Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 September 2020, 12:23   #1991
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Even voor de goed orde Mihaela, was dit het of krijg ik ook nog de wind van voren van je, want ik zit er op te wachten om in liefde, jou pijnlijk gekwetste en verlaten zelf, bij me op schoot te kunnen nemen, want ik loop inmiddels over van alle liefde die ik speciaal voor jou had gereserveerd... KiSs WiNk
Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 12:33   #1992
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Jeugdsentiment...

Oh, nee, jeugdsentiment komt op you-tupe voorbij.....

10cc ~ I'm Not In Love 1975 Disco Purrfection Version

Ik zie me nog zo liggen als puber, langs het zwembad met ontluikende belangstelling voor stoere jongens met hippe brommers maar vooral mijn grote voorliefde voor zwemmen, de hele zomer lang, dag in, dag uit als ik de kans kreeg, buiten mijn vakantiebaantje bij loveble een bh fabrikant toentertijd... Mai...

Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 12:54   #1993
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard de belangrijkheden van het leven...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Whitney Houston - I'm Every Woman (Official Video)
Alleen niet zo knap als de Whitney van dat moment...
Hoewel ik wel een stuk dichterbij kom nu ik eindelijk de tijd genomen heb eens keer naar de kapper te gaan. Want dat het nodig was.....mai het was nodig, is nog zacht uitgedrukt JaKnIk
Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 13:00   #1994
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Even voor de goed orde Mihaela, was dit het of krijg ik ook nog de wind van voren van je, want ik zit er op te wachten om in liefde, jou pijnlijk gekwetste en verlaten zelf, bij me op schoot te kunnen nemen, want ik loop inmiddels over van alle liefde die ik speciaal voor jou had gereserveerd... KiSs WiNk
Ik zou op prijs stellen als jij er niet steeds een speen in mijn bek blijft proberen te douwen..
Ik geloof niet zo in dat soort liefde. Liefde is in mijn beleving eerlijk naar jezelf zijn. Als je jezelf geen liefde geeft, kan je aan de ander ook niet echt geven..wel een mooie wens van je Vagebond, maar je schrijft alsof je een baby benaderd. Het is de stadium waarin jij gebleven bent blijkbaar..

Dat is geen liefde Vagebond wat je nu aanbiedt , het is zwijmelen.. heb er niets aan.
Wij hoeven geen vrienden te zijn voor de lieve vrede joh, iets uitdiepen kan alleen als strijd niet gevreesd wordt.
verafschuw jij strijd, waarom steeds kusjes en blije smiley ?

Liefde is wanneer jij niet zo afhankelijk bent van hoe de ander zich opstelt.
Als ik jou gelijk geef vind jij me lief, als ik jou tegenspreek ga jij echt nijdig reageren.
Je bent zo afhankelijk van hoe ik op jou reageer. Dat is echt geen liefde..
Zie in je contact met Kabu, net zo..
Als hij jou kritiek geeft, ga jij gillen, en je terug trekken.
Je durft ook amper die sufferd attent te maken op zijn flauwekul, want dan is jullie vriendschap bekeken.. Kabu is kampioen wat betreft er tegen kritiek niet kunnen..of wint Renoir van hem.. hmm. Een lastige.. ik kom ook best hoog in de ranking.

Leer een keer kritiek te verdragen en te geven zonder angst dat een vriendschap kapot gaat..
Mihaela is offline  
Oud 22 September 2020, 13:12   #1995
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Give it all you've got...

Dat begint er al wat meer op te lijken schatje Mihaela, give it all you've got, al je gif, je pijn, je verdriet ect, ik ben oké met al je projecties... Alles wat je ziet in mijn gezicht/mijn leven of dat van een ander is dat wat je van jezelf niet weten wil en/of ontvangen kan, ik neem het, zoals gezegd in liefde, tot jezelf wel in waarheid kan zien.... KiSs...

Love ya...
Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 13:28   #1996
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dat is idd het stadium waar ben. Ik kijk de wereld in met de ogen van een baby, puur, open, ontvankelijk nieuwsgierig, ..., dus ik ben blij dat je dat in mij herkent Mihaela, buiten dat, wens ik jou het zelfde toe, want wat is er mooier dan als een baby te zijn?

Citaat:
Verafschuw jij strijd, waarom steeds kusjes en blije smiley ?
Nou, niet om het één of ander, ik zou toch durven zeggen dat het slijten van liefde aan jou adres toch een flinke strijd is, dus of ik nu zo'n angst voor strijd heb? Ik zou dat niet durven zeggen eerlijk gezegd...maar als jij het zegt zal jij wel gelijk hebben, denk ik
Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 14:11   #1997
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Verander de wereld begin bij jezelf...

Ik zag onderstaande quote, die ik wel de moeite waard vind, voorbij komen terwijl ik: inner world, outer world, part 4 aan het kijken was...

Citaat:
Iedereen denkt aan het veranderen van de wereld
maar niemand denkt aan het veranderen van zichzelf

Leo Tolstoy
In plaats van het woord 'veranderen' zouden we ook het woord 'transformeren' kunnen gebruiken, wat ik zelf, eerlijk gezegd, eigenlijk mooier vindt...

Voor hen die het interesseert...
Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 14:47   #1998
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zie in je contact met Kabu, net zo..
Als hij jou kritiek geeft, ga jij gillen, en je terug trekken.
Je durft ook amper die sufferd attent te maken op zijn flauwekul, want dan is jullie vriendschap bekeken..
Lieverd, ik kan wel van alles vinden van de flauwekul van kabu, maar eerste wat ik doe is naar mezelf kijken en ik ben, in tegenstelling tot jouzelf, tot de conclusie gekomen dat er niks aan de hand is met de flauwekul van kabu, het zal ergens zijn functie wel hebben, al is het alleen al, en mogelijke de enige functie, om mensen er van bewust te maken dat ze mogelijk wel eens ergens te vol van zichzelf zouden kunnen zijn wanneer ze menen dat er een oordeel moet volgen op zijn zgn 'kinderachtige gedrag' zoals jij dat noemt.

En verder als kabu mij zat is, dan is ie mij zat, is echt niet iets waar ik mee zit...
Echter, want daar doel je waarschijnlijk op en zo niet kan ik er lekker nog iets over zeggen, het vervolg van dat hele verhaaltje bood uiteindelijk een kans om daar eens lekker over te gaan gillen, want ik was kabuutje ook even helemaal zat met zijn gezeik en bladiebla over een zeker onderwerp waar ie kant nog wal mee raakte m.i., dus die kans heb ik gegrepen en dus waren wij samen even heel lekker aan het stormen, ten minste ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en nog mooier, de uitkomst was wonderschoon wat mij betreft....

Dat is dan nog even afgezien van een dingetje, waar wij het nu niet over gaan hebben, waar ie wel een heel, klein, miniem puntje had, maar dat is dus echt maar een heel klein puntje, lol

Citaat:
Leer een keer kritiek te verdragen en te geven zonder angst dat een vriendschap kapot gaat..
Kind, als ik bij één iemand niet bang ben dat iets kapot gaat is het wel bij kabu, hij mag mij afzeiken en ik zeik hem evengoed met alle liefde ook af, no problemo, want het gaat om het onderliggende gevoel, toch? WiNk

See you later alligator

Wijziging aangebracht door Vagebond op 22 September 2020 om 15:14.
Reden: een komma geplaatst ergens..
Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 15:10   #1999
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Boodschap van algemeen belang...



Beyoncé - Listen [Official First Video]
Vagebond is offline  
Oud 22 September 2020, 15:26   #2000
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
... en dat is nog afgezien van het feit dat binnen de eenheid niet zo iets bestaat als mijn en dijn. Ik ben alle vrouwen, aantrekkelijk/onaantrekkelijk, noem maar op...
één van mijn weinige favoriete films is Don Juan DeMarco (1994), dewelke ik de eerste keer dat ik hem zag in de jaren '90 drie keer na elkaar op diezelfde eerste dag bekeken heb vanwege de geweldige dialogen.
Zie...
Citaat:
'Now there are those, of course, who do not share my perceptions, it's true. When I say that all my women are dazzling beauties, they object.

The nose of this one is too large; the hips of another, they are too wide; perhaps the breasts of a third, they are too small. But I see these women for how they truly are - glorious, radiant, spectacular and perfect - because I am not limited by my eyesight.'

bron: Don Juan DeMarco quotes



Op het einde van de film ergens...
Citaat:
Zegt zijn Doña Ana: 'very well my love, i will accept that i am not the first if you will tell me with the same honesty.. how may others there have been.

hij, Don Juan aarzelend, twijfelend: truth is a terrible habbit.
including you.. there have been exactly euhm one thousand five-hundred and two.


Citaat:
'There are only four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.'

bron: Don Juan DeMarco quotes
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.