Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 October 2011, 23:21   #191
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

OK, duidelijk. Ik heb echt geen idee of het oorspronkelijke bericht door ons hersteld kan worden. Ik zie dat je al wat vragen terug hebt gezet (ik lees er nu 3 in bericht 95) maar het zal vast niet compleet zijn zo. Ik zal het even aan Bromsnor en Gargamel vragen.
  Met citaat reageren
Oud 18 October 2011, 09:20   #192
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Dag Mihaela, de oude tekst is bij ons niet ergens opgeslagen, dus we kunnen hem ook niet terughalen.

Er is wel een mogelijkheid, maar die kost je vermoedelijk wel wat tijd omdat je (zo begreep ik) de tekst alleen in print hebt en niet digitaal. Als je de originele tekst in een PB aan Bromsnor stuurt, dan kan Bromsnor die tekst kopiëren en het oorspronkelijke bericht #95 daarmee voor je editen.
  Met citaat reageren
Oud 18 October 2011, 16:58   #193
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje Bekijk bericht
Dag Mihaela, de oude tekst is bij ons niet ergens opgeslagen, dus we kunnen hem ook niet terughalen.

Er is wel een mogelijkheid, maar die kost je vermoedelijk wel wat tijd omdat je (zo begreep ik) de tekst alleen in print hebt en niet digitaal. Als je de originele tekst in een PB aan Bromsnor stuurt, dan kan Bromsnor die tekst kopiëren en het oorspronkelijke bericht #95 daarmee voor je editen.
ik heb geen brom(mer), wel een paar snor haartjes. kan ik dan per pb sturen? Hoe doe je dat? gewoon een mailtje maken en via zijn profiel sturen? is dat niet te klef?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 18 October 2011, 18:56   #194
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Bovenin de balk van je scherm staat ergens "nieuwe berichten". Vandaaruit even verder zoeken en dan vind je ongetwijfeld hoe je een nieuw privébericht verstuurt. Kan gewoon tav Bromsnor. Via FAQ in diezelfde balk kun je ook nog vinden hoe het werkt. Succes ermee!
  Met citaat reageren
Oud 18 October 2011, 19:04   #195
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Excuus, ik zei het fout. Met "nieuwe berichten" kom je er niet...

Bovenin, onder je inlognaam staat "privéberichten", daar kun je op klikken. Zo kom je er. Alternatief: de optie "directe links" in de blauwe balk, en dan "privéberichten".
  Met citaat reageren
Oud 18 October 2011, 20:39   #196
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje Bekijk bericht
Excuus, ik zei het fout. Met "nieuwe berichten" kom je er niet...

Bovenin, onder je inlognaam staat "privéberichten", daar kun je op klikken. Zo kom je er. Alternatief: de optie "directe links" in de blauwe balk, en dan "privéberichten".
Dank je voor je uitleg Saartje.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 02:26   #197
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Beste Saartje en Bromsnor,

Graag wil ik even aandacht vragen voor het volgende.
Op dit moment staan er twee topics in de wacht om eventueel verwijderd te worden.
Veel leden hebben hier hun zegje gedaan.
Nu gaat het me niet zozeer over het wel/niet verwijderen, alswel over de manier waarop dit is afgedwongen door mevr. O.
Dat deze mevrouw moeite heeft met een bericht over haar en vraagt om verwijdering is met enige moeite van mijn kant nog begrip voor op te brengen.
Als deze vraag niet wordt gehonoreerd en er wordt net zolang gedwongen met gebruikmaking van in mijn ogen onfrisse middelen totdat haar eis is ingewilligd, gaat mij te ver.
Als ik het goed begrijp zijn jullie nog in een overlegsituatie hierover.
Graag wil ik dan een voorstel(letje) ter overweging meegeven.
Hahaha...misschien hoort dit allang ook tot jullie mogelijke oplossingen...maar goed.

- in overleg met Renoir het bezwarende bericht verwijderen.
- de topics terugplaatsen in het gesloten deel als tegemoetkoming aan mevr. O
- eventueel de topics sluiten, zoals er staat: het boek is uit...terug naar zelfkennis.

Veel wijsheid met alle Swiebers en Malle Pieters
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 03:01   #198
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Ik stem tegen ik vind dat de topics met de haatberichten voortkomend vanuit frustratie van o.a. Renoir ten aanzien van A.O. niet opnieuw in de openbaarheid gebracht mogen worden. Het is namelijk niet ondenkbaar dat wanneer zij weer in de openbaarheid komen dat er een idioot langs komt die het leest en A.O eens gaat opzoeken.

Ik vind het echt belangrijk dat dat goed doordringt voordat er een besluit valt. Ik zou het een totale blamage vinden wanneer het forum beheer haat-berichten zoals ten aanzien van O.A gericht op geen enkele mogelijk wijze gerechtvaardigd kunnen worden.

Ik wil ook hier nogmaals de ernst van de situatie benadrukken al wordt die door maar weinig mensen echt serieus genomen.

Gvd. Het is voor het eerst in lange tijd dat ik weer met tranen in mijn ogen zit te typen. Dit kan echt geen doorgang vinden. Het kan mij niet schelen hoe boos anderen op mij zijn of mij belachelijk maken, of weg willen hebben omdat ik me hier hard voor maak. Dit kan echt niet en dat is niet iets wat ik heel vaak zeg.

Ik ben zo blij dat ik niet in de schoenen sta van die mensen zoals hier een glans die de ernst van de situatie niet in zien. Kan nu niemand een buiten zijn eigen kleine ik-je kijken en zich verplaatsen in de een ander.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 03:03   #199
janneman
Asprirant lid
 
janneman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 October 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Ik stem tegen ik vind dat de topics met de haatberichten voortkomend vanuit frustratie van o.a. Renoir ten aanzien van A.O. niet opnieuw in de openbaarheid gebracht mogen worden. Het is namelijk niet ondenkbaar dat wanneer zij weer in de openbaarheid komen dat er een idioot langs komt die het leest en A.O eens gaat opzoeken.

Ik vind het echt belangrijk dat dat goed doordringt voordat er een besluit valt. Ik zou het een totale blamage vinden wanneer het forum beheer haat-berichten zoals ten O.A gericht op geen enkele mogelijk wijze gerechtvaardigd kunnen worden.

Ik wil ook hier nogmaals de ernst van de situatie benadrukken.

Gvd. Het is voor het eerst dat ik hier over moet huilen. Dit kan echt geen doorgang vinden. Het kan mij niet schelen hoe boos anderen op mij zijn omdat ik me hier hard voor maak. Dit kan echt niet en dat is niet iets wat ik heel vaak zeg.

Ik ben zo blij dat ik niet in de schoenen sta van die mensen zoals hier een glans die de ernst van de situatie niet in zien. Kan nu niemand een buiten zijn eigen kleine ik-je kijken en zich verplaatsen in de een ander.

Madelief, denk jij dat Anja niet voor zichzelf kan zorgen?
janneman is offline   Met citaat reageren
Oud 1 November 2011, 03:21   #200
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

madelief...ik heb net een heel bericht zitten schrijven in: vrijheid van meningsuiting

ik hoop dat je dit nog leest...
lekker slapen...tot morgen xxx
glans is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.