 
Virgo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ja en dan stort ik me ook maar eens in het tumult....

Ik ben het eens met Renoir. Niets kan hier volgens mij zelf, onder zijn account, zijn zegje komen doen. Het is m.i. een beetje slapjes van Niets om via Virgo zijn getriggertheid te laten blijken.

Als Niets een grote vent is komt hij hier gewoon zelf toe en praat rechtstreeks met Renoir....

Ik heb gezegd.
Vaagje lief. Kijk eens naar dit topic? Over de rug van Niets is Renoir hier een onderwerp gestart. Hij heeft zich al rechtstreeks tot Renoir gericht. En Niets kennende hoeft hij verder geen repliek. Hij heeft zijn visie gegeven op #1 en dat is alles. Ik kan best begrijpen dat Renoir liever doet alsof hij het niet eens gelezen heeft.

Fijne discussie verder:)
Virgo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 June 2013, 14:50   #20
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Virgo Bekijk bericht
Vaagje lief. Kijk eens naar dit topic? Over de rug van Niets is Renoir hier een onderwerp gestart. Hij heeft zich al rechtstreeks tot Renoir gericht. En Niets kennende hoeft hij verder geen repliek. Hij heeft zijn visie gegeven op #1 en dat is alles. Ik kan best begrijpen dat Renoir liever doet alsof hij het niet eens gelezen heeft.

Fijne discussie verder:)
Nou Virgo dat Niets geen behoefte heeft aan repliek geven lijkt mij tegenstrijdig te zijn met het gegeven dat hij repliek geeft en dan wel via een tussenpersoon.

Renoir geeft geen blijk van het niet te willen lezen, en ik neem aan dat Renoir het bericht gelezen heeft, noch van het niet bespreekbaar te willen maken. Renoir vraagt enkel van Niets om e.e.a. niet via een tussenpersoon te spelen. Het is mij duidelijk wat de bedoeling is van Renoir, en zijn beslissing om het bericht weg te halen is m.i. terecht.

Dat geeft Niets de gelegenheid in hoogsteigen persoon, onder zijn eigen account, zijn repliek te geven want daar is gewoon de ruimte voor.

M.i. is het nu Niets die geen ballen durft te tonen waar Renoir zich in dit topic blootgeeft met hoe hij dingen ziet cq ervaart en dat is ook zijn goed recht naar ik meen.

Dus nogmaals als Niets iets te zeggen heeft zou het fraai zijn wanneer hij dat niet via jou doet Virgo, want Niets is bezig misbruik te maken van jou goodwill en dat lijkt mij niet zuiver op de graat te zijn.

Maar goed wie ben ik?
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor mensen die verlicht willen worden. Rennie Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden 50 1 March 2013 22:28
Verlichting voor luie mensen. Aart Ik ben verlicht, er kan niets gedaan worden 2 17 February 2013 19:50


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.