Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 January 2015, 11:00   #11
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben Bekijk bericht
Ont'dekken dan maar.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 22 January 2015, 14:28   #12
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dit is nog maar een eerste opzet of het werkt, dan pas kan de rest zijn beslag krijgen.
Bij beide linken, zowel de afbeelding als de naam, hierboven lukt dat niet omdat deze automatisch naar de index.php verwijst (geen verandering mogelijk), bij de onderste link op de balk aan de bodem, maar daar heb je minder aan, gaat dat wel.
Toch gelukt .

De bovenstaande linken blijven op het forum, de onderste link keert terug naar homepage.

Na een aanpassing van de index naam doet ie uut weer niet met Firefox maar wel met Internet explorer. Graag feedback als het toch niet blijkt te werken.
  Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 06:45   #13
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ha Ulla, ik vond deze lay-out ook mooi. Het is nog niet helemaal af en daarnaast heb ik een probleem want ik moest de nieuwe homepage de opstartpagina, de zogenaamde index.php, geven. Dat is dus www.waarheidvinding.nl/index.php en het forum is nu afhankelijk gelinkt met www.waarheidvinding.nl/forum.php. Dat wil zeggen dat Google en andere zoekmachines die altijd starten bij index.php nu op de nieuwe homepage komen en niet meer op het forum om daar te kunnen indexeren. Dat probleem moet ik nog zien op te lossen.
Mooie startpagina. Ik ben benieuwd welke content je er op gaat zetten.

De eerste link werkt bij mij, de tweede niet. Ik werk met Mac en dus met Safari.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 10:38   #14
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Mooie startpagina. Ik ben benieuwd welke content je er op gaat zetten.

De eerste link werkt bij mij, de tweede niet. Ik werk met Mac en dus met Safari.
Ok?, bedankt. De content moet ik nog een keer maken maar dat zal niet op korte termijn zijn want ik heb nog heel veel andere dingen te doen. Als je inspiratie hebt over wat er zou kunnen staan en/of suggesties hou ik me aanbevolen. Dit is vast een eerste opzet om te kijken of het mogelijk is bij deze server en of de homepage samenwerkt met het forum.



Home is een link naar de eerste bladzijde van de homepage.
Forum heeft zeven links die je naar dat betreffende onderdeel van het forum moet brengen. Ik zag dat 'Vandaag' je brengt naar een bladzijde waar staat dat er verder geen nieuwe berichten zijn maar dat klopt helemaal niet want er waren wel nieuwe berichten.
Inleiding heeft twee sublinks naar Zelfkennis en Advaita die het nog niet doen. 'Ik ben' is een link die niks doet. Quotes heeft drie sublinks, Zelfkennis, Nondualiteit en Advaita waar met uitzondering van Advaita nog niets op staat. Contact is een link die een plaatje behoort op te leveren met het mailadres van de site.



De linken naar Facebook en anderen werken niet.
'Algemene voorwaarden' is een link die het niet doet en in 'Links' zijn, bij wijze van proef, drie links opgenomen die je ergens moeten brengen.

Ik kan uit je quote niet afleiden wat er bij jou niet doet dus heb ik alles wat er wel en niet behoort te doen hierboven maar even opgesomd.
  Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 11:30   #15
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Bedankt voor je toelichting.

Ik heb op de 2 linken gedrukt die staan in het vorige bericht van mij waarin ik jouw bericht (met de linken) quote.

De link met de toevoeging '/forum.php' brengt mij bij:

Not Found

The requested URL /forum.php was not found on this server.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 11:42   #16
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Bedankt voor je toelichting.

Ik heb op de 2 linken gedrukt die staan in het vorige bericht van mij waarin ik jouw bericht (met de linken) quote.

De link met de toevoeging '/forum.php' brengt mij bij:

Not Found

The requested URL /forum.php was not found on this server.
Het is me niet helemaal duidelijk welke 2 linken je hebt gedrukt, laat ik de knop dan maar tab noemen. Als ik zelf op de tab Home klik gaat de daaraan gekoppelde link vervolgens naar 'index.php' dat de nieuwe link is geworden van de homepage. Het tab Forum/Algemeen heeft nu een link gekregen naar 'indexforum.php' dat de startpagina van het forum is geworden.

Deze laatste tab Forum/Algemeen is gisteren tussentijds nog maar eens veranderd van 'forum.php' in 'indexforum.php'. Waarschijnlijk verwijst de tab in jouw cache nog naar het oude adres 'forum.php'. Even je geheugen wissen met F5 doet wellicht the trick.
  Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 11:56   #17
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Als ik op deze link klink kom ik hier uit:

Not Found

The requested URL /forum.php was not found on this server.


En als ik er dit van maak:

www.waarheidvinding.nl/indexforum.php

dan ?

kom ik inderdaad direct op het forum uit!
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 12:09   #18
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Als ik op deze link klink kom ik hier uit:

Not Found

The requested URL /forum.php was not found on this server.


En als ik er dit van maak:

www.waarheidvinding.nl/indexforum.php

dan ?

kom ik inderdaad direct op het forum uit!
Ja dat zeg ik.

Citaat:
gisteren tussentijds nog maar eens veranderd van 'forum.php' in 'indexforum.php'
Als deze link dus onder een pictogram op je PC staat gebruikt ie dus de oude link in plaats van de nieuwe en krijg je die mededeling 'not found'. Dus moet je de cache van je browser even vernieuwen, zodat de oude link er uitgaat en de nieuwe link er voor in de plaats komt, oftewel zoals gezegd F5 drukken of bij Safari rechts klikken "Laad pagina opnieuw".

Dit lijkt wel een conversatie tussen een Waal en een Vlaming.
  Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 12:46   #19
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dit lijkt wel een conversatie tussen een Waal en een Vlaming.
Allez manneke, ik zit alleen maar wat uit te proberen en doe u daar kond van he, gelijk ge gevraagd hebt. Ge kunt het lezen als een bevestiging van dat de daden die u verricht hebt goed zijn uitgepakt.



Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 January 2015, 13:06   #20
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht

Dit lijkt wel een conversatie tussen een Waal en een Vlaming.
Voor een tukker in elk geval niet te volgen.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.