Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 June 2013, 13:41   #191
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Admin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, wat? Stond op je teen?
Mihaela is offline  
Oud 23 June 2013, 13:42   #192
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Gek, ben er zo aan gewend geraakt dat ik het niet eens zag.. Even melden..!!!
Mihaela is offline  
Oud 23 June 2013, 13:44   #193
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Gemeld naar de Admin!

Verandering in de tekst. Gelukkig attendeerde hans zelf mij op want ik zag het niet eens..!.. Straf voor hans..
Mihaela is offline  
Oud 23 June 2013, 13:45   #194
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat mij betreft kom ik hier niet voor hulp.
Help hans dan Robje, hij kan je hulp gebruiken..

Ik kom hier wel voor hulp, en iedereen hier heeft daar zijn/haar rol in voor mij.
Soms lukt het, soms niet, maar waar mogelijk probeer ik mijn rol/aannames/ ergernissen te onderzoeken die ik hier ervaar.

Ik haal heel vaak zinnen weg voor dat ik ze hier neerzet, omdat ik dan op tijd zie dat ik het heel erg tegen mijzelf heb, vooral in de verwijtende sfeer dan.
Dat er nog genoeg "verwijten" van mij af komen zegt mij ook dat ik nog een stukkie te doen heb,...
Hans is offline  
Oud 23 June 2013, 13:50   #195
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Verandering in de tekst. Gelukkig attendeerde hans zelf mij op want ik zag het niet eens..!.. Straf voor hans..

Eigenlijk is een laag zelfbeeld, ook jezelf elke keer weer attenderen dat je niet deugt,.....straf voor mij!

Dat attenderen gaat wel wat ingenieuzer te werk dat simpel iets te melden bij een admin, meer in de vorm van je op anderen hun 'ding" richten bv.

Jezelf links laten liggen is de grootste "straf" die je jezelf kan geven denk ik.
Hans is offline  
Oud 23 June 2013, 13:57   #196
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Eigenlijk is een laag zelfbeeld, ook jezelf elke keer weer attenderen dat je niet deugt,.....straf voor mij!

Dat attenderen gaat wel wat ingenieuzer te werk dat simpel iets te melden bij een admin, meer in de vorm van je op anderen hun 'ding" richten bv.

Jezelf links laten liggen is de grootste "straf" die je jezelf kan geven denk ik.
weet je hans, soms wil ik met jou het gesprek aangaan, maar ik voel dat er geen openheid is. Je zult hoe dan ook alles weer belachelijk maken, grove botte dingen zeggen, en ga zo door, dus waarom moeite doen?!
Eigenlijk ervoer ik je vanaf het begin heel erg afgesloten voor mij. Je hebt, al dat niet bewust, je keuze gemaakt om tegen mijn teksten aan te schoppen, mogelijk triggeren ze veel in je..
Hoe dan ook, ik ervaar geen mogelijkheid om een 'normaal' gesprek met jou te voeren.
Vind ik dat jammer? Nee, want ik sluit me ook af..

Je verzint van alles, en analyseert mijn teksten, wat heel aannemelijk overkomt, maar eigenlijk jouw gedrag komt op mij over alsof er een jengelend kind met een flinke snotneus tegen mij aandrukt en schopt..
Tja, kan ik zo een kind aanhalen? Nee!.. ik duw hem gewoon weg, laat zijn mama hem opvoeden dan, ik ga maar insecten en dieren liefhebben..
Mihaela is offline  
Oud 23 June 2013, 14:18   #197
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Eigenlijk ervoer ik je vanaf het begin heel erg afgesloten voor mij.
Vind ik dat jammer? Nee, want ik sluit me ook af..
Je verzint van alles, en analyseert mijn teksten, wat heel aannemelijk overkomt, maar eigenlijk jouw gedrag komt op mij over alsof er een jengelend kind met een flinke snotneus tegen mij aandrukt en schopt..
Hans is offline  
Oud 23 June 2013, 14:26   #198
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Verandering in de tekst. Gelukkig attendeerde hans zelf mij op want ik zag het niet eens..!.. Straf voor hans..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
En zo te lezen heb je weer niets geleerd.
Jouw oordelen, en overtuigingen, en je geloof in gulzigheid en straf zijn weer naar boven gekomen.
De Kerk leeft nog steeds in jou..

Je kans om iets in te zien, heb je weer voorbij laten gaan..
....
Nadje is offline  
Oud 23 June 2013, 14:28   #199
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
weet je hans, soms wil ik met jou het gesprek aangaan, maar ik voel dat er geen openheid is.
Is openheid een gevoel?
Nadje is offline  
Oud 23 June 2013, 14:55   #200
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard Silence, Love, God, The Absolute.......

If you call it Silence, you will know that this Silence cannot be disturbed, so you won't panic when there are many thoughts. If you call it Love, you will know that even hate is Love, essentially. If you call it God, you will know that it has nothing to do with books and rules. If you call it the Absolute, or Absolute Consciousness or Nothingness, you will know that it has nothing to do with emptyness or loneliness and that there?s nothing clinical to it.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 22:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.